Форум Рідного Міста

Львівські інтернет-магазини

Денис Ващук - 7-11-2008 у 16:40

Порадьте будь ласка, де у Львові можна купити дешеву техніку без грабіжницьких націнок? Я маю на увазі інтернет-магазини, які працюють так би мовити "на благо суспільства" :sing::lol: ........ і продають товари майже за оптовими цінами. Друзі розповідали просто про " Дешевше", кажуть, що там дійсно низькі ціни. Хто там був? І хто знаю, де він знаходиться?

Demyan - 7-11-2008 у 16:48

Взагалі знаходиться в всесвітній мережі. :)
У львові з ними дуже важко - в нас не так розвинена покупка через нет

Два тижні брав ось тут
http://muraha.com.ua/
КУпляв лазерний принтер дешевше ніж всюди + доставили в вказаний час.

Serg Selev - 12-11-2008 у 23:08

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Денис Ващук
Порадьте будь ласка, де у Львові можна купити дешеву техніку без грабіжницьких націнок? Я маю на увазі інтернет-магазини, які працюють так би мовити "на благо суспільства" :sing::lol: ........ і продають товари майже за оптовими цінами. Друзі розповідали просто про " Дешевше", кажуть, що там дійсно низькі ціни. Хто там був? І хто знаю, де він знаходиться?


Рівень націнок зазвичай визначає рівень обслуговування. Коли дешевше тільки відкрилось (2007 рік), мій товариш якраз хотів купити смартфон. В дешевше йому нахамили, в результаті купив в звичайному магазині на 50 грн дорожче.

Відгуки про них є як позитивні, так і негативні.
http://deshevshe.net.ua/guestbook/

Serg Selev - 12-11-2008 у 23:15

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
Взагалі знаходиться в всесвітній мережі. :)
У львові з ними дуже важко - в нас не так розвинена покупка через нет


Висловлю свою думку відносно того, чому в нас погано розвивається інтернет-торгівля. Першим ділом клієнти питають "а де ви знаходитесь?", зокрема дивіться перший допис в цій темі.
Є такі, хто відразу кажуть "до побачення" взнавши, що в нас інтернет-магазин, а не традиційний де товар можна подивитись.

Скажу чесно, інтернет-торгівля перестає бути цікавим видом діяльності. Наш інтернет-магазин (Фото-Старт) найближчим часом продам, імовірніше за все в Київ чи інше велике місто, де з нього буде більше користі.

JumpingRat - 14-11-2008 у 12:11

На мою думку, онлайновій торгівлі в Україні ззаважають не клієнти (що саме по собі смішно), а відсутність а) нормальної системи онлайнових платежів (на кшалт PayPal) і б) надійної і контрольованої системи доставки. І якщо з другим якісь обхідні рішення є (курьєрські поштові служби і т.і.), то з першим - труба.

Demyan - 14-11-2008 у 13:02

Цитата:
Оригінальне повідомлення від JumpingRat
На мою думку, онлайновій торгівлі в Україні ззаважають не клієнти (що саме по собі смішно), а відсутність а) нормальної системи онлайнових платежів (на кшалт PayPal) і б) надійної і контрольованої системи доставки. І якщо з другим якісь обхідні рішення є (курьєрські поштові служби і т.і.), то з першим - труба.


Мова не йде про інтернет магазини всесвітнього рівня типу ебай. А про звичайні локальні інтернет магазини. В києві їх є цілий ряд, оплата вирішується дуже просто - привезли оплатили і все.
Якраз з оплатами проблем нема. Проблема в тому що на заході України люди мало "інтернет розвинені", та й так склалося історично що наш народ любить ходити по магазинам, все розпитуватися, просити знижки і т.д. Похід за побутовою технікою це ціле свято і людина з задоволенням тратить на це день, а потім покупку всією родиною обмивають.
В центральній частини україни та на сході люди цінують час, покупка техніки для них це не свято а якщо тре - то необхідність.
Саме тому і є підвтердження того що в нас такі магазини не виживають я вже неодноразово купляю товар в магазинах інтернет так спостерігаю що живе магазин максимум рік -півтора.

JumpingRat - 14-11-2008 у 14:32

Є певні товари, які дійсно складно купувати "не помацавши" - бо йдеться за ергономіку, яку через і-нет не перевіриш - до них, наприклад, належать телефони й фототехніка. З іншого боку, я досить успішно купував у киян "онлайново" компоненти комп. систем - бо у нас не завше є все потрібне, та й ціни вище. Гадаю, що товар, властивості якого легко встановити в онлайні - мав би продаватись і у нас, за умови певної рекламної розкрутки. Звичайно, варто зважити що зараз взагалом почали меньше купувати побутову техніку - імовірно роблять антикризові накопичення продуктів першого вжитку. ;)

Demyan - 14-11-2008 у 15:00

Тут вже в кожного своє ставлення але якраз техніку я б купляв тільки через нет магазини. Чітко визначився модель і купив. На роботі теж в мене всі б користувалися послугами...але нема чим.
Але тим не менше в нас не продається і не користуються популярністю нет магазини. Як би ви не розкручували яку б рекламу не давали. Як тут вище згадувалося відразу питають а де ви знаходитеся, а я хочу подивитися і т.д. і т.п. а як кажеш що не маєш магазину - відразу думають що кинуть...хоча як????

Степанюк Василь - 14-11-2008 у 23:01

Я також погоджуюсь з тим, що наші люди купуючи товари тривалого користування хочуть товар подивитися, перевірити, порівняти з аналогом, врешті решть "поцупати". Крім того більшість покупців не уявляють як можна через інтернет щось купити.

Рост - 15-11-2008 у 00:29

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
а як кажеш що не маєш магазину - відразу думають що кинуть...хоча як????

А куди звертатися з приводу обміну товару протягом перших двох тижнів, якщо виявлено якісь неполадки? Тут з реально існуючих магазинів часто з боєм доводиться вибивати обмін товару, а вже у варіанті з інет-магазином...

Степанюк Василь - 15-11-2008 у 13:18

Доречі не завжди завнішній вигляд в інтернет-магазині відповідає реальному вигляду, а подекуди зображення взагалі відсутнє.
Підібрав одного разу в інтернет-магазині потрібний мені товар, але вирішив подивитися на аналог в наших магазинах. Побачивши його реально, придивившись поближче відпало бажання купувати саме цю модель (а на картинці виглядало досить не погано). Хоча звичайно ціна в віртуальному магазині порядка 5-10 % нижчі.

Юрій Марків - 15-11-2008 у 21:18

Постійно користуюся сайтом http://www.price.ua - там можна вибирати місто, дуже часто для багатьох товарів бачу можливість вибору міста Львів. Сам не пробував, бо купую в Києві.

Serg Selev - 17-11-2008 у 22:32

Цитата:
Оригінальне повідомлення від JumpingRat
На мою думку, онлайновій торгівлі в Україні ззаважають не клієнти (що саме по собі смішно), а відсутність а) нормальної системи онлайнових платежів (на кшалт PayPal) і б) надійної і контрольованої системи доставки. І якщо з другим якісь обхідні рішення є (курьєрські поштові служби і т.і.), то з першим - труба.


Це все байки про платіжні системи. Так щоб не збрехати, ну було в нас аж двоє клієнтів, які розраховувались вебманями - на початку роботи (осінь 2006). Хлопцям капають вебмані з партнерських програм і треба їх кудись подіти :)
Один раз питались за розрахунок кредиткою онлайн. Все.

Зато було багато пропозицій по інтернет-еквайрінгу від Приватбанку, Авалю і ще декількох банків. Можу розказати чому найпопулярніші інтернет-магазини не охоче сприймають інтернет-еквайрінг.

Serg Selev - 17-11-2008 у 22:45

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
а як кажеш що не маєш магазину - відразу думають що кинуть...хоча як????

А куди звертатися з приводу обміну товару протягом перших двох тижнів, якщо виявлено якісь неполадки? Тут з реально існуючих магазинів часто з боєм доводиться вибивати обмін товару, а вже у варіанті з інет-магазином...


Обмін протягом двох тижнів - це продавець робить велику послугу. Повернення товару протягом 14 днів - лише за умови його не використання і цілісності упаковки, ярликів. Приклад - на коробці пише що фотік чорний, ви відкрили, а там всередині сріблястий. Детальніше - у Законі про захист прав споживачів.
При обміні/поверненні товару продавцеві має бути акт з сервісного центру, що товар без дефектів і в робочому стані. Хтозна, може клієнт втопив телефон, він почав глючити, хочеться швиденько його повернути. Продавець не має права розкручувати телефон для перевірки на наявність/відсутність сторонніх предметів - тільки сервіс-центр.

Ярема П. - 17-11-2008 у 22:52

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Serg Selev
Один раз питались за розрахунок кредиткою онлайн. Все.
Зато було багато пропозицій по інтернет-еквайрінгу від Приватбанку, Авалю і ще декількох банків. Можу розказати чому найпопулярніші інтернет-магазини не охоче сприймають інтернет-еквайрінг.


Можна про еквайрінг детальніше, будь-ласка?

Постійно за кордоном купую онлайн, розраховуючись кредитною карткою. Що в нас цьому перешкоджає?

Serg Selev - 17-11-2008 у 22:55

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
В центральній частини україни та на сході люди цінують час, покупка техніки для них це не свято а якщо тре - то необхідність.
Саме тому і є підвтердження того що в нас такі магазини не виживають я вже неодноразово купляю товар в магазинах інтернет так спостерігаю що живе магазин максимум рік -півтора.


Ага, спробуйте в робочий день по Києву покататись подивитись товар. Швиденько відпаде бажання. :)
Наш магазин живе вже 2 роки. :) Але тут ще є інший фактор. Київські ціни часом можуть суттєво відрізнятись і львівський клієнт який "довіряє інтернету" може замовити з Києва. Іншими словами Київ може запросто вбити ринок у регіонах. Ось так.

Рост - 18-11-2008 у 00:43

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Serg Selev
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
а як кажеш що не маєш магазину - відразу думають що кинуть...хоча як????

А куди звертатися з приводу обміну товару протягом перших двох тижнів, якщо виявлено якісь неполадки? Тут з реально існуючих магазинів часто з боєм доводиться вибивати обмін товару, а вже у варіанті з інет-магазином...


Обмін протягом двох тижнів - це продавець робить велику послугу. Повернення товару протягом 14 днів - лише за умови його не використання і цілісності упаковки, ярликів. Приклад - на коробці пише що фотік чорний, ви відкрили, а там всередині сріблястий. Детальніше - у Законі про захист прав споживачів.
При обміні/поверненні товару продавцеві має бути акт з сервісного центру, що товар без дефектів і в робочому стані. Хтозна, може клієнт втопив телефон, він почав глючити, хочеться швиденько його повернути. Продавець не має права розкручувати телефон для перевірки на наявність/відсутність сторонніх предметів - тільки сервіс-центр.

Ну наприклад, Стаття 8:

Цитата:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку
істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця,
виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за
необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у
строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових
для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати
від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар
грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на
аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Від кого і де я буду вимагати цього? У випадку з реальним магазином все це реалізувати значно простіше. А з огляду на повсемісну практику нашого е-бізнесу...
Я всього пояснюю причини недовіри до інет-магазинів. Тим більше у Львові, де поїздити по магазинах не є проблематичним, не Київські у нас відстані. Питання ж було стосовно львівських магазинів...

Онук Юрій - 18-11-2008 у 14:55

Моє враження всього у нас чомусь остерігаються люди. Колега купував в Фото-Старті камеру задоволений швідкістю та якістю обслуговування, мені не раз доводилося купувати певні дитячі товари на приклад: візочки, кріселка в авто та ще багато іншого в онлайн магазинах і навіть доводилося повертати товари з певного магазину, зробили заміну щей скидку за незручності і доставку навіть вже не в Україну де відразу отримав товар, а за кордон де відпочивав. Скажу так що треба і варто розвивати цей напр'ямок. А що до того що на картинці привабливіше то перед тим як купувати варто вивчити цей товар детально. Я купую після декількох оглядів в інтернеті та відгуків тих хто це диво вже придбав по змозі не лінукюся гуляючи десь місто зайти на 2-3 - хв., в магазин що пропонує цей товар і вже підковано його оглянути, тоді іду і замовляю - 1) дешевше, 2)з доставкою, 3)не слухаючи нав'язливе пояснення не освідченого менеджера який і сам не знає що продає та бонус треба, 4) можу це зробити не знаходячись дома навіть в Україні. Треба ж час від часу дивувати дружину чи близьких людей та не завжди виходить бути поруч. Преваг багато те що в людей про це мало інформації і не має практики то правда така є.

Serg Selev - 18-11-2008 у 18:10

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Ну наприклад, Стаття 8:

Цитата:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку
істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця,
виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за
необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у
строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових
для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати
від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар
грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на
аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Від кого і де я буду вимагати цього? У випадку з реальним магазином все це реалізувати значно простіше. А з огляду на повсемісну практику нашого е-бізнесу...
Я всього пояснюю причини недовіри до інет-магазинів. Тим більше у Львові, де поїздити по магазинах не є проблематичним, не Київські у нас відстані. Питання ж було стосовно львівських магазинів...


Там де 14 днів - це стаття 9. Щодо статті 8 потрібен акт з сервіс-центру виробника про те що вказаний недолік визнано істотним, бігати за цим актом скоріш за все доведеться покупцеві.
Від інет-магазина можна вимагати. В гарантійному талоні ставиться печатка продавця, до того ж якщо інет-магазин серйозний, повірте - йому не потрібен зайвий мінінгіт з Захистом споживачів та ін.

Serg Selev - 19-11-2008 у 00:23

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ярема П.
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Serg Selev
Один раз питались за розрахунок кредиткою онлайн. Все.
Зато було багато пропозицій по інтернет-еквайрінгу від Приватбанку, Авалю і ще декількох банків. Можу розказати чому найпопулярніші інтернет-магазини не охоче сприймають інтернет-еквайрінг.


Можна про еквайрінг детальніше, будь-ласка?

Постійно за кордоном купую онлайн, розраховуючись кредитною карткою. Що в нас цьому перешкоджає?


Все дуже просто - з продавця береться комісія 3-5%. Якщо річ йде про торгівлю електронікою, де націнка може складати ці ж 3-5%, а то й менше, то зрозуміло що в ноль продавець працювати не буде.
Ті поодинокі інет-магазини, які все ж приймають кредитки онлайн, продають по завищеному курсу, але на це вже можна скаржитись в банк, тому що ціна має бути однакова як при готівковому, так і при безготівковому розрахунку.

Поки на ринок електроніки не виздоровіє і роздрібна націнка не складатиме хоча б 25%, про широкий розваток розрахунку кредитками можна забути.

Юрій Сєров - 19-11-2008 у 00:55

Цитата:
Поки на ринок електроніки не виздоровіє і роздрібна націнка не складатиме хоча б 25%

Націнка 25% - це ознака здорового ринку?

Олександр Бабич - 25-11-2008 у 14:10

В принципі, дешевше хороша контора, у них бувають прикольні акції, я собі якось купив крутий ноут у них на розпродажі за 500 баксів, який реально коштує десь 700....

Serg Selev - 11-12-2008 у 16:48

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Цитата:
Поки на ринок електроніки не виздоровіє і роздрібна націнка не складатиме хоча б 25%

Націнка 25% - це ознака здорового ринку?


На мою думку 20-25% - нормальна націнка, щоб підприємство могло працювати, мати перспективи для розвитку, мати якійсний сервіс для клієнта (моментальна заміна неробочого товару) і т.д. Ну і звичайно ж, можна організовувати акції/знижки які так полюбляють клієнти.

Марія Ковальчук - 9-2-2009 у 09:22

Всім привіт. Мені дуже сподобалось купувати різні товарив інтернет магазині тому я вирішила собі також створити його http://www.svitstyle.com.ua там любий магазин одягу, взуття, сумок може безкоштовно зереєструватись і розміщувати свої товари. кого цікавить пишіть мені на почту, за поради також буду дуже вдячна ;)

Sashko Nedoviziy - 24-2-2009 у 21:27

З огляду на те, що певний час тому ринок комп'ютерної техніки/комплектуючих був на мою думку (!) зруйнований студентськими фірмами, які і понижали націнку від звичних тоді 20-30% до 5-7% (що, доречі, складає мінімальні витрати великої фірми), плакати зараз про малі націнки сенсу нема.

Насправді є у Львові і зараз фірма, яка плаче про малі націнки і будь-якими шляхами намагається "укатати" клієнта не платити кредиткою - особливо, за дорогу техніку. Що робити з нею? Плюватись? Альтернативи з "помацати" фактично нема. Ось і доводиться купувати, як є.

А підвищення націнки для можливості надання знижок призведе до того ж результату, що я намагався описати вище. Тобто знову настане дупа - перепрошую - лише іншій галузі.

Serg Selev - 25-2-2009 у 01:02

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Sashko Nedoviziy
З огляду на те, що певний час тому ринок комп'ютерної техніки/комплектуючих був на мою думку (!) зруйнований студентськими фірмами, які і понижали націнку від звичних тоді 20-30% до 5-7% (що, доречі, складає мінімальні витрати великої фірми), плакати зараз про малі націнки сенсу нема.


Скоріше не студентськими фірмами, а студентами, які віддають "своїм" по гуртовій ціні, а за рахунок великих оборотів мають бонус. На той же Неосервіс вихід має багато людей.

Sashko Nedoviziy - 26-2-2009 у 10:10

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Serg Selev
Скоріше не студентськими фірмами, а студентами, які віддають "своїм" по гуртовій ціні, а за рахунок великих оборотів мають бонус. На той же Неосервіс вихід має багато людей.


Дозволю собі уточнити, що надворі був 2002-2003 рік і наполягти на словах "студентські фірми" - причому ряд з них я знав особисто і жодна на сьогоднішній день не існує.

Віталій Іванов - 4-5-2009 у 13:50

Купував дитині іграшки у цьому магазині http://motanka.lviv.ua/ Цікавий асортимент екологічних деревяних і вязаних іграшок. Доставили нахаляву в кінці дня! (приємно здивований :) більше треба таких магазинів.

Oksana Turko - 31-5-2009 у 11:16

Привіт! Хочу підказати, що нещодавно відкрився інтернет-магазин в Львові http://a1market.com.ua/. Про цей магазин дізналась випадково. Великий асортимент товарів, помірні ціни та ще й доставка додому безкоштовна! Раджу всім звертатись! :)

Микола Бочка - 15-8-2010 у 23:43

Бачу багато відгуків про інтернет магазини з побутовою технікою та електронікою. Недавно стикнувся з таким магазином сантехніки ( http://www.santeam.com.ua ). Купив сантехніку та зекономив близько10-15%. І обслуговуванням залишився задоволеним. Тепер буду купляти товари в інтернет магазинах. А цей раджу своїм друзям.

Максим Пащенко - 16-8-2010 у 00:58

Так, кумедно. Останні три дописи заходять люди і рекламують свої сайти прикидуючися клієнтом, який скористався послугами інтернет магазину.
Я теж хочу звернути увагу на Львівський інтернет-магазин електроінструментів, щасливим клієнтом не буду прикидатися, підкреслю, що магазин півтора року працює і вже має своїх постійних та задоволених клієнтів.