Форум Рідного Міста

Екcпрес "Київ-Львів"

Тарас Гулка - 9-9-2006 у 21:01

9 вересня запустили новий експрес "Київ-Львів". До складу поїзда входять шість вагонів, п’ять з яких – пасажирські, зі зручними м’якими сидіннями, а шостий – вагон-буфет

Швидкісний потяг долатиме шлях від Києва до Львова, і у зворотньому напрямку приблизно за 6 год. 20 хв. Надалі із Києва експрес вирушатиме о 17:11, у Львів прибуватиме о 23:25. У зворотньому напрямку виїжджатиме о 6:10 ранку, а в столиці буде о 12:37

Джерело
Оглядач

Також в новинах на ТВ сказали, що квитки будуть на 5 грн. дорожчі від вартості квитків у звичайному потязі.

Як на мене супер. Особливо із Київа до Львова. А то приїдеж на один день до Київа у невеликій справі. До обіда все залагодиш, а потім "вбиваєш" час до 22.00 щоб потім цілу ніч їхати.

А загалом наша залізниця дивна. Тільки недавно заявили, що із технічних проблем такий експрес запустити неможливо. :)

vovka - 9-9-2006 у 21:29

То такий поїзд як експрес Київ-Харків запустили ?
Думаю це на любителя.. Я краще буду їхати 10 годин і нормально посплю, чим сидіти як в електричці 6 годин..
А тим хто їздить у відрядження теж не дуже вигідно, так як колись оплачували (хоть і мало) аж 3 дні відрядження, а зараз в один день можна вкластися :D

Андрій Пелещишин - 9-9-2006 у 21:54

Для тих, хто їздить у відрядження, в 12-40 в Києві уже нема що робити.
Вечірній потяг - до речі, дуже класний. Як правило, людина їде вирішувати всякі питання в держустановах, і з обіду уже не має чим зайнятися.
А ранковий - непорозуміння. Він мав би десь о 4 ранку їхати.

Юрій Сєров - 9-9-2006 у 22:15

Десь читав, що експрес мав долати відстань за 5 годин. Тут виходить 6:20. Згідний з Андієм з Києва до Львова - супер, не треба ніч в поїзді кантуватися, а от зі Львова...
Щоб встигнути на 6:10 ранку, треба встати найпізніше 4:30 і викликати таксі, По перше не виспишся, і ще +20 грн. Краще вже 91-им.

Тарас Гулка - 9-9-2006 у 22:19

Дійсно в деяких джерелах писали про 5 год, наприклад тут
http://lviv.proua.com/news/2006/09/08/131930.html

Але я думаю це не реально. Колія та сама. Просто потяг не буде робити зупинок.

Юрій Сєров - 9-9-2006 у 22:33

В будь-якому випадку нам до Японій і Бундесів ще далеко.

Ігор Мартинів - 10-9-2006 у 16:25

Далеко, але то вже крок вперед. Дуже позитивно.

Часто від поїздки в Київ відмовлявся саме через те, що треба дві ночі проводити в поїзді, не люблю я того. Літаком полетіти не завжди є можливість чи фінансова доцільність. А тут зранку виїхав, за кілька годин залагодив справи і ввечері вже дома і спиш у своєму ліжку. Якщо є авто, то зранку лишаєш на стоянці біля вокзалу, а ввечері їдеш ним додому. Якщо нема авта, то береш таксі. Адже цей експрес дешевший за 91 поїзд, тож можна викласти додаткові 20 грн на зручності :)

Hanor Narasson - 10-9-2006 у 20:54

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Тарас Гулка
Дійсно в деяких джерелах писали про 5 год, наприклад тут
http://lviv.proua.com/news/2006/09/08/131930.html

Але я думаю це не реально. Колія та сама. Просто потяг не буде робити зупинок.

Ну, йде він не через Жмеринку, а через Коростень, там зараз стан колії кращий.

Але цікавіший "номер" відколов новий міністр транспорту Рудьковський. Він пообіцяв швидкісний поїзд Київ-Москва з часом в дорозі 2,5 годин.:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o

IMHO, ст. Хутір михайлівський переіменують в Київ.:lol::lol::lol::lol:

Andreas - 10-9-2006 у 23:14

Цитата:
Hanor Narasson
Але цікавіший "номер" відколов новий міністр транспорту Рудьковський. Він пообіцяв швидкісний поїзд Київ-Москва з часом в дорозі 2,5


Щось в міністра з арихметикою не все гаразд. 400 км на годину навіть в нас ICE не їздять - 300 максимум.

Demyan - 11-9-2006 у 07:51

АБсолютно не подобається це рішення.
1. На вокзалі в 6:10 - брати таксі однозначно, встати треба рано. 15-20 грн
2. Приїхавши до Львова - теж треба брати таксі додому 15-20грн, і спати ляжеш в першій ночі доки поїш помиєшся...
3. Один день - командіровочні - 25 грн. А так - 75
4. На другий день на роботу причому - недосипання зранку та вночі.
5. Приїзд в дуже незручний час, особливо якщо ще треба десь доїхати в Києві.
.....
Дуже не зручно. А щодо чекання - останій раз чекав на вокзалі 7 годин - і нічого :) вижив. Правда в залі підвищеного комфорту :). Якби не мав квиток на 91 купив би на швидший поїзд - але просто не хотілося.

Тарас Задорожний - 12-9-2006 у 06:31

Коротше кажучи рахував-рахував і осьшо вийшло:

1. Години прибуття-від"їзду: згоден з більшістю - непродумані.
2. Ціна квитка: дешево!!! 57грн 98 коп. А хвалений 91-92й дорожчий майже на 25 грн... (я про купе)
3. Дні курсування: 6. Зі Львова всі крім вівторка, з Києва - крім понеділка

А ше той проект обійшовся в 100 млн грн... Сума не маленька...
З досвіду скажу, і дніпропетровський (Столичний експрес) і Харківський (здається "Досвітні вогні") експреси їздять не найкраще. Вони теж мають не надто розумний графік.

Тарас Задорожний - 12-9-2006 у 06:33

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Andreas
Щось в міністра з арихметикою не все гаразд. 400 км на годину навіть в нас ICE не їздять - 300 максимум.


Може і вміністра шось не так... Останній раз, як їздив я на ІСЕ, то швидкість була трохи вища за 300... Якщо, звісно вірити монітору в тамбурі... Бігме між Гамбургом а Гановером писало 327, поки я дивився... Але думаю, шо то теж не межа

Тарас Задорожний - 12-9-2006 у 06:46

Перевіряв: Versuchzug (ICE-V) до 350 км/год,
ICE 1, ICE 2 до 280 км/год
ІСЕ 3 - до 320 км/год (але лише на вітці Кельн-Франкфурт)

МЕНІ САМОМУ ДИВНО... НЕВЖЕ НІМЦІ НАДУРИЛИ...
(джерело: ICE-Fanpage.de)

Andreas - 12-9-2006 у 14:51

Ну, я написав, що бачив - їхав на ділянці Штуттгарт-Франкфурт-н-М 299
Може вже десь і більше їздять, не знаю. Але 400 км/год точно ніде. І зважте, що у міністра йдеться про середню швидкість, а не на окремих ділянках.

Hanor Narasson - 12-9-2006 у 16:50

Так, виявляється, це ще весь "гумор" міністра. Він пообіцяв доїзд з Києва до будь-якого місця в Україні за 4 години. Ну, будем вважати не до "місця" а до станції. Хоча дай Боже за 4 год. доїхати зі Львова до Ужгорода через гори:o:baddevil::o:baddevil:

Чи може міністр передбачає зміну кордонів України????:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Тарас Задорожний - 12-9-2006 у 18:45

Думаю, шо він просто лоханувся, як і наш Тарас Гулка, який написав "Екпрес" :D:D:D:D:D:D:D
Поправте хтось

MartinkaDP - 2-10-2006 у 02:06

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Тарас Задорожний
2. Ціна квитка: дешево!!! 57грн 98 коп. А хвалений 91-92й дорожчий майже на 25 грн... (я про купе)


так порівняв - електричка (хоч і комфортна:D) і купе!
:baddevil:

Роман Ромашка - 24-10-2006 у 17:02

Я декілька разів ним їхав. Доволі зручно в порівнні з автобусом. До того ж це найшвидший поїзд. Єдина проблема що ранком траспорт ще не ходить а ввечері вже не ходить :(
Останні два рази коли ним їхав, весь час якогось милого в Немішаєво любить постояти. В останній раз на 1,5 години запізнився через це. :(

Ще їхав літом в Полтаву подібним. Замітив таку річ: в Полтаві мінють локомотив. Виявляєься до Полтави поїзде іде під електровоз а дальше під тепловозом. А це ще додаткових 20 хв в дорозі..

Електричкою я неназвав. Скоріш як якийсь Х-зірковий автобус але набагато зручніший.

Hanor Narasson - 24-10-2006 у 19:08

На форумі поезда.нет вже обговорюється, як звернутися до УЗ, щоб зробили зупинку на Підзамчі - звідти ближче і до центру і до багатьох спальних районів. Хто готовий підписатися під листом?

Андрій Пелещишин - 24-10-2006 у 20:54

Це ідея!!

Олексій Мачехін - 24-10-2006 у 21:07

Я неодноразово користався харківським і дніпропетровським експресами і авторитетно заявляю що це зручно :)
По-перше, коли їдеш не в державну установу, а до клієнта чи партнера, все наперед обговорено і тебе готові прийняти, відвезти. Робиш свої справи - проводиш семінари чи підписуєш документи, і додому.
По-друге, краще почитати спокійно книжку чи попрацювати за ноутбуком чи просто пиво попити в зручному поїзді ніж труситися в незручному автобусі.
По-третє, краще вдома поспати і наступного дня на роботу прийти в обід ніж спати зі скрюченими ногами в тих потягах.

Demyan - 25-10-2006 у 09:09

Щодо ціни - їхав тиждень тому 220 - вагон був супер! навіть матрас не хотів застеляти:) ціна купейного 54 грн.

Юрій Сєров - 28-12-2006 у 13:51

28 грудня 2006 року зі станції Київ-Пасажирський було урочисто відправлено у перший рейс прискорений пасажирський поїзд № 155/156 сполученням Київ – Львів – Київ. Це вже другий денний прискорений поїзд, який курсуватиме на даному напрямку.
Новий поїзд відправляється із Києва о 6:47, прибуває до Львова о 13:23; відправлення зі Львова о 15:15, прибуття до Києва о 22:02. Поїзд курсуватиме щоденно, крім вівторка. Час перебування в дорозі 6 годин 36 хвилин у напрямку Львова, та 6 годин 47 хвилин у напрямку Києва. На шляху від Києва до Львова та з Львова до Києва поїзд зупинятиметься на станції Шепетівка.
У складі поїзда 5 вагонів, що пройшли капітально-відновлювальний ремонт у вагонному депо Бахмач Південно-Західної залізниці та вагон-кафе, відновлений на Жмеринському вагоноремонтному заводі.
Вартість проїзду в вагонах І класу 88 грн. 84 коп., в вагонах ІІ класу 57 грн. 98 коп. з урахуванням ПДВ, комісійного та страхового збору.

Як на мене, між Києвом та Львовом така відстань, що Експрес не особливо потрібний...

Тарас Задорожний - 28-12-2006 у 14:19

Прикольний поїзд. Мені дуже подобається. Наступного разу спробую ше й ним

Роман Ромашка - 10-2-2007 у 18:39

Все класно, але репертуар що транслюється по тєлєку треба хоч раз в місяць міняти.

Nazar - 9-11-2007 у 18:17

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Роман Ромашка
Все класно, але репертуар що транслюється по тєлєку треба хоч раз в місяць міняти.


Пройшло вже більше восьми місяців, але мені також ну дуже гостро кинувся в око "репертуар" по телевізору:lol:

Мав всього 6 поїздок Експресом за останні декілька днів, але за цей час у різних вагонах (їх всього шість) я КОЖНОГО!!!!! разу бачив наступне (тобто 6 разів за 10 днів):
1. Програму про залізничників - ще досі судорожно сіпаюсь:mad:
2. Програму про шпроти - аналогічно:mad::mad:
3. Старе кіно "Агент 117" - :mad::mad::mad::mad::mad::mad:
4. Кіно "Таксі-4":lol::lol:

Це обов'язковий набір відеокасет, які йдуть з полосами та всіляким шумом та іншими ефектами від затертих відеомагнітофонів.
Хоча були і "ексклюзиви" - "Льодяниковий період" у версії Гобліна, "Поїздка в америку" і якесь кіно з Томі-Лі-Джонсом - всього два рази з шести бачив, а ще "Джуніор".

І з прикрістю константую факт того, що стільці все більше і більше ламаються...

Окрім того слід брати місця десь посередині вагону, бо перший раз я сидів попереду - там якраз повітропровід з "кондиціонера" подавався - я невитерпів від наруги-стерелизації:)

Тарас Гулка - 9-11-2007 у 22:12

За 1.5 місяці їхав цим експресом десь разів 10 в різних вагонах і в різний час (зранку і ввечері)
За цей час "переглянув"
7 разів "Таксі-4"
5 разів "Агент-117"
5 разів мультфільм "Голубина пошта"
Крім того:
1 раз "Бумер-2", "Брат-2" і ще кілька фільмів по кілька раз. Назви не пам'ятаю, але туповатого змісту. Якесь фентазі із величезною кількістю трупів, крові, і елементами еротики (правда ці моменти перемотували :) )

Знайомий казав, що раз попав на 6 год. "Бригади"

Програми про залізничників, і ще якісь передачі типу "Кіно і крапка" це само собою.

Брати краще 15-16 місця, бо біля них є розетка :) і можна втикнути свій ноутбук. В жодному разі не беріть 2 вагон. Там з липня не працюють розетки (і телевізор ) і як результат - непрацює чайник в провідників, відповідно каву і чай не носять. Хіба вже пасажири дуже кричать, то ідуть в інший вагон за гарячою водою.

Тарас Задорожний - 10-11-2007 у 10:37

О, люди, Вам дуже пощастило, я скільки не їжджу, то показують одне і те ж - Діамантова рука, Джентельмени удачі і ше пару фільмів одеської кіностудії.... Одного єдиного разу потрапив на Охоронця і Брюса Всемогутнього. Питався у провідників, кажуть - політика ЛЗ, закуповують лише старі фільми Одеської кіностудії.

Тому я з задоволенням би поїхав під Таксі чи Агента 117 :)

А ще, ці експреси тепер їздять якось дивно. Коли був на виборах 30 числа у Львові, то назад в 17-05 експреса нема. Прийшлось гаратати якимось чи то 98м чи ше чимсь. В касі в Києві кажуть, що відмінили його. Може хтось має більш певну інформацію?

Юрій Сєров - 10-11-2007 у 13:47

Не їжджу, але читав, що вечірній зняли. Вже кілька місяців тому. Не було пасажирів.

Тарас Гулка - 10-11-2007 у 15:28

Вечірній якраз їздить і переважно повністю заповнений. А відмінили кілька місяців тому той що йшов в обід.

До Тараса: А хіба колись був експрес о 17.05 зі Львова. Це о 17.05 він відправляється з Київа.

Стосовно фільмів Одеської кіностудії - то я ще застав ці фільми. Останній раз їх бачив десь в липні. А тепер мені вони вже не попадаються.

Юрій Сєров - 11-11-2007 у 00:34

Зацитую сам себе :)
Цитата:
28 грудня 2006 року зі станції Київ-Пасажирський було урочисто відправлено у перший рейс прискорений пасажирський поїзд № 155/156 сполученням Київ – Львів – Київ. Це вже другий денний прискорений поїзд, який курсуватиме на даному напрямку.
Новий поїзд відправляється із Києва о 6:47, прибуває до Львова о 13:23; відправлення зі Львова о 15:15, прибуття до Києва о 22:02. Поїзд курсуватиме щоденно, крім вівторка.


На сайті укрзалізниці про нього можна дізнатися наступне
156 - львів-київ - цілий рік по 5,6,7 днях тижня, з 7.09.2007 відмінено - відпр - 16.25; прибуття - 23.08
Видно, вони його спочатку скоротили до 3 днів/тиждень, трохи змістили в графіку (початково він відправлявся 15:15, а не 17:15), а потім взагалі відмінили.


Цитата:

Вечірній якраз їздить і переважно повністю заповнений. А відмінили кілька місяців тому той що йшов в обід.

А який ввечері експрес? Є 92 і 98 - вони не експреси, їдуть на 2 години довше :)

Тарас Гулка - 11-11-2007 у 16:25

Я (так само і мої знайомі) вечірнім називаю той, що відправляється о 17.05 з Київа і приходить о 23.23 до Львова. Номер потяга 169/170. Зі Львова він враннішній :)

Андрій Пелещишин - 21-11-2007 у 22:18

Їхав вчора тим експресом. От що я вам за фільми скажу: нема там ніякого кіна. Телевізор не працював взагалі.
І ще дуже дратує, як пиячать. В купе воно хоч локазівано. А тут чотири бехарі не давали спокою цілому вагону.

Hanor Narasson - 22-11-2007 у 09:11

А викликати начальника поїзда? Не пробували?

Андрій Пелещишин - 22-11-2007 у 14:08

Не пробував. Зрештою, якщо провідниця не бачить проблем у розливанні пива по вагону та розкидуванні сміття, то бути в ролі наглядача мені не кортить.

Ярема П. - 22-11-2007 у 21:21

Ще на на початку експресом можна було їздити, але ось цей рік (вірніше літо і кавалок осені) я просто виключив цей поїзд зі свого списку, і надаю перевагу нічним. Зайшов, віддав квиток, постелив і мене нічого не обходить до ранку. Зранку обходить, правда, черга до туалету, ну але це терпимо.

До речі, телевізор не працює тільки в одному вагоні, як мені провідниця пояснювала, якийсь п'яний його сумкою зачепив. Цікаве пояснення :baddevil: П'яний в поїзді :mad: І мені чомусь постійно цей вагон попадався.

Тарас Задорожний - 23-11-2007 у 11:05

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Тарас Гулка
До Тараса: А хіба колись був експрес о 17.05 зі Львова. Це о 17.05 він відправляється з Київа.

Так, Тарасе, було певний період 2 експреси. І з Києва і зі Львова, сам їздив ними...

Павло Жежнич - 27-2-2009 у 11:12

Вчора мав можливість проїхатися експресом (№169/170) в обидва напрямки протягом дня (зранку зі Львова, ввечері назад). Залишилися двоякі враження.

Позитив:
1) На поїздку витрачається лише 1 день.
2) Сумарно час перебування в Києві становить 4 години. Якщо є справа в Києві на 1-2 години без вимоги бути зранку, то зручно.
3) Виявилося, що зранку на вокзал можна добратися нормально - пів 6 год. маршрутки виїжджають з парку на маршрути. Єдине, що треба знати як вони виїжджають. Я наприклад їхав на 77 від Любінської до Бандери. Ввечері о 23-40 з вокзалу їхав на "останньому" 67. Також чекав там приїзду експресу "останній" 66.
4) На ранішньому вагони заповнені десь на 1/3, тому я займав два крісла.
5) Біля 16 місця дійсно є розетка.
6) Квитки можна купляти в обидва напрямки за день у міських касах на Гнатюка.

Негатив:
1) Дуже незручні як самі крісла (13 годин в поїзді висидіти дуже важко), так і кріплення цих крісел внизу, які заважають ногам.
2) Дуже трясе вагони - відчутні усі нерівності на наших "швидкісних" коліях. І звукоізоляція могла б бути кращою.
3) Якщо повісити куртку (особливо зимову) на вішак, то це заважає при сидінні біля вікна (наприклад місце 16).
4) Кондиціонери та вентиляція працюють (якщо працюють!) дуже погано. Зараз зимою у вагонах дуже гарячо і нема чим дихати. Особливо це відчутно на вечірньому, який повністю був забитий пасажирами.
5) Репертуар фільмів повністю відповідає тому, що тут вже писалося - дуже важкі для сприйняття (якщо їх дивитися :) ), обов'язково присутня мочілова.
6) Якість зображення і звуку переважно погані - явно з пожованих відео-касет.
7) Розетки могли б бути біля кожної пари крісел.
8) Треба бути дуже обережним з відкидним столиком, який прикріплений до крісла попереду. Якщо поставити на нього чай/каву, а пасажир попереду захоче поміняти нахил спинки, то чай/кава легко можуть розлитися.

Андрій Пелещишин - 27-2-2009 у 13:17

Все-таки основний плюс експреса - це майже вдвічі нижча вартість квитка у порівнянні з купе фірмового потягу.

Владлен Комісаренко - 2-3-2009 у 20:37

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Павло Жежнич
поставити на нього чай/каву, а пасажир попереду захоче поміняти нахил спинки, то чай/кава легко можуть розлитися.
дуже пізнавально,окрім... "чай/кава легко можуть розлитися" вони розливаються останні 40 років

Павло Жежнич - 3-3-2009 у 18:49

Ці столики - це додатковий (!) "стимул", оскільки чай/кава можуть розлитися не тільки від нерівностей на наших "швидкісних" коліях, але й ще від пасажира попереду :).

Павло Жежнич - 3-3-2009 у 18:50

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Пелещишин
Все-таки основний плюс експреса - це майже вдвічі нижча вартість квитка у порівнянні з купе фірмового потягу.

За експрес я заплатив 83 грн., а купе фірмових потягів коштує від 125 до 145 грн.

Ярема П. - 19-5-2011 у 21:39

Їхав не так давно тим поїздом, виявляється, що в ньому, крім вагонів з кріслами, є ще й вагони плацкартні, де в принципі за мовчазної згоди провідника можна виспатися лежачи.

Юрій Сєров - 4-10-2011 у 19:01

У найближчому майбутньому обіцяються зменшити час подорожі зі Львова до Києва до 4,5 годин.
Із Києва до Львова потягом можна буде дістатися за 4,5 години
Непогано звісно, але "швидкісним" у європейському розумінні цей потяг все одно назвати буде важко :)

Юрій Сєров - 20-10-2011 у 22:06

Схоже, незабаром до Києва зі Львова можна буде дістатися лише експресами. Існуючим і Хюндаями.
Укразлізниця планує з 2012 року скасувати 91/92, 97/98 Львів-Київ, а також 137/138 Івано-Франківськ-Київ, яким також було зручно добиратися до Львова.
Навіщо? Цей напрямок і так завжди перевантажений, про якусь збитковість говорити важко.
Експрес - це добре, але не завжди зручно.

Також скасують 359/360 Львів-Київ, який плентався через Червоноград, Сокаль і який був зручним для студентів добратися додому, а жителям містечок доїхати до Києва...

Працівники залізниці незгідні з цим рішенням і хочуть протестувати: http://zik.ua/ua/news/2011/10/20/315164

Андрій Пелещишин - 20-10-2011 у 22:14

Цитата:
Укразлізниця планує з 2012 року скасувати 91/92, 97/98 Львів-Київ, а також 137/138 Івано-Франківськ-Київ, яким також було зручно добиратися до Львова.

Ото капець! Найзручніші поїзди!!

Юрій Сєров - 20-10-2011 у 22:20

В Хюндаях ціни будуть в 2 рази вищими, тому так Укрзалізниця зможе заробити більше.

До речі. При найоптимістичніших часових рамках експрес буде їхати до Києва 4 год. 30хв.
Тобто, щоб бути хоча б на 10:00, виїжджати він буде 5:30. Вставати в четвертій, їхати на таксі, майже 5 годин сидячи трястися...
Куди не глянь - всюди покращення... :(

Андрій Пелещишин - 20-10-2011 у 22:27

У Києві в 10-00 ти вже нікому не потрібен :(
Життя в столиці починається рано.

Юрій Сєров - 20-10-2011 у 23:09

Я навів десяту - як крайній, більш-менш прийнятний час, на 11:00 ще можна кудись встигнути. Зрозуміло, що більшості важливо приїхати хоча б о восьмій.
До чого я вів - навіть щоб приїхати на десяту, не поспиш. А щоб на восьму, то можна й не лягати...

Потяг Львів-Київ має їхати або 3 години або 9.
Експрес звісно має сенс, але відміняти нічний - дурість.


Demyan - 21-10-2011 у 11:09

і добові тільки за сутки :)

Юрій Сєров - 21-10-2011 у 13:47

При нинішньому рівні добових - це не така велика втрата... :) Навіть на таксі по Львову не вистачить.

Hanor Narasson - 21-10-2011 у 17:47

Цитата: Початково розміщене учасником Андрій Пелещишин  
Цитата:
Укразлізниця планує з 2012 року скасувати 91/92, 97/98 Львів-Київ, а також 137/138 Івано-Франківськ-Київ, яким також було зручно добиратися до Львова.

Ото капець! Найзручніші поїзди!!

Залишають Трускавець-Київ. Він також нічний.

Воно взагалі кажучи не так вже й страшно буде, якщо той один поїзд буде вагонів на 22-24 (максимум по ПТЕ), а не 7-8, як зараз.
Буде економія за рахунок використання тільки одного локомотива, і він буде використовуватися на повну потужність.

Якщо знову ж будуть нормальні графіки для пересадок, в тч на місцеві поїзди і можливість купити "наскрізний" квиток з регресивним тарифом, то це ще можна терпіти.

Юрій Сєров - 15-4-2012 у 14:47

У новому розкладі 91/92 збережеться, але буде їхати майже 12 годин, через Ковель здається...
Тепер зручно до Києва можна добратися лише прохідними потягами :(
Навіщо - зрозуміти важко. Деструкція тотальна.

dr.Trollin - 16-4-2012 у 12:05

"Навіщо - зрозуміти важко."
-літайте літаками [s] аерофльоти[/s]
(нє ну а шо,- аеро-пристань побудували,- то й кошт відбити треба...)

Юрій Сєров - 16-4-2012 у 19:46

Цитата:
-літайте літаками [s] аерофльоти[/s]

Дорого, ненадійно, якщо в Бориспіль,то й не надто швидше буде...

Hanor Narasson - 17-4-2012 у 17:20

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
У новому розкладі 91/92 збережеться, але буде їхати майже 12 годин, через Ковель здається...
Тепер зручно до Києва можна добратися лише прохідними потягами :(
Навіщо - зрозуміти важко. Деструкція тотальна.


А яка різниця, чи потяг відправляється зі Львова, чи, скажімо, Самбора?

Юрій Сєров - 17-4-2012 у 17:41

Цитата:
А яка різниця, чи потяг відправляється зі Львова, чи, скажімо, Самбора?

Хіба є потяг Самбір-Київ?
Різниця в наявності квитків і чистоті потягів. Більш-менш зручними залишаться Івано-Франківськ-Київ і Ужгород-Київ

Hanor Narasson - 17-4-2012 у 18:12

Ну, є Трускавець-Київ. Причому на нього частіше є квитки, ніж на Львів-Київ. Відносно чистоти і незношеності, то ще не ясно, як "перетасують" склад.

Hanor Narasson - 17-4-2012 у 18:34

Передруки із службових розкладів: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=24614.0

Юрій Сєров - 17-4-2012 у 19:38

У тих передруках Трускавець-Київ немає, але мабуть то не остаточний перелік.
Хюндаїв не видно, але майже впевнений, що зручними для львів'ян вони не стануть.

Побачимо, може і не буде все аж так зле :) Не так часто мені той поїзд у Київ знадобляється... :)

Hanor Narasson - 17-4-2012 у 20:06

Там чимало цікавого. Київ-Ужгород мимо Чопа, наприклад... Хоча, якщо буде вигідна по часу електричка з Батьово, то нормально.

Андрій Пелещишин - 18-4-2012 у 18:41

Cкільки часу тепер він їхатиме з Мукачево в Ужгород?

Hanor Narasson - 18-4-2012 у 20:58

1.20 http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=24614.msg296271#msg29...
навідміну від 2-х годин у 13-му http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=24614.msg296831#msg29...

Хоча все одно довше, ніж на автобусі.

Між-іншим, фірмовий дизель Ужгород-Хуст їздив мимо Чопа, поки його не відмінили. Хоча то не зовсім мимо міста Чоп, хто знав, той сідав на зупинці на околиці (забув назву).

Юрій Сєров - 4-5-2012 у 14:09

Вчора в новинах чув, що новий експрес їхатиме 5 годин (середня швидкість 100 км/год - теж мені експрес).
Вартість 300 грн - другий клас, 550 - перший клас, що значно дорожче ніж 91/92 (купе - 200 грн.)

Hanor Narasson - 8-5-2012 у 13:03

Новий розклад: http://uz.gov.ua/passengers/timetable_new/?station=23200&by_sta...

Можливо, що ще додадуться Ху***ї...

Юрій Сєров - 8-5-2012 у 21:30

Та додадуться, це точно. Цікавіше - який у них буде розклад...

Андрій Пелещишин - 12-5-2012 у 19:51

http://ua.korrespondent.net/business/companies/1348721-azarov-obicy...
Азаров має зауваження щодо скасування нічного "Київ-Львів"

Юрій Сєров - 14-5-2012 у 13:46

До речі, Хюндаїв досі в розкладі немає...

Юрій Сєров - 14-5-2012 у 15:05

Тарифи у швидкісних потягах Hyundai будуть вдвічі вищими, ніж у звичайних
http://zik.ua/ua/news/2012/05/14/348236

Hanor Narasson - 14-5-2012 у 21:37

Не знаю, чи в гумор, чи сюди... Спецпропозиція польських залізниць називається Таня Кушетка...:lol:

Юрій Сєров - 14-5-2012 у 22:42

Ніч - не для потягів
Ще одна стаття за темою...

З Києва вони будуть відправлятися о 6.36, 13.21 і 18.20, а зі Львова - о 7.26, 12.19 і 18.56.

На перші - на таксі. З останніх - на таксі. Ті, в середині дня... хіба десь далі їхати...

Юрій Сєров - 19-5-2012 у 12:58

От 249 до 619 гривен. Укрзалізниця обнародовала стоимость проезда в поездах Hyundai

Нічого собі... "Киев - Львов - 474,89 грн в первом классе и 307,45 грн во втором классе;"

В 92 станом на сьогодні: Плацкарт - 88 грн, Купейний - 171. Фактично ціни зростуть в 3+ рази (!!!)

Цитата:
Время отправления Hyundai из Львова - 07:00, прибытие в Киев - 11:55. Из Киева поезд будет отправляться в 18:20, а прибывать во Львов в 23:15.

З Києва - ще відносно нормально. Фактично так як їздив експрес раніше, хоча краще було б, якби відправлявся 17:20 і прибував 22:15 - громадським транспортом ще можна було б додому добратися.

Tempika - 20-5-2012 у 09:28

Все правильно, тре відрізати регіони від столиці :-) Бідний - нема чого вештатися туди-сюди!

А той 169-й експрес все-рівно завжди запізнювався на 40 хвилин мінімум. Навряд чи Хюндаї будуть ходити вчасно.

Ігор Домін - 20-5-2012 у 10:46

Обіцяли що ціни будуть приблизно 200 грн на другий клас а виявилося понад 300. Наврядше хтось буде користатись таким дорогим потягом.
До пана Ханнора:
таня - по-польскі значить дешева. Доречі в Польші таня кушетка - можливість їхати в потязі на ліжку (6 полиць в купе) - це нововведення. Потяги в Польші тільки трошки відрізняються від українських - трохи чистіші, трохи швидші, трохи новші, але все одно - їхати 5-6 ходин сидячи дуже важко і коштує дорого. Дешевше власним авто.

Тарас Гулка - 20-5-2012 у 14:13

Враховуючи ціни і графік їзди - будуть напівпорожні їздити.

Ігор Домін - 20-5-2012 у 18:20

Цікаво все ж, ким будуть заповнені напівпорожні потяги, яка верства населення зможе скористатися з цієї послуги. Як на мене - це насправді дорого. Навіть в порівнянні з іншими країнами. Наприклад швидкий потяг в Польші на сполученні Зелена Гура - Варшава долає відстань 550 км за 5,5 годин, вартість проїзду приблизно 175 грн. Цей потяг не виглядає таким атракційним, як український Хюндай, але дешевше майже в 2 рази і з тією ж швидкістю їздить. З ким ми будемо конкурувати?

Тарас Сокальський - 21-5-2012 у 09:05

Пересядуть на автобуси, та й по всьому. А ті, хто захоче розкошелитися, будуть комфортно лежати на вільних лавочках (сподіваюся, вони для цього придатні) -- нічим не гірше за третю поличку загального вагона совєцького зразка:lol:

Ігор Домін - 21-5-2012 у 10:56

Якщо не помиляюсь - в таких швидких потягах є тільки крісла, так що на полички розраховувати не треба(( А все ж хотілось би на такому покататись

Андрій Пелещишин - 21-5-2012 у 11:09

Мене вражає кількість коментарів на новинних сайтах у стилі "тепер нормальні люди з нормальними доходами будуть їздити по-людськи, а ви ... катайтеся на старому барахлі"

Або в Україні пройшов непомітно стрімкий ріст матеріального достатку, або люди змушені жити у віртуальному світі своєї уяви, щоби не втратити симпатію до земляків при владі.
5 годин сидіння ніколи не буде комфортним варіантом їзди.
Нам вже обіцяли комфортний експрес "Київ-Львів". Хитанка, шум, тіснява, біль у спині від довгого сидіння.

Юрій Сєров - 21-5-2012 у 12:09

Цитата:
Нам вже обіцяли комфортний експрес "Київ-Львів". Хитанка, шум, тіснява, біль у спині від довгого сидіння.


У цьому сидіння будуть зручнішими, але не для тих, хто в другому класі (3х3) буде сидіти посередині.
Хитанка мала б стати більшою, оскільки декларується вища швидкість.

Висидіти 5-6 годин це справді важко. У нічних заснути важко, але принаймні полежати-подрімати можна.

Ще один момент. Замінили існуючий експрес іншим, який їде на годину швидше і коштує в три(!) рази дорожче. Пакращення?



Юрій Сєров - 23-5-2012 у 22:11

Щоб не казали, що Хюндаї дуже дорогі, вирішили підняти ціни на інші потяги:
http://www.segodnya.ua/news/14381640.html
Геніально! :)

Тарас Сокальський - 24-5-2012 у 09:38

Цитата:
У нас есть 200 вагонов, которые оборудованы вакуумными туалетами… остальные 6800 вагонов в ближайшие 4-5 лет нужно будет списать. Новый вагон такого плана стоит 2 млн. евро
Власне, туалет, що закривається на зупинках, і є єдиним відчутним для пасажира недоліком совєцьких вагонів. Скільки туалетів можна реконструювати за вищезазначену суму?

Ігор Домін - 24-5-2012 у 09:43

Вагони з вакуумним туалетом - їздив в такому тільки один раз, на міжнародному сполученні. Вагон крутий,але квиток коштує дорожче ніж на літак. Доречі в нашому вагоні до кінця рейсу туалети вже зіпсулись, просто від користання без жодного вандалізму. Щось там з тим вакуумом не зовсім, довго не витримує "навантажень"

Марія Павлюх - 24-5-2012 у 17:52

Укрзалізниця повернула поїзд № 191/192 Київ – Львів
Державна адміністрація залізничного транспорту України Укрзалізниця інформує пасажирів, з 24 травня розпочато продаж квитків на поїзд № 191/192 Київ – Львів. :sing:
http://zik.ua/ua/news/2012/05/24/350186

Тарас Гулка - 24-5-2012 у 19:40

Хороша новина. Причому виходить, що він в Київ тепер на годину швидше буде їхати. Бо приходив в 7.30. А тепер пишуть 6.40.

На сайті Укрзалізниці з розкладом повний хаос. Пишуть, що поточний розклад дійсний до 26.05, але розклад 92 вже через Ковель, як планували.

Ігор Домін - 25-5-2012 у 13:22

Перший Хюндай вже стартував! Білет до Львову 307 грн, до Харкова 275 грн, до Донецька 350 грн. З 28 травня в потягах буде інтернет!! Можливо саме з цієї причини потяги завжди будуть повні пасажирів і укрзалізниця стане прибутковим підприємством)))

Андрій Пелещишин - 25-5-2012 у 18:36

Про реальність у нових експресах
http://www.pravda.com.ua/news/2012/05/25/6965305/
Цитата:
Крісла в другому класі, за словами журналістів, практично нічим не відрізняються від тих, які встановлені в стандартних експресах.

Юрій Сєров вгадав, що "Хитанка мала б стати більшою, оскільки декларується вища швидкість."
Цитата:
При цьому, самі вагони хитаються так сильно, що донести філіжанку кави від міні-бару, який є на вході, до власного місця, і не пролити напій, дуже складно.

і звичайно трішки шумно
Цитата:
Також журналісти звернули увагу на те, що шумоізоляція потягу дуже погана. Пасажирам, які сидять поруч, доводиться говорити на підвищених тонах наближених до крику.


Я не виключаю, що журналісти шукали що саме є зле і на цьому акцентували увагу. Але в принципі це все прогнозувалося.

Ігор Домін - 25-5-2012 у 19:08

А чому фото немає? Я словам не вірю. Що значить, що крісла такі самі, як в звичайних експресах? Значить в СРСР 20 років тому робили потяги не гірші од сьогоднішніх Хюндаїв? Хочу жити в СРСР - там все було найкращим))))

Ігор Домін - 25-5-2012 у 19:26

Знайшов! Відео-інструкція для пасажирів. Виглядає пристойно (поки чисто), але зовсім не хай-тек. Очікував чогось прогресивного. З "нанотехнологій" тільки розетки в сидіннях. А взагалі - звичайний потяг, в Польші і Чехії всі ті примочки типу відкривання дверей кнопкою вже років 5-7 тому були, нічого нового. Сидіння як в міських автобусах. І щось незрозуміле в секторі для інвалідів - ніби до підлоги їх прикручувати треба, жодних пасів немає. Але, але - не говоріть, що вони не ліпші од советських. От тільки ціна і час ""сидіння"...

Андрій Пелещишин - 25-5-2012 у 21:26

Щодо "ліпшості" ніж в СРСР.
Свого часу наїздився в попередній версії експреса. Завжди був вбитий після того. Але один раз (напевно через те, що був кінець тижня і брак квитків) до експреса були приєднані звичайні плацкартні вагони. Направду, їхати в такому вагоні виявилося значно легше.

Андрій Пелещишин - 25-5-2012 у 21:30

Але як би там не було, при умові збереження класичного нічного потяга, експрес має право на існування.
Мені наприклад було завжди зручно на ранок приїзджати в Київ нічним, а в 17 годині уже з вирішеними справами рушати на Львів, встигнувши до опівночі добратися додому.

Цікаво, чи квитки на цей експрес оплачуватимуть при відрядженнях у бюджетних установах.

Юрій Сєров - 25-5-2012 у 23:35

Цитата:
Цікаво, чи квитки на цей експрес оплачуватимуть при відрядженнях у бюджетних установах.

А куди дінуться....

Експресом з Києва повертатися було дуже навіть зручно. Принаймні для мене.
Краще потеліпатися 6 годин і спати вдома, ніж "спати" в потязі і наступний день фактично "коту під хвіст".

Тарас Гулка - 26-5-2012 у 17:58

Щойно по ТВ бачив репортаж з демо-туру нового експресу Києв-Львів. В нього насаджали купу журналістів і привезли з Київа до Львова.
Та от питають у якогось французького журналіста враження. Відповідь була приблизно така:
"Ну нормальний потяг, такі вже давно їздять у Франції, Польщі. Але вони там трохи швидше їздять. І ще він у вас якийсь недовершений. Чомусь немає смітників і кран в туалеті протікає. А ще він у вас чомусь дуже дорогий...". :(

Якось так.... Фразою про кран - вбив...

Ігор Домін - 26-5-2012 у 18:36

От якраз в порівнянні з Францією потяг не є таким вже дорогим. І смітники там є біля туалету. То провокація Антанти - не вірте))) Потяг як потяг - не прорив в світі високий технологій, а просто реалія сьогоднішнього дня, колись вже треба замінити старі потяги на нові. Тільки не бачу причин чому б їх не робити в Україні, це ж не космічні шатли, впорались би.

Юрій Сєров - 26-5-2012 у 19:06

Ви вже їздили?

Чи є якісь великі відмінності з нашими експресами, що квиток став у 4-5 рази дорожчим?

Ігор Домін - 26-5-2012 у 19:28

А що квитки на старі експреси не дорожчають? І туалети в них чистішими не стають з часом. Я не кажу, що Хюндай - це супер, а наші - "отстой". Тільки об*єктивно - радянські вагони - це не то, що хотілося б мати за свої гроші. Якщо б гроші, котрі пішли на купівлю хюндаїв, витратили на створення нового українського потягу - нічого поганого би не сталося, навіть якби квитки подорожчали разом з введенням в експлуатацію нових вагонів. А так - ціни все одно лізуть вгору а експреси стають дедалі менш комфортними.

Тарас Гулка - 26-5-2012 у 20:31

Вся біда в тому, що аналогічні вагони розробили і в Україні. І навіть їздить один потяг. Але ж вкладати в українського виробника нецікаво - гроші відмити важче.
Сюжет про український потяг, наприклад, тут

http://sport.bigmir.net/euro2012/video/1534746-Nash-otvet-Hyundai--...

Галина Руденко - 26-5-2012 у 22:20

От власне. А ще. кажуть, в українські вагони Крюківського заводу комфортніші, хоча й не настільки швидкісні.
Читала на сайті ТСН враження від першої поїздки - шумоізоляція дуже низька, хитає сильно. Вай-фаю нема.

Ігор Домін - 27-5-2012 у 08:29

Вай-фай буде з 28 квітня, це одразу об*явили. І що з того, що там має бути вай-фай? Це не головне, що я потребую в потязі. Було б непогано, щоб без вай-фаю квиток був на 100 грн дешевшим

Юрій Сєров - 27-5-2012 у 19:49

Якщо хитатиме, так як в старому експресі, то щось читати з екрану (а для чого ж іще WiFi?) буде дуже важко.

Андрій Пелещишин - 27-5-2012 у 20:49

Про харківський
http://blogs.pravda.com.ua/authors/shrike/4fc237e9999e2/
Це перший клас

Цитата:
"Во втором классе при заполняемости 40% (в одном вагоне, в который продавали билеты) – уже чемоданы стояли в проходе и надо было перелазить через них.

Потому что в баганой секции вагона помещается 8-10 мест багажа максимум.

Гадкий народец не хочет и во втором классе ездить! А ведь билет там стоит всего 300 гривен. Это же чашка кофе по меркам членов кабина. Жлобы-с!

Ігор Домін - 27-5-2012 у 21:26

Логічно що нема де багаж притулити. Тому що такий вагон має перевозити 20 осіб, але ніяк не 40. А так - це звичайна електричка. Значить і їздити має недалеко і ціна має бути відповідньою

Тарас Гулка - 27-5-2012 у 22:02

В другому класі не 40, а орієнтовно 80 люду. В старому експресі було 56 місць.

Ігор Домін - 27-5-2012 у 22:33

Значить це сучасні залізничні маршрутки. А маршрутки не подолати. )))

Ярема П. - 28-5-2012 у 21:27

Дещо про теперішній 191/192 (бувший 91/92) http://www.pravda.com.ua/articles/2012/05/28/6965454/
Ціну, зарази, підняли. Спеціально щоб заганяти в ті Хюндаї. Колега, до речі, каже що:
Неофіційно від залізничників: потяги Хьюндай є небезпечними на українських коліях. Деякі повороти є надто крутими для нових поїздів. Такий поворот розумний хьюндайський комп'ютер сприймає, як аварійну ситуацію і вмикає аварійне гальмування. Щоб розумний комп'ютер цього не робив, умєльци заблукували цю функцію. Тепер аварійне гальмування не працює. Рядовим залізничникам це дуже не подобається, бо потенційно несе загрозу пасажирам і машиністам. Керівництво мовчить. Інфа непідтверджена, але виглядає логічною, особливо після повідомлень про те, що під час перших запусків були пошкоджені деякі поїзди.

Тарас Гулка - 28-5-2012 у 21:33

Виглядає на правду, враховуючи, що перший потяг із Харкова аварійно зупинився через блокування гальм
http://www.pravda.com.ua/news/2012/05/28/6965425/

Андрій Пелещишин - 30-5-2012 у 14:56

http://www.pravda.com.ua/news/2012/05/30/6965626/
Цитата:
Лизунова порадила пасажирам, які встигли купити квитки на поїзд "Київ-Львів" за підвищеними цінами, звертатися до "Укрзалізниці" за відшкодуванням.

"Ви можете сміливо з цими квитками підходити у будь-яку касу "Укрзалізниці", і вам повернуть кошти", - сказала вона.


і тут провідникам карта поперла!! :lol:

Юрій Сєров - 30-5-2012 у 17:12

Про провідників - незрозуміло.

Тарас Гулка - 30-5-2012 у 18:31

Все дуже просто, адже більшість людей залишають квитки провідникам. Забирають тільки ті кому потрібні для звітів.
От тепер провідники і побіжать їх здавати в каси. Квитки то не іменні :)

Hanor Narasson - 30-5-2012 у 20:49

Поділюся цінним лінком: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=8550.msg304734#msg304...

Там в 607-му повідомленні лінк на службовий розклад УЗ.

Пардон, що не даю прямий лінк, але свого часу отримав зауваження від модераторів того форуму, що "і нашому форуму "кліки" потрібні".:cool:

Юрій Сєров - 3-6-2012 у 11:04

Електропоїзд Hyundai з технічних причин не вийшов у рейс із Харкова до Києва
Ось так. Очевидно, що занадто пізно почали його обкатувати і таких проблем уникнути неможливо.

Зацікавила фраза
Цитата:
За інформацією «Укрзалізниці», відставання підмінного поїзду, сформованого з вагонів Крюковського заводу, від графіка руху Hyundai становитиме близько 30 хвилин.

Усього 30 хв. різниці між нашим потягом і Хюндаєм? Навіщо тоді був той Хюндай?

Різницю у вартості поїздів пасажирам обіцяють компенсувати.

Андрій Пелещишин - 6-6-2012 у 21:21

Покатався в тому експресі учора.
На загал це справді логічний апгрейд існуючого експреса, з трохи вищим комфортом. Але нічого принципово нового.
З позитиву: великі тамбури, 2 туалети в кожному вагоні.
З негативу: проблеми з розміщенням речей, на цьому грунті фактично виникали навіть конфлікти між людьми. Місць для багажу бракує!
Коли вагон повний (він був заповнений десь на 80-90%) у ньому стоїть постійний шум і гам. Не розумію, чому не можна було вагон розділити на 3 частини перегородками, щоби було менше шуму від розмов.
Телевізори це круто! Але 5 годин дивитися 3 хвилинний ролик про Укрзалізницю - це випробування!

Ціна явно завищена. У першому класі у вагоні було до 10 чоловік.

Андрій Пелещишин - 13-6-2012 у 15:09

З стрічки новин та зі слів знайомих, експрес та його поломки усе частіше стає причиною запізнень інших потягів..

Андрій Пелещишин - 13-6-2012 у 15:15

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
Про провідників - незрозуміло.


А що тут не зрозуміти? Частина квитків позалишалася в них на руках...

Андрій Пелещишин - 5-7-2012 у 21:12

http://ua.korrespondent.net/business/economics/1368342-rada-vidmini...
Скасовано ПДВ на швидкісні потяги. Ціна має зменшитися на 16%
Це добре, але не до кінця зрозуміло. Якось цікаво - "тут граєм тут не граєм". Чому на потяги, а не на літаки? Чому не на міські маршрутки? Чому на потяги Хюндай ПДВ можна зняти, а ввізне мито на автомобілі Хюндай ні?
Самі ж "світять", що усе це було суто піар-проектом, але не дуже успішно пропіарилося, і хочуть якось щось "покращити".

Юрій Сєров - 6-7-2012 у 04:11

http://www.epravda.com.ua/columns/2012/07/5/328546/
На ту ж тему.

Очевидно, що це реалізовується якийсь механізм несплати податків кимось (і цей кимось швидше за все з Донбасу). Напр. тепер усе вугілля буде їздити потягами "інтерсіті".
Бо в іншому випадку просто б знизили ціну та й все.

Юрій Сєров - 10-7-2012 у 19:38

Володар коліс-2 :)
http://obkom.net.ua/articles/2012-07/09.1019.shtml

Цікава стаття про зручність та рентабельність Хюндаїв. Ще сподобалось про безпечність :)

Андрій Пелещишин - 13-7-2012 у 17:41

Хюндай на Донецьк в дорозі ламався двічі і так і не доїхав
http://www.pravda.com.ua/news/2012/07/13/6968770/

Андрій Пелещишин - 15-7-2012 у 20:45


Андрій Пелещишин - 5-9-2012 у 12:12

Це чудо знову нікуди не виїхало
http://www.pravda.com.ua/news/2012/09/5/6972106/
А крилату фразу "винуватий стрілочник" фактично пропонують вжити не в традиційно переносному а прямому смислі... :)
І ще цікавий коментар на УП
Цитата:
Vladimir Chabanovskiy _ 05.09.2012 13:04
"на швидкісний потяг Hyundai було продано 109 квитків" .
Хм. Це 3 570.

19 відсотків заповнюванності.
"Чудовий результат" й це при заповнюванності 91-го мінімум на 60 відсотків.

Борис Колесніков економічний "геній" ;)

Юрій Сєров - 7-9-2012 у 12:49

Пасажирам, які сьогодні майже на дві години запізнилися до Києва через поломку «Хюндаю», що так і не виїхав зі Львова, запропонували від 6 до 19 грн компенсації.
http://zik.ua/ua/news/2012/09/06/367082

Андрій Пелещишин - 14-10-2012 у 21:13

Раз на місяць один з тих потягів ламається...
http://www.pravda.com.ua/news/2012/10/14/6974620/
На цей раз Харківський. Три години в поліі і потім пересадка на звичайний..

Тобто імовірність реально провтикати щось важливе через спізнення потягу - далеко не нульова...

Андрій Пелещишин - 19-10-2012 у 11:52

Учора повертався з Київа експресом. До поїздки жодних зауважень, окрім малого місця для багажу. Квиток подешевів (особливо на четвер), тому людей багато. Я зіткнувся з тим, що маючи лише один портфель, не міг знайти місце, де його закинути. :(
З'явилися глянцеві журнали, які можна погортати, вбити півгодини часу.
Сидів у ряді з трьох людей, посередині. Незручно. :(

Але я не про це. Я про добирання з Двірця. Я не розумію, чому в 23-15 з Вокзальної площі міський транспорт уже не ходить. Це абсурд. Зрештою, це нераціональний абсурд, адже цей один експрес привіз десь біля 500 пасажирів, з яких половина пішла би на маршрутки.

У нас що, мер власник таксопарку?

Юрій Сєров - 19-10-2012 у 12:51

Цитата:
У нас що, мер власник таксопарку?

Швидше власники маршруток також є власниками таксопарків :)
До речі, поспостерігавши за летовищем такі ж висновки зробив. На маршруті 48 лише 2 автобуси, інтервал руху десь 30 хв. А таксі з аеропорта ну дуже недешеве.

Юрій Сєров - 26-10-2012 у 10:46

Hyundai в напрямку Львова економічно невигідний, тому маршрут скоректують
У профільному відомстві, схоже, погодилися з тим, що поточний маршрут експреса Hyundai в напрямку Львова економічно невигідний. Через це УЗ доведеться розробити альтернативний шлях із зупинками у Вінниці, Хмельницькому і Тернополі.
Зараз він становить 4 год 55 хв., а з запуском нового маршруту збільшиться до 6-6,5 год.
http://zik.ua/ua/news/2012/10/26/375553

Тобто час у дорозі буде такий, як колись у Крюківського, але ціна вдвічі (як мінімум) більша. 3 міста додадуть пасажирів, зі Львова зменшиться - на те саме вийде, імхо.


Наталка - 26-10-2012 у 11:44

Я колись до Львова їхала, досить давно, не пригадую, на жаль, номер потягу, але точно пам’ятаю, що була одна зупинка, і все, на тій зупинці вийшов увесь вагон, крім мене :) - і я, як королева, доїхала до Львова сама-самісінька, і провідник не міг натішитися, що хоч одна жива душа є, та ще й така балакуча ;)
Виїхали з Києва о 17-30, о 23-20 були у Львові. То і був Крюківський, чи ні?

Андрій Пелещишин - 26-10-2012 у 12:59

Це був старий експрес "Київ-Львів". ЗУпинка там була лише одна - Шепетівка. І там справді весь вагон виходив. Але виходив, щоби купити вареники на пероні :)
Чого вони не повернулися з варениками? Може поїзд зашвидко рушив? Може того провідник і тішився? :D

Андрій Пелещишин - 26-10-2012 у 14:19

Цитата:


Hyundai в напрямку Львова економічно невигідний, тому маршрут скоректують
У профільному відомстві, схоже, погодилися з тим, що поточний маршрут експреса Hyundai в напрямку Львова економічно невигідний. Через це УЗ доведеться розробити альтернативний шлях із зупинками у Вінниці, Хмельницькому і Тернополі.
Зараз він становить 4 год 55 хв., а з запуском нового маршруту збільшиться до 6-6,5 год.
http://zik.ua/ua/news/2012/10/26/375553

А ще там є згадка про передмістя... Може ще на Підзамче зупинку зроблять?

Юрій Сєров - 26-10-2012 у 15:27

Я зрозумів, що в сенсі мешканці передмість згаданих міст можуть також стати потенційними пасажирами.
А зупинку на Підзамче йому цілком просто зробити, він там і так нешвидко їде, не більше 5хв часу вона йому додасть.

Наталка - 26-10-2012 у 17:47

Цитата: Початково розміщене учасником Андрій Пелещишин  
Це був старий експрес "Київ-Львів". ЗУпинка там була лише одна - Шепетівка. І там справді весь вагон виходив. Але виходив, щоби купити вареники на пероні :)
Чого вони не повернулися з варениками? Може поїзд зашвидко рушив? Може того провідник і тішився? :D

:D Точно, Шепетівка! Але ні, пасажири вийшли з речами :rolleyes: Якби знаття, я б також вареники купила б, а так лише дивувалася, куди всі поділися. Пощастило, мабуть :)
Шкода, якщо цей експрес більше не ходить.

Андрій Пелещишин - 20-11-2012 у 14:40

Питання, майже термінове.
Чи знає хтось, як нумеруются сидіння в нашому експресі. Дуже би ходілося сидіти біля проходу, а я не знаю, які місця замовляти.

vovka - 20-11-2012 у 14:43

тут можна побачити схему місць в вагонах у всіх поїздах. заодно відразу і купити білети.

http://booking.uz.gov.ua/


Андрій Пелещишин - 20-11-2012 у 15:31

Дякую, згодилася!

Я купую через Приват24, у мене там зарплатна картка. Але там не було видно, де яке місце.

Юрій Сєров - 14-12-2012 у 14:09

Хюндаї продовжують тішити пасажирів своєю надійністю і пунктуальністю:
http://glavnoe.ua/news/n118006

10 грудня поламалося зразу 2: Донецьк-Київ і Київ-Донецьк. Львівський напрям менш проблемний, здається.

Юрій Сєров - 17-12-2012 у 13:05

Дядя Діма тягне Хундай. (обережно, ненормативна лексика)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=yvd6UI...

Андрій Пелещишин - 24-12-2012 у 23:21

Когось "накрило" від чекання в Донецькому експресі.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KBu1AIrl... :D
Також ненормативка наявна!

Юрій Сєров - 25-12-2012 у 13:23

Янукович також негодує! :)
http://ua.korrespondent.net/business/companies/1445508-navishcho-na...

Судячи зі всього, Колєсніков тепер не в фаворі.

Андрій Пелещишин - 25-12-2012 у 19:01

Та вже придумали як викручуватися. На Юльку все звалять...

Андрій Пелещишин - 26-12-2012 у 10:28

Кожен раз, коли їду експресом, чую як хтось комусь дзвонить і захоплено каже: "слухай, ми зараз 160 км за год їдемо!!!"
А в Китаї усе інакше
http://lenta.ru/news/2012/12/26/rail/
Цитата:
В Китае в среду, 26 декабря, запущена в эксплуатацию самая длинная в мире высокоскоростная железная дорога, сообщает Agence France-Presse.
...
Протяженность железной дороги, связывающей Пекин с городом Гуанчжоу на юге страны, составляет 2298 километров. Поезд, двигающийся со средней скоростью в 300 километров в час, преодолевает это расстояние примерно за восемь часов, совершая 35 остановок. До запуска скоростного поезда прямая поездка из Пекина в Гуанчжоу занимала около 22 часов.

Звертаю увагу, що мова йде саме про середню швидкість!

Андрій Пелещишин - 26-12-2012 у 19:45

Ніби вже і потепліло, проте...:
Цитата:
У середу із 16 рейсів, які здійснюють електропоїзди Hyundai, на 7 рейсах відбулася заміна рухомого складу.

Про це повідомили у прес-службі відомства.

http://www.pravda.com.ua/news/2012/12/26/6980549/

Andreas - 26-12-2012 у 22:07

Цитата: Початково розміщене учасником Андрій Пелещишин  

А в Китаї усе інакше

Цитата:
Протяженность железной дороги, связывающей Пекин с городом Гуанчжоу на юге страны, составляет 2298 километров. Поезд, двигающийся со средней скоростью в 300 километров в час, преодолевает это расстояние примерно за восемь часов, совершая 35 остановок. До запуска скоростного поезда прямая поездка из Пекина в Гуанчжоу занимала около 22 часов.

Звертаю увагу, що мова йде саме про середню швидкість!


От же ж збрехали люди - як в калюжу пукнули. Кількісний розрахунок за допомогою математичних засобів четвертого класу середньої школи дає, що максимальна швидкість має бути 600-700 км/год (на фото намальовано 302). Навіть якщо уявити, що такі поїзди існують (три рази ха-ха), то час розгону від нуля до максимума-гальмування від максимума до нуля становить 13-14 хвилин (бо 35 зупинок). Навантаження на пасажирів - як у винищувачі.

Андрій Пелещишин - 26-12-2012 у 22:36

Ну але 2298 поділити на 8 дає власне трішки менше 300. Може і збрехали, але тоді збрехали не стільки про швидкість, скільки про час поїздки.
Щодо поїзда, то мова вочевидь іде про щось типу http://ru.wikipedia.org/wiki/CRH-380A
Цитата:
CRH-380A — тип скоростных поездов в Китае, разработанный в рамках программы по организации высокоскоростного железнодорожного сообщения в Китае

Поезд рассчитан на эксплуатационную скорость 350 км/ч, с максимальной эксплуатационной скоростью 380 км/ч. Оригинальный 8-вагонный поезд развил скорость 416.6 км/ч, а у более длинного 16-вагонного поезда 3 декабря 2010 года была зафиксирована максимальная скорость 486,1 км/ч на участке Цзаочжуан — Бэнпу на скоростной железной дороге Пекин-Шанхай.[1]

Я так розумію, що "робочою" швидкістю для поїзда бачать 350 км/год. Навіть якщо журналісти прикрасили щодо 8 годин, то це круто. А чи буде він їхати 8 чи 12 годин - залежить вже не від потяга, а від планування зупинок.
До речі, нагадаю, що наш супер-експрес "Київ-Львів" взагалі жодної зупинки не робить. Ну хіба в полі, годинки на дві.
Тобто, якщо міряти по китайській формулі, наш експрес мав би їхати максимум півтори годинки.

Олена Генералова - 27-12-2012 у 00:32

Поверталась ним влітку, з Києва до Львава з концерту перців.
Було усе добре. Потяг приїхав вчасно, як і було заплановано, тож претензій немає.
Знаю, що зараз люди скаржаться на те, що холодно й ломиться.

Andreas - 29-12-2012 у 00:24

Ех, згадуеться чомусь історія, як кораблі за "блакитною стрічкою" ганялися, один на айсберг налетів (купа трупів та 11 "Оскарів"), а потім літак через Атлантику перелетів, і швидкість корабля перестала щось значити. Комфорт, сервіс - ото тема!
Я до чого? 2000км - то вже відстань не для потяга, то для літака.

Олена Генералова - 29-12-2012 у 17:07

Так. Але, на жаль, це все робилося лише для піару й ніби промоції України під час Євро чемпіонату. А що ж зараз з цим робити ?
Краще б по повертали усі інші потяги, котрі вони познімали з маршрутів, наче під приводом "малого пасажиро потоку".

Андрій Пелещишин - 31-12-2012 у 00:22

З'явилася інформація, що Хюндай на якихось напрямках замінений на якусь модернізовану електричну. Ціна проїзду відповідно зменшена в кілька разів.
http://www.segodnya.ua/ukraine/UZ-zamenila-Hyundai-obychnym-sovetsk...
Цікаво, який графік у цього поїзда і наскільки він програє корейському диву техніки.

Юрій Сєров - 31-12-2012 у 02:18

Значить інформація про те, що на свята знімуть Хюндаї і поставлять крюківські вагони була правдою.

Андрій Пелещишин - 10-1-2013 у 00:32

Іздив сьогодні туда-сюда Хюндаєм. Не поміняли :)
Туда умови були важкі. Таки коли ці вагони повністю повні, там дуже важка атмосфера, ну і дуже важко як з багажем так і з одягом. Так мені сьогодні буквально перед носом цілу дорогу висіли три куртки.
От назад у вагоні було семеро пасажирів - оце казка! Оце комфорт :)

Юрій Сєров - 10-1-2013 у 11:07

Крюківський тестовий експрес ніби вже на підході. Кажуть навіть, що вчора їхав з Києва до Львова.

Юрій Сєров - 27-2-2013 у 01:30

Цитата:

З 1 березня вартість квитків на поїзди Hyundai стане диференційованою
http://ua.korrespondent.net/business/companies/1513216-z-1-bereznya...

Зокрема при покупці квитка за 45 діб до дати відправлення поїзда діятиме коефіцієнт індексації 0,85 від вартості плацкарти, за 44-30 діб - коефіцієнт індексації 0,9, за 29-10 діб - коефіцієнт індексації 1,0, за 9 -5 діб - 1,05, за 4-3 доби - 1,1, а за 1-2 - доби коефіцієнт індексації складе 1,15 від вартості плацкарти.

Де-факто - це здорожчання квитків. Більш ніж за місяць купують квитки хіба на курорт.

А заповнюваніть і так невисока. Напр. на Київ на сьогоднішній ранок по вагонах другого класу вільно:
1 - 51 з 55
3 - 34 з 51
4 - 43 з 81
9 - 49 з 61.
Потяг заповнений на 30% в другому класі. В першому приблизно те саме.



Андрій Пелещишин - 27-2-2013 у 08:43

До речі, вай-фай тепер тільки в першому класі.

Юрій Сєров - 17-3-2013 у 23:19

Наша пісня гарна, нова...
http://ua.korrespondent.net/ukraine/events/1525260-poyizd-hyundai-d...

Юрій Сєров - 21-3-2013 у 18:30

Дніпропетровський експрес продовжать до Запоріжжя, і зроблять зупинку на Дарниці.
http://ua.korrespondent.net/business/companies/1529312-potyagi-inte...

Правда, чи продовжать львівський до Дарниці - незрозуміло.

Андрій Пелещишин - 26-3-2013 у 17:29

Хундай нарешті знайшов своїх пасажирів для 1-го класу
http://zik.ua/ua/news/2013/03/26/400643
Цитата:
На поїзди Інтерсіті+, що відправлятимуться у період з 1 по 31 травня 2013 року проводиться благодійна акція з безкоштовного перевезення у вагонах 1-го класу (без харчування) інвалідів та учасників Великої Вітчизняної війни

Який в тому смисл взагалі не ясно... Ну хіба в межах програми збереження електорату Партії регіонів..
Ну хоч би 80% знижки зробили. А то просто якісь покатушки можна собі влаштовувати. А чому, наприклад, у вересні всім професорам не зробити безкоштовний проїзд? Або в грудні Дідам Морозам?

Юрій Сєров - 26-3-2013 у 18:39

Скільки тих ветеранів лишилося...

Андрій Пелещишин - 26-3-2013 у 20:09

А ти в маршрутці давно їздив? :)

А тепер уявіть собі пасажира, який за 500 грн купив квиток в 1-й клас, заради спокою і комфорту. А тут ввалюється компанія побєдєлей з відповідними атрибутами та ознаками...

Юрій Сєров - 26-3-2013 у 20:38

В маршрутці можуть їздити дуже багато категорій пільговиків. Тому порівняння не зовсім доречне.

Але я мав на увазі, що тих ветеранів (справжніх) лишилися одиниці, та й їм той поїзд не думаю, що дуже актуальний.

Андрій Пелещишин - 26-3-2013 у 20:57

Та хто знає, скільки людей мають посвідчення ветеранів. Та й з тої новини не слідує, що це не поширюється на "та прирівняних до них".
Цитата:
В Україні до Дня перемоги буде нагороджено мільйон вісімсот тисяч ветеранів фронту та тилу. Медаль називається “65 років Перемоги”. На чеканку витратили понад тридцять мільйонів гривень.

Це новина 2010 року.

Андрій Пелещишин - 27-3-2013 у 18:23

http://svitlytsia.crimea.ua/index.php?section=article&artID=102...
Цитата:
Про особливості відзначення 67-ої річниці Великої Перемоги, соціальну підтримку ветеранів та їхніх сімей — у розмові кореспондента УКРІНФОРМу з першим заступником голови Державної служби з питань інвалідів та ветеранів Володимиром СІРОШТАНОМ.
— Скажіть, будь ласка, яка кількість ветеранів Великої Вітчизняної нині проживає в Україні? Адже неважко підрахувати, що наймолодшим з них уже має бути майже 90 років... Скільки серед них Героїв Радянського Союзу?
— Дійсно, час не шкодує нікого, і всі ветерани тієї війни — люди дуже поважного віку. Героїв Радянського Союзу залишається з нами 34, а також 8 повних кавалерів солдатського Ордена Слави...
Якщо вдаватися до статистики, то, за даними Міністерства охорони здоров’я, в Україні на диспансерному обліку в лікувально-профілактичних закладах станом на початок 2012 року перебувало близько двох мільйонів, а якщо точно, то 1 961 088 ветеранів війни. З них інвалідів війни — 134 354, учасників бойових дій — 223 654, учасників війни — 1 408 553, осіб, які прирівняні за пільгами, — 194 527.


Андрій Пелещишин - 25-4-2013 у 10:42

http://www.epravda.com.ua/news/2013/04/25/372781/?utm_campaign=news...

Якщо ви не купляєте квиток на Хундай за місяць, то він стає дорожчим. Якщо за добу-дві, то на 15%

Юрій Сєров - 25-4-2013 у 11:33

Цитата:
за 45-44 діб до дати відправлення потягу


Тобто найбільша знижка діятиме аж 2 дні! :lol:

Вже мовчу про те, що цей потяг, імхо, все ж більше розрахований на бізнес-пасажирів, велика частина з яких відрядники, тобто квитки будуть братися в терміни, коли ціни на них найбільші. А за рахунок відрядників-бюджетників будуть перекачувати державні гроші у приватну структуру.

Це не маркетинг, це обдиралівка!

Хай далі повітря возять.

Юрій Сєров - 13-5-2013 у 10:49

Не зовсім за темою, але стосується Хюндаїв. Нема чого з ними конкурувати!

Укрзалізниця звільнила співробітників, які дозволили українському поїзду обійти Hyundai - ЗМІ
http://ua.korrespondent.net/business/career/1557969-ukrzaliznicya-z...

Андрій Пелещишин - 22-5-2013 у 14:13

Замість класичного "Чоп-Київ" буде експрес "Тернопіль-Київ", який їхатиме чомусь 6 годин.
http://ua.korrespondent.net/business/companies/1561772-uz-skasue-sh...

Коментар з сайту
Цитата:
Boomer S Ага київ Чоп їхав до Тернополя 7-8 годин і ціна в купе була в межах 100 грн. Зараз завдяки "Пакращенням" буде економитись 1.5 -2 години і ціна виросте як мінімум вдвічі.

Андрій Пелещишин - 2-8-2013 у 18:49

Халява з відсутністю ПДВ на поїздки в Хюндаї закінчується, гроші в бюджеті скінчилися. Чекаємо повернення податку і зростання ціни

http://www.pravda.com.ua/news/2013/08/2/6995405/
Цитата:
Кабінет Міністрів може відмовитися від дотування проїзду в швидкісних поїздах Hyundai.

Законопроект Мінфіну з пропозицією відмовитися від дотацій було розглянуто на засіданні Кабміну в четвер, повідомляють "Українські новини" з посиланням на газету "Капітал".

Пропозиція Мінфіну зводиться до скасування нульової ставки на додану вартість на перевезення в поїздах Hyundai до 2017 року.

Як пише газета, у відомстві вважають, що це допоможе уникнути "нераціонального використання фінансового ресурсу держбюджету, а також оцінити ефективність застосування і доцільність надання непрямої державної підтримки пасажирських перевезень поїздами Інтерсіті+".

Газета зазначає, що для пасажирів це майже напевно означатиме автоматичне підвищення цін на квитки.

За словами депутата від Партії регіонів, екс-міністра Мінфраструктури Бориса Колеснікова, проїзд подорожчає на 20%.

Юрій Сєров - 3-8-2013 у 01:02

Можливо, наповнюваність стала кращою. Або люди вже звикли платити і 20% підвищення несуттєво знизить наповнюваність потягів. Тим більше, що інші потяги також подорожчали і ще раз подорожчають 1 жовтня...

Андрій Пелещишин - 14-2-2014 у 11:16

До березня Хюндаїв уже не буде. Зняли на ремонт

Роман Голощук - 16-6-2014 у 09:54

У червні "Укрзалізниця" запускає швидкісні потяги виробництва Крюківського вагонзаводу. Перший рейс пустять за маршрутом Київ – Львів - http://24tv.ua/home/showSingleNews.do?v_ukrayini_zapuskayut_shvidki...

Юрій Сєров - 25-6-2014 у 13:22

Вже почали їздити.
http://tvi.ua/new/2014/06/25/z_kyyeva_do_lvova_pochaly_kursuvaty_vi...
Відгуки наразі позитивні. Сподобався один коментар: "а Колесніков на свободі..."

Андрій Пелещишин - 26-3-2015 у 20:20

Їздив щойно пару раз на експресі. Останній раз перед тим їздив восени 2013.
З'явилися якісь інші вагони, в принципі - зручніші. Але без телевізорів :D (що для мене є плюсом). Маршрут тепер інакший ніж раніше. Їде через Житомирську область, а не Хмельницьку. Робить зупинку в місті Коростень. На вигляд - симпатичне містечко і досить велике. Але в потязі постійно попереджають і страшать, що безбілетних "зайців" висадять в тому Коростені :D Там що, якась чупакабра живе? :)

Юрій Сєров - 27-3-2015 у 12:24

Та перша ж лейді їздит тепер ними...

Андрій Пелещишин - 3-4-2015 у 21:51

До речі, важливе доповнення щодо нових вагонів. Тепер біля кожного сидіння є резетки на 220В

Андрій Пелещишин - 27-4-2015 у 17:51

Тільки тепер звернув увагу, що існує два різні експреси, які реально є одним. 144Л і 144Ш. Я так і не зрозумів, чим вони відрізняються (видно, що потяг той самий), але різні вагони і, що найцікавіше, - різна ціна. Той що Ш - на кілька десятків грн дешевший

Чи є в когось пояснення і знання з цього приводу?

Андрій Пелещишин - 29-4-2015 у 21:45

Вчора їхав - спостерігав цікаву картину. Буфетчик з возиком був практично неадекватний. Швидше за все - просто п'яний. Правда, через якийсь час його замінив інший. Взагалі ті буфетчики зазвичай поєднують у собі зачуханість, неакуратність з пихатістю.
Та й ціни в них... Маленька пляшечка 0.5л мінералки всього лиш 21 грн.

Юрій Сєров - 30-4-2015 у 10:03

Бізнес по-українськи.
За ту ціну за квиток, чай або вода мали б бути безкоштовними, як в літаку.

Андрій Пелещишин - 24-2-2016 у 21:29

Нарешті УкрЗалізниця дослухалася до численних прохань і скарг пасажирів і пішла їм назустріч.
Тепер квиток на 91 потяг буде коштувати майже 500 грн і поїздка сім'єю з 4-х чоловік до Львова на каву (чи до Києва на торт) потягне лише на 4 тисячі гривень.
Обіцяють якесь покращення обслуговування і вагонів (хоча якщо по правді, і зараз тому потягу не бракне нічого, він хороший).
http://www.pravda.com.ua/news/2016/02/24/7100195/

Юрій Сєров - 25-2-2016 у 14:54

Пакращення! :)
Люди переорієнтуються на інші потяги, ціну підняли лише на цей.

Андрій Пелещишин - 5-3-2016 у 14:15

Експрес буде зі Львова виїзджати трохи пізніше, в 6-20. Інших деталей не знаю.

Якщо час прибуття не зміниться, то півгодини більше сну зранку це дуже і дуже добре :)

Андрій Пелещишин - 13-4-2016 у 10:07

Їздив вчора вночі в Київ. Від 92-го відмовився на користь Трускавець-Київ і зробив правильно. Проблем з квитками не було в принципі, у купе по двоє максимум. Були навіть зовсім порожні. Вагони цілком пристойні.
Що суттєво, і виїжджає пізніше (23-30) і прибуває теж нормально (7-30). 92й тепер прибуває перед 7 ранку, що робити в тому Києві в такий час - для мене загадка :)

Рост - 13-4-2016 у 11:53

Я п'ю каву, снідаю.
Батькові зручно, встигає заїхати додому, поснідати, і на роботу. Хоча останнім часом він, здебільшого, експресом їздить.

Андрій Пелещишин - 22-7-2016 у 11:24

Оце справді класна новина! :
http://zaxid.net/news/showNews.do?potyag_9291_lvivkiyiv_matime_doda...

Виявляється Інтерсіті тепер зупиняється на Підзамче! Клас!! І 91 теж буде. Ще би решта вечірньо-ранкових київських (Ужгород, Трускавець) там зробили би зупинку, то була би бомба!

Андрій Пелещишин - 22-11-2018 у 14:48

Як епізодичного користувача потягів "Львів-Київ" у мене виникає відчуття, що вони потрішки гіршають. До експреса перше зауваження - низька пунктуальність. До 91-го і пунктуальність і вагони якісь вже не такі класні. Десь біотулетів нема, душно, брудно. Одне тільки що останній раз то були вже не кусючі одіяла, а такі синтипонові ковдри