Форум Рідного Міста

Велодоріжки. Було "Бу, бійтеся, пішоходи"

Demyan - 8-9-2010 у 15:44

думаю що до велодоріжок нам ще дуже далеко - адже якщо будуть такі - то буде половинка смуги для авто або будуть там паркуватися...тому це все ще дуже і дуже далеко..

Михайло Свистун - 8-9-2010 у 22:01

Чорний PR проти Садового, під керівництвом "велосипедиста" :D Мацеха.



Юрій Сєров - 9-9-2010 у 09:25

Чорний він лише частково. Бо ж таки справді обіцяв і вже давно. Та й під міськрадою поставили роверостоянку з Швейком ніби хтось з депутатів приїде на роботу на ровері :)

Павло Жежнич - 9-9-2010 у 15:29

Цитата: Початково розміщене учасником Ігор Паславський  

Минулого тижня головний архітектор Львова Юрій Криворучко сказав, що велосипедистам потрібно купити бочку фарби і власноруч намалювати велосипедний маршрут.

Взагалі проблема не тільки у фарбі, а ще й в культурі водіїв і контролі за дотриманням ПДР. Ну відділять кусок дороги для велосипедної доріжки, і ця територія (особливо в центральній частині міста) буде успішно використовуватися для паркування машин. Там навіть знаки не допоможуть! Бо що заважає, наприклад, не дозволяти автівками паркуватися на вул.Січових Стрільців, де є кінцеві зупинки маршруток (усі потрбіні знаки там є)?
В нових районах, де автомобілі їздять швидше, ніж в центральній частині, одною розміткою не обійдешся - логічніше відокремлювати велосипедну доріжку від проїжджої частини. От зараз ремонтують вул.Любінську. Що заважає зробити ще відокремлені велодоріжки, які також можна було б зробили на Кульпарківській чи Стрийській?

Ярема П. - 9-9-2010 у 23:02

Погоджуюся. Принаймні доріжки на початку можна було зробити в парках. І посадити Садового на велосипед, щоб його поматюкали водії по дорозі на місце праці...

Юрій Сєров - 8-4-2013 у 21:57

Помітно побільшало велодоріжок у Львові, думаю це позитив. Але водночас видно, що й на тому можна заробляти. Наприклад, на вул. Коперника створення велодоріжки вилилося в заміну білої плитки на червону. Мало того, що це абсурдно (досить було розмітку намалювати, а на зекономлені гроші зробити щось інше корисне), так ще й зробили досить шкарадно.
Водночас, видно, що сісти на ровер - не так просто. Необхідно обвішувати ровер і себе усілякими блимаючими штуками, щоб убезпечити себе від автівок...

Ярема П. - 11-4-2013 у 10:16

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
Водночас, видно, що сісти на ровер - не так просто. Необхідно обвішувати ровер і себе усілякими блимаючими штуками, щоб убезпечити себе від автівок...

Так, саме так, щоб тебе було видно здалеку, для цього є ще камізельки, що відбивають світло. Передній ліхтар - обов’язково, ззаду обов’язковий маячок на темну пору дня. Це - загальні правила їзди на роверах в Чехії, Словаччині, Польщі (це я знаю достеменно). Ця екіпіровка дійсно дуже допомагає, особливо при русі по дорозі без велодоріжки. І нема чого з того сміятися, це продиктовано правилами елементарної безпеки. Ще рекомендується мати велосипедну каску, і дійсно, маю знайомого, якому вона реально зберегла голову від зм’яждження колесом машини.

Юрій Сєров - 11-4-2013 у 10:26

Та ніхто не сміється. Радше, навпаки. Йшлося про те, що це здорожчує велотранспорт.
Відносно шоломів, також без сміху. Може вже писав колись, в ЮСА провели дослідження і виявилося, що з каскою їздити небезпечніше. В тому сенсі, що водії автівок сприймають такого велосипедиста, як захищеного і допускають об'їжджання того на меншій відстані, що спричинює більше ДТП.

Ярема П. - 11-4-2013 у 11:04

Ніфіга воно суттєво не здорожчує. Це - необхідність, це так само як в машині аптечка і вогнегасник. Це просто треба і крапка.
Щодо Штатів, то в NY велодоріжок є до багато, і їх купа в парках і великих паркових зонах. Велосипедист на дорозі - тільки у великих містах, а на всяких веях нема, так само як у Європі на автобанах - заборонено. Відповідно нема культури поводження з велосипедистами, бо їздять на машинах змалку а ровер більше як розвага. У нас же нема культури, бо просто її нема. Є такі чма на машинах, які трактують велосипед на дорозі, як перешкоду для себе або як об’єкт суперництва. І що тут вже поробиш - тоді велодоріжки просто необхідні.

Юрій Сєров - 11-4-2013 у 15:34

Я не сперечаюся, що не треба, але так як я катався в підлітковому віці - то усіх цих прибамбасів просто не було. Були катафоти спереду і ззаду і на колесах.

Велодоріжка без фізичного відмежування від проїжджої частини=ще одна смуга руху або парковка. Тому не факт, що їх обладнання дасть суттєвий поштовх розвитку велотранспорту.

Ярема П. - 11-4-2013 у 23:27

На велодоріжку заборонено заїжджати, а тим більше паркуватися. Принаймні в Європі. І штраф такий досить непоганий, якщо поліція чи муніципали зловлять на такому. Економічна складова добре навчає і залишає слід у пам’яті, якщо платити треба з власної кишені - я раз мусив за неправильне паркування заплатити, заїхав передніми колесами на велосипедну доріжку в Братіславі. Тепер добре дивлюся, де зупиняюся.
А от щодо фізичного розділення ти не зовсім правий. Не завжди вдається прокласти велосипедний маршрут по тротуару або виділити окремий шлях, та і є велика небезпека наїзду на пішохода. Зручно тоді цей нещасний метр дороги відвести для велосипедиста. Хоча б в тих місцях, де важко проїхати серед автомобілів. І автомобіль проїде, і велосипедист. А якщо з’явиться можливість їздити, то і будуть їздити. Все таки Львів досить таки компактне місто, що можна відмовитися від публічного транспорту чи автомобіля.

Юрій Сєров - 12-4-2013 у 00:08

Те, що перспектива є, це очевидно. Велосипедистів чимраз більше.
Єдине, що насторожує в даному поступі, що переважно це з вигляду крутоекіпіровані спортсмени на гірських чи спортивних байках, які літають на шалених швидкостях. Простих людей на міських великах майже не помітно. Якщо метою є масовість, то останніх має бути значно більше...

Ярема П. - 12-4-2013 у 10:44

Юра, ти ж знаєш, що панти дароже дєнєґ. Відповідно почастішали викрадення роверів, про це постійно читаю на Ровером по Львову|Викрадені велосипеди. Ровери такі собі нівроку, коштують багато. Але це трохи зіб’є попит на піжонство. Ось Славік Дяк описав свій досвід щодо вибору міського ровера: Як вибрати велосипед?, може хтось тут на форумі почитає і відмовиться від марної витрати грошей на дорогу цяцьку.

dr.Trollin - 27-4-2013 у 16:38

відмовитись від цяцьки важко, бо "туристом"(тм) їжжу
але "як для порекомендувати купити недорогу,але вартістну" іншим - таки рекомендація незла

БУ! Пішоходи, бійтесь!

Рост - 31-8-2013 у 20:47

Ви чуєте цей запах? В брюховицькому лісі помер мамонт. Не менше.
По Львову, під зиму ( :lol: ) почали робити велодоріжки! ВАУ!
І це класно!
Але мені цікаво, коли в свідомості людей щось клацне, і вони зрозуміють, що ця смужка хорошого асфальту - це не новий тротуар, по якому можна ходити. Тротуар поруч. Часто теж новий, з бруківки. Але чомусь людей так і тягне іти не по тротуару, а саме по велодоріжці :) На ній ще такі класні велосипедики намальовані, очевидно ж, це для пішоходів! :)
Особливо тішать цілі сім'ї, які з дітьми і колясками неспішно прогулюються, зайнявши всю велодоріжку і навіть жодна думка не проникне під черепну кістку, що чогось це їх кожен раз намагаються переїхати усілякі... на двох колесах...
В центрі, на просп. Свободи часто спостерігаю смішну картину - люди йдуть по велодоріжці, а велосипедисти їдуть по тротуару поруч. Куди ж їм діватися, бідним.

Сьогодні, освоюючи нові доріжки, займався корисною справою - зганяв пішоходів на тротуар дещо нахабною манерою їзди :)
Може до десятка-другого щось і дійшло.

Зрозуміло, що раніше ніяких тобі велодоріжок, ходи де хочеш, аж тут на тобі! Напасть!
Але таки давайте звикати.

Ага, і ще. Я тут назад ставлю на ровера свою дудку. Сигнал такий, як несподівано дунути, людина може стати легшою на яких пів кілограма :lol: Так що майте на увазі! :lol:

Andreas - 1-9-2013 у 11:51

А в додаток до велодоріжок не додумалися до відповідних знаків?
Приблизно таких

1. Пішохідна і велосипедна доріжки суміщені



2. Пішохідна і велосипедна доріжки розділені



Олексій Нестеров - 1-9-2013 у 17:48

Дуже символічною стала велодоріжка на вул січових стрілців - на підвищенні якраз посеред проіздної частини. Пам'ятається, колись такі трамвайні зупинки були у Львові і це добром не закінчилося.

Рост - 1-9-2013 у 18:23

Цитата: Початково розміщене учасником Олексій Нестеров  
Дуже символічною стала велодоріжка на вул січових стрілців - на підвищенні якраз посеред проіздної частини. Пам'ятається, колись такі трамвайні зупинки були у Львові і це добром не закінчилося.

Угу, і всі, хто переходить дорогу, на цій доріжці зупиняється, пропускаючи машини. Щоб об'їхати, потрібно з доріжки зіскочити. Хто це придумав?

Рост - 1-9-2013 у 18:43

Цитата: Початково розміщене учасником Andreas  
А в додаток до велодоріжок не додумалися до відповідних знаків?
Приблизно таких

1. Пішохідна і велосипедна доріжки суміщені



2. Пішохідна і велосипедна доріжки розділені



Є знаки. Тільки у нас нема нижнього, про розділені, а в такому випадку велодоріжка позначається своїм окремим знаком і це означає, що по ній можна тільки велосипедом, якщо близько є тротуар.
Такі:





Проблема не в знаках, а в двох речах. Перше - люди просто не звикли до велодоріжок, бо їх до цього часу ніколи не було.
Друге - правила у нас звикли ігнорувати. Як в анекдоті: "Як ви живете при таких поганих законах?" "А ми їх погано виконуємо".
І я навіть не знаю, якщо вже говорити на чистоту, добре це, чи погано. З одного боку зле, бо хаос, який відбирає частину енергії. З другого боку, жити в надто правильному суспільстві, де крок вправо-вліво - розстріл на місці... я не хочу теж. Тому що в житті не буває правил, які влаштовують всіх, бо люди різні. А коли є "цивілізоване" насильство над кимось, це теж зле.
Вихід може і є, але застосувати його в рамках напрямку розвитку, обраного сучасною цивілізацією, можливості не бачу.

Так що даний мій допис скерований на проробку пункту першого - донесення до свідомості громадян появи таки веледоріжок.
Думаю, коли велосипедистів ще побільшає, а цього року їх кількість у нас відчутно зросла, по велодоріжках будуть їздити щільнішим потоком, все стане на місця, мало хто свідомо під колеса кидатися буде.

Петро Гонсалес - 1-9-2013 у 23:51

Цитата: Початково розміщене учасником Рост  
Сьогодні, освоюючи нові доріжки, займався корисною справою - зганяв пішоходів на тротуар дещо нахабною манерою їзди :)
Може до десятка-другого щось і дійшло.

А я-то думав, чого ті велосипедисти їдуть на тебе і не звертають у бік! Просто давлять! І коли не зійдеш, то - переїдуть! :baddevil:
Це на Науковій: там таку суперову велодоріжку проклали! А що всі ремонтні роботи проводили в пішохідній зоні поруч, то покриття тамтешнє понівечили і так і лишили, і воно стало ще гіршим, як було. (А там дуже тяжко ходити - хто там живе чи працює, той, мабуть, знає.) Тому пішоходи, поміж тим і молоді матері з візками, залюбки перебираються на велодоріжку. Але йдуть вже з острахом, бо знають, що можуть непомітно над'їхати ззаду. Тому з часом пішоходи, мабуть, змусять себе не дивитися у бік велодоріжки. Але якщо якість тротуару буде гірша, то... То тоді не знаю, будуть конфлікти... Аж поки і тротуари та пішохідну зону загалом не доведуть до нормального стану. :yawn:

Андрій Пелещишин - 2-9-2013 у 07:16

Наші знаки мені зрозуміліші.
Дивлячись на німецькі, я чомусь подумав навпаки: що 2 це разом, а 1 - роздільно. :)

Рост - 2-9-2013 у 10:44

Цитата: Початково розміщене учасником Петро Гонсалес  
Цитата: Початково розміщене учасником Рост  
Сьогодні, освоюючи нові доріжки, займався корисною справою - зганяв пішоходів на тротуар дещо нахабною манерою їзди :)
Може до десятка-другого щось і дійшло.

А я-то думав, чого ті велосипедисти їдуть на тебе і звертають у бік! Просто давлять! І коли не зійдеш, то - переїдуть! :baddevil:
Це на Науковій: там таку суперову велодоріжку проклали! А що всі ремонтні роботи проводили в пішохідній зоні поруч, то покриття тамтешнє понівечили і так і лишили, і воно стало ще гіршим, як було. (А там дуже тяжко ходити - хто там живе чи працює, той, мабуть, знає.) Тому пішоходи, поміж тим і молоді матері з візками, залюбки перебираються на велодоріжку. Але йдуть вже з острахом, бо знають, що можуть непомітно над'їхати ззаду. Тому з часом пішоходи, мабуть, змусять себе не дивитися у бік велодоріжки. Але якщо якість тротуару буде гірша, то... То тоді не знаю, будуть конфлікти... Аж поки і тротуари та пішохідну зону загалом не доведуть до нормального стану. :yawn:

Тротуари теж роблять. На значній частині Наукової уже покладена нова бруківка, але при цьому, при наявності поруч абсолютно рівного нового тротуару, значна частина пішоходів все рівно іде по велодорожці. При чому шеренгами, наглухо перекриваючи всю її ширину. І ні разу не з острахом, а взагалі не зважаючи ні на кого.
От для цієї категорії громадян я і пишу.
Тому що там, де тротуар зруйнований, є декілька таких місць, чи калюжа велика утворилась і обійти її реально тільки по велодоріжці - на здоров'я, всі ж розуміють.

Петро Гонсалес - 2-9-2013 у 13:19

Цитата: Початково розміщене учасником Петро Гонсалес  

А що всі ремонтні роботи проводили в пішохідній зоні поруч, то покриття тамтешнє понівечили і так і лишили, і воно стало ще гіршим, як було. (А там дуже тяжко ходити - хто там живе чи працює, той, мабуть, знає.)

Цитата: Початково розміщене учасником Рост  

Тротуари теж роблять. На значній частині Наукової уже покладена нова бруківка,..

Погані тротуари та пішоходна зона по правій стороні вул. Наукової (якщо дивитися на Кульпарківську): на відрізку між вул. Симоненка і Кульпарківською - перед поштою, банком - там, як після бомбування, плити повищерблювані, арматура стирчить. От там і проклали велодоріжку. Тому люди і перебираються на неї. А протилежна сторона - там, де новобудови - там, справді, все рівненько, бруківочкою все вистелано. А велодоріжки там немає, бо є другорядна дорога, на яку заїжджають маршрутки - там можуть і їздити велосипедисти.
Тому питання на засипку: на одній велодоріжці розминуться два ровери і чи таке дозволено?

Петро Гонсалес - 2-9-2013 у 14:26

Цитата: Початково розміщене учасником Рост  
Ви чуєте цей запах? В брюховицькому лісі помер мамонт. Не менше.
По Львову, під зиму ( :lol: ) почали робити велодоріжки! ВАУ!
І це класно!

Це не під зиму, а під саміт у Вільнюсі у листопаді, де мають підписати Угоду про асоціацію України з ЄС. То так Садовий піариться. :saint: Просто дитячі майданчики - тема вичерпана: громадяни на таке вже не "поведуться", бо розуміють це явище, як таке, що відбулося, що воно має бути і так буде завжди, і тому асоціацій з міським головою вже в них не виникає. Тому-то чинний міський голова і взявся за велодоріжки.
А розпочав він свою PR-кампанію (під майбутні мерські вибори!) інсценізованим нападом на себе більше місяця тому: який далекоглядний! Мабуть, з дружиною вже придумали план дій, розписали подетальний сценарій того, що має робити голова міста... :saint:

Юрій Сєров - 2-9-2013 у 20:22

Тішуся, що з'являються велодоріжки. На Липинського дуже навіть пристойно зробили.
Але за пішоходів справді образливо. Дороги роблять, велодоріжки роблять, а тртуари - ні :( Для прикладу вул. Кн.Ольги, дороги зробили ще 3 роки тому, а тротуари, переходи, з'їзди для візків не зробили. :( До речі, там ширина тротуарів така, що трохи їх розширивши і переклавши асфальт цілком би вистачило місця і для велодоріжок. Досить було б розмітку нанести...

Андрій Пелещишин - 9-9-2013 у 21:46

На Липинського встановлено знаки.

Олексій Нестеров - 18-9-2013 у 06:36

А ось і перші ластвіки... на велодоріжці. Хто має доступ до ВК, може глянути тут http://vk.com/feed?z=video-24483285_166268584%2Fb765f3cfd1a2e20a9e

Леонід Леонов - 16-2-2014 у 00:17

Нашим водіям авто велосипед , як бику червона ганчірка. Але коли велосипедист купує авто він стає биком. Робіть висновки панове.

Ярема П. - 16-2-2014 у 23:07

Ну неправда. Їжджу машиною, а став їздити ровером - почав більше вважати на роверистів, коли їду за кермом. Бо добре знаю, яке то відчуття в ровериста, коли біля тебе шмигають львівські водії піжочанстої кляси.

Петро Гончар - 11-10-2016 у 10:00

Цитата: Початково розміщене учасником Demyan  
думаю що до велодоріжок нам ще дуже далеко - адже якщо будуть такі - то буде половинка смуги для авто або будуть там паркуватися...тому це все ще дуже і дуже далеко..

Вже є доволі у місті Львові велодоріжок, щоб вільно, без боязні пересуватися містом. Звичайно, хотілося б більше! Але з часом то, напевно, в сенсі, велоінфраструктура, ще розширюватиметься. Через те сьогодні маємо те що маємо. Тому тішмося тим, що маємо! :)
Пропоную тут розглядати велосипедні доріжки м. Львова та околиць. Отже, поїхали!

Файна і, головне, рівна (!) велодорога по вулиці Зеленій на виїзді з Сихова у напрямку Бібрки (але починається вже від кільця на ДБК): загальна автодорога відремонтована турками з Onur, сама ж велодоріжка є як частина загального дорожнього полотна по обидва його боки, розділена білою суцільного лінією, з неодмінними велознаками на ній. Але, на жаль, велодоріжка завершується точно навпроти зупинки Ведмеді, що перед с. Давидів, і далі вже йде трохи екстріму. Не в сенсі того, що загальна дорога погана, а те що смужка дорожнього полотна праворуч білої суцільної лінії є вузька, а подекуди асфальт взагалі обривається. Деякі фури, коли є інтенсивний рух, сигналять, тоді мусиш здавати праворуч на ґрунтово-каменисте узбіччя, достатньо широке, але все-таки узбіччя. Хоч там сьогодні на тій ділянці, але з протилежного боку в напрямку Львова, щось важка техніка робить: розщищає ріденькі кущі, риє щось - може, будуть розширювати дорожнє полотно і прокладуть велодоріжку. Але, повторюсь, велодоріжка Сихів-Ведмеді і назад - дуже комфортна: їдеш собі, ні ти нікому не заважаєш, ні тобі не заважають - жодних перешкод! Рекомендую! :)

Петро Гончар - 11-10-2016 у 13:33

Ще одну розгляну велодоріжку по Львову. Але то радше мій веломаршрут до Епіцентру, що на Б. Хмельницького біля автостанції.
Отже Сихів-Епіцентр. З Сихова виїжджаю на Зелену по Сихівській або через залізничний переїзд на П'ятому. Далі по Зеленій до Дж. Вашінгтона і там ліворуч через пішохідний перехід починається прекрасна місцева велодоріжка червоного кольору. Вона простягається до Пасічної і там далі додолу, але ми звертаємо на вхід до парку Погулянка і на гальмах (безпека понад усе!) спускаємося парком. У парку велодоріжки, до слова, немає. Коли спуск завершується, то пришвидшуємося, але вважаймо на молодих матусь з дітьми в візках! :) Вони такі неуважні і безпечні! :saint: Матусі в сенсі. :) Далі - до перехрестя Левицького-Мечнікова: можна прямо по бруківці, а можна звернути на піш. переході біля рос. консульства ліворуч на тротуар і так оминути трясучий брук. Коли почнеться асфальт, можна вшпарити, але пам'ятаймо за надовбу поперек дороги десь коло світлофора на виїзді на Тершаківців. Далі доїжджаємо до перехрестя з Франка, чемно чекаємо з усіма автомобілями сигналу світлофора, потім трошки по Князя Романа по нормальній бруківці, далі звертаємо ліворуч на Фредра попри готель, у якому на Євро-2012 зупинявся на нічліг великий португалець Роналду. Відтак виїжджаємо на проспект Шевченка чи пак Академічну, але по загалній дорозі не їдемо, бо там такий трясучий грубий брук (ще, певно, австрийський!), а, отже, виїжджаємо на алею посередині проспекту (люди-пішоходи вибачайте, але мені шкода ровера трястися ним по тій бруківці!), їдемо до кінця алеї, потім праворуч через пішохідний перехід і - акуратно! - по тротуару попри Макдональдс разом з людьми та межи людей до пішоходного переходу біля готелю Жорж. Все, трошки далі від Жоржа починається свято і на вулиці роверистів: там починається велодоріжка, яка тягнеться до самого Епіцентру! Хоч і з кількома обривами через вулиці: на піш. переході через пр-кт Свободи навпроти Спорттоварів на Коперніка, ззаду Оперного, коли переїжджати запруджену автівками бруковану Городоцьку (але там є світлофор!), потім - а тут увага! - можна рухатися разом з потоком по супергладкому пр-ту Чорновола (і тут вам водії маршруток можуть услід сигналити!), а можна на піш. переході перейти-переїхати проспект і по велодоріжці виїхати на Куліша і далі вшпарити, хоч і не забувати дзеленькати, щоб зганяти забудькуватих і нахабних пішоходів з твого законного велосипедного шляху аж до Форуму. На Хімічній переходимо-переїжджаємо знову проспект: тут можна відразу звернути ліворуч на кавалок велосипедного шляху (коротенька двостороння велодоріжка пролягає посередині двостороннього проспекту), а можна разом з транспортним потоком доїхати до нерегульованого світлофора і там звернути вже на справжню велодоріжку, яка вас доведе до кінцевої мети. Рухаючись обабіч по Липинського навіть окремою велодоріжкою, все-таки треба зважати на численні бічні вулички та з’їзди на автозаправки, які примикають до автомагістралі: з кожної може щось виїхати або заїхати. Діставшись зупинки біля АС-2, до піш. переходу, де обривається велодоріжка, до Епіцентру далі дістатися можна загальною дорогою прямо до кільця і праворуч до піш. переходу, а потім на перехід і назад по тротуару заїхати до Епіцентру. Або на тій зупинці біля АС-2 перейти-переїхати піш. перехід і велодоріжкою дістатися іншого переходу зліва від кільця. Там поруч буде ринок Торпедо, численні велоятки і далі - Епіцентр з нормальною велопарковкою. Потім від того місця, що зліва від кільця, можна проїхатися далі по добротній велодоріжці.
Приємних велоподорожей!
http://mobility.lviv.ua/karta-veloshlyahiv-lvova-onovleno/

Петро Гончар - 11-10-2016 у 13:57

Від Львова до Брюховичів прокладають велодоріжку
Вона з’єднає центр Львова та Брюховичі через вулицю Варшавську
Головні новини Львова 11.07 — Оксана Сенишин, 11 липня, 15:25 1608 2

Андрій Пелещишин - 11-10-2016 у 20:24

Там ще за старих часів була окрема велодоріжка, може навіть єдина в місті.

Андрій Пелещишин - 3-5-2018 у 15:47

Об'єднав дві спільні теми в одну.


Але я не про це. Тут раніше Рост писав, що пішоходи залазять на велодоріжки і це неправильно.
Згоден.
Але ...
Вчора на Листопадового Чину велосипедист на великій швидкості збив пішохода, того забрала швидка. Лежав в крові, практично непритомний.
Хто знає, там стрімкий спуск. Велодоріжка від тротуару нічим не відділена, а деякі придуркуваті велосипедисти дико розганяються.
Чому придуркуваті? Тому що, по-перше (це головне) це велодоріжка для тих хто піднімається (!) а не спускається, про що є купа розмітки на доріжці з відповідними стрілочками. Тобто ті що зверху, фактично їдуть по зустрічній (до речі, свідком таких зустрічей я там був). По-друге, там зараз ремонт фасаду будинку і риштування перегородили тротуар, люди все-рівно змушені йти по велодоріжці. Це видно з самої гори, і "качати" свої права велосипедистам в даному випадку не випадає.