Дуже треба, примхливий інжектор, на звичайному 95-му дуже капризує. Зате на
плюсі/преміумі розхід ледь чи не вдвічи менший, потужність і т.д. У Києві з таким
бензином проблем нема, в Закарпатті теж. А у Львові ніяк знайти не можу. Мо, підкажете де, на яких заправках можна такий
залити?Галина Лев - 25-9-2006 у 17:37
А Ви спиртяки долийте, буде задоволена. Рост - 25-9-2006 у 22:32
95+ на ОККО здається бачив, на Науковій, і, здається, на кільці
Кульпарківська-Володимира Великого. Якщо не помиляюсь, бо сам 92-им заправляюсь, то
на все вище не дуже увагу звертаю.
Що ж то за машин такий? Гольф ГТі, чи що?
А взагалі я добряче подумую на газ перейти. Економія економією, а от те, що газ не
набадяжиш, то факт. А то вже зовсім замордувався свічки кожних 10 тисяч міняти.
Постійно червоний нагар від їхніх добавок.vovka - 25-9-2006 у 23:01
95+ у Львові щось не бачив..
Сам заправляюся 95 на Лукойлі.
92 пробував. Не те. Шуму багато - толку мало. Особливо якщо крутити в 5000-6000. Червоного
нагару на свічках не замічав. Міняю їх раз в рік для профілактики.MaxymPidboljachny - 26-9-2006 у 08:00
На ОККО на початку наукової точно нема - я там по дорозі на роботу заправляюсь.
Просто 95-й, до того ж паршивенький (порівняно з плюсом, а не з іншими).
Машинка Форд Фієста 95-го року.
Блін, ну що в нас за місто таке відстале? Що Ужгород, що Мукечеве у скільки, разів у
чотири менші за Львів кожен... А в них з такою цяцею проблем нема...Тарас Задорожний - 26-9-2006 у 10:13
Дивна якась Фієста.... Вона мала б звиклу 95у бензину за щастя питиMaxymPidboljachny - 26-9-2006 у 10:17
Нормальна Фієста. Пиє 95, я ж і не спорю. Але з плюсом і розхід на третину менший і
потужність краща. Ну і врахуйте, що наш 95-й це зовсім не той 95-й для якого німці в
Фієсту інжектора впхали...Рост - 26-9-2006 у 21:48
Цитата:
Оригінальне повідомлення від vovka
95+ у Львові щось не бачив..
Сам заправляюся 95 на Лукойлі.
92 пробував. Не те. Шуму багато - толку мало. Особливо якщо крутити в 5000-6000. Червоного
нагару на свічках не замічав. Міняю їх раз в рік для профілактики.
Може це лукойлівська 92-га? Бо я якось у них заправився, так клапани мало що не на
холостому цокотіли. З місця ледве рушав.
Стосовно шуму і толку - може ти запалювання під 92-ий не виставляв? Бо я теж на трасі
не рідко до відсічки кручу. На обгонах на 3-ій передачі 100 км/год за миле діло - їде,
аж летить.Рост - 26-9-2006 у 21:56
Цитата:
Оригінальне повідомлення від MaxymPidboljachny
Блін, ну що в нас за місто таке відстале? Що Ужгород, що Мукечеве у скільки, разів у
чотири менші за Львів кожен... А в них з такою цяцею проблем нема...
Та це машини у вас якісь такі... привередливі
Я ж кажу, можна поставити газ і забути про якість бензину. А поляки, так вони
взагалі на одному газі і їздять, у них бензин ще дорожчий.
На ОККО сьогодні зранку заправлявся, глянув - таки не "+". Але якийсь тіпа
"європейський". Наскільки воно добре - не знаю. Ця фішка у них зовсім недавно.vovka - 26-9-2006 у 23:58
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Може це лукойлівська 92-га? Бо я якось у них заправився, так клапани мало що не на
холостому цокотіли. З місця ледве рушав.
Стосовно шуму і толку - може ти запалювання під 92-ий не виставляв?
92 на ОККО заливав, щоправда останній раз це було десь рік назад.. В принципі
запалювання не виставляв так щоб по всіх правилах.. Тобто машина ніби їхала і
розхід був в нормі, але як перейшов знов на 95 то поїхала краще і шуміти стала менше
Цитата:
Бо я теж на трасі не рідко до відсічки кручу. На обгонах на 3-ій передачі 100 км/год за
миле діло - їде, аж летить.
В мене зараз до 120 на третій летить, але я так рідко кручу, бо то вже 6500 - майже
потолок, далі не хоче крутитися. А колись ледве до 100 було і так гуділо, що аж
страшно було за мотор
Цікаво якщо залити 98 , чи може стати гірше для наших моторів ? Якщо правильно
відрегулювати запалювання. І чи його реально правильно під цей бензин
відрегулювати ?
А то радять залити на гонку, але я щось не дуже спішу це випробувати - аби чого не
вийшло...
Чи наш 98 то є по якості на рівні хорошого закородонного 95 ?Рост - 27-9-2006 у 22:03
Володя, відсічка в зубильному моторі на 5600 рпм! Перестань мучити скотину!
Ну і якщо ти так крутиш, то таки 95-й лити треба
А 98-й... ну, гірше не буде, від нашого 98-го точно Думаю, на заїзди можеш заливати, а на постійно 95-го вистарчить. А щоб не мучитись
з совганням трамблера туди-сюди, постав окран-коректор.
Стосовно шуму при 92, то при надто пізньому запалювання двигун буде шуміти більш
глухо і впиратися, а при ранньому - звеніти.vovka - 27-9-2006 у 22:58
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Володя, відсічка в зубильному моторі на 5600 рпм! Перестань мучити скотину!
Та я знаю Але в мене "злий" распредвал зараз
стоїть (10.6 підйом), то він так гарно крутиться з 3000 до 6000-6500 , як стандарт до 5000, і
шумить набагато менше Хоча то я так думаю
тому що клапана просто відрегулювали нормально.
Ясно, попробую 98 залити, подивимось Рост - 27-9-2006 у 23:13
Ого, горбатий в тебе вал. А до 3000 як воно живе? Як фази виставляли - розрізну
шестерню ставив? Вихлопну під вал переробляв? І "усугубляти" головною парою 4,13 не
думав?
Якось треба буде тебе на тест-драйв уламати vovka - 27-9-2006 у 23:26
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Ого, горбатий в тебе вал. А до 3000 як воно живе? Як фази виставляли - розрізну
шестерню ставив? Вихлопну під вал переробляв? І "усугубляти" головною парою 4,13 не
думав?
Якось треба буде тебе на тест-драйв уламати
Динаміка-55.
До 3000 як стандарт (точніше рушати треба з чуть вищих обертів, але то за рахунок
довшої 1 передачі). Тобто проблем ніяких не відчуваю. Холостий 900 стабільний. Може
можна і менший зробити..
Розрізну шестерню ставив, фази регулювали. На 2 градуси по інструкції здвинули.
Незнаю чи правильно, але ніби їде добре, хоча можливо воно може ще краще...
До вихлопу ще руки не дійшли.
Коробку теж "усугубив" Пара 4.13 + 18 ряд (1 - 3.17, 2
- 2.10, 3 - 1.48, 4 - 1.13, 5 - стандарт). По трасі 5 викручується до швидкості 150 важкувато, до 140
досить легко.. Розхід в межах норми - в Тернопіль і назад пішло 22 літра на 300 км (від
хати до хати, місцями топив 140). По місту виходить деколи і 11 літрів, якщо з кожного
світлофора стартувати
Тест-драйв, без питань, в разі чого пиши/дзвони, дам проїхатися Рост - 28-9-2006 у 20:41
Заметано.
До свого двигуна навряд чи полізу найближчим часом, а от ГП 4.13 цікавить. Це те, що
при відносно невеликих затратах дає дійсно відчутний результат.
А витрата пального - у мене при стандарті, при швидкостях 130-140, активних розгонах "в
полік" бере по трасі до 7,5, при спокійній їзді 110-120 - 6,2...6,5.vovka - 28-9-2006 у 21:00
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Заметано.
До свого двигуна навряд чи полізу найближчим часом, а от ГП 4.13 цікавить. Це те, що
при відносно невеликих затратах дає дійсно відчутний результат.
Так цей.. В тебе ж на 1.1 повинні були з заводу ставитися пари 4.13 ..Рост - 29-9-2006 у 08:12
Цитата:
Оригінальне повідомлення від vovka
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Заметано.
До свого двигуна навряд чи полізу найближчим часом, а от ГП 4.13 цікавить. Це те, що
при відносно невеликих затратах дає дійсно відчутний результат.
Так цей.. В тебе ж на 1.1 повинні були з заводу ставитися пари 4.13 ..
Це в мене прости шильдик такий MaxymPidboljachny - 3-10-2006 у 08:44
Так, справді, на ОККО з"явився 95-й Європейський (бо раніш я там лише 98Європейський
бачив). Сьогодні залив 15 літрів. Ну, багато ще не наїздив, але різниця разюча вже
помітна. Супер!
І, що приємно, ціна як у 95-го...
Аби не пропав тепер.