Зараз по телепросторі йде потужна рекламна кампанія по продукції Kinder Joy із
персонажами мультику Шрек Третій. Одна з умов - збери певну кількість ложечок,
вищли за певною адресою та отримай рюкзак зі Шреком.
Нічого не запідозрюючи поліз у Гуглю шукати погано розбірливу адресу і виявив, що
не я один такий неуважний - її просто нема.
Постачальник "Фереро-Україна" не має жодних інетпосилань на цю акцію. Все б нічого,
але раз по телевізору сказали, що дадуть рюкзак, значить дитина його хоче. І гадаю,
що кількість дитячих звернень з таким питанням буде ще більшою.
Чи може ми погано шукаєм?Богдана Курилюк - 7-7-2007 у 17:39
Так, пане Назаре, то є прикро. Нам, дорослим лешге спримати таке розчарування, коли
відсилаєш всі ніби за умовами акції, а у відповідь "дуля з маком".
В мене була ситуація, коли знайшла в газеті акцію за умовами, якої потрібно було на
малюночках знайти пять різних елементів. Ці малюнки треба було вирізати,
помістити до конверта та відправити на вказану адресу. Там за результатами
розіграшу хтось з учаників мав би стати власником автомобіля Оpel Vectra.
Відповідно умови виконала, відправила. Через місяць прийшов лист, в якому моє
прізвище було зазначене як прізвище переможця. Але отримати головний приз можна
було лище за умови придбання комплекту книжок (сума приблизно придбання товарів
150-200 грн.).
Порадившись з батьками вирішили, що це просто чергова махінація наших дорогих
братів українців, і нічого не замовляли.
Пізніше через місяців два, в тій же газеті знайшли статтю, де ця контора успішно
розвінчана потрібними органами.
Тому і зробила висновок, краще не купуватися взагалі ні на які "суперові" акції,
навіть якщо приз там малюсінкий. Тарас Гулка - 7-7-2007 у 17:54
Ну судячи зі всього компанія Фареро себе не обтяжую якимось інтернет-проектами.
Їх українського сайту я так і не знайшов, російський теж не вражає - таке враження,
що зробили і забули. Тому може і про акцію в неті нічого немає.Іван Лихобор - 7-7-2007 у 22:18
Тут уже обговорювалися такі прикрі випадки обдурювання людей. "Рідерз дайджест"
(здається) шукайте.Тарас Гулка - 8-7-2007 у 07:44
Цитата:
Тому і зробила висновок, краще не купуватися взагалі ні на які "суперові" акції,
навіть якщо приз там малюсінкий.
На ні, є і нормальні акції з реальними призами. Розрізнити дуже просто - в
нормальних акціях вас ніколи не просять платити додаткові гроші за участь в
розіграші або щось подібне.
В мене, наприклад, досить багато "акційних" речей дома: кухлі від Львівського,
чайний сервіз від Нестле, рюкзак від Лайфу, рюкзак від Вінстон та ін.
Знайома років 4 тому виграла Таврію (акцію проводила якась фірма-виробник
підгузників)
Ще один знайомий виграв Форд-Ескорт (акція від сигарет Босс)Богдана Курилюк - 8-7-2007 у 15:18
Так пане Тарасе, Ви напевно маєте рацію. Але то треба реально побачити реальний
приз. Я скільки разів приймала участь у різних акціях, то не вигравала нічого.