Форум Рідного Міста

Подорожчають трамваї, тролейбуси.

Demyan - 17-5-2007 у 07:52

Десь з 1 липня можливо вартість буде складати 70 коп.
Думаю тепер підніметься ціна і на маршрутки, мол зріс бензин, зарплата....напевно це питання часу.

Щодо трамваїв і тролейбусів, я на них рідко їзжу але якщо їду то як правило бачу що це транспорт для перевезення пенсіонерів та стундетів-зайців.
Не знаю можливо я зараз поставлюся неправильно щодо пенсіонерів, але на мою думку, варто б було цим людям не їхати в час піку зранку та ввечері. Звісно що є справи але часто бачу що просто вони сідають одну зупинку на базар і назад або просто поговорити в тролейбусі.
Я б взагалі просто тим кому потрібно пенсіонерам - видавав би якісь талончики (скажімо з пенсією) тоді можна буде контролювати витрати на їх провіз, або ж зробити безплатним проїзд не в час пік.....це може звучить і жорстко але я думаю саме тому ЛТТД зазнає збитків.

Тарас Гулка - 17-5-2007 у 08:22

В чомусь згідний із Дем'яном. Я б доплачував просто пенсіонерам, які живуть у місцевостях із трамваями певну суму до пенції. А там хочете їдьте, хочете ні. Бо так виглядає, що це дійсно суто студенський і пенсіонерський транспорт.

Вибачте за офтоп. Але про пенсіонерів і трамваї.
Кілька тижнів тому їхав трамваєм одиницею. Стою собі нікого не рухаю, спереді стоїть бабуля. Подивились на мене, потім довго ковирялася в сумці і раптом починає кричати "Тримайте злодія, він у мене гаманець вкрав" і показує на мене. Я просто випав в осад. Пів трамваю мене оточили, вже за куртку починають шарпати, кричать "без зупинки на кінцеву і в міліцію". Я стою в ступурі і не знаю навіть що сказати. На щастя за кілька хвилин бабуля знайшла свій гаманець.
Так ви думаєте, хтось вибачився. Недочикався. Вердикт був: "Він просто у вас не встиг вкрасти, але напевно хотів, ця молодь вся така". :mad: :mad: :mad:

Demyan - 17-5-2007 у 08:36

Так доречі я теж неодноразово відчуваю таке - коли бабуля дивиться і сумку відтягує від тебе як від злодія.
Чув навіть що є такі типу розводи коли працює бабця з "пацанами", вам підкинуть незамітно якийсь кошельок, бабця кричить, тут приходять "дбайливі чоловіки" затримують вас мол будуть свідками і т.д. і беруть бабцю і ведуть вас в міліцію (незабуваємо що кошельок у вас) ну а по дорозі мол "давай якщо не хочеш в міліцію, ми ту стару пошлемо...плати нам...."...далі вибір за вами, платити або ж доказувати що не знаєте як появився кошельок у вас в кишені (сумці), доказувати про відбитки пальців на ньому....

Юрій Сєров - 17-5-2007 у 10:32

Цитата:
Я б взагалі просто тим кому потрібно пенсіонерам - видавав би якісь талончики (скажімо з пенсією) тоді можна буде контролювати витрати на їх провіз, або ж зробити безплатним проїзд не в час пік.....це може звучить і жорстко але я думаю саме тому ЛТТД зазнає збитків.

Не думаю, що всі пенсіонери катаються просто так. Мабуть мають справи.
Відносно платності проїзду згідний. Накинути їм по 30-50 грн., і хай їздять (в Росії вже так зробили). А то несправедливо виходить: пенсіонери Львова мають безкоштовний проїзд у трамваях, а пенсіонери райцентрів (там трамваїм чомусь нема :)) їздять за гроші на маршрутках. От такий укірукук.
А ЛьвівЕлектроТранс зазнає збитків не через пенсіонерів, а через те, що держава не компенсує ці витрати. А робить вона це свідомо, оскільки докинути по 50 грн кожному це для бюджету проблема, а послати ЛьвівЕлектроТранс - запросто.

Сергій Бєляєв - 17-5-2007 у 13:34

Є набагато кращий варіант: скасувати пільговий проїзд і залишити тарифи незмінними.

Demyan - 17-5-2007 у 15:46

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Сергій Бєляєв
Є набагато кращий варіант: скасувати пільговий проїзд і залишити тарифи незмінними.


+1
Правда думаю тоді пенсіонери образяться але зменшиться кількість пасажирів і буде легше їздити.
Реально подумати пенсіонер зранку на роботу не їде, звісно мені їх не судити але бачу часто як виходять на базарі куплять молока і їдуть назад, причому пхаються і ще кричать якщо їх не пускати...мол де повага до старших, старшим дорога....
Невже я теж таким буду як доживу :D

Сергій Бєляєв - 18-5-2007 у 08:08

К-ть пасажирів суттєво не зменшиться, але видатки на їх перевезення відшкодовуватимуться краще. До того ж навантаження на бюджет зменшиться, а відрахування підприємств до ПФ зростуть, а, отже, з'явиться реальна можливість для нехай і незначного, але підвищення пенсій.

Demyan - 18-5-2007 у 08:15

Думаю на відостків 30 зменшиться, я спеціально рахував в мене на зупинці заходить 15 чоловік з них 3 платять десь 4-5 пенсіонерів...решта взагалі зайцем або там типу маю довідку від стоматолога чи від псіхіатра :D:D:D , оглянувши тролейбус - всі сидячі місця люди пожилого віку (можливо не всі пенсіонери але більшість думаю так).

Юрій Сєров - 18-5-2007 у 08:18

Не думаю, що хтось таке зробить. Це політичне самогубство, оскільки всі ці люди похилого віку - найактивніший електорат. Тому жоден уряд не піде на такі зміни. Та й крім пенсіонерів є купа пільговиків...

Сергій Бєляєв - 18-5-2007 у 14:39

Щодо політичного самогубства - не згідний. Насправді, серед пенсіонерів пільговим проїздом у міському електротранспорті користується меншість: по-перше, не всі живуть у містах, по-друге, не у всіх містах є міський електротранспорт, по-третє, не завжди його маршрут є зручним для конкретної людини. А от підняття пенсій у цій ситуації стає реальним для всіх без виключення, незалежно від місця проживання.

А крім пенсіонерів пільговиків не така вже й купа. Принаймні їх сукупна кількість є меншою, ніж кількість пенсіонерів. До того ж, для пільговиків за професійною ознакою (правоохоронні органи, в/с строкової служби тощо) можна встановити варіант компенсації витрат на проїзд по факту (звітування як за відрядження).

Обгрунтованість пільги для студентів теж є сумнівною, оскільки це питання уперше було порушено, коли стипендія складала 10-15 грн. на місяць. На сьогодні ж її розмір є значно більший.

Отже, якщо врегулювати ці питання, то серед пільговиків залишаться інваліди, учасники бойових дій, ліквідатори аварії на ЧАЕС, вояки УПА. Яких не є дуже багато, до того ж, чимало з них оплачують проїзд незалежно від наявності пільг.

Odarka - 19-5-2007 у 01:42

З одного боку. я згідна. що забрати у пенсіонерів пільги, а от з іншого...Моїй бабці 84 роки, вона ніколи "просто так" не їздить у трамваї чи тролейбусі, але за один день вона встигає поїхати і на базар і на цвинтар до сестри і у Винники заїхати до дідуся...і вона живе, бо в неї є обовязок і вона хоч трішки бачить світ, хоча би раз на два тижні...

Але є старенькі люди, які дійсно, просто, кожного дня просто катаються туди...сюди, можливо в якісь певні години обмежити їм проїзд у тролейбусах і трамваях?

Andreas - 19-5-2007 у 08:38

Сергію, Ви все вірно про пенсіонерів прорахували з точки зору математики (є електротранспорт-нема електротранспорту, користується-не користується), та забули про таку річ, як "корпоративна солідарність".
Може трамваю в місті і нема, може той пенсіонер тими пільгами і не користується, але почує, що хтось десь на пенсіонерів "наїхати" хоче - піде і за комуністів проголосує.

Юрій Марків - 19-5-2007 у 11:18

Не про трамваї та тролейбуси, та про транспорт. І про бабусь. Мені свою бабусю доводилося буквально ховати за рогом, зупиняти маршрутку і вести садити бабусю. Бо інакше не зупинялися. То є дикість, нє? :o

Юрій Сєров - 19-5-2007 у 11:39

Цитата:
і у Винники заїхати до дідуся...

... це який трамвай туди їздить?

Думаю, твоя бабця не буде проти, якщо їй дадуть до пенсії 30 грн. і вона зможе обирати чим їздити і куди їздити, а не підлаштовуватися під електротранспорт.

Andreas - 19-5-2007 у 11:42

2 Юрій Марків
Дикість. Дикість надавати пільги таким чином - "безплатний" проїзд, "безплатна" медицина, "безплатне" навчання... Що там ще є безплатне?
Нема нічого безплатного, не буває в природі - ні товарів, ні послуг. Все коштує грошей. Питання лише в тому, хто платить - сама людина, або хтось за неї - держава, "добрий дядя"-спонсор, благочинний фонд і т.д.

По людськи таки пільги (на проїзд) надаються або виплатою спеціальної сумми грошей, або держава купує в транспортної компанії певну кількість проїздних квитків на місяць на кожного свого пільговика і роздає ті квиткі разом з пенсіями.
Нема в держави грошей - нема пільг. Прикро, але справедливо.

Odarka - 20-5-2007 у 09:43

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Цитата:
і у Винники заїхати до дідуся...

... це який трамвай туди їздить?

Думаю, твоя бабця не буде проти, якщо їй дадуть до пенсії 30 грн. і вона зможе обирати чим їздити і куди їздити, а не підлаштовуватися під електротранспорт.


Юрко, бабця їде трамваєм 7, потім 2, а потім сідає на кінцевій двійки на маршрутку, яка її везе до Винник.

Думаю, не буде проти, якщо додадуть 30 грн.:)

Роман Голощук - 8-6-2007 у 09:15

«Розмови про подорожчання плати за проїзд у львівському електротранспорті – безглуздя. Жодного рішення з цього приводу не було прийнято і швидше за все не буде», – про це сьогодні, 7 червня, у коментарі для Західної інформаційної корпорації розповів начальник управління транспорту і зв’язку Львівської міської ради Микола Шкурган.

Юрій Ришковець - 8-6-2007 у 10:38

До речі, з 1 липня на 15% подорожчав проїзд і в електричках, але сервіс наразі залишився без змін.

Роман Голощук - 12-11-2007 у 15:21

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan

Думаю тепер підніметься ціна і на маршрутки, мол зріс бензин, зарплата....напевно це питання часу.


З 20 листопада ціни на проїзд у маршрутних таксі Львова таки зростуть – з 1 грн до 1,5 грн. Про це сьогодні, 12 листопада, ЗІК поінформував президент Асоціації «Львівський пасажирський транспорт» Роман Лобода.

Джерело: http://zik.com.ua/index.php?news_id=110995

Юрій Сєров - 23-11-2010 у 15:08

Проїзд в громадському транспорті Львова може зрости до 1,5 грн