Тарас Гулка - 23-4-2005 у 21:45
Зайшов якось на фірму своїх друзів. Розказали одну історію.
В них є два телефони від фарлепу. Використовують послугу 190 (безпарольний доступ
до інтернету абонета фарлепу). Рахунки постійно завищені на 30-40%. В роздруківках
показує Дзвінки в Естонію, Арабські Емірати та ін. Крім того показує використання
інтернету скажімо з 11 до 1 годині ночі, коли офіс закритий.
Фізичне підключення майже нереальне, крім того техніки з фарлепу приходили і
ніяких слідів втручання не виявили. Офі с під сигналізацією, крім того є зовнішня
охорона. Радіотрубок немає.
Що цікаво. Роздруківки показують підозрілі дзвінки і в день, проте працівники
фірми ніколи не замічали, що піднімають трубку, а там нема гудка, або чиясь
розмова.
З однієї сторони сильно схоже на піратсво, а з другої - може все ж таки оператор не
чистий на руку?
Хтось з подібним стикався?
marco - 23-4-2005 у 22:58
1. Компи наніч треба виключати :-)
2. Не відкривати все підряд що по пошті приходить і не лазити на сумнівні сайти.
Власне звідтам всякі дзвонилки можна собі поставити, які і дзвонять і в Емірати і
в Естонію і ще далі...
3. Чомусь я майже впевнений що фірма "некомп'ютерна" і що таке фаєрвол чи правила
особистої безпеки в Інтернеті там мало хто знає.
Олексій Мачехін - 24-4-2005 у 15:08
О, це до нас Якщо ви маєте офісну АТС, то вам
сам Бог велів скористатися білінговими програмами. Зокрема раджу наші - DialExpert і
DialAudit.
Якщо АТС нема, то складніше, але дуже раджу перевірити останню милю на включення.
Тарас Гулка - 24-4-2005 у 21:13
Фірма дійно не компютерна. Тільки я наглядаю за їх компютерами.
Стоять і потужні фаєрволи, і антивіруски з останніми обновленням.
По пошті майже нічого не приходить, а якщо і приходить з невідомої адреси, то
видаляєтсья не читаючи.
До дисципліни я їх привчив
А взагалі вони інтернетом майже не користуються.
Компи наніч виключають.
Стосовно офісних атс. Наразі немають, але планують купувати десь після свят.
Якусь мінімальну 2 вхідних 4-6 вихідних.
В цьому плані дуже дивно поводить себе Фарлеп. Один раз перевірили і нічого не
знайшли. А взагалі на всі заяви відповідають: то звонили ви або ваші працівники.
Поставив програмку обліку часу в інтеренеті, приніс їм для порівняння - відповідь:
ваша програма неправильно рахує.
Tempika - 24-4-2005 у 23:16
...почитайте в інтернеті про dial-out , що робиться хакерами...
може й воно.
Олексій Мачехін - 25-4-2005 у 07:29
Взагалі наказати провайдера за брехню непросто, проте прецеденти є.
За нашим законодавством це робиться так:
Купується АТС+тарифікатор (програми я назвав) і віддається в сертифікацію (нажаль
за нашим законодавством сертифікується не тарифікатор а комплекс
АТС+комп`ютер+тарифікатор). Після цього у провайдера можна відсудити багато чого.
Громов Сергій - 25-4-2005 у 08:05
Смію сказати, що свого часу я так само мав з Фарлепом неприємні розмови стосовно
некоректної тарифікації. Приблизно за пів-року тяганини вдалося-таки досягти
консенсусу. Ставили сніфери всього трафіку (скидали у файл) що Ф, що ми, потім
порівнювали. Закидали один-одного листами. Результати маловтішні - трафік фірми Ф
рахується виключно в Одесі !
Стосовно інету скажу - у Ф в мережі, а користувачі інету Ф - сидять в їх мережі -
потужно бігає протокол IPX що займає по моїх підрахунках від3 до 10 відсотків всього
трафіку.
Питання вирішилось тільки "унлімітед"-ним підключенням до інету.
Мислю, що з телефонією - та ж лабуда.
Demyan - 25-4-2005 у 08:20
коли в нас була аналогічна, сказали що якщо перевищує 500 грн (крадіжка часу) тоді
можна подавати заяву провайдеру, вони почнуть щось робити однак у нас бул завжди в
районі 450 грн??? мабуть про це знають.
Олексій Мачехін - 25-4-2005 у 09:07
Взагалі навіть Укртелеком дає похибку в 5% ,
тобто відкрито каже що така помилка для нього є нормальною, хоча на цифрових
каналах рахують дуже охайно і безпомилково.
Якщо з Фарлєпом таке виникає часто, то раджу поміняти провайдера.
Роман Ромашка - 29-11-2005 у 10:49
Це скоріш збої білінга. В UMC, KS теж таке траплялось час від часу. Зараз вже
пофіксили.
Громов Сергій - 30-11-2005 у 09:10
Маю вдома послугу 190, якщо уважно перегрянути сайт Фарлепу - можна отримати
докладну статистику по абоненту з розшифровкою часу і номеру куда дзвонилося.
Можна вияснити періодичність формування вказаної статистики на Фарлепі і
натравити бравзер на скачування статистики у файл. Якщо виникнуть нюанси - все
видно і запротокольовано. А як тільки служби Фарлепу починають розуміти, що їх
контролюють - відношення міняється в кращу для абонента сторону