
| Цитата: |
| Цитата: |
| Цитата: |
| Цитата: |
| Цитата: |
| Цитата: |

| Цитата: |
- це чималий крок уперед для моделі. Сувора
дієта й набагато більше потужності - не єдине удосконалення для досягнення
"стану бритви".
має у собі титановий
клапан на вихлопі, який працює аналогічно до клапанів EXUP на багатьох
багатокубових Ямахах. Проте у Fireblade'овому двигуні клапан на вихлопі є також
зв'язаний із широкою заслінкою у повітряному фільтрі, яка відкривається й
закривається (змінює величину поперечного перерізу впускного тракту. - Я.) при
відповідній частоті обертання колінвала двигуна з метою підтримання оптимальної
швидкості повітря на вході у широкому діапазоні обертів двигуна (поліпшуючи тим
самим наповнюваність циліндрів при низьких та середніх обертах двигуна. - Я.).
Судячи по місцю, де покоїлась моя 5-та точка, я б сказав, що система працює
відмінно.
і самою "банкою"
застосовано нержавіючу сталь. Як то заведено сьогодні, повітря вдувається у
повітропроводи Фаєра за допомогою аеродинамічного наддуву (ефективність його
помітно тільки після 200 км/год) для очищення вихлопу.
,
важільний механізм стійки буде впиратися об несучий елемент рами. Відновивши
попереднє положення стійки, це акурат залагодить і повністю зведе проблєму
нанівець. Щодо цілісної ефективності, то Фаєрові гальма не є ефективніші за
"стопори" Yamaha R1 чи Kawasaki ZX-9R, проте є надзвичайно чутливими. Чутливіші, ніж на
ZX-9R і, я би навіть сказав, мають незначну перевагу над "леґендарними"
"машинками" Yamaha R1. На 929-ому Фаєрі я навіть потрафив виконати, в міру
допустиму, "стійку на передньому колесі". У заднього гальма є прекрасна
чутливість та помірна інтенсивність дії.
, тим байк буде мати здатність розвинути більшу макс. швидкість, однак на
шкоду різкому розгону на кожній з передач, хоча 3,1 сек до 100 км/год не думаю, що буде
замало для вас... - Я.). Більшість шосейників приблизно такого літражу, як правило,
на найвищій передачі при частоті обертання двигуна 6000 об/хв "йдуть" на
швидкості 140 км/год. Фаєр на останній передачі на шостій поділці тахометра
рухається зі швидкістю понад 150 км/год.

| Цитата: |

| Цитата: |

| Цитата: |
)))))
.


,
еластичність (тягові можливості) двигуна, непохитна стійкість в русі завдяки
низькому центру ваги (знов ж таки, через той ж "боксер" і паливний бак,
розміщений вдолі під сідлом) полонили їхні душі. Орда фірм та фірмочок кинулась
було випускати для машини обтічники, вітрові шкла, багажники й кофри, дуги безпеки
й магнітоли - зрештою, це й багато чого іншого з обладнання увійшло до стандартної
комплектації. І, незважаючи на силування конкурентів, вже понад два десятка років
"Gold Wing" залишається взірцем великого туристичного мотоцикла.
та жовтий
(золотий!), ймовірно, GL 1500 "Interstate" (IV покоління), що пропливав був одного разу
Зеленою... Круто, чорт забирай!)
на серійні
байки була фірма "BMW".)
оцього "грізного звуку": Honda Fireblade,
оснащена тюнінґовими "каністрами", звучить вельми нетривіально... Мильте
гарнесенько на sancraft_42@hotmail.com і вам буде люб'язненько надіслано "насолоду для
ваших вух"...).
довго той мотоцикл у серії не пробув: як то мовити - не на часі він був
"кинутий згори" радянському пролетаріатови... Совок у своєму житті мав
користатись простим та невибагливим! Ліцензія на іжевську модель, як мені відомо,
була продана полякам, але й ті не спромоглися поставити її на конвеєр: на ту пору
"двотактники" у світі втрачали популярність, а Польська Республіка,
незважаючи на приставку "народна" (читай соціалістична) все більше озиралася
на Європу. Незабаром сталася "Солідарність"... А ті, попервах щасливі,
радянські власники "Планети-Спорт" невдовзі опинились "біля розбитого
корита": мотоцикл (з-за відомого якого збирання) ремонту не піддавався, імпортні
деталі до Союзу вже не поставлялись...)

| Цитата: |
))
)| Цитата: |

:
- отакою
англійською римочкою прозивали ці машини ще тої пори, коли "кволенькими"
дуплексними рамами намагалися приборкати "непокірні" потужні двигуни.
та Інтернет-сайти
конкретної моделі дадуть змогу тримати, як то кажуть, руку на пульсі усього, що
пов'язано з вашим улюблеником!
)))))))))))))))))))))))

видасться жорсткою і незґрабною машиною. Проте для тих, хто в далеких
подорожах, про які так мріє, мандруючи дорогами (а то й без них), хоче одержати
надійного супутника, КТМ стане ідеальним партнером.| Цитата: |






. Moto GP в дощ це набагато крутіше ніж та ж
Формула 1 в дощ! Чого лише вартують "майже падіння" Росі і інших та ефектні повільні
обгони! Єдине за чим шкодую, так це за падінням Сіті Жіберно, який лідирував і мав
прекрасні шанси
.


| Цитата: |
| Цитата: |
