Форум Рідного Міста

Стартер

vovka - 22-5-2004 у 14:41

Сьогодні зібралися поїхати в село.
Я зайшов на стоянку. Завів як завжди. Нормлаьно.
Стрілка вольтметра майже по центру.
Поїхав.
Приїхав додому, кілометр - півтора по дорозі.
Зупинився , заглушив мотор. Через пять хвилин, пробую завести. Нема. Тріщить шось і стрілка вольтметра падає вниз. До 8. Пробую ше раз - таке саме. Тріщить. Штовхаєм. З другої передачі заводиться їде без проблем.
Сигналим. Сигналить. Сигналим і пробуєм завести. Сигнал такий переривчастий з тріском...

Покликав колєгу. Поставив його акумулятор. Завелася зразу. Їде як має бути.

Вобщєм сказали мені шо то стартер шось всю напругу бере на себе і садить акумулятор, шо новий нема потреби купляти. Треба ремонтувати стартер. Зараз свій акумулятор поставив на зарядку. Ну але там годин 10 треба мені сказали.

Це правильно діагностували поломку, чи може ше в чомусь справа може бути ? Ремонтувати стартер можна , чи то дорого ы лыпше новий купити ?

Вот. Нікуда не заїхали, закрив машину без акумулятора. Тепер через багажник полізу, бо центральний замок не працює.

vovka - 23-5-2004 у 13:04

Зарядив акумулятор. Всі лампочки в машині засвітилися яскравіше. Але таке враження шо сьогодні вже не так.. Так як би знову розряджається.. Стрлка вольтметра знов не посередині як була вчора а трохи нижче.

Рост - 24-5-2004 у 08:31

Треба перевіяти струм споживання. Ще клеми - зачистити, технічним вазеліном змазати.
А зі стартером в зубилі - це типові проблеми. Такий тріск при заведення притаманняи тяговому реле, яке таки не рідко виходить з ладу (я в своїй за 15 років штуки 3 поміняв точно).

vovka - 24-5-2004 у 17:21

Цитата:
Першим відправив користувач NetGuy
Треба перевіяти струм споживання. Ще клеми - зачистити, технічним вазеліном змазати.
А зі стартером в зубилі - це типові проблеми. Такий тріск при заведення притаманняи тяговому реле, яке таки не рідко виходить з ладу (я в своїй за 15 років штуки 3 поміняв точно).

Вроді не стартер. З зарядженим акумулятором машина їде і заводиться без проблем.
Вчора знов розрядився як я і передбачав. Всі тепер сказали шо проблема в генераторі. Який шось не заряджає. Треба перевірити ремінь,
Сьогодні не було часу поїхати на станцію, мабуть завтра поїду перевірю, як заряджу сьогодні знов акумулятор :)
100 км протягнув від часу суботньої зарядки.І до неділі.
Ше до станції протягне, а то так сів, шо вже аж аварійка відключилася...

Клеми добре зачистив.
Вчора добре шо не сам застряг в такій ситуації на Сихові в 11 вечора в дощ :) Во романтіка..
Знайшовся добрий таксіст з нормальним шнурком який не рветься ( а не таким який я купив), і дотягнув мене до стоянки. За шо йому і дуже дякував. Ну крім грошей :)

Таке враження що акумулятор сідає дуже скоро, що його просто не заряджають. Новий генератор в районі 250 гривень, трохи шкода... Тому надіюся наразі що нема нічого страшного там..

Завтра скажу про результат відвідин СТО.

vovka - 29-5-2004 у 15:40

Вобщєм зремонтував. Тобто поміняв генератор , вийшло 235 гривень разом з роботою і діагностикою поломки.
Там якийсь якір полетів. Мені пропнували його за 90 гривень+35 за роботу.
Я рішив, що краще заплатити на 100 грн більше, але купити новий генератор. Бо той таке враження, ще рідний стояв.
Поміняли. Все нормально. Стрілка вольтметра при їзді в кінці шкали, коли газую.. А так посередині.
Міняв на ЛЬвів-Авто. Трохи взагалі то дороговата контора, ну але головне щоб працювало.