Форум Рідного Міста

Розмитнення авто

Руслан Добрянський - 30-5-2007 у 15:05

Всім привіт!
Поясність мені, зеленому, скільки коштує розмитнити автомобіль, куплений закордоном, і від чого це залежить (від вартості авто, пробігу, дати випуску???)

Vlotsk - 30-5-2007 у 15:11

Від віку, літражу і вартості.
http://www.autoconsulting.com.ua/custom.php

Demyan - 30-5-2007 у 15:36

Ще залежить чи не інвалід часом :).

Andreas - 30-5-2007 у 22:01

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Vlotsk
Від віку, літражу і вартості.
http://www.autoconsulting.com.ua/custom.php


Коли ввожу в той калькулятор свої дані і одержую цифру 17000 євро, серце радіє, за які "копійки" я свою Тойоту купив.


А серйозно - грабунок просто, і все.

Андрій Пелещишин - 30-5-2007 у 22:04

Виходить, що не менше ніж у двічі виростає ціна. :o

Andreas - 30-5-2007 у 22:38

Цитата:
Андрій Пелещишин
Виходить, що не менше ніж у двічі виростає ціна. :o

Але й не більше. Майже рівно.
Цікаво, на якій "Таврії" їздить та падлюка, що запропонувала ту податкову ставку? Закордонні авто його (її) само собою не цікавлять....

Юрій Сєров - 31-5-2007 у 10:00

Тобто виходить, що всі іномарки, які в нас продаються мають ціну, завищену більш ніж в 2 рази?
Я розумію, що ЗАЗу потрібно продавати Таврії і Сенси, але не до такої ж міри....

vovka - 31-5-2007 у 10:10

Зайдіть на mobile.de - гляньте на ціни в німців.. а потім зайдіть на vmagazin.com.ua і порівняйте. Різниця шалена а ще якщо то все чесно розмитнювати..

Andreas - 31-5-2007 у 20:24

Цитата:
Юрій Сєров
Я розумію, що ЗАЗу потрібно продавати Таврії і Сенси, але не до такої ж міри....


А взагалі, який дебіл, вибачте, ввів "в оборот" фразу "захист вітчизняного виробника"? Нормальна країна користується фразою "захист вітчизняного споживача". Споживачів, по-перше, більше, а по-друге, кожен виробник обов'язково є споживачем, тобто, під той захист також підпадає.

Сергій Москалець - 11-9-2007 у 21:43

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
Ще залежить чи не інвалід часом :).

Це серйозно? Як залежить?

Сергій Москалець - 11-9-2007 у 21:46

Ніхто часом не купував авто в Штатах?

Рост - 11-9-2007 у 21:57

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Сергій Москалець
Ніхто часом не купував авто в Штатах?

http://www.eulex.msk.ru/buy_ind.htm

Рост - 11-9-2007 у 21:59

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Сергій Москалець
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
Ще залежить чи не інвалід часом :).

Це серйозно? Як залежить?

Уже, здається, не залежить. Раніше оформлення на інваліда було пільговим, але вроді тепер відмінили. Хоча треба уточнити, я міг щось переплутати.

Сергій Москалець - 11-9-2007 у 22:09

Дуже дякую, Рост!

Юрій Сєров - 12-9-2007 у 11:58

На львівських вулицях бачив американські автівки. Проте складність перевезення і вартість рзмитнення робить це дуже складною і недешевою процедурою. Там вони дешеві. Але після перевезення - невідомо.
Якби Україна знизила плату за розмитнення - тоді можливо і був би сенс везти машину звідти.
В статті також згадується варіант з перевезенням машини, яка побувала в аварії. До таких там також відносяться ті, які мали розбите напр. крило і бампер. Ремонт недорогий, ціна машини падає суттєвіше. Можна такий варіант розглядати.

Сергій Москалець - 12-9-2007 у 12:11

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
На львівських вулицях бачив американські автівки. Проте складність перевезення і вартість рзмитнення робить це дуже складною і недешевою процедурою. Там вони дешеві. Але після перевезення - невідомо.
Якби Україна знизила плату за розмитнення - тоді можливо і був би сенс везти машину звідти.
В статті також згадується варіант з перевезенням машини, яка побувала в аварії. До таких там також відносяться ті, які мали розбите напр. крило і бампер. Ремонт недорогий, ціна машини падає суттєвіше. Можна такий варіант розглядати.

Я, в принципі, мав на увазі не лише американські авто, а, наприклад, японські.

Юрій Сєров - 12-9-2007 у 12:19

"Американські" - я мав на увазі з Америки. Вони характерні своїми місцями для номерів.

Андрій Пелещишин - 25-9-2007 у 21:42

Цитата:
Вони характерні своїми місцями для номерів.

Квадратні?

Юрій Сєров - 25-9-2007 у 22:12

Не зовсім квадратні, прямокутні, співвідношення сторін десь 4:5.

Василь Андрущенко - 31-10-2007 у 17:27

Я б, можливо, й погодився на захист вітчизняного виробника, якби він випускав якісні товари (в даному випадку автомобілі). Та якщо нема конкуренціїї, то навіщо йому випускати нові автомобілі. Адже на АвтоЗАЗі як випускалися 15 років тому Таврії, так майже у тому ж вигляді і випускаються. На жаль.

Юрій Сєров - 28-2-2008 у 16:23

Тут http://www.petition.org.ua/?action=view&id=25 можна залишити свій підпис під петицією про зниження вартості розмитнення.
Сподобалася цитата з петиції
Цитата:
Ціна автомобіля в Європі (за даними сайту http://avtocom.com/germany.htm) складає EURO 1500.
Ціна автомобіля в Україні (за даними сайту http://auto.ria.ua/ ) складає EURO 10500.

Тобто, різниця між ціною в Німеччині і ціною в Україні на приблизно однакові автомобілі складає EURO 9000! А це – вартість ще шести таких автомобілів!
Можна подивитися, звідки береться ця цифра. Приблизний розрахунок вартості розмитнення авто (за даними сайту http://www.autoconsulting.com.ua/custom.php) виглядає так:

Вартість автомобіля - EURO 1500
Об'єм двигуна - 2500 куб.см
Тип двигуна – бензиновий
Вік автомобіля - старше 5 років (до 8 років)
Митні платежі складуть близько - EURO 9765

Юрій Ришковець - 12-7-2010 у 13:28

У когось є свіжа інформація про розмитнення авто?

Demyan - 13-7-2010 у 09:11

Якщо в плані ціни - це не вигідно. Як правило якщо маєте вартість авто скажімо 10 000 сміло домножуйте на 2 - буде вартість тут в Україні.
Пригнати авто фінансово не вигідно зараз це 100%, стан автомобіля звісно буде кращий, але зараз не те що було 10 років тому, зараз там вже є "свої люди" які купляють вбиті, "утоплені", після ДТП авто все там роблять і продають сюди. Треба бути впевненим в "гонщику" тоді будете мати хороше авто але дорожче.

Андрій Пелещишин - 18-4-2012 у 19:28

Виявляється, у нас дуже низькі мита на авто!! Держава планує їх підвищувати, бо якісь міфічні "вітчизняні виробники" несуть страшні збитки!
http://www.kommersant.ua/doc/1918095
http://ua.korrespondent.net/business/auto/1341051-ukrayina-mozhe-pi...

Юрій Сєров - 18-4-2012 у 19:39

Хай би ініціатори, якщо вони так дуже хочуть підтримати нацвиробника і їздили б на форцах, ланосах і інших шедеврах автопрому.

Ігор Домін - 28-4-2012 у 09:09

Здається, що ті калькулятори вартості розмитнення - суцільна омана і провокація для тих хто не в курсі. Бо ті хто спроваджував авта з Європи так і продовжують тим займатись, значить це і досі вигідно. Напевно мають свої методи розмитнення за дуже нижчими цінами ніж нам розказують.

Demyan - 28-4-2012 у 09:14

Це не вигідно зараз - бо дуже мало купляють. Якщо вести з Європи і розмитнювати - то вийде дорожче ніж брати тут. Просто плюс що машина не знала укр. доріг і нашої бензини. А возять дуже мало і то під замовлення. Ринки зараз навантажені пропозиціями, покупців мало.
Методи звісно є - наприклад розбирати машину, або стукнути спеціально і ввозити як на з/ч потім тут рихтувати - але цим зараз мало займаються бо мало купують.

Ігор Домін - 28-4-2012 у 10:58

Імхо не треба аж так мудрувати з ввезенням. Досить тільки мати кума на митниці, а як обходити закони наші люди знають. Може всі ті автівки просто купують для благодійних фондів боротьби зі снідом? Там напевно можно уникнути високів податків. Я звісно мам на увазі бізнеси прикриті посадовцями, бо прості люди як не мали можливості жити нормально так і не мають. Але теж знаю що спроваджують авта мешканці прикордонних областей, а їздять здається на закордонних номерах, а чому ні? Авто в Польщі втричі дешевше. Якщо не часто їздиш до великих міст, то можна заплатити знайомим інспекторам в своєму селі і кататись нормальним автом, а потім продати за ті ж гроши на запчастини. Без ризику і майже в межах закону.

Demyan - 28-4-2012 у 12:22

Це дві різні речі на польских номерах і розмитнення. Авто це не жарт - якщо розмитнять якось лівим способом це може рано чи пізно вилізти при продажі або переоформленні/зняті з обліку. Скільки знаю перегонщиків - ніхто на таке не піде - типу розмитнити по звязкам. Це і репутація і можливі проблеми як контрабанда. Єдиний спосіб ввезти без мита - це під інваліда, але це без права продажу. Зараз вон десь на сході купу авто забирають у власників - там державні авто не розмитнили, це тепер вилізло і мають проблеми власники.
На польських номерах давно існує схема і у Львові вже купа машин з полььскими номерами - умови - треба раз в 60/90 днів виїжати за кордон на 30 хвилин. Щоб зробити таке офіційно коштує 300 євро в рік. Звісно продажу машина не підлягає але якщо собі, то пару років їздити - потім на шрот

Andreas - 28-4-2012 у 17:03

Цитата: Початково розміщене учасником Ігор Домін  
Імхо не треба аж так мудрувати з ввезенням. Досить тільки мати кума на митниці, а як обходити закони наші люди знають. Може всі ті автівки просто купують для благодійних фондів боротьби зі снідом? Там напевно можно уникнути високів податків. Я звісно мам на увазі бізнеси прикриті посадовцями, бо прості люди як не мали можливості жити нормально так і не мають. Але теж знаю що спроваджують авта мешканці прикордонних областей, а їздять здається на закордонних номерах, а чому ні? Авто в Польщі втричі дешевше. Якщо не часто їздиш до великих міст, то можна заплатити знайомим інспекторам в своєму селі і кататись нормальним автом, а потім продати за ті ж гроши на запчастини. Без ризику і майже в межах закону.


Імхо, не треба дотримуватись поради Ігора Домiна. Рано чи пізно ті всі "куми-посадовці-знайомі інспектори" "загрємят под панфари". І коли їхні пальці почнуть пхати в машинку для видирання нігтів, вони всі з радістю в очах назвуть прізвища тих, кому "допомогли" розмитнити авто через своє безкорисне кохання до грошей. "Компєтєнтним органам" треба лише розіслати "листи щастя" зі змістом типу "... такого-то мартобря двітищщізатертого року Ви ввезли в Незалежну Україну такето авто і недоплатили при розмитненні стількито єврів, що з врахуванням інфляціі та нарахованих процентів пені на сьогоднішній день складає стотисячмільонів... Просимо сплатити до завтра, а то ми Вас

Чи не простіше, скажемо, зняти в Німеччині з авта акку і генератор (окремо в багажнику привезти, чи там поїздом, автобусом передати), а саме авто (не на ходу!) трейлером в Україну ввезти? Мито (законне!!!) 10 відсотків, бо не на ходу, тобто, вже не авто - запчастини.

Ігор Домін - 28-4-2012 у 23:06

Я не давав жодних порад стосовно розмитнення. Схема авто-запчастини-знов авто - теж незаконна. Просто говорив що калькулятори на мою думку непрозорі і не дають обїєктивної інформації. Просто без сенсу - розмитнення коштує в два рази більше ніж саме авто, але їх все рівно везуть. Не говоріть що попит сильно впав. Не повірю. Знаю людей котрі регулярно то роблять і не скаржаться.

Andreas - 29-4-2012 у 09:31

Цитата: Початково розміщене учасником Ігор Домін  
Схема авто-запчастини-знов авто - теж незаконна.


Законна і діє. Поляки та прибалтійці вже давно тим бізнесом займаються, розмитнені авта просто під під*їзд замовнику доставляють. Коштує, правда, послуга кілька тис. Є, але народ користується. Значить вигідно.

Ігор Домін - 29-4-2012 у 20:10

Ок. Ввезли ви авто як запчастини. З дешевим розмитненням. Що далі? Як зробити щоб їздити на ньому з українськими номерами? Є якийсь дешевий легальний метод переведення шроту в стан розмитненого авто? Що стосується поляків - я знайомий з ситуацією. Сам купив авто з Бельгії. Розмитнення на польські номери коштовало 150 евро, зробив сам за тиждень. Без жодних перепонів і стресу. То навіщо тут комбінувати з розбіркою авта на частини? Знайомий поляк дійсно купив собі рено на запчастини за 200 евро в Берліні. Но використовує саме як донора для своєго рено і не комбінує. Як там у прибалтів я не в курсі, але здається норми в євроунії всюди такі ж самі.

Andreas - 29-4-2012 у 22:32

"Легальний"... "Дешевий"... Може ще й "швидкий, так, щоб за півгодини"?
То вже в ДАІ питайте, як зареєструвати авто. І не "шрот", завважте, а майже новенький автомобіль зі всіми "рідними" комплектуючими і легальними документами з печатками украінськоі митниці. Складнощі? Певен, що будуть. Але долаємі, якщо брати до уваги активність клієнтів даного сервісу.

Ігор Домін - 30-4-2012 у 09:36

Вибачте, але мені здається Ви не зовсім орієнтуєтесь в ситуації. Імхо треба заплатити таку ж суму що за розмитнення авто на границі, що за переведення запчастин в стан авто з номерами. І так і так дешево не вийде. Я наприклад восени знімав з реєстру свою Ладу в Одесі. витратив цілий день. Хоч процедура проста: заповнити заяву, отримати печатку і щось там заплатити. Але так організовано, що нормально той процес не іде. Окрім мене було ще 4 особи котрі ніби не давали хабаря за прскорення справи. І що з того? Стояли 5 годін біля віконця і чекали поки інспектор розрулить всі інші справи і викроїть для нас хвилечку. Продав я свою ладу за 1800 баксів, 200 заплатив за зняття з реєстру (хабарів не давав, стояв в черзі, платив тільки в віконка з працівниками даї) і отримав квитанцію на 40 гривень. Куди пішла решта 195 баксів? А Ви говорити що то все легально.

Andreas - 30-4-2012 у 17:05

Не треба плутати законність розмитнення і корумповане українське ДАІ. Може, так авто купують люди, в яких в ДАІ "всьо схвачено". Може, то самі даішники (та наближені до них) купують так. Не знаю. І взагалі, я дійсно не знаю "шлях" легалізації авта після того, як воно держкордон перетнуло.
Знаю, що бізнес такий (перевозка причепом) існує і "набирає обертів" на відміну від звичайного перегону автомобілів "своїм ходом" в Україну. Останній вже майже "вмер", здається.

А, хотів ще про калькулятори сказати. Чи то ставки акцизу змінилися, чи ще щось, але я підставив дані свого теперішнього авта (ціна в автохаузі 12000 євро Тойота Авенсіс 1,8 літри, 5 років, 80000 км пробігу) і получив суму тільки 16 тис з хвостиком. ТІЛЬКИ! Підставляти треба не 12000 євро, а 9800, за мінусом 19% німецького ПДВ. Той ПДВ при розрахунку в автохаузі ви платите, але берете в продавця довідку, що, мовляв, авто куплене нерезидентом Євросоюзу для вивозу його за кордон. Сума ПДВ виділяється в довідці окремо від загальної вартості авта. При перетині кордону здаєте ту довідку польським митникам, вони повертають гроші. Трохи хитро повертають - не готівкою і не чеком, а на любий названий вами рахунок у європейському банку. Так що треба мати родича чи доброго знайомого в Євросоюзі, щоб потім таки одержати ті гроші.
А український ПДВ потім все одно доведеться сплачувати, що калькулятор враховує.

Ігор Домін - 1-5-2012 у 00:10

Саме з тим пдв напевно щось у нас комбінують, маєте рацію. В Одесі власниками більшості автосалонів є менти, оні точно знають як ті податки оминати. Думаю що і для простих смертних то було б реально, тільки всі залякані тими бізнесменами-продавцями і не мають доступу до інформації стосовно ввізу автівок. Ще цікава річ, рік тому порівнював ціни нових авто у офіційних дилерів. Так от, в Україні такі марки як Форд, Ауді, Мерседес і БМВ в салонах продають авто за ці ж самі ціни, що і в Німеччині. То де тоді поділись ті додаткові кошти розмитнення? Дивна у нас країна, ламаємо усі закони фізики, економіки і логіки, тільки не на свою користь(((

Andreas - 1-5-2012 у 10:47

Цитата: Початково розміщене учасником Ігор Домін  
Саме з тим пдв напевно щось у нас комбінують, маєте рацію. В Одесі власниками більшості автосалонів є менти, оні точно знають як ті податки оминати. Думаю що і для простих смертних то було б реально, тільки всі залякані тими бізнесменами-продавцями і не мають доступу до інформації стосовно ввізу автівок. Ще цікава річ, рік тому порівнював ціни нових авто у офіційних дилерів. Так от, в Україні такі марки як Форд, Ауді, Мерседес і БМВ в салонах продають авто за ці ж самі ціни, що і в Німеччині. То де тоді поділись ті додаткові кошти розмитнення? Дивна у нас країна, ламаємо усі закони фізики, економіки і логіки, тільки не на свою користь(((


Е, не плутайте. Одна справа - розмитнення беушного авта приватною особою, інша - ввіз в країну партії товару юридичною. То і закони різні і, відповідно, митні тарифи.
Крім того, на вартість нульового автомобіля дуже впливає цінова політика виробника. Нові авто в Україні повинні бути дешевшими, ніж в Німеччині - рівень доходів населення різний! У В*єтнамі чи там в Монголії Форди ще дешевші, кажуть...
І останнє. ПДВ держави-експортера при поставках любої продукціі (не тільки автомобілів) з ціни на неї просто виключається. Після перетину митного кордону нараховується ПДВ держави-імпортера. Є таке правило міжнародної торгівлі.

Андрій Пелещишин - 12-9-2012 у 07:48

Не зовсім в тему, але... Влада знову дбає за покращення. Тепер хочуть обмежити ввіз старих тракторів...
Цитата:
"Поставити таку ставку утилізаційного збору, щоб восьмирічні трактори не могли потрапити в Україну. Ми можемо і повинні негайно прийняти і випустити проект постанови і закон", - заявив Порошенко.


http://www.pravda.com.ua/news/2012/09/11/6972519/

Andreas - 12-9-2012 у 17:13

Восьмирічний трактор - то ж "новье", останній, ну, може передостанній "крик" західної технічної думки. Бачили б ви "агрегати", які іноді обганяти доводиться... Деякі, здається, побудовані ще за життя Ніколаса Отто та Рудольфа Дизеля.
Трактор - то ж не авто, на ньому не їздять десятки тисяч км на рік. Тому в його конструкцію не так часто вносяться новітні штучки-дрючки.
Правий Янек. За технічне невігластво треба негайно відривати голови. Тим більше, що вони (голови) не найважливіші органи в організмах керівників.

Андрій Пелещишин - 12-9-2012 у 18:04

Так він зібрався карати, за те, що вчасно не ввели мито, а не навпаки.
До речі, сьогодні і російські авто потрапили під роздачу.

Андрій Пелещишин - 14-3-2013 у 21:04

Імпортери обіцяють припинити поставки авто в Україну
http://www.epravda.com.ua/news/2013/03/14/365826/
Цитата:
Українські імпортери автомобілів не виключають того, що можуть припинити ввезення їх до країни через введення спецмит на імпорт авто.

Про це заявив директор Всеукраїнської асоціації імпортерів і дилерів Олег Назаренко, передає УНІАН.

"Ми будемо діяти тим же методом, як діяли в 2009 році. Тоді імпорт припинився, і уряд, не отримавши величезних надходжень до бюджету, скасував 13% надбавку", - сказав Назаренко.

За його словами, якщо такі дії будуть зроблені, то до держбюджету перестане надходити значна частина коштів.

"Після введення спецмита прогнозовані втрати держбюджету становитимуть більше 1 млрд доларів", - йдеться в повідомленні асоціації.

У асоціації зазначили, що у результаті введення спецмита ціни на автомобілі об'ємом 1-1,5 літра зростуть на 7,8%, а на автомобілі 1,5-2,2 літра - на 15,6%.

"Масового ввезення автомобілів не буде, тому що з'явиться ризик не продати завезені автомобілі з цією надбавкою в Україні", - зазначив Назаренко.


Детальніший аналіз є тут
http://www.epravda.com.ua/publications/2013/03/14/365816/

Не виключено, що Янукович хоче погратися в "доброго поліцейського"

Андрій Пелещишин - 2-1-2014 у 23:33

Непомітно підкралося чергове "покращення":
Цитата:
Збір акцизного збору на легкові автомобілі, переобладнані з ввезених в Україну непідакцизних вантажних автомобілів, набув чинності з 1 січня 2014 року.
...
Як повідомлялося, нововведення в закон "Про внесення змін до Податкового кодексу про ставки окремих податків і податкових пільг" прийнятий парламентом 19 грудня і підписаний президентом України від 27 грудня 2013 року.

За даними Міндоходів, близько третини ввезених в Україну вантажних автомобілів після переобладнання зареєстровані в органах ДАІ як підакцизні легкові авто.

Згідно з підрахунками Міндоходів, сума додаткових надходжень до держбюджету від цього податку може скласти близько 300 млн гривень.

За оцінкою експертів авторинку, дане нововведення торкнеться бізнес "перегонників" та підприємства з переобладнання, яких багато у Західній Україні.

http://www.epravda.com.ua/news/2014/01/2/412982/

Андрій Пелещишин - 3-1-2014 у 14:04

Якісний коментар на УП до цієї новини
Цитата:
Ніяких "додаткових надходжень" не буде, а навпаки, такі автомобілі просто перестануть переганяти. Тобто бюджет недоотримає не тільки акциз, а ще й митні збори, котрі платилися до цього плюс роботу втратять багато людей, що зайняті в цьому бізнесі. Шанси українців придбати нормальний автомобіль по нормальній ціні ще зменьшуються, - чергове "покращення"!

vovka - 9-1-2014 у 01:45

Помоєму тут просто прикрили "лазейку".

Адже ввозили спеціально грузовики, не платячи акцизу за пасажирського, а потім тихенько переобладнували і ставили на облік вже як пасажира і випускали ото всьо на перевезення людей (невідомо ким і як переобладнане.. тяжко уявити таку схему десь в нормальній країні в Європі). Грубо кажучи дурили державу.
Тепер це прикрили.

Тобто по своїй суті цей закон цілком адекватний і то що було немогло тривати вічність.

Інша справа що потрібно знизити ці величезні акцизи і мита на пасажирські буси, адже в нас і так їх не виробляють. Кого і від кого захищаєм митом?

Андрій Пелещишин - 9-1-2014 у 13:07

У нашій країні (як і в її попереднику) "лазейки" насправді є лише вентиляційними отворами, через які хоч трохи проходить повітря.
Ніякий ідіот би не мучився з переобладнанням авто, якщо мито на пасажирські було би адекватним.
Але у нас люди для держави, а не держава для людей.
До речі, десь пробігла цифра, що продажа Ланосів, заради якої ніби це все вже тянеться і затягується тугіше вже багато років, цього року впала на третину. Це незважаючи на новий утилізаційний збір на іномарки.

Юрій Сєров - 9-1-2014 у 23:16

А які варіанти зараз з "польськими номерами"? Наскільки знаю, то тепер треба перетинати кордон раз на три дні ( також абсурд: невже поляк чи українець, що проживає в Польщі не може в'їхати на довший термін?), що досить незручно. Водночас купа машин з польськими номерами їздить по Львову? Невже всі мотаються раз на три дні?

Андрій Пелещишин - 9-4-2016 у 22:48

З'явилася новина, що Яценюк доручив ліквідувати чи зменшити ввізні мито на іноземні автомобілі. У мене таке відчуття, що це суто піар, адже у нього було 2 роки для такого рішення. А зараз коли існування уряду під сумнівом, рішення навряд чи буде впроваджене, але політичні очки будуть здобуті.
У будь-якому разі так виглядає, що можна буде ввозити лише авто не старіше 5 років. А з 2018 року - 2 років (!)

Рост - 12-4-2016 у 18:12

Уже.
І тут не в роках випуску справа, а в нормах викиду. Мінімально, по закону, євро-5.

Андрій Пелещишин - 13-4-2016 у 10:03

А з 18-го буде Євро-6?

Юрій Сєров - 15-4-2016 у 09:48

Не приймуть, швидше за все. Разводят как катят...

Андрій Пелещишин - 16-4-2016 у 19:38

http://espreso.tv/article/2016/04/14/bmw_za_3_tys_chy_podeshevshayu...

Обіцяють подешевшання на 10% але обмеження Євро 5 залишається.
Ну і так виглядає, що треба поспішати (хто хоче купити) до 2018 року, коли можна буде купляти лише авто з 2016 року випуску.

Андрій Пелещишин - 2-6-2016 у 22:18

Рада прийняла закон що мав би зменшити мито на авто.
За деякими оцінками, вартість "типової" легкової машини зменшиться на пару тисяч євро. З другого боку, закон як у нас заведено загогулистий. Авто без права перепродажу, одне в рік і тп. Короче, професіоналам усіх мастей (від митників до гонщиків) роботи не зменшиться.
Самий реальний огляд ситуації напевно є тут
http://uainfo.org/blognews/1464812040-sushchestvennogo-padeniya-tse...

Андрій Пелещишин - 7-7-2016 у 15:06

Пройшла інформація, що Президент подав поправки до закону, які значно його вихолощують.
Так, зокрема, пропонується взагалі заборонити перепродаж пригнаних розмитнених авто.
Це доволі дико. У такому разі право приватної власності взагалі нівелюється, а авто стає баластом. Типова ситуація: людина купила для себе чи для свого маленького діла авто, але через складні обставини (наприклад хвороба) потребує грошей, які були потрачені на авто. А продати не можна.... Брєд

Юрій Сєров - 8-7-2016 у 21:26

Більше того, привозити треба особисто. Тобто в попередньому варіанті можна було скористатися послугами перегонщика, то тепер ще доведеться з перегонщиком їхати закордон, там переоформаляти на себе і аж тоді ввозити...

Андрій Пелещишин - 10-7-2016 у 11:02

Я висловлюся різко, але це хіба в якійсь хворій голові таке могло народитися.
Такий добрячий совок 30-літньої давності, коли приватна власність ніби й була, але ні би й ні водночас. І купа рішал, які знають як обійти обмеження за відповідну плату.
Ще треба для завезених по цьому закону авто зробити обмеження по кількості заправок пального. І талони увести.


PS у розвиток пропонованих поправок логічною є ще така поправка: тільки власник авто має право сідати за кермо.

Юрій Сєров - 11-7-2016 у 21:30

... заправляти, ремонтувати, охороняти і мити - також особисто.

Чергова "інформаційна кістка" для людей. Бо і гірше не стало, але й якоюсь зміною це назвати, язик не повертається.

Андрій Пелещишин - 3-8-2016 у 16:51

Зі вчора вступив закон у дію в тому вигляді, як було прийнято спочатку ВРУ. Пропозиції Президента наразі відхилено, що не може не тішити.
Взагалі, у цій історії є щось принизливе для держави.

А так, чекаємо, як зміниться тепер ринок.

Андрій Пелещишин - 24-1-2017 у 20:22

Якісь організації пробують у силовий спосіб продавлювати закон, що спрощує перебування машин на закордонних номерах (якщо я правильно зрозумів суть закону). Справа дійшла до вже традиційних шин і перекриття доріг http://gordonua.com/news/society/ukrainskogo-avtoproma-net-nam-za-s...


Акція виглядає мутно, але факт того, що держава захищає неіснуючого в реальності виробника, залишається. Так, я десь прочитав, що реальне число вироблених авто і автобусів усіх типів реально складає порядку кількох десятків в рік.

Юрій Сєров - 24-1-2017 у 21:56

У нас, як завжди, замість усунути причину, лікують наслідки.

Минулого року, коли приймався закон про розмитнення іноземних автівок, його настільки ускладнили, що фактично він вийшов мертвонародженим.
Тепер, коли люди, які не тримають центнери дулярів вдома під ліжком, а хочуть за відносно невеликі гроші купити собі засіб пересування, почали протести, то знову почалося ниття про захист виробника і що мито потрібне, щоб платити пенсії. Причому, ниють ті, хто центнери кешу тримають вдома.

Звісно, податки і мито мають бути. Але коли те саме 6-10 річне авто там коштує 3 тис., а в нас 7-8 - то це маразм. А наші "економісти" з своїм менталітетом не вміють тонко налаштувати схему податків. Думають лише як "зрубати" гроші вже й зараз. Щоб, можливо, людина і сплатила ту саму суму, але не зразу, а протягом кількох років. Для прикладу, щоб можна було купити авто і відпрацювати його таксистом чи в іншому бізнесі чи просто це вернулося акцизами з бензину, податками з прибутків автомайстерень тощо.

А відносно акції, то так, мутна вона якась.
Але ця проблема наростала роками і її давно вже треба розрулити.


Андрій Пелещишин - 24-1-2017 у 23:45

До речі, дешеве авто - це один з ключових факторів розвитку малого бізнесу. Я маю на увазі не тільки автосервіси, а взагалі бізнес. Людям потрібно крутитися, бути мобільними, щоби щось робити, реалізовувати. При тому авто тоді вже не з огляду на комфорт, а на самоокупність вибирається. А в нас виходить, що самоокупне авто і проблема придбати.
Особливо це актуально для малих міст, райцентрів, сіл. Там бути підприємцем без авто складніше ніж в великому місті.

Юрій Сєров - 25-1-2017 у 02:58

Та власне. Люди з навколишніх райцентрів могли б мати роботу у Львові, чи навпаки. А так сидять по хатах, в оренду квартиру взяти також недешево.

Андрій Пелещишин - 25-1-2017 у 20:12

Деякі роз'яснення щодо акції і самого закону, про який йде мова.
Як на мене автор правий, що закон дуже вибірковий, і замість зменшення вартості усіх авто сприятиме лише мутним схемам
Цитата:
українцям краще добиватися повного скасування імпортних податків на авто замість того, щоб залишати податки на старому рівні і легалізувати схему, яка дозволяє їх не платити

Юрій Сєров - 25-1-2017 у 23:02

Бо минулого року треба було нормально закон пропрацювати, уникли б теперішніх конфліктів.
А люди вже зрозуміли, що можуть тиснути на владу, навіть коли вимоги досить абсурдні (валютний майдан, банк Михайлівський тощо)

Андрій Пелещишин - 28-11-2017 у 13:07

Я правильно розумію, що ситуація так ніяк і не розрулилася? Чи я щось прогавив?

Юрій Сєров - 28-11-2017 у 16:07

Продовжили Євро5, відповідно ці машини на рік постаріли і ціна просіла. Так ще рік-два потерпіти і вже можна буде казати, що "бляхарі" забагато хочуть...

Андрій Пелещишин - 25-11-2018 у 17:53

Влада пішла на зустріч, але активісти вважають, що цього недостатньо. І то обіцяють підтримати когось на виборах, то перекривають дороги.

Нові пільгові зміни є розписані тут
https://www.epravda.com.ua/publications/2018/11/15/642652/

Думаю, що критичним для багатьох, хто захоче скористатися можливостями закону і за 180 днів розмитнити авто буде ось це


Цитата:

Якщо йдеться про авто з європейською реєстрацією, спершу треба навести лад з документами. Для цього необхідно знайти реального власника або представника компанії, на яку оформлене авто. Машину треба зняти з реєстрації та оформити договір купівлі-продажу. У договорі повинна бути вказана вартість, з якої розраховуватимуться податки. З цими документами слід в'їхати в Україну в режимі імпорту. Відомі випадки, коли на одну фірму або особу-іноземця було оформлено сотні автомобілів. Якщо вони з будь-яких причин вирішать зникнути, щоб не займатися переоформленням такої кількості машин, в українців можуть виникнути проблеми. Без фактичного власника легалізувати такі авто неможливо.


морокс - 29-11-2018 у 11:54

А мені навпаки, остогидли ці евро бляхи. Вони зараз накупили, вибили щоб було дешево їх розмитнювати. Но ніхто з них не міркує над тим що їх не по кишені їх обслуговувати. А з цим росте велика кількість аварій, нашла багато цікової інформації тут . Так що треба буди захищенним, а то вони і після ДТП могуть просто кинути машину і піти.