Символами для брендингової стратегії України було обрано персонажі-символи
Спритка і Гарнюні. Персонажі виконані в популярному стилі «аніме», орієнтованому
як на дитячу, так і на дорослу аудиторію.
За задумом, образ Спритка втілює в собі якості сучасного українського юнака,
типового представника прогресивної української молоді. Йому властиві світлий
гнучкий розум, висока освіченість, позитивне мислення, цікавість і відкритість до
сприйняття усього нового і прогресивного, соціальна та громадянська активність,
ініціативність, лідерство.
Гарнюня — уособлення сучасної, веселої, красивої, розумної та харизматичної
української дівчини. Гарнюня — яскрава представниця жіночої половини
українства. Вона водночас м’яка і незалежна, сильна і мудра, прекрасно освічена і
творчо обдарована.
Залежно від конкретних цілей, персонажі можуть використовуватися як разом, так і
окремо. Відповідно до задуму, можна вибудовувати сюжетні лінії, де кожному з
персонажів буде відведено окрему роль.
Чоловічий персонаж можна представити в різних образах. У діловому костюмі він
буде метафорою поліпшення розвитку бізнес-середовища в Україні, покращення
інвестиційного клімату і поглиблення інтеграції України в глобальну економіку; у
спортивній формі з м’ячем в руках він може, наприклад, анонсувати масштабну
спортивну подію; у лижному костюмі персонаж асоціюватиметься з розвитком
туризму; в пілотці — відсилатиме до сильних позицій України у літакобудуванні.
У діловому костюмі Гарнюня уособлюватиме успішну ділову жінку, у національному —
гостинну українську господиню, яка відчиняє перед світом двері дому-України,
таким чином рекламуючи цікаві туристичні напрямки; у спортивній формі чи,
наприклад, у лижному костюмі — як символ любові українців до активного
відпочинку. |