от таке питання постало.. просто поцікавитися хочу що то за машина.. бачив одну ,
здається, у Львові... на зрозок "я і моя сумка"... двомісна.. прошмигнула повз носа і
захопила мій дух..... двомісна. короткобазова машинка. хотів би може хто підказав як
вона називається... з лінком на фотографію... мо мерс який.. не знаю :-)
взагалі в цій гілці пропоную побалакати про такі машини.. такого гатунку :-) хто які
думки має .. бажання погляди мрії розчарування... :-)Андрій Рущак - 19-12-2006 у 14:26
а ПОВНИЙ лінк-то не працює :-(
але за модель - дякую :-)
поцікавлюсь що воно коштує... :-)Tempika - 19-12-2006 у 15:27
...тисяч 10 євро воно коштувало здається :-)Андрій Моравський - 19-12-2006 у 17:25
А дилери.. а продає хто на наших теренах? де шукати?
Мо й кредит ? гм...
на сайті http://www.smart.com для поляків пише, що можна купити навіть і за 42'000zl.Tempika - 19-12-2006 у 21:24
...у нас є представництво мерседеса, поцікавтеся там.Рост - 19-12-2006 у 21:54
То ж взагалі не машина... Так, коляска для поїздок за хлібом. Бо на серйозну закупку
в якому небудь маркеті краще захопити авоську - більше поміститься
В 10 тисяч, а навіть і 8 поміститься Диво Матиз - цілком достойний маленький
автомобільчик. 10 з копійками він буде в повному фарші - електропакет,
кондиціонер... А всередині місця, як не дивно, дуже багато, я аж здивувався. Тож якщо
цікавлять такі автомобільчики, я б радив саме на Матиза увагу звернути.Андрій Моравський - 20-12-2006 у 10:04
Бачив я раз таку "коляску для хліба.." (власне Smart) у нас біля Санти-Барбари привезла
ящики мандарин... чекала на розвантаження... Три крапки... то хто що скаже ? :-DІван Лихобор - 20-12-2006 у 11:54
Smart (англ.) - хитрий.
Так, то дуже стильна, компактна машинка виняткого для вилизаних, стерильних
європейських міст. Там таке "чудо" дивиться. Шалено популярний в Німеччині. А от по
Львову їздить один Смарт (як службове "авто" Webasto) - як цяцька яскрава з-поміж сірої
дійсності... http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Smart_car.jpg
"Воно" дуже економічне (двигун за роб. об'ємом як у середньостатистичного
мотоцикла), маленьке (пролізе в будь-яку щілину в трафіку запруджених автами
європейських міст). Зрештою, надійне: виробляє концерн DaimlerChrysler! (А не якесь там
Деу, Фіат чи - ще гірше! - "китаєць"...)
Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
А не якесь там Деу, Фіат чи - ще гірше! - "китаєць"
Іване, перш ніж щось говорити, треба володіти інформацією, добре? Корейські авто
уже давно перехворіли дитячими хворобами і зараз цілком надійні, на рівні
Крайслерів, Мерседесів і т.д. Рівно ж як і Фіати. Єдине погоджуся щодо китайців, але
то окремий випадок.Рост - 20-12-2006 у 16:18
Андрію, скажіть, для чого вам машина? Тоді можна буде конкретніше щось говорити.Андрій Моравський - 20-12-2006 у 16:26
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Андрію, скажіть, для чого вам машина? Тоді можна буде конкретніше щось говорити.
для поїздок на роботу це напевне найперше... але машина - це поки що є мрія (хоча з
мрії все й починається :-) )
як красивий засіб пересування... який крім самого пересування мене, економитиме
паливо і милуватиме моє око. :-)
ну і явно не для перевезення мандаринів :-DРост - 21-12-2006 у 00:39
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Андрій Моравський
для поїздок на роботу це напевне найперше... але машина - це поки що є мрія
Тобто, зараз автомобіля взагалі немає? Тоді не бачу логіки в придбанні саме
смарта. Адже маючи авто, захочеться крім поїздок на роботу виїхати влітку на
природу, поїхати у відпустку... Та чи мало застосувань в машини крім отих робочих
поїздок. А на мінікарчику їзда на трохи дальші відстані, та ще й нашими дірявими
дорогами задоволення ще те...
Може краще таки взяти машину побільше, а щоб радувала око і відрізнялася від
інших, можна рестайлінг учинити, салон видозмінити, аудіо систему хорошу
поставити (останні пункти - це вже до мене )...
Апетит - він же під час їжі приходить, а прикро виявити, що викладено 10 кіля грошей
за мопед на чотирьох колесах, хоч і стильний.
Інша справа, якщо один автомобіль нормальних розмірів уже є...Андрій Моравський - 21-12-2006 у 12:05
А логіки залізної чи програмістської тут і нема.. тут є "подобається"... :-) тут є
естетичний фактор. це перше авто яке мене "взяло"... до того жоден автомобіль за мої
27 років не привертав моєї уваги.. ну не знаю.. може я і не правий.... це авто мені
подобається.. а те що воно мале в цьому недоліку поки не бачу, бо ще його немаю :-) а
радше може це й перевага на мою скромну думку... в батька є авто марки "Побєда"
наразі тільки мрію.. як перевів ті злотувки в доляри - то вийшло 15-17 тис...
вічномертвих єнотів Іван Лихобор - 21-12-2006 у 12:06
2Рост:
Я так зрозумів, ми їздимо на Ланосі (ну, чи там Сенсі) - раз так близько взяв до
серця. Нє?.:-)
Але згоджуюся цілком із тим, що нині "корейці" тримаються, як то кажуть, на рівні. Із
однокласниками "європейцями", "японцями". От Hyundai та Kіа в Штатах входять до першої
не то що десятки - п'ятірки кращих авто з надійності! А це - завоювати такі позиції
на найбільшому і доволі специфічному американському ринкові - вже про щось і
говорить!
І можна тільки дивуватися з вдалого проекту з виробництва автівок під давнім,
розкрученим амер. брендом "Chevrolet" із європейською начинкою. Проектуються машини в
Кореї, із корейських, японських і китайських компонентів, а їх випуск налагоджено
на заводах GM (якому й належить Daewoo-Chevrolet) по всьому світові.
І колись мені якось навіть гидко було дивитися в бік отих нових автівок "Шевроле"!
:-( Бо у свідомості багатьох людей "Шеві" - великий, типово американський
автомобіль з кількалітровим двигуном і коробкою-автоматом - "кочерга на кермі". А
нині нові Шеві - цілком пристойні, надійні машини європейского класу.Чирка Олег - 21-12-2006 у 12:21
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
А от по Львову їздить один Смарт (як службове "авто" Webasto) - як цяцька
Є два Смарти. Ще є чисто чорний. Вчора бачив на Городоцькій біля циркуРост - 22-12-2006 у 18:08
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
2Рост:
Я так зрозумів, ми їздимо на Ланосі (ну, чи там Сенсі) - раз так близько взяв до
серця. Нє?.:-)
Жодного разу. Мені воно навпаки не подобається, то Диво. Просто я за
справедливість
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Іван ЛихоборАле згоджуюся цілком із тим, що
нині "корейці" тримаються, як то кажуть, на рівні.
Але раз так, то навіщо спершу було писати зворотнє? Людей плутаєш!Іван Лихобор - 25-12-2006 у 15:52
От, збештав трохи "корейців", збаламутив нарід - тре виправляти ситуацію!..
Нє, ну чесне слово, нині мені ті Шевроле навіть щось ніби й подобаються. Щоправда,
деякі.
А от найновішу модель від концерну GM-Daewoo ("Диво", як каже Рост:-) кросовер Chevrolet Captiva
годі оминути увагою.
Але передовсім треба з'ясувати, що ж то за такий новий термін - кросовер?
Кросовери - це місткі п'ятидверні автомобілі, форма котрих часто прямує до
однооб'ємної. Вони поєднують у собі найкращі відзнаки традиційних легкових
автомобілів (незалежна підвіска, плавність ходу, високий рівень опорядження),
мінівенів (місткість, салон, що трансформується) і позадорожників (збільшений
дорожній просвіт, повний привід). Найперші кросовери були Lexus RX300, Honda CR-V, Nissan X-Trail,
Infiniti FX35/45.