колеги, які краще знайомі з Болонським процесом - а як у вас?
що думаєте з приводу такого наказу - окрім того, що тепер мало хто ставитиме погані
оцінки - собі дорожче?Тарас Гулка - 9-2-2007 у 18:24
А чому це собі дорожче?! Повторне вивчення курсу відбувається за гроші студента. І
суми там не маленькі.
І частина осідає в кишені викладача (мала б осідати - тут все залежить від вузу)Надія Баловсяк - 9-2-2007 у 18:44
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Тарас Гулка
А чому це собі дорожче?! Повторне вивчення курсу відбувається за гроші студента. І
суми там не маленькі.
І частина осідає в кишені викладача (мала б осідати - тут все залежить від вузу)
теоретично це так, а на практиці...
чи у вашому вузі це саме так?Андрій Пелещишин - 9-2-2007 у 19:25
Не знаю, як у Тараса у вузі, але в нас я думаю, викладач отримає лише головний біль.Тарас Гулка - 9-2-2007 у 21:04
Я ж написав "мала б осідати - тут все залежить від вузу". Думаю у моєму вузі
аналогічно до Андрієвого Юрій Сєров - 9-2-2007 у 23:00
Тоді й на комісію нема жодного сенсу відправляти. Поставити 50 балів, і мати
спокій.
Потрібно ставити питання про включення "повторяльників" у навантаження.
Цитата:
викладач отримає лише головний біль.
крім тих, що отримують задоволення від цього процесу Дмитро Тарасов - 9-2-2007 у 23:33
Подавати "індивідуальні плани" після рішення засідання кафедри викладача про
офіційне збільшення його навчального навантаження для відпрайювань з "F"
Подавати "індивідуальні плани" в межах годин визначених збільшенним навчальним
навантаженням.
Відобразити зміни навантаження у інд.плані робіт викладача.
ПС
З оголошення можна зробити висновок що не вимагається планувати заняття. Все
зводиться до талону"К2".dr.Trollin - 10-2-2007 у 14:03
я вже говорив Надії, що "повторне вивчення" якраз _мусить_ причім _конечно_ бути
вставлене у навантаження вичладача.
Причім незалежно від бажаннь адміністрації ВУЗу.
перЕціь, протилежне моде буди заперечене у судовому порядку.
принаймні якщо у Львівському політеху таке спробують,- то я цілком офіційно буду
розглядати таку можливість.Юрій Сєров - 30-5-2007 у 17:34
Так виглядає, що це також вплив Болонського процесу.Сергій Бєляєв - 31-5-2007 у 13:36
Політехніка тим шляхом йшла й до Болонського процесу. Викладачі викладали у
підшефних технікумах (пізніше коледжах, ліцеях тощо) та у Гімназії (колишня СШ №1).
Після технікумів брали людей на старші курси тощо.Андрій Пелещишин - 31-5-2007 у 13:46
Так, в тому напрямку робота йшла вже давно і активно. Правда інші ВУЗи так само
формують навчальні комплекси.Сергій Бєляєв - 31-5-2007 у 14:10
Мені цікаво інше: наскільки дослідницькі університети зможуть замінити
академічні та галузеві НДІ.Андрій Пелещишин - 31-5-2007 у 14:16
Враховуючи теперішню ефективність більшості академічних НДІ - зможуть