Форум Рідного Міста

Оновлений автомобіль Honda Civic

Іван Лихобор - 9-2-2007 у 16:22

Торік світ побачило 8-ме (!) покоління розтиражованого по цілім світі японського автомобіля середнього (якщо бути точним – то нижнього середнього) класу Honda Civic.
Зазирнімо лишень у минуле.

Уперше про Хонду Сивік довідався, коли ще вчився в школі, – з фантиків до жуйок: вірогідно, це було 4-те (1988-1991) або й 3-тє (1984-1987) покоління авто (про родовід Civic див. тут). Вигляд вона мала тоді, як і належиться мати японсьому легковику економ-класу: компактний і... вбогий. І тільки на початку 90-их у г. „Авторевю” зазнайомився із 5-ою „реінкарнацією” моделі: п’ятий Сивік став революційною моделлю як у плані дизайну, так і щодо механічної частини (економічні високотехнологічні двигуни малого роб. об’єму, передова “формульна” система запалювання PGM-F1): тоді ту ґазетну статтю зачитав, а знимки додивився, як то кажуть, „до дир”.

І ось нині маємо вже 8-ме „поколіно” популярної машини.
Цитата:
журнал „Клаксон”:
Хонду Civic зачисляють до „горішнього” сеґменту автомобілів т.зв. „ґольф-класу”. Тому в переліку оснащення можна зобачити річи дорогі і досить-таки рідкісні як на компактні моделі. Це, приміром, протизаносна система і подвійний скляний люк, що займає майже весь дах.

... Індивідуальний дизайн для різних модифікацій „Сивіків”, складний бендзиновий мотор – все це підвищило собівартість моделі. Для того, щоб втримати ціну на конкурентноспроможному рівні, японці були змушені економити на іншому. Тому, зокрема, шасі стало спрощеним проти такого в колишнього покоління „Сивіка”. От, навзамін багатоважільному незалежному механізму в задній підвісці (який, утім, зостався в машині з кузовом седан) прийшов напівзалежний трам*. Він, звичайно, почасти згіршив ходові якості: новий “Civic” не такий догідний на розбитому асфальті, гірше „тримає” дорогу. Щоправда, все це можна відчути лише на чистому покритті, і аж ніяк не коли сипле сніг... Та й чи важливі ці нюанси керованості для покупців хетчбеків „Сивік” – новинки, що, втім, уже встигла стати дефіцитом**? У Фінляндії, напр., продавець салону змальовує картину так: „Практично всіх машин, що надійдуть у продаж до вересня включно, вже продано. Якщо згідні на чорний колір, тоді одержите автомобіль у липні”. Чому виник ажіотаж? За що покупці моделі ґольф-класу ладні платити не такі вже й маленькі гроші? Щонайперше, за дизайн – зовнішній і внутрішній. Дизайн єдиний у своєму роді і унікальний у ґольф-класі.

Примітка:
* - балка,
** - у Росії Honda Civic очолює список найдефіцитніших моделей, черга за котрою розтягнулася на кілька місяців уперед

Дізнатися більше:
http://www.hondaworld.ru/honda_article_48.htm
http://www.mobilehouse.info/news/content.php?id_news=4080&id_gr...
http://www.honda23.ru/useful.shtml
http://www.civic-club.ru/info/

civic-5d.jpg - 17kB

Тарас Гулка - 9-2-2007 у 16:32

Ех, купив-би собі. Так 3 грн. не хватає :P

Остап Шумин - 9-2-2007 у 16:36

Без питань! Десятку накину. ;)

vovka - 10-2-2007 у 01:02

Щось оцей новий цівік недуже подобається. Японці так і не навчилися дизайн робити, мусять щось вкрасти з європейців. От 5 покоління (помоєму) Honda Civic CRX ото вєщь була свого часу :) А особливо двигун B16A 1.6 160 кінських сил.


Іван Лихобор - 10-2-2007 у 14:03

Важливе уточнення: на Honda Civic на російському ринкові треба чекати не кілька місяців (як там був сказав) - а понад півтора року!
Ось "рейтинг" найжаданіших там машин, місяці:

- Honda Civic (саме за хетчбеком вишикувалася черга!) - 20 місяців !!!
- Toyota RАV4 ("паркетник") - 6-7,
- Toyota Camry (седан вищого середнього класу) - 6,
- Mazda 3 MPS ("заряджений" хетчбек) - 5-8,
- Ford Focus (хетчбек i седан рос. зборки) - 5-7,
- Subaru B9 Tribeca (кросовер) - 5-7,
- Audi Q7 (кросовер) - 4-7,
- Mazda 3 (хетчбек і седан) - 3-7

Іван Лихобор - 16-2-2007 у 16:27

Так сталося, що небувалий ажіотаж на Хонду Сивік останнього покоління зчинився власне через ультраефектний хетчбек (див. світлину вгорі).
Щодо седана, то його, звичайно, теж не оминули своєю увагою споживачі.
Вважається, що автівки з кузовом седан обирають переважно жителі Азії, Австралії, також у країнах колишнього Союзу. Ну, і звісно, основний ринок - Північна Америка. От для Штатів насамперед і адресувався седан Сивік.

Авто вирізняється в міру форсованим двигуном 1,8 л (4 цил., 16 клапанів, 140 к.с., бендзин, розпод. впорск.), тугоємкою підвіскою (передня - незалежна, пружинна, типу McPherson; задня - незалежна, пружинна, багатоважільна), довершеними гальмами (всі дискові; передні - вентильовані). Розгін до сотні становить 10,6 с, витрата 95-ого бендзину (місто/шосе/сер.) - 9,5 / 5,1 / 6,6 л/100 км, колеса - 205/55 R16.
Ціна в базовій комплектації (6-ступ. КПП, АБС, 4 надувних подушки, електропідсилювач керма, кондиціонер, CD-магнітола) - близько 20 тис. USD.
Порівняльний тест-драйв у г. "Авторевю".

07_civic.jpg - 7kB

vovka - 16-2-2007 у 21:46

Цитата:
Розгін до сотні становить 10,6 с, витрата 95-ого бендзину (місто/шосе/сер.) - 9,5 / 5,1 / 6,6 л/100 км, колеса - 205/55 R16.

Що то за розгін такий "ніякий" як на 140 хондовських сил і її вагу ?

vovka - 16-2-2007 у 22:41

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
ультраефектний хетчбек (див. світлину вгорі).

Дуже сильно нагадує пежо 206.

Іван Лихобор - 17-2-2007 у 15:25

Цитата:
Оригінальне повідомлення від vovka
Що то за розгін такий "ніякий" як на 140 хондовських сил і її вагу ?

Маєш рацію. І головна передача з коеф. немаленьким - 4,44. (В тамтого Нісана Альмери і Шкоди Октавії - 4,1.)
Але потрібно зважати, що вся трійця з того тесту мала коробку-автомат.

А от із ще одного тест-драйву, де брали участь самі йно хетчбеки, Сивік із механічною 6-ступ. КПП сотку набирає за 8,9 с; а з т.зв. "роботизованою" КПП - 10,9 с.

Як на мене, "задок" хетчбека Сивік смахує на такий же, що в хетчбека Шевроле Лачетті. А також на попередній Seat Leon.

civic-hatch2.jpg - 34kB

vovka - 17-2-2007 у 17:00

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
Цитата:
Оригінальне повідомлення від vovka
Що то за розгін такий "ніякий" як на 140 хондовських сил і її вагу ?

Маєш рацію. І головна передача з коеф. немаленьким - 4,44. (В тамтого Нісана Альмери і Шкоди Октавії - 4,1.)
Але потрібно зважати, що вся трійця з того тесту мала коробку-автомат.

В ніссана там 4 передачі судячи по всьому, тому вони більш довгі. А різниця в ГП Хонди і Шкоди компенсується значно довшими передаточними числами в Хонди. В підсумку в Шкоди получаються значно коротші передачі чим в Хонди. а І теоретично в Цівіка буде більша максималка. Заявлена 200 буде вже при 3900 на 5 передачі, або при 5500 на 4 (при 6000 вже буде 220), тоді як в Шкоди 200 буде при 4900 на 6 передачі, а на 5 при 6000.

Взагалі в Шкоди якісь надто короткі передачі. Особливо перша як в трактора. На цівіку перша передачі при 6000 дасть розгін до 59 км/год, а на Шкоді всього до 41.

Цитата:

А от із ще одного тест-драйву, де брали участь самі йно хетчбеки, Сивік із механічною 6-ступ. КПП сотку набирає за 8,9 с; а з т.зв. "роботизованою" КПП - 10,9 с.

Ага, то з автоматом.. Ну з механікою цілих 2 секунди приросту. Куда краще. Цікаво чому вони почали ставити якісь "роботизовані" коробки, в них же були непогані варіатори, які розганяли машину практично однаково з механікою, і були дуже економічні.

Іван Лихобор - 20-2-2007 у 15:48

Варіатор - вельми специфіча штука: з ним розганяєшся, як на скутері чи тролейбусі. Він постійно підтримує оберти на одному й тому ж рівні, монотонний такий звук. Тому, думаю, тут задля активної безпеки "робо-коробка" поступається надійній і давно перевіреній "механіці".

Роботизована коробка, або, як її ще називають, "формульна" (через те, що вперше така КПП прописалася на болідах Формули-1, і вже здавна) - це та сама "нормальна" КПП, тільки перемиканням передач у ній цілком відведено електроніці. Щось на кшталт мотоциклетної, де ми лапкою також рухаємо вгору-додолу, тим самим перемикаючи передачі. Але на байках є механічний зв'язок у перемиканні передачами: ногою подаш лапку вгору чи в низ, попередньо вижавши муфту зчеплення, і механізм із металевої конструкції в формі лекала сам припасує одні шестерні до інших - замість того, щоб, як на авто, рукою пересувати важіль КПП по всій площині. У роботизованих усім тим парадом керує електроніка: і сама витискає зчеплення, і втикає потрібні шестерні. Оттому з ними й, певно, втрачаються дорогоцінні долі секунди, яких загалом назбирується до 2 цілих!
Але, ясна річ, на болідах Ф-1 така трансмісія працює практично без запізнень - там кнопки перемикання передачами +/- виненсено на ободі керма. (Хоч це ще не фактор - бо й на теперішніх машинах для звичайних автомобілістів є така система, та працює вона не так швидко, як справжня формульна).

Щось подібне можна бачити в ралійному боліді: видно, як там пілот одним іно швидким рухом втикає передачу робо-коробки. Так набагато зручніше.

civic-5d-robo.jpg - 9kB

Іван Лихобор - 1-3-2007 у 11:26

Новий „заряджений” Civic Type R до сотки розганяється вже за 6,6 с!
Але якою ціною?

Форсований, високообертовий безнаддувний двигун 2,0 л, потужність якого 201 (!) к.с на 7800 об/хв. Про крутний момент ліпше змовчимо: 193 Нм на 5600 об/хв – для спортивних машин це прийнятно. (Хоч то некоректно зрівнювати, але зазвичай у нормальних, „неспортивних”, автомобілів умовна величина крут. моменту набагато перевищує умовну величину потужності в „кінських силах” – що свідчить не на що інше, як на тяговитість двигуна на низьких обертах.)

Так, потужний мотор – то одне. Друге – велика головна передача: 5,06 – майже ралійний показник! (В „нормального” Сивіка, як уже були вказали – 4,29). Тому-то мотор так швидко розганяє машину до сотки; тай й макс. швидкість немала – 235 км/год.

honda-civic-type-r.jpg - 16kB