Обмеження в 40 хвилин допоможе хіба що тим, хто дивиться серіали, де серії
коротенькі, по 30 хвилин, та й годі! Найліпше в цьому сенсі (бо як тепер - не знаю)
чинила студія "1+1" - реклама на почтаку фільму, хоча і дуже довга, і - в кінці. І
все. Це було тоді, коли там ще вечорами можна було подивитись якісний, цікавий
фільм, а не "брігаду-бурду", та тому подібне видиво. Зараз, здається, все так,
як описав пан Олександр - спочатку анонси іншого фільму, а потім - понеслось, як
чорт на дикі свині - олвейзи ультра і неультра, холодильники, пиво, пепсі, зуби,
пасти, жуйки...
"Ви дивитесь малохудожній
фільм жахів "Спочиваж і його право вибору!"| Цитата: |

У
нас навіть реклама з комплексом... 
| Цитата: |
)))) a vybir shyrokyj - vybir odyn! (ultratonki dyhajuchi ohlodzhujuchi z
vidbilujuchym efektom na osnovi trav - kruta fishka) 

І так нічого хорошого не показують...
Чудес в цьому нема, все очевидно, але факт кумедний 
| Цитата: |
| Цитата: |
