Андрій Пелещишин - 6-10-2008 у 13:26
Чи допустиме використання в рекламі символів, які хоч і не прописані в
Конституції як офіційні, проте для великих окремих груп громадян мають велике
символічне значення?
На цю тему наштовхнуло використання в якості музичного фону та основи для
пісеньки стрілецької "Червоної калини" в рекламі пива "Арсенал".
Особисто у мене це викликало негативну реакцію. Так само, як би викликала
неприйняття комерційна реклама під музику "Боже великий єдиний" чи "Вставай
страна огромная..."
Степанюк Василь - 8-10-2008 у 19:06
Не пригадую саме реклами пива "Арсенал", але повністю підтримую, що не можна в
рекламних роликах використовувати державну, релігійну чи патріотичну символіку!
Andreas - 9-10-2008 у 12:30
Але доведеться звикати до того, що дозволено використовувати все, що прямо не
заборонено законом. Як в любій правовій демократичній державі.
Негативна реакція окремих громадян, окремих груп громадян, окремих великих груп
громадян - не підстава для жодної заборони.
Тому правильна відповідь на початкове питання - "Так. Допустиме".
Василь Яворський - 23-1-2009 у 01:58
В кожній правовій демократичній державі негативна реакція групи осіб - підстава
для розгляду доцільності внесення змін до законодавства або створення
прецеденту судової заборони. Приклад: в грудні 2007 в аеропорту Бостона демонтували
всі різдвяні атрибути, бо один єврей поскаржився до суду, що він не знайшов
жодного атрибуту хануки....