Форум Рідного Міста

У Львові після 21.00 маршрутки не їздять?

Юрій Сєров - 20-3-2008 у 10:21

Натрапив на таку статтю на ЗІКу:
Цитата:
У вихідні чи святкові дні для мешканців Львова вже традиційним стало повернення додому пішки або на таксі (хто на нього має). Річ у тім, що водії маршруток свою роботу припиняють десь близько 21.00, бо, кажуть вони, їм не вигідно їздити ввечері, коли пасажирів менше і салони авто напівпорожні. Такого Львів не бачив з часів свого заснування. Фірмани й ті розвозили львів’ян до глупої ночі.
http://zik.com.ua/ua/news/2008/03/19/130086

За моїми спостереженнями "мої" їздять.
В кого яка інформація?

Demyan - 20-3-2008 у 10:27

Це правда.
Дуже погано їздять. Часто питаю коли остані рейси так там є і в 23 00. Але як правило в той час ніколи нема. Після 22 00 вже можна не чекати маршрутку. Або як повезе якщо водій не дозаробив то буде їздити, причому не раз бачив як він на зупинці питає кому куда. Вибирає якщо більшості на сихів - їде на сихів, може по бажанню по зеленій або ж по стрийській якщо будуть пасажири.

Юрій Сєров - 20-3-2008 у 10:34

Рідко пізно повертаюся, але з 50, 46 проблеми починаються після 22:30
Саме смішне в тій статті це виправдання представника міськради - "ми не можемо проконтролювати". Не можете - подавайте у відставку, звільняйтеся.

Уляна Дідич - 20-3-2008 у 11:26

Як які. Не знаю, від чого то залежить. В моєму напрямку безвідмовно, навіть після півночі можна сісти на 45, а от 60, 39 після 21 дійсно нема сенсу чекати.

Юрій Сєров - 21-3-2008 у 15:17

І в продовження теми:
Цитата:
За допомогою GPRS у Львові стежитимуть за маршрутками
Нам потрібна система, яка дозволить постійно контролювати усі маршрутні таксі. Це можна зробити за допомогою GPRS. Ми уже завершили експериментальне використання цієї системи на маршруті №1, плануємо цього року почати поступово запроваджувати її для усіх
http://zaxid.net/newsua/2008/3/21/135508/

Теоретично gprs може й дозволяє організувати стеження, але може, все-таки, йшлося про GPS?:rolleyes:

Тарас Сокальський - 21-3-2008 у 15:29

В нас хлопці розробляють -- на кожній машині інфрачервоний передавач, на зупинках сигнал приймається і відтрансльовується диспетчерові по GPRS. Контролюється графік і заповнення машини (тензодатчики на ресорах), при переповненні можна оперативно призначити додаткові рейси.

Андрій Пелещишин - 27-9-2008 у 20:25

Випадково надибав таку вже досить несвіжу новину.
Цитата:
В Луганске повышена стоимость проезда и введены ночные и дневные тарифы в маршрутках, передает корреспондент УНИАН.

В частности, новый тариф на проезд в маршрутных такси составляет 2 грн с 22:00 до 6:00 утра, 1,50 грн - в остальное время суток. До этого цена на проезд в маршрутке составляла 1 грн.

Кроме того, повышена стоимость проезда и в электротранспорте - поездка троллейбусом и трамваем стоит 0,75 грн вместо 0,50 грн.

http://www.rus.newsru.ua/finance/10mar2008/lug.html

З чого я роблю висновок, що в деяких містах міський транспорт є цілодобовим. А те, що вночі дорожче, це цілком слушно.

Tempika - 27-9-2008 у 21:10

о, я вже піднімала цю тему... ну нормально роблять в луганську, можна тільки їм позаздрити :-(

Юрій Сєров - 27-9-2008 у 21:58

Вчора на №95 сідав близько 23:00.

Андрій Пелещишин - 27-9-2008 у 22:32

Я живу на кінцевій десь з 8-ми маршруток. 95 - єдиний хто їздить до півночі.

Tempika - 28-9-2008 у 11:52

о, 95-й!... буду знати.

Роман Ромашка - 29-9-2008 у 15:50

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Теоретично gprs може й дозволяє організувати стеження, але може, все-таки, йшлося про GPS?:rolleyes:

Тільки щось неможу догнати слідуючого: gps на стороні клієнта річ пасивна. Відповідно передача про місце знаходження це казки бабці Параски або ж журналамерів з суперблондинистого видання заксід чи навіть садік-подібних чиновників?
Щобо організувати стеження за кожною машиною де вона знаходиться, то потрібно крім gps мати передавач на кожній машині який буде на пульт диспетчера передавити координати і якийсь id машини. Цей передавач може простий мобільний телефон з виходом і інет. Інет мобільний тільки.

Юрій Сєров - 26-1-2009 у 13:02

Після 21.00 львів’яни мусять добиратися додому пішки? Нововведення «Львівелектротрансу»
http://www.zik.com.ua/ua/news/2009/01/26/166815

Чого не зробиш заради економії.

Viktor Tkachenko - 28-1-2009 у 00:28

Близько 2-х тижнів назад зіткнувся з проблемою, що не кінцевій 81 (центр) після 20.30 сісти нереально. Їх просто не було. При чому кілька днів поспіль. Нефарт? Швидше просто неподобство. Правда завжди приїздив 71-й і завжди було 1-2 вільних місця. Мабуть закон збереження таки діє.

Serg Selev - 27-2-2009 у 00:37

Є чутки що з січня окрім електротранспорту скоротили графік роботи до 22.00 ще й більшість маршруточників. Хто може підтвердити/заперечити?

Юрій Сєров - 27-2-2009 у 09:25

Здається, їздять довше.

Павло Жежнич - 27-2-2009 у 12:37

Вчора вертався на 67 з вокзалу о 23-45 - це був "останній". В цей же час там був "останній" 66. Але скоріше ці маршрути до більшості не відностяться. Також до пізна їздять 41, 46, 50, а 23, 55, 84, 87 - ні.

Serg Selev - 27-2-2009 у 17:02

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Павло Жежнич
Вчора вертався на 67 з вокзалу о 23-45 - це був "останній". В цей же час там був "останній" 66. Але скоріше ці маршрути до більшості не відностяться. Також до пізна їздять 41, 46, 50, а 23, 55, 84, 87 - ні.


Кілька років тому з Сихова на останні 41, 52 можна було сісти о 0.30, а 67 з вокзалу йшла о 0.15.