Форум Рідного Міста

Культурний вплив реклами?

Андрій Пелещишин - 19-12-2003 у 11:03

Нарід рекламу не любить. Я не виняток (до речі, дуже стає у пригоді пульт дистанційного керування). Навязлива, довга, криклива.
Але недавно почув думку щодо того, що реклама у нас виконує важливу культурну місію. А саме: визначає нові (вищі) стандарти життя. Особливо це стосується реклами "побутової" - реклама засобів гігієни прививає любов до чистоти, реклама побутової техніки стимулює бажання заробляти гроші та освоювати новітні технології і тп.

А ваша думка? Що позитивного є в рекламі (крім фінансової підтримки ЗМІ звісно)?

Олексій Мачехін - 19-12-2003 у 11:19

Те, що реклама змінює життя, це абсолютна істина. Коли одна чемна пані з компанії P&G (чи J&J?) вигадала гігієнічні прокладки, і мови не могло йти аби їх продавати, бо на темі лежало табу. Знайшли цікавий вихід - корзини з білими пакунками (жодного напису!) ставили за касами і будь-яка жінка могла підійти, взяти пакунок і, поклавши гроші в касу (на чесність), швиденько вшитись.
Зараз питання "справ" обговорюють діти на подвір'ях а про тампакси ходять дитячі анегдоти.
А от щодо культурного впливу... так тут різні реклами є. Є реклама горілки Карат а є реклама соків. І всі вони мають як різне емоційне навантаження, так і різні системи цінностей.
Єдине що можна сказати про всі реклами - 90% з них брехливі. Наприклад більша частина рекламованих шампунів насправді є товарами не кращого гатунку і тягнуть приблизно на трієчку у порівнянні з тими, що, чомусь, не рекламують :)

У вас лупа? Посічене волосся? Суха шкіра? Зморшки? Грибок?
ЯКИЙ ЖАХ!!!!

Яндрух - 2-1-2004 у 20:06

Цитата:
Першим відправив користувач Андрій Пелещишин

Але недавно почув думку щодо того, що реклама у нас виконує важливу культурну місію. А саме: визначає нові (вищі) стандарти життя. Особливо це стосується реклами "побутової" - реклама засобів гігієни прививає любов до чистоти, реклама побутової техніки стимулює бажання заробляти гроші та освоювати новітні технології і тп.

А ваша думка? Що позитивного є в рекламі (крім фінансової підтримки ЗМІ звісно)?


Як на мене, анічогісінького немає "позитивного" у "рекламі"!
Суцільне втручання у внутрішній світ людини, її свідомість та півсвідомість!!

Рекламу - геть!!!

freak - 18-2-2004 у 17:16

Більшість реклам моло того, що брехливі то щей примітивно зроблені,дуже дратують реклами де жіночка в якомусь магазині,кафе або в гостях!!! постійно мають з собою засоби для миття,шампуні...Це на мою думку дуже примітивно!!!!Щодо культурного впливу - його немає!!!!Або він на мене не діє!!!!

Олексій Мачехін - 18-2-2004 у 17:24

Не діє????? Ну-ну :D
Пан ніколи не їв снікерса? Не купував Галу чи Фейрі? Вино та горілку вибирає за смаком а не за маркою? Цукерки жінкам дарує нерекламовані? Не знає що таке прокладки і дивується чому тампони продаються в магазинах а не аптеках?

Тут можна продовжувати і продовжувати.

кецо - 18-2-2004 у 17:51

В мене деякі ролики викликають жаль до тих людей що її придумали, і випустили.

Dzvinka - 18-2-2004 у 19:53

У мене - теж. Але чомусь воно атки впливає. І має іноді позитивний вплив. Цікаво, але всі діти, починаючи з 6-7 місяців і до 4 років, дуже істотно реагують на рекламу. Вони її не просто дивляться - складається враження, ніби вони хочуть зрозуміти, про що йдеться. Жодне інше видиво по телевізору такої реакції не викликає.

Asmera - 18-2-2004 у 22:19

Шкода, що у нас транслюється погано зроблена реклама. Бо є, між іншим, такі ролики - що просто дивитися й дивитися! Але на нашому ТБ якісної реклами відсотків 10

dr.Trollin - 18-2-2004 у 22:23

позитиву-то у рекламі Трохи знайти можна.
але, на жаль, негативу набагать більше.
Незрівнянно.
Основне що - так то те, що Власне Реклама - то ще не є так зле, але ж її використання...
Оскільки іде процес проьбивання ідеї всередину черепної коробки/(опціонально-гаманця) - то негативи:
-1- опрацювання (за кошт/підтримки тих же людей) видів ідеологічного озброєння, котрого на тих-же людЯх і використають.
-2- підвищена агресивність та прагнення до виховання лдини, що зомбується полегшеніше
-3- вирощення ідеологеми, що переконаність висловлювання важливіше за правдиву цінність продукту -- ерго - маємо уже конкуренцію не продуктів, а образів продуктів.
Але ж жереш-то ковбасу, а не її образ.
А поеращується-то презентативна частина конкуруючого об'єкту, а не реальна!

хоча у мене осн. претензії є щодо п.2 оголошенного списку.

Captivitas - 19-2-2004 у 11:59

У "Кіно-Колі" (здається останній за 2003р) як раз три статті про рекламу. на жаль електрону версію знайти не вдалося.

ЗОРЯНА - 19-2-2004 у 12:46

Цитата:
Originally posted by Dzvinka
Цікаво, але всі діти, починаючи з 6-7 місяців і до 4 років, дуже істотно реагують на рекламу. Вони її не просто дивляться - складається враження, ніби вони хочуть зрозуміти, про що йдеться. Жодне інше видиво по телевізору такої реакції не викликає.



Чиста правда! Спостерігала за дитиною що ще навіть не навчилася говорити. При рекламі памперсів тицяла пальцем в телевізор і дуже тішилася:)

freak - 20-2-2004 у 16:56

Re: Olexiy
Погоджуюсь з вами,але те, що ви перерахували
то вплив інформаційний а не культурний,а ми говорим за вплив культурний!!!

Svetlanka - 14-3-2004 у 16:11

Інформаційний і культурний вплив пов'язані між собою.
Якби хто не намагався і не заперечував, але реклама впливає на людей, вона викликати позитивне чи негативне враження про якусь проблему, товар, подію. Її можна взагалі не помітити. Але вона ПРИВЕРНЕ УВАГУ того споживача, на якого вона розрахована.
Людина ж підсвідомо буде поводити себе, або так як йому нав'язують, або чітко навпаки... а це вже залежить від якості реклами і психології її споживача. Якщо побі подобається реклама (вона тобі цікава, добре підібрана музика чи відеоряд), то ти пустиш її в своє життя, і будеш їй підражати, трошечки підсвідомо, але будеш... Ти не обов'язково купиш ту пасту чи жуйку, але через деякий час ти все одно задумаєшся: а чи нема в мене карієсу? Ще через деякий час ти підеш до лікаря і виявиться, що карієсу в тебе нема, але здоров'я бажає бути кращим. І начебто, то зовсім не реклама..., а самопочуття, родичі-знайомі та безліч інших факторів.
Рекламу не потрібно не дооцінювати, нею не потрібно зомбуватись, переглядаючи весь час ТБ, чи акцентувати свою увагу на плакатах чи роликах... вона і без цього зробить своє діло... і грошей всеодно не залишиться.

Captivitas - 15-3-2004 у 12:15

Реклама олії перейшла на новий "культурний рівень":
якщо колись давно у рекламі була Сердючка, то зараз Ротару. :)

-=IGO=- - 15-3-2004 у 13:11

Буває дійсно цікава реклама чи смішна наприклад. Але нажаль в основному реклама придумана надзвичайно на гнилому рівні і після перегляду її пару разів, просто надоїдає. Я б порадив тим що створюють рекламу - хай частіше її міняють і хай роблять її більш кумедною, тоді кожен захоче подивитись чогось такого :) А на рахунок дітей - реклама буває деколи явно не для дітей. Хай обережніше вибирають сюжет. А то потім нема чого дивуватись про не зовсім хорошу ауру підростаючого покоління.

Павло Тимофійович - 15-3-2004 у 20:46

Цитата:
Першим відправив користувач Андрій Пелещишин
А ваша думка? Що позитивного є в рекламі (крім фінансової підтримки ЗМІ звісно)?


Встигаєш збігати на кухню за чимось смачненьким, непропускаючи цікавого.

Bullet - 26-3-2004 у 09:28

культурний вплив? мда.. особливо коли згадаю рекламу пива: який жах -= в Новгороді наше пиво називають "піво" - і гидотний мужицький регіт зі спогляданням пломб.
Більшість рекламних роликів базується на примітивних людських рефлексах. Певно, виробники реклами вважають більшу частину населення трохи.. хм.. примітивними. А може так воно і є.... А ми тут тільки викаблучуємся (зараз у мене полетять камінці...)

Наталка - 26-3-2004 у 15:00

Не полетять. Бо як і викаблучуємося, то що в цьому поганого? Це наше право (як мені здається) :) Не відаю, примітивна я чи ні, але жуйки для мозку не люблю - ані фільми, ані рекламні ролики, ані книги. Втім, деякі ролики мені все ж подобаються, хоч ви мене пофарбуйте! :)
Ось - повикаблучувалася, аж полегшало! :D

Odarka - 26-3-2004 у 15:31

Цитата:
Першим відправив користувач Bullet
культурний вплив? мда.. особливо коли згадаю рекламу
Більшість рекламних роликів базується на примітивних людських рефлексах. Певно, виробники реклами вважають більшу частину населення трохи.. хм.. примітивними. А може так воно і є.... А ми тут тільки викаблучуємся (зараз у мене полетять камінці...)


На жаль...воно так і є...населення дійсно привмітивне...а як не будеш тут примітивними. ви подивіться. що зараз популярне? ЩО показують по телебаченню? І що крутять по радіо і які книжки найчастіше розкуповують...звичайно, що від цього моджна і отупітити і вдаритися в примітивізм
:baddevil::(

Павло Тимофійович - 26-3-2004 у 23:14

Цитата:
розкуповують...звичайно, що від цього моджна і отупітити і вдаритися в примітивізм
:baddevil::(

А ми не вдаримся в привітимізм і не отупіємо адже ми на цьому форумі.
А от хто тупий того вже не виправиш і таких багато атож будьмо мудрими і навчаймо інших.
Творіть свою рекламу!

:sing:

Captivitas - 14-4-2004 у 16:00

Одна з особливостей рекламної кампанії у журналах:
реклама переважно розміщується зправа.
Цікавий психологічний хід.

Grabchuk - 14-4-2004 у 17:02

Цитата:
Першим відправив користувач Asmera
Шкода, що у нас транслюється погано зроблена реклама. Бо є, між іншим, такі ролики - що просто дивитися й дивитися! Але на нашому ТБ якісної реклами відсотків 10


Якісно зроблений рекламний ролик - про футболістів збірної Бразилії і Португалії, які відбирають мяча один в одного доти, доки суддя в них його не відібрав. Правда, не памятаю, що вони рекламували :) :) :)

А культурний вплив реклами скоро проявиться з новою силою - особливо десь так в серпні - жовтні...

Captivitas - 14-4-2004 у 17:06

Цитата:
Першим відправив користувач Grabchuk

А культурний вплив реклами скоро проявиться з новою силою - особливо десь так в серпні - жовтні...


Вже починає проявлятись - Олімпіада на носі.
От вже Адідас розпочав свою серію роликів. :)

Grabchuk - 14-4-2004 у 17:12

Ага. Олімпіада. Українська. Сітіус, альтіус, фортіус...

Captivitas - 21-4-2004 у 15:36

Ви чули як співають бутерброди голосом Покальчука? :)
Культурно так, співають.

Остап_М. - 21-4-2004 у 15:51

Щодо саме культурного впливу то важко однозначно сказати. Але деяка, якщо не більшість інформації сприяє нажаль процвітанню безкультур'я і хамства (згадайте хоча б як в ТСН кажуть "зустрінемось після реклами", а тією рекламою є "Проте";).
Єдине що тішить - то це наявність деяких справді цікавих роликів, які окрім безпосередньої реклами продукту, містять в собі якийсь веселий зміст. Здебільшого то стосується пива, хоч нажаль не Львівського. Я його дуже люблю, але старі його ролики вже набридли...

Олександр Шевченко - 22-4-2004 у 19:11

Реклама могла б нести якийсь культурний вплив (чи, принаймні, розважальний), якби її робили на совість і вкладали б туди хоч трохи того, що подобається глядачеві, який мусить нею давитися - гумору, наприклад. Колись, пам'ятається, дивився добірку роликів-переможців з якогось європейського фестивалю реклами - то за годину показу ледве не сконав від сміху :D :D :D . Оце я розумію - якісний продукт, кожен як міні-фільм і не викликає жодних негативних емоцій. А у нас... Від дебільних мойдодирів, лисенят з пральними порошками, дідів морозів з мобілками та чотирьох-п'яти недоумків дошкільного розумового розвитку, які проте, без "п'яти крапель" не беруться за жодну справу, вже блювати тягне, вибачаюся. Єдиний рекламний ролік за останні три роки, який мені сподобався - це щодо дезодоранту AXE - там, де "кому потрібні супермени?". Цей ще можно дивитися, хоча б знятий класно :)

Олександр Шевченко - 29-6-2005 у 16:22

...А особливого культурного впливу реклами й досі не спостерігається. Особливо тішить зараз шедевр даунізму "А я на мо-о-орі!..", що доводиться кожного ранку в метро бачити і стримувати бажання чимось у той екран кинути. Не хочу сказати нічого поганого про Джинс, але, дивлячись на героїв їхніх роликів, виникають думки, що більша частина їх (героїв) інтелекту вийшла у трубку і більше ніколи не повернеться, про що красномовно свідчить багатий запас слів. Принаймні, якщо вже говорити про мобільних операторів, хіба що в Лайфу достатньо приємна реклама, не надто нав'язлива і не викликає відвертої відрази... ІМХО.

tysovska - 29-6-2005 у 16:46

Прекрасна ця реклама - про мо-о-оре! :lol: Такий чудовий анекдот розповіли на цю тему:

Дзвонить Янукович Колесникову:
"Боря, привіт, ти де? Прикинь, а я на мо-о-орі!..."

(Вибачте за офф-топік).

Tempika - 29-6-2005 у 17:10

...згідна, абсолютно дурнувата реклама... можна подумати, що молодь
зараз дійсно така тупа і неоковирна... ця реклама чорнить образ
українського юнака, і за таке тре... ну навіть не знаю що... платити
якісь штрафи, мабуть :-))

Наталка - 29-6-2005 у 17:10

А ось мені подобається реклама кави, здається, "Чібо", якщо я не помиляюся, там, де чоловік дарує коханій обручку, що лежить на блюдці під філіжанкою кави, там ще музика така гарна грає, я вперше коли дивилася, аж сльози на очі навернулися, якщо чесно... Гарні актори, дуже зворушливо, як на мене. Сподобалося, одним словом. Зачепило. І хоча розчинну каву я майже не п’ю, рекламу цю не вимикаю. :saint:

Captivitas - 29-6-2005 у 17:27

Користуюсь UMC, але киівстарівська реклама завжди подобалась. Вона якась душевна (особливо з колисковою від Депардьє).

Олександр Шевченко - 29-6-2005 у 17:32

Ага, точно :D Зовсім забув про неї :rolleyes:

Tempika - 29-6-2005 у 19:27

...моя улюблена реклама — це реклама жувальної гумки, де хлопчина
безуспішно намагається посунути ложку... кожен раз викликає посмішку :-)

Олексій Мачехін - 29-6-2005 у 19:42

А мені ця реклама не подобається, чомусь для мене вона належить до того ж ряду реклам, де негр в червоному боа патякає "вейкап мен" (жах який) а хлопчина смакує зубну пасту з відкритим вікном (у, солоденький!).

А з Депард`є дуже добрі реклами, щоправда мені так і не вдалося почути як саме таксист співатиме російську колискову українською :)

spark - 8-7-2005 у 09:33

Ну, не знаю чому ніхто не вказав ще на один дійсно культурницький вплив реклами - українізація. Можливо, на львівському форумі це не актуально, але для деяких регіонів України реклама - чи не єдина форма навчання українській мові (є ще серіали і мультики, але їх же не всі дивляться).
Я іноді захоплююся неологізмами, які доводиться запроваджувати рекламістам, щоб донести свій мессідж до тупої публіки. Ніколи не чув, наприклад слова "аромоксамит", ніде, крім реклами кави :)

Tempika - 8-7-2005 у 10:04

...а мені подобається реклама з *солоденьким* :-)) особливо афроамериканка в кінці з її *так, згідна!* :-))

Олександр Шевченко - 8-7-2005 у 10:16

2 spark:
"Прікі-інь!" - дійсно потужний взірець українізації :D Або"піво - повбивав би!" :) Якщо навчатися мові виключно з реклами, то потім отриманими знаннями можна буде вразити хіба що того хлопа на матрасі в мо-о-орі. Інша справа, що якби реклама стала справді розумною і якісною, як деякі ролики, то тоді від цього дійсно могла б бути якась користь. Але зараз, нажаль, на першому місці не українізація, а дебілізація.

Василь Яворський - 8-7-2005 у 10:48

Ревлама є різногатункова. Залежить тут все не від хисту людей, що її роблять, а від замовника. Мені неодноразово доводилося бачити як рекламіст мало не зі сльозами на очах викидає справді цікавий і оригінальний макет і дає в друк (показ) абсолютно бездарний і низкопробний варіант одобрений замовником. Тут як не крути справа не у рекламістах, а в грошах. Саме тому наші екрани свого часу заполонили "тьоті Асі", а тепер "Сердючки" які щось ніяк до нас таки і не дійдуть. Звичайно є і агенції з повністю відсутнім творчим потенціалом але їх є обмаль. Якщо проаналізувати розвиток реклами зараз наша відчизняна реклама (саме "made in Ukraine", а не російський продукт) стоїть на тому рівні, що закордонна (мається на увазі західне далеке зарубіжжя) стояла років 20 тому. В нас дуже рідко використовуються нові дослідження в сфері психології і креативу.
Доречі, тут прозвучала теза, що реклама засіб впливу на підсвідомість, так от прямий вплив на підсвідомість в більшості розвинутих країн є протизаконною дією. Тому реклама не впливає на підсвідомість, а намагається привязати зримий (аудіальний) образ з підсвідомістю адресата. Тобто не запхати щось туди, а навпаки витягнути щось звідтам.
Щодо самої теми впливу реклами на культуру суспільства, то він є беззаперечним. Хоча впливає на культуру суспільства не сама реклама, а прогрес, розвиток науки і техніки. Реклама тільки озвучує це все і доносить інформацію. Тобто наведений вище приклад з прокладками є дійсно прикладом впливу на культуру але не реклами, а прогресу. Жодна реклама не встані самотужки змінити моральні засади суспільства.

spark - 8-7-2005 у 13:37

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Олександр Шевченко
2 spark:
Якщо навчатися мові виключно з реклами, то потім отриманими знаннями можна буде вразити хіба що того хлопа на матрасі в мо-о-орі. Інша справа, що якби реклама стала справді розумною і якісною, як деякі ролики, то тоді від цього дійсно могла б бути якась користь. Але зараз, нажаль, на першому місці не українізація, а дебілізація.


А не треба нікого вражати, досить навчитися читати назви на етикетках товарів і олію з оливами перестати плутати. І правильно казати "збоченець", якщо тобі пропонують секс без презерватива. :) Як для споживача цього досить.
Щодо рекламних ляпів, то їх досить і в російській, і в будь-якій іншій рекламі.

А ніхто не бачив реклами соків "Біола", здається, де теща читає етикетку з гіпертрофованим російським акцентом? При чому, зроблено це рекламістами свідомо.Я от думаю, до чого це було?

tysovska - 8-7-2005 у 13:53

У нас по місту (і в метро також) з'явилися плакати: "Виставка рідких рослин". Ото думаю їм написати й спитати: А тверді й газоподібні рослини не продаєте?

Олексій Мачехін - 8-7-2005 у 15:39

Еге, є таке :)

Олексій Мачехін - 8-7-2005 у 15:42

>А ніхто не бачив реклами соків "Біола", здається, де теща читає етикетку з гіпертрофованим російським акцентом? При чому, зроблено це рекламістами свідомо.Я от думаю, до чого це було?

Не знаю для чого то було зроблено, але реклама озвучувалась в Москві. Я знаю хлопака, який озвучував хлопця в рекламі :) Тато його цілий день вчив вимові, дитина в Україні за своє життя в сумі не була і трьох місяців а батько і двох років :)

spark - 8-7-2005 у 16:11

Ще пригадується реклама порошенківських цукерок з акцією "збери Україну" в розпалі передвиборчих намагань Україну розколоти і дурна реклама якихось сухариків на цю ж тему "Смак, що об'єднує". Так сто раз "халва" скажуть тобі з ТБ, і дійсно щось об'єднається :)

Василь Яворський - 8-7-2005 у 16:13

Є дійсно величезна проблема довіри українських замовників реклами до укрїнських виробників реклами. Чомусь у нашої ділової "еліти" засіло тверде переконання, що справжні професіонали сидять у Мосакві, а Київ (про регіони взагалі мовчу) - пперефирія для тих, хто рівнем не дотягує. Я маю знайомого по переписці з Москви, власника однієї з РА, що спеціалізується виключно на виготовленні реклами у країни бувшого "совка". Він мені відверто зізнався, що всі їх роботи робляться з таким відношенням, і з таким підходом, що жодна московська фірма (котра себе поважає звичайно) навіть би не схотіла з ними говорити. А на українців, а надто на представників середньої азії (навіть там є бізнес) дуже гарно і легко впливає зверхнє відношення, мовляв: "Ну, ладна уж, колі так просітє, здєлаєм, раз там у вас нєту профі нашего уровня". А сам він прекрасно знає декілька київських кантор, в котрих рівень голови на три вищий за доволі потужні кантори московські. Він, навіть, не дуже подивувався, коли побачив декілька висококласних робіт нашої львівської РА. З талантами і в галузі дизайну, і в галузі креативу у нас хоч відбавляй. Грошей у нас мало, патріотизму у великих замовників явно бракує, тому портфоліо агенств нічим не виблизкують.
Щодо "ізації", підмічено дійсно правильно, от тільки винні в цьому переважно не виробники реклами, а її замовники. Хто гроші платить, той і музику замовляє.

tysovska - 8-7-2005 у 16:35

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Василь Яворський
патріотизму у великих замовників явно бракує

Тут іноді навіть не про патріотизм ідеться. От наша контора: були ми самі собі голови (був у нас дуже толерантний власник). Але вирішив нас власник продати. Тепер прийде інший власник - потужна міжнародна фірма. Вона нас іще навіть не купила, а вже умови свої ставить. І всі мої контакти з рекламістами (наприклад, з прекрасною харківською студією "Паніка-дизайн"), боюся, мені вже не знадобляться :( Весь креатив - на смітник, бо є - "корпоративне бачення", "корпоративна політика" тощо.
І дійсно, майже всі рекламні контори (міжнародні) виробляють рекламний продукт у Москві, потім тільки озвучують в Україні. Що смішніше, український текст потрібно узгоджувати з Москвою! (А вони там роблять ну та-а-акі розумні зауваження до українських слів - самі розумієте...)

Василь Яворський - 8-7-2005 у 16:46

Корпоративне бачення креативу і корпоративний стиль, звичайно ж не остання справа. Одне з першочергових завдань ревлами - зробити так, щоб рекламу не потрібно було дивитися, щоб відразу було зрозуміло що рекламують і хто виробник товару. Інша справа, що у Москві замовляється Славутич, Союз-Віктан, Нємірофф... Потужні українські бренди, котрі могли підняти не одне відчизняне РА. Мені було дуже приємно дивитися рекламу українського бренду "Промсталь" на каналі Diskovery, потім я дізнався виробник ролика - Угорщина. Питання - у нас менше РА? У нас немає спеціалістів? "Промсталь" має закордонних інвесторів, що настільки сильно можуть вплинути на політику бренду?

tysovska - 8-7-2005 у 17:36

Ну, "Союз-Віктан" і "Nemiroff" насправді більше орієнтовані на експорт, ніж на внутрішній ринок ("СВ" в Росії он завод будувати збирається, "Nemiroff" має там колосальні цифри продажу), але я точно знаю, що "СВ" дуже багато співпрацювали з "Панікою" (від них ми, власне, про цю студію і дізналися), цьогоріч "Паніка" їм робила стенд на "Алкософті". Тому, мені здається, якраз ці приклади не зовсім влучні.

Але так, я згодна, проблема недовіри до свого продукту існує. Хоча я дедалі більше переконуюся, що наша реклама - на голову вища від іноземної. Можливо, саме тому, що вона враховує наші особливості характеру.

spark - 8-7-2005 у 17:50

Можу навести протилежний приклад. Вестерн Юніон усю рекламу по СНД віддало якомусь українському РА, тому що наших заробітчан найбільше.

Користувач Олесь - 11-7-2005 у 10:48

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Олександр Шевченко
Реклама могла б нести якийсь культурний вплив (чи, принаймні, розважальний), якби її робили на совість і вкладали б туди хоч трохи того, що подобається глядачеві, який мусить нею давитися - гумору, наприклад. Колись, пам'ятається, дивився добірку роликів-переможців з якогось європейського фестивалю реклами - то за годину показу ледве не сконав від сміху :D :D :D . Оце я розумію - якісний продукт, кожен як міні-фільм і не викликає жодних негативних емоцій.


Розважальна реклама :) :

http://plus.xo.pl/

Василь Яворський - 11-7-2005 у 13:29

Так, кумедна реклама дійсно існує. З неї роблять добірки. Часто це навіть не один ролик, а ціла серія, що доходить часом до 8-10 різних роликів одного продукту і однієї теми. Такі ролики дійсно частенько перемагають на різноманітних фестевалях реклами. Але... В ефір виходить лише 2-3% такої реклами. Вийде ролик в ефір чи ні вирішує замовник, не часто можна зустріти замовника, що вважає гумористичний ролик таким, що найкраще характеризує його товар. Тому кумедні розважальні висококреативні речі найчастіше на фестивалях тільки і показують.

tysovska - 11-7-2005 у 13:49

Пригадується в цьому плані реклама пива "Оболонь" - "Пиво твоєї країни". І прикольна, і якось до самого продукту ставлення нормальне викликає.

Олександр Шевченко - 28-7-2005 у 18:45

Щойно надибав у вагоні метро новий перл... Сіренький такий постер з рекламою якогось взуття. А на ньому - віршик (орфографію і стиль збережено):

З першого липня все дуже простіше,
знижку придбати стало легкіше!
Купуй взуття навіть дві пари,
отримай знижку -40 з двома кружками!"

:o

Може, це в мене вже маразм почався? Дуже цікаво, в якій це агенції народили такий геніальний слоган? Хоча, можливо, що це самі китайські виробники вигадали - тоді похвально. А інакше... Таку ось "українізацію" я в білих капцях бачив.

Наталка - 28-7-2005 у 19:40

"Дуже простіше?! Легкіше"?! :o Г-м... через "кружки" робилося, не інкаше... :mad:
А реклама "Пантіну"? "Густе і кріпке"? Це що за диво? Я щось останнім часом, може, загубилася, проте (імхо) дотепної, якісної і гарної реклами стає все менше, а таких "шедеврів", як Сашко навів - все більше... І на ТБ, і на радіо, і в метро... Може, почати їх колекціонувати? І тему перейменувати на "Антикультурний вплив реклами"? :(

Олександр Шевченко - 28-7-2005 у 19:47

У слові "кружками" над А стояв наголос :) Тобто мався на увазі знак відсотку. Але хіба не творчий політ думки? Перше місце в моєму хіт-параді маразмів :)

Наталка - 28-7-2005 у 20:23

Ага, я так і зрозуміла. :D Щоправда, лише коли втрєтє перечитувала сей віршований, не побоюся цього слова, шедевр.
А творчий політ думки - знову твоя правда, Сашко. Як полетіла думка в автора слогану, так і не повернулася. :D
Цікаво, чи зростуть там, де "стало легкіше", обсяги продажу? І якщо так, то на скільки "кружків"? :baddevil:

MartinkaDP - 29-7-2005 у 01:13

До речі, про "кріпке" чула ще в якійсь рекламі... мабуть, слово "міцне" в них з дитинства асоціюється зовсім з іншим товаром... ;)

tysovska - 29-7-2005 у 08:38

До речі, я, коли вперше побачила рекламу про "густе і кріпке", не полінувалась і полізла в словник синонімів. І таки дійсно - є таке слово. Подається в словнику, як діалектизм.

Наталка - 29-7-2005 у 10:59

Я знаю, що "кріпке" - це діалектизм, який у згаданому контексті (імхо) ріже вухо, і ніяким боком не тулиться до тієї реклами. Інша річ, якби вся вона була побудована на якійсь говірці - ну тоді так, може бути. Але, на мій погляд, оте "кріпке" псує загальне враження від ролика хіба що трохи менше, аніж вже знамените "прііікііінььь"... :baddevil:

tysovska - 29-7-2005 у 11:17

А я, чесно кажучи, спершу взагалі не могла повірити, що таке слово є - нормальне, наше. Воно мені таким диким здавалося!

spark - 29-7-2005 у 11:46

Це старослов'янізм. Тобто досить давно адаптоване слово. Але в цій рекламі воно щось дійсно не дуже на місці.

Олексій Мачехін - 29-7-2005 у 17:45

Цитата:
Оригінальне повідомлення від tysovska
А я, чесно кажучи, спершу взагалі не могла повірити, що таке слово є - нормальне, наше. Воно мені таким диким здавалося!

якщо ти про "кріпке", то чому нема? є ж слово "кріпить" (ант. "слабить"), тобто корінь в мові присутній

Олексій Мачехін - 31-8-2005 у 13:29

Вже кілька тижнів присутня на екранах реклама пива Славутич преміум. Пам'ятаєте, там іще дегустатор присутній? Ну я взяв пару пляшок. Результат:
1. Смак ніякий. Якщо б мені поставили таке пиво поруч з Оболонь преміум, я б його відкинув. Тобто твердження "вони всі в стандарті якості" для мене є суперечливим.
2. Це щоб не було офтопом - про культурний вплив :) Чули, там наче кажуть "та розслабся, у них у всіх по три медалі"? А ви гляньте на ті медалі - це або ювілейні або взагалі фантазія дизайнера - Хмельницький, Сагайдачний, Дорошенко... Який стосунок до пива?

А от реклама оболоні під музику "Ой на горі два дубки" мені дуже до смаку

Василь Яворський - 31-8-2005 у 15:48

Цитата:
Оригінальне повідомлення від tysovska
До речі, я, коли вперше побачила рекламу про "густе і кріпке", не полінувалась і полізла в словник синонімів. І таки дійсно - є таке слово. Подається в словнику, як діалектизм.


А як ви гадаєте, словники хто складує? Не інакше як ті, кого "Бонаква" "асвіжує"

fish - 1-9-2005 у 07:56

кріпке... ви ще послухайте про те, що закалювання корисне для організму. грязі лікувальні вони мали на увазі чи що?

А, і до речі. Я вже десь писала, але не тут. Ніколи не ведіться на рекламу і не беріть до рота напій Burn. Мені пару місяців тому подарували баночку. Такої хімічної і мерзотної на смак суничної водички я ще не бачила.

jaguara - 1-9-2005 у 10:07

а тут вже згадувалося про новий стандарт питання-відповіді ти де-а я на морі? моя мама якось така злостна прийшла з пляжу, каже ну невже самому щось сказати не можна...
а бонаква не винна що у золотої рибки України артикуляція ну ніяк не могла за короткий термін українською стати
і є ще пиво десант -- реклама не така геніальна, як з циклічністю буття пива твоєї країни, але пиво приємне :) Оболонь робить :))))

fish - 1-9-2005 у 15:53

циклічність буття пива? це щось типу кругообігу води в природі?

jaguara - 1-9-2005 у 16:54

Типу :) я насправді про чуваків, які починають ролик Оболоні і в принципі його й завершують, здибавши дівча у червоній суконці -- то все моя манера висловлюватись :-[

Олексій Мачехін - 2-9-2005 у 11:11

Дуже непоганий ролік на Інтері крутять - реклама матчу Україна-Грузія.
На фоні гір титри "В ролях:" а далі склад збірної і Блохіна. Наче фільм починається :)

Олексій Мачехін - 15-9-2005 у 14:12

Чоловіки Великобританії незадоволені образом «придуркуватих істот», який використовується стосовно їхньої реклама. Вчені ж вважають, що дурість чоловіків — лише одне з багатьох кліше, що активно використовується в рекламі, пише газета «Вечірні вісті».
На основі аналізу рекламних роликів, британськими вченими був складений список з основних (і притому дурних) стереотипів у рекламі:


1. Усі жінки (окрім домогосподарок) побудували цікаві й запаморочливі кар'єри.


2. Поганий одяг і зачіска — неодмінний атрибут розумних людей (вчених, наприклад).


3. У жінок 3 проблеми: зачіска, вага й менструація.


4. Жінки працюють там, де їх ніколи не зустрінеш у реальному житті. Наприклад, у портових доках (і виглядають, як моделі).


5. Успіх кар'єри повністю залежить тільки від вашої здатності справити враження на вашого боса.


6. Чоловіки думають тільки про секс, але можуть й про пиво та футбол.


7. Мами завжди знають, що не так у дитини.


8. Будь-яка чоловіча дурість (наприклад, йти впоперек чистого поверху в брудних черевиках або засунути собаку в посудомийну машину і т. п.) зустрічається лише милою усмішкою дружини.


9. Одружені чоловіки можуть фліртувати з молоденькими дівчатами, але не більше.


10. Якщо Ви працюєте в службі порятунку, то Ви — найкраща людина в окрузі.


11. Скандинави, усі без винятку, красиві блондини.


12. Діти не їдять фрукти та овочі. Ніколи.


13. І чоловікам, і жінкам дуже подобається водіння автомобіля, воно ніколи не буває нудним або напруженим.


14. Чоловіки — обов'язково ледачі; жінки — навпаки.


15. Шоколад змушує жінок негайно впадати в ейфорію - схожу на наркотичне сп'яніння.


16. У сучасних чоловіків неодмінно є кіт.


17. Будь-який медичний препарат працює вмить і з гарантованим ефектом.


18. Діти знають більше, ніж дорослі.


19. Найцікавіше молодіжне заняття — їсти чіпси.

tysovska - 15-9-2005 у 14:29

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Олексій
Шоколад змушує жінок негайно впадати в ейфорію - схожу на наркотичне сп'яніння.

Це про мене :)

Яндрух - 15-9-2005 у 15:36

От мене вразив ролик, що нещодавно з'явився на нашому ТВ: на мобільну тему, отже. Як на мене, знущаються із нас по-чорному!
Усвідомте: дівчина на дискотеці дізнається, що один чувак з вельми специфічною зовнішністю - бо є справжній інопланетянин! (а вона того, звісно, в упор не бачить!!) - не має мобільника. Тож вона виражає свій щирий подив звичним нашим: "ви що, з іншої планети".
Отже, висновки напрошуються такі: в кого немає мобільного телефону - той інопланетянин. То перше. (Зрештою, нормальне бажання рекламодавців мобільного зв'язку пропагувати з-поміж мас "мобільний стиль".)
Друге те, що вона, та дівчина, попри яскраво виражений вигляд гостя-інопланетянина (який, власне, на "планеті Землі" завітав у звичайний диско-клуб), так і залишається в повному невіданні, хто перед нею! Що, творці ролика хотіли показати нам стан, у якому перебуває сучасна молодь: розкріпачення повне - нас нічим не здивуєш, ми всього вже набачилися!
І третє. А найсмішніше в тому всьому те, що в самої тої розкутої дівчини риси обличчя також такого собі... "інопланетного формату": бліда шкіра, сильно розвинені скули, вибалушені очиська, специфічний ніс - сама інопланетянка!..

І на, бери розберися в тому всьому...
(Гадаю, режисерові ролика не важко було створити того "інопланетянина". Хоч і підхожу кандидатуру на роль тієї дівчини теж не завдало труду віднайти: я сам у нас у Сихові вже запримітив одну таку...)

Tempika - 15-9-2005 у 16:08

...да вона просто ідіотка :-))

http://www.prodtp.ru/index.php?showtopic=5930&st=0
вот тут ще обговорювали рекламу.

Андрій Пелещишин - 18-3-2007 у 14:06

Якщо повернутися до позитиву.
Уже тиждень бачу на Городоцькій навпроти цирку рекламу львівської жіночої гандбольної команди "Галичинка".
Направду, гарно, естетично, привабливо і невульгарно. Зразу хочеться сходити на той гандбол.

Тарас Гулка - 18-3-2007 у 16:14

Я теж бачив кілька таких реклам. Направду симпатично.

Юрій Сєров - 11-9-2007 у 10:10

На сайті "УП" як ілюстрація до статі наведений рекламний банер.
Це просто жах, куди ми котимося?
Так розумію, що це київська реклама.

kanctovary.jpg - 23kB

Олексій Мачехін - 11-9-2007 у 10:31

Ні, це не Київ. Бачиш машину справа? Якщо уважно придивитися, видно що номер явно не київський.
Якщо не побачиш номера машини, подивись на телефон на рекламі ;)

Ярема П. - 11-9-2007 у 11:39

Ну це явно не наші, це росіяни постаралися:

"ПИОНЕР" ООО
Адрес: 430000, Республика Мордовия, г. Саранск, ул. Рабочая, 126
Телефон: (8342) 17-11-09, (8342) 17-18-89
Факс: (8342) 17-11-09
книги; канцтовары; мебель; товары для детей

http://www.pioner-rm.ru/

Але бити треба не той Піонер, а тих виробників реклами, які таке їм підсунули.

Юрій Сєров - 11-9-2007 у 11:45

Перепрошую, що образив наших столичних панів. :)
Якщо в Росії така реклама, то й нашим недалеко до такого.

Олексій Мачехін - 11-9-2007 у 12:48

Допоки ми під вашим пильним наглядом, ще є шанси залишитись на «рівні» ;)

Лєна Дадукевич - 7-11-2007 у 14:25

Культурний вплив реклами...
Це як розуміти - себто реклама так собі культурненько і нав"язливо Заставляє людину її постійно дивитись і так собі культурненько і нав"язливо Заставляє щось купляти, переважно не те, що якісне і справді хороше, а те, на що гроші великі вивалюються хазяями продукції? Чомусь людей постійно заставляють (знову таки культурненько) міняти цінності... От тому в країні Культурний Хаос. Вспливають якісь незрозумілі типи, яких чомусь обзивають зірками, а люди, котрі втратили культурні орієнтири це все сприймають як щось насправді культурно цінне і істинне.
Я б взагалі виділила певний якийсь канал для цієї реклами і хоч з ранку і до ранку... Може когось і зацікавить подивитись про нові віяння, але принаймі набагото менше людей будуть дратуватись цим і люди будуть відчувати, що вони вільні у своєму виборі. А не що їх постійно заставляють (культурно, знову таки).

Соломія Федушко - 19-5-2011 у 17:29

Креатив у зовнішній рекламі: добірка "розумних" біллбордів :)
http://www.adme.ru/creative-outdoor/33-samyh-kreativnyh-billborda-2...