От вже і до нас докотилися дешеві європейські лінії. Не знаю як їм це вдалося і
якими літаками вони будуть обслуговуватися, але пропонують, наприклад, ціну
Львів-Київ від 79 грв зі всіма зборами. Та і питання щодо якості обслуговування теж
спірне. Європейські дешеві лінії характеризуються як дешевизною, так і низькою
якістю обслуговування, частою зміною часу відправлення, або й відміною маршруту
взагалі. Читати детальніше тут (справа є новини). Але теж же ж роблять,
інтерфейс досить якісно ураїнською, але новини - ні, російською...Hanor Narasson - 26-4-2008 у 12:50
А якщо маєте карту Dinner's Club, то взагалі за 48 грн. Правда українські банки уих карт
поки-що не емітують.Ярема П. - 26-4-2008 у 15:30
А рейси ці на разі внутрішні... Це ж які там літачки літати будуть, АН-и? Чи ЯК-и? Що
одне, що друге, виходиш після них, вуха заклало, купа адреналіну в крові, з писка
вилітають нецензурні слова... Екстрім по українськи. Ну чомусь не віриться, що буде
мінімальний сервіс. Як за 500 грв ЛьвівКиїв не було, то що можна казати про 79 грв?Андрій Пелещишин - 26-4-2008 у 16:05
На сайті щось про Airbus пишеHanor Narasson - 26-4-2008 у 21:32
А писати "літачки" недоречно. Є "адин штук"! Юрій Сєров - 5-5-2008 у 12:58
А що значить "низька якість обслуговування"? Літаки там ясно що не найкращі, але ту
годину можна пролетіти і без їди.
Зі Львова вже досить довгий час літає КарпатАір до Тімішоари, а далі по Європі.
Ан-и і Як-и - це навряд чи. Швидше якісь бразилійські ембраєри, вони популярні для
малих відстаней і часто використовуються регіональними авіалініями.
На сайті пише, що Аеробус.
Розклад з Києва зручний (відносно), а зі Львова наніч летіти не надто зручно.Юрій Сєров - 20-5-2008 у 10:15
З вересня цією авіакомпанією можна буде полетіти в Лондон за 300 грн., в Мілан і
Дортмунд за 200. Думаю, рейс в Мілан буде популярним.Hanor Narasson - 21-5-2008 у 12:41
А "Карпатейр" буде скоро літати з Тімішоари до Києва. Цікаво, чи з пересадкою в
Тімішоарі буде дешевше, ніж Львівськими авіалініями зі Львова до Києва?Юрій Сєров - 26-5-2008 у 13:18
Завтра, 27 травня, у Львові авіакомпанія "Візз Ейр Україна" представить новий тип
авіаперевезення Україною за низькими, доступними тарифами. У презентації братиме
участь генеральний директор "Візз Ейр Україна Наталія Казмер та генеральний
директор ДП „Міжнародний аеропорт „Львів” Олександр Загреваfreewill - 27-5-2008 у 08:35
Нехай хоч раз зроблять зліт-посадку, а потім подивимось, чи можна літати...Маруся Гук - 22-6-2008 у 17:12
привіт усім!
цікаво шо це за авіалінія
хтось вже дійсно купляв квитки?Ярема П. - 23-6-2008 у 01:01
Не думаю, хіба що вибрані. Там чорта з два забронюєш їх.Юрій Сєров - 24-6-2008 у 11:17
Можливо з часом стане простіше. Або якщо вони зрозуміють, що це вигідно, то пустять
ще один літак.Андрій Пелещишин - 25-6-2008 у 12:07
Оригінальне повідомлення від Ярема П.
Не думаю, хіба що вибрані. Там чорта з два забронюєш їх.
А ви пробували?
Вчора замовив переліт Сімферополь-Львів-Сімферополь на 13 липня туди і 2 серпня
зворотний. Витратив десь зо 2 хвилини часу на сайті WizzAir, оплату робив карткою Visa.
Сумарна вартість:
PROMO! 4 UAH
Web 39 UAH
1 Payment Handling fee 62 UAH
1 Oплата за пошук багажу 116 UAH
Податки 351 UAH
Загальна ціна 572 UAH
Поки що все виглядає дуже зручно. Мабуть всі думають, що всі квитки вже давно
розкупили і ніхто не замовляє ))Андрій Пелещишин - 2-7-2008 у 10:05
То що, більшу частину вартості податки складають?Ярема П. - 2-7-2008 у 12:46
Так, податки плюс збори аеропортів. Нормальне явище. Не раз стикався з тим, що
номінальна вартість квитка 6 євро, але при остаточному підрахунку вартість
доходить до 60 євро, бо airport taxes.Олесько - 2-7-2008 у 12:56
Цитата:
Оригінальне повідомлення від freewill
1 Oплата за пошук багажу 116 UAH
Це вони настільки песимістично оцінюють роботу того пана, що возить багаж у
львівському аеропорту, що аж наперед включають плату за пошук багажу у вартість
квитка? :-) Якось важко уявити як і де можна загубити багаж при прямих рейсах по
Україні при нашій завантаженості аеропортів...Василь Яворський - 2-7-2008 у 21:05
Цитата:
Якось важко уявити як і де можна загубити багаж при прямих рейсах по Україні при
нашій завантаженості аеропортів...
Важко, але не тільки уявити але й відчути можна і то при вартості квитка 500 грн, мав
такий прикрий трафунок, шукали мою торбу ТРИ ТИЖНІ, щоправда знайшли...Роман Голощук - 13-7-2008 у 10:19
11 липня в Україні свій перший авіапереліт здійснила бюджетна лоу-кост компанія.
Вартість подорожі від 79 гривень. Здійснюють перельоти літаком Аеробус А-320.
“Це сучаний новий комфортабельний літак. Є 180 крісел. Цей літак — це зовсім нові
технології, можна сказати “Мерседес” серед літаків”, - розповіла директор
авіакомпанії Наталія Казмер.
Наразі окрім маршруту Львів-Київ, лоу-кост компанія забезпечуватиме перельоти зі
Львова у Сімферополь, а також з Києва у Сімферополь та Одесу. З 15 вересня дешево
літати можна буде і у Харків та Запоріжжя. Правда, дешево у лоу-кост компаніях
поняття відносне. 79 гривень — це мінімальний тариф, за харчування треба
доплачувати окремо, якщо перевозитимете багаж важчий ніж 10 кілограмів — це також
додаткові витрати. Але навіть за таких умов бронювати квитки треба заздалегідь.
P.S. Це все та ж авіакомпанія "Візз Ейр Україна", чи якась інша?Юрій Сєров - 13-7-2008 у 20:35
Очевидно, що та сама.
Не зрозумів: у Харків та Запоріжжя - з Києва чи зі Львова?Павло Жежнич - 15-7-2008 у 00:36
Що таке вартість подорожі? Чи є це вартістю квитка, в яку не включені податки? Таке
враження, що в черговий раз годують напівправдою (про розмір можливих податків у
цій гілці вже згадувалося декілька дописів вище).Роман Ромашка - 16-7-2008 у 13:36
Недавно така інфа проскочила. Що вартість залежить від того скільки квитків
продано. Тобто коли продана деяка частина квитків, то ціна виростає. І так в
декілька етапів. Тобто получається що якщо бажаючих летіти буде небагато, значить
можна дешево звяти, по заявленій ціні. Але якщо бажаючих багато то буде коштувати
тіж самі 500 гр.Роман Голощук - 22-7-2008 у 12:13
З приходом на український ринок низкобюджетних авіакомпаній залізниці можуть у
майбутньому втратити близько 46% своїх пасажирів, вважають аналітики консорціуму
"Менеджмент консалтинг груп" (МКГ).
"У стратегічній перспективі авіадискаунтери становлять загрозу пасажирському
секторові "Укрзалізниці". Потенційний склад майбутніх клієнтів авіадискаунтерів
в Україні - це 46% пасажирів купейних вагонів на залізничному транспорті, що
бажають добратися до місця призначення в 5-10 разів швидше, заплативши однакові або
менші гроші", - йдеться в офіційному прес-релізі МКГ.
У той же час, на думку експертів консорціуму, у короткостроковій перспективі
прихід low-cost авіаперевізників вигідний "Укрзалізниці", повідомляє
"Інтерфакс-Україна".
"Додаткові можливості авіатранспорту з покриття сезонних піків пасажирських
перевезень дозволить "Укрзалізниці" скоротити збитковість пасажирських
перевезень за рахунок зменшення витрат на підготовку і проведення додаткових
перевезень пасажирів у періоди сезонних піків, а зекономлені кошти пустити не на
ремонт украй зношених вагонів, з яких формуються додаткові потяги, а на покупку
сучасного пасажирського вагонного парку", - відзначається в повідомленні.
У МКГ думають, що єдиною можливістю, що дозволить залізницям організувати
ефективну конкуренцію з іншими видами транспорту, є масове запровадження
швидкісних і денних прискорених пасажирських потягів.
У Європі швидкісний пасажирський залізничний рух майже цілком замістив
внутрішні авіаційні рейси на відстані до 600 км і автобусне повідомлення на
відстані понад 150 км.
В Україні запровадження прискореного пасажирського повідомлення зі швидкостями
до 160 км/год уже дозволило зв'язати комфортабельними денними потягами міста на
відстані до 500 км", - відзначає прес-служба МКГ.
Як повідомлялося, дочірня структура угорського low-cost перевізника Wizz Air - компанія
"Візз Ейр Україна" з 11 липня почала виконувати регулярні рейси усередині
України.
Підприємство здійснює чотири рейси на тиждень за маршрутом Київ - Львів, по 10
рейсів на тиждень за напрямками Київ - Сімферополь і Львів - Сімферополь, а також
чотири рейси в тиждень між Києвом і Одесою.
Офтоп, звичайно, але ж Укрправда і перекладає: "автобусне повідомлення",
"пасажирське повідомлення". Геть скурвилися - мало того, що "рутяться", так ще і не
вичитуютьOdarka - 22-7-2008 у 15:29
а хто літав цією компанією Львів - Київ - Львів?
Хочу замовити кивтки, але ніяк не можу зрозуміти скільки ця подорож коштуватиме? Роман Ромашка - 22-7-2008 у 17:21
Залежить від того скільки вже продано. Можете зайти на сайт і подивитись яка ціна.
Вчора дивився яка ціна на неділю. 205 гривень. На понеділок помоєму 160 було. На
вівторок 60 з копійками. Воть тяк.
Знайома літала. Казало що за годину до відльоту тре бути вже. Літачок новий, літати
не страшно.Odarka - 23-7-2008 у 14:24
О! Дуже дякую!Роман Голощук - 22-8-2008 у 09:23
Упродовж першого місяця роботи на українському ринку перша бюджетна українська
авіакомпанія «Візз Ер Україна» перевезла 25 тис. пасажирів. Середня наповненість
літаків пасажирами – 80-85 відсотків.
Придбати квитки можна на веб-сайті http://www.wizzair.com , де вже функціонує українська версія, або через колл-центр "Візз
Ейр Україна": +380 (44) 206-4-888
Не знаю як Wizz Air, але маю досвід літання лоукостером Краків-Амстердам-Краків
компанії "Central Wings". Два рази переносили дату вильоту: раз туди - раз зворотню. При
цьому, про перенесення повідомляли СМСками і треба було їм перезвонити та
підтвердити що погоджуюсь летіти у вказану дату. Інакше квиток просто пропадав
(правда повертали гроші заплачені за квиток, але це мало тішить коли ти в
Голландії і всі твої фінанси прораховані до цента на термін твого перебування, а
тут є загроза того, що додому доведеться йти пішком). Дозвонитися до них було вкрай
важко: телефони просто весь час були зайнятими. Пішло купа нервів, але все
закінчилось благополучно.Юрій Сєров - 2-9-2008 у 02:20
Вконтактах є кілька знимок літака, яким виконуються рейси і кілька відгуків. http://vkontakte.ru/club3542794
Відгуки загалом позитивні, але оскільки усі рейси обслуговуються одним літаком,
то можливі дуже серйозні затримки.Юрій Сєров - 16-9-2008 у 13:50
На наш ринок прийде ще один лов-кост оператор Air Arabia http://korrespondent.net/business/companies/586848
Крім того, планує прийти ще один британський перевізник.
Це є гут. Сподіваюся скоро з'являться дешеві рейси в Європу.
Це все називають наслідком вступу в СОТ. Юрій Сєров - 19-9-2008 у 11:28
Wizzair відкриває рейси в Мілан, Дортмунд і Лондон. http://korrespondent.net/business/companies/589947
Перші 2 напрямки коштуватимуть 200 грн в одну сторону, Лондон 300.
Файно.Mykola Senko - 19-9-2008 у 21:09
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Wizzair відкриває рейси в Мілан, Дортмунд і Лондон. http://korrespondent.net/business/companies/589947
Перші 2 напрямки коштуватимуть 200 грн в одну сторону, Лондон 300.
Файно.
Ще б так само візу можна було легко дістати...Ярема П. - 19-9-2008 у 23:59
Цікаво, скільки аеропортні оплати будуть, і скільки за багаж платити треба?Юрій Сєров - 20-9-2008 у 16:58
Цитата:
Ще б так само візу можна було легко дістати...
Але якщо вже дістати, то можна собі на 2-3 дні комфортно і недорого з'їздити в гарні
європейські міста.Юрій Сєров - 10-10-2008 у 13:39
З 15 січня Wizzair відркиває рейси Львів-Лондон та Львів-Дортмунд. В перспективі
Львів-Валенсія.
У ВіззЕйр є новорічний подарунок!
Маша Иванова - 11-12-2008 у 00:24
З 15 по 21 грудня ВіззЕйр пропонує бронювати авіаквитки як по Україні так і в інші
країни Європи, на період з 12 січня по 29 березня 2009 року, всього за 9 грн. включаючі
касові збори, але без багажу. Рейси такі:
Київ - Катовіце, Осло, Лондон, Кьольн, Дортмунд
Київ - Львів, Сімферополь.
Львів - Київ, Дортмунд, Лондон
Сімферополь - Львів, Київ.
Авіакомпанія «Візз Ейр Україна» планує відкрити влітку 2009 р. напрямок
Сімферополь-Москва (РФ) і розпочати польоти з Києва до Брюсселя (Бельгія),
Ейндховена (Голландія), Мілана (Італія), Рима (Італія).
От Львів- Неаполь справді би не зашкодив і був би постійно завантажений.Роман Голощук - 23-4-2009 у 13:09
Авіакомпанія «Візз Ейр Україна» з 1 травня закриває авіарейс «Львів-Лондон», а з 11
травня – авіарейс «Львів–Київ». Про це, 22 квітня, повідомили у прес-службі
авіакомпанії «Візз Ейр Україна».
Скасування авіаперельотів між Києвом і Львовом продиктована недостатнім
пасажирським попитом у цьому напрямі. Відповідно, через відсутність рейсів з
Києва до Львова, перельоти на маршруті Львів-Лондон здійснюватися також не
будуть.
«Кажучи про скасування окремих рейсів зі Львова, переглянути свої плани нас
примусили високі аеропортові збори і недостатнє підтвердження того, що даний
аеропорт хоче і здатний сприяти нашому потенційному зростанню», – так
прокоментувала ситуацію, що склалася, член ради директорів «Візз Ейр Україна»
Наталія Казмер.
Вона також зазначила, збори аеропорту у Львові майже такі ж, як в «Борисполі», а
пасажиропотік тут менший.
P.S. Ось уже наліталися... Галина Лев - 23-4-2009 у 18:39
Шоб наші людиска і дали комусь працювати якісно... Тарас Задорожний - 24-4-2009 у 11:33
WizzAir прикриває рейс Київ-Львів. Довідався про це випадково, оскільки намагався
купити квитки на Зелені свята. Коли приглядався до квитків ще у березні -
бронюватим було можна, а 21 квітня - їх не стало. Згідно з інформацією бронювання на
сайті, остання машина полетить 11 травня і ціна на неї безбожно висока. Не
повіривши в це передзвонив в кол-центр. Вперто російськомовна дівчинка аб"ясніла,
што у Львові реконструкція аеропорту під Євро... І ше їм економічно не вигідно.
Спитав чи то амба назавжди. Каже, що напевно восени почнуть знову літати...
Я вже почав думати, що шансів взагалі нема, бо як реконструкція -то Львів певно
взагалі літаки не приймає, але виявилось, що реконструкція не зачепить МАУ і
Аеросвіт. В кінцевому результаті полетимо на МАУ, які не набагато дорожчі.
А тепер пояснення позиції WizzAir. Як каже мій кум, в них всього один-два літаки, які
постійно курсують між містами України. У зв"язку з курортним сезоном вигідніше
літати в Крим, а не у Львів... от такі вони "дешеві європейські лінії", які до нас
докотилися.
ПС. З офіційним повідомленням вони теж майже не запізнились... На день пізніше
після мого невдалого намагання купити квитокЮрій Сєров - 24-4-2009 у 12:12
Львівський аеропорт прикриють ніби аж в наступному році.
Нічого, скоро ще прийдуть арабські авіалінії Тарас Задорожний - 24-4-2009 у 12:17
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Нічого, скоро ще прийдуть арабські авіалінії
Головне щоб не китайські Юрій Сєров - 18-5-2009 у 13:00
У аеросвіту цікава пропозиція - 29 долларів туди-назад по Україні в п'ятницю. Це
часто дешевше, ніж купейний вагон.
Але це для тих, хто хоче кудись чкурнути на вихідні, оскільки оферта діє з 8:00 в
п'ятницю.Андрій Пелещишин - 3-7-2009 у 15:17
Авіакомпанія «Візз Ейр Україна» припиняє перельоти за напрямком Львів –
Сімферополь. Маршрут закриється в середині вересня. Після цього компанія
здійснюватиме лише один внутрішній рейс: Київ – Сімферополь - http://www.zik.com.ua/ua/news/2009/08/17/192587freewill - 19-8-2009 у 20:05
Квитки вже неможливо замовити з 1 вересня.
А як дихали гарно... Видно перекрили їм кисень конкретно, забагато грошей захотіли
наші "держмужі".Юрій Сєров - 16-3-2011 у 19:59
Колесніков: Пускати в Україну лоу-кости невигідно
Звісно, що невигідно, особливо МАУ Коломойського.
Отже найближчим часом дешевих польотів в Європу українцям не бачити, хоча ще рік
тому Колєсніков обіцяв "Відкрите небо".
"Відкрите небо"
Юрій Сєров - 27-4-2011 у 17:23
айже два десятиліття тому 27 країн – учасниць ОБСЄ (Організації з безпеки і
співпраці в Європі) підписали у Гельсінкі договір “Відкрите небо” (Open Sky). Зокрема
він передбачає створення рівних умов на ринку пасажирських авіаперевезень і
лібералізацію допуску авіакомпаній держав (на сьогодні їх налічується 34), що
беруть участь у цьому договорі, на внутрішні ринки один одного.
Щоб почати польоти, повітряним перевізникам не потрібно довго чекати дозволів
відповідного державного органу, як в Україні - від Державіаадміністрації, а
просто безпосередньо домовитися з аеропортами. Так поліпшується конкуренція, а
отже, неминуче знижуються ціни на авіаквитки. У виграші залишаються пасажири, які
отримують широкий вибір, залежно від своїх вимог і фінансових можливостей.
“Відкрите небо” дало потужний поштовх розвитку бюджетних (або лоу-кост)
авіакомпаній. Цей термін вже міцно увійшов до багатьох мов світу, а походить він
від англійського low-cost – «низька вартість». Такі авіакомпанії пропонують досить
низьку плату за перельоти, в обмін на відмову від більшості традиційних послуг.
Справді, багато пасажирів цілком можуть і згодні обійтися без бізнес-залів в
аеропортах, вказування місць у посадкових талонах, безкоштовного харчування на
борту літака, нарахування бонусних миль за велику кількість польотів тощо. От
чому концепція лоу-кост, що народилася наприкінці 80-х років ХХ сторіччя в США, дуже
швидко завоювала спочатку Європу, а потім і решту світу. Досить сказати, що за
підсумками не найвдалішого через кризу 2009 року, перша п'ятірка найбільших
бюджетних авіакомпаній перевезла майже 255 млн пасажирів. …і двері зачинилися, і небо закриють
В авіції у нас ситуація аналогічна до ситуації в інших галузях. Поки не здолаємо
корупцію - ніц не буде.
Сьогодні в Україні працює лише один low-cost - Віззейр і то, завдяки допомозі від
монополістів його ціни вже не зовсім "low-cost". Роман Голощук - 7-1-2012 у 13:30
Намір то має, але смугу до того часу здається не встигнуть доробити...Tempika - 10-1-2012 у 11:27
я ще влітку розмовляла з працівниками, що будують термінал, і вже на той час полоса
була повністю готова.. затримка з терміналом.Юрій Сєров - 10-1-2012 у 13:08
Щось або Ви або ті працівники наплутали. Злітна смуга не готова ще й досі.
24 серпня відкрили половину смуги і почали робити іншу половину. Пізніше до вже
зробленої половини доштукували ще частину(разом 2100м.) і тепер
злітати/приземлятися можуть не лише гвинтові, а й реактивні літаки.
Візейр літає Ейрбасами і при повному завантаженні існуюча смуга йому впритик, не
впевнений, що дозволять так літати.
Загалом смугу обіцяють завершити в травні, хоча при такій зимі може й швидше
зроблять. А ще треба буде навігацію всю встановити і налагодити...Юрій Сєров - 26-3-2015 у 11:25
Львівський аеропорт стане ще більш "завантаженим"... В принципі, все логічно:
платоспроможність населення впала в рази. Полетіти кудись і так було недешево, а
тепер взагалі буде розкішшю. Розмови про відкрите небо залишилися розмовами, хоча
злочинної влади вже рік як немає.Андрій Пелещишин - 26-3-2015 у 20:14
Дуже шкода.. Але з другого боку, а що ще очікувати, коли кримський напрям помер,
закордон стає все дорожчим і так далі.Юрій Сєров - 27-3-2015 у 12:07
Серед причин керівництво Віззейру не називає Крим (не дуже вони туди й літали), а
інше: "Это связано с продолжающейся нестабильностью в Восточной Украине,
девальвацией и нестабильностью местной валюты и влиянием контроля обмена
валюты."Юрій Сєров - 27-3-2015 у 12:11
У чому він справді правий, що Україна вкладала шалені кошти в аеропорти (де зараз
Донецький - це інше питання), але Львівський і так не надто завантажений, ще більш
спорожніє, замість того, щоб спочатку запустити процес...Юрій Сєров - 27-3-2015 у 13:50