Форум Рідного Міста

Схема руху львівських маршруток

Іван Дівеєв - 17-3-2009 у 11:10

Чи є в нас сайт з актуальними схемами руху львівських маршруток? Де можна знайти таку інформацію? Може є якийсь телефон? Схеми руху автобусів, тролейбусів і трамваїв також are welcome here.

Юрій Сєров - 17-3-2009 у 11:16

Електронні карти типу візікомівських мали схеми руху.
Але зараз вони мабуть не актуальні, після закриття Підвальної. Трамваї 4,5 не ходять, 7 і 2 по інших маршрутах.

Роман Голощук - 17-3-2009 у 15:50

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Електронні карти типу візікомівських мали схеми руху.
Але зараз вони мабуть не актуальні, після закриття Підвальної. Трамваї 4,5 не ходять, 7 і 2 по інших маршрутах.


Трамвай 2-ка курсує за старим маршрутом. Про зміни маршрутів пов'язані із ремонтом Підвальної розписано тут: http://misto.ridne.net/viewthread.php?tid=6704

Роман Голощук - 17-3-2009 у 16:15

Інтерактивна карта з можливістю перегляду маршрутів є тут: http://www3.city-adm.lviv.ua/

Іван Крилецький - 6-7-2011 у 19:28

Досить непогана карта-схема маршруток Львова є тут: http://marshrutky.com.ua. Присутня можливість пошуку за адресами чи просто ткнувши мишкою по карті.

Ярема П. - 6-7-2011 у 21:39

Ух-ти!!! Супер! Великий респект автору! Браво!

ПС Цікаво де бралися дані і чи мапа буде надалі актуалізуватися?

Hanor Narasson - 6-7-2011 у 23:04

Безумовно респект!
Але випадково виявив, що карта, яка є "підкладкою" не всюди правильна. Зокрема подивіться, як іде залізниця через Брюховичі на карті і на супутниковій знимці...:baddevil:

Tempika - 24-11-2011 у 20:23

До речі, з нового року вся схема транспорту у Львові буде інша: http://www.city-adm.lviv.ua/news/transport/13516-lviv-maje-novu-skh...

Дурдом *веселка* :o:mad:

Юрій Сєров - 24-11-2011 у 21:45

Це буде "щось з чимось".
Маю підозру, що просто почнуть брати плату за проїзд 2 рази...

Юрій Сєров - 2-12-2011 у 23:13

Ось тут: http://marshrutky.com.ua/lviv/new.php можна подивитися інтерактивну мапу нової схеми руху транспорту.
Форумчанин skyscrapercity.com з ніком "_AV_" провів аналіз і співставлення діючих маршрутів з новими, ось що вийшло:
Цитата:
1М=12
2М=13
3М=16
4М=18 (замість Кульпарківської по новій РЯшівській і Любінській)
5М=новий і дуже цікавий маршрут, нагадує 52 перенаправлений в Рясне-2
6М=21 обрізаний
7М=23 (по новій Ряшівській)
8М=25 (трохи змінений, по новій РЯшівській)
9М=29
10М=2 (без змін)
11М= новий з Рясне-2 до Галицького перехрестя через Варшавську і Мазепи (типу 42)
12М=32
13М=новий і дуже цікавий маршрут - тільки дорога через Кривчиці ніяка
14М=40 обрізаний до АС2
15М=46
16М=44
17М=52 (схрещений 52+55)
18М=53 обрізаний до приміського
19М=57
20М=59 обрізаний до Виговського
21М=новий і не зрозумілий м-т, дублює тролейбус №24, це типу замість 24 або 62 або 94
22М=63
23М=217
24М=65 змінений через Вітовського, Київську
25М=66
26М=67 (без змін)
27М=70
28М=75+56
29М=новий і не зрозумілий (суміш 23+74+83)
30М=36
31М=76 через Навроцького, а не через весь Сихів і далі через Вітовського Бандери, Городоцьку
32М=77 скорочений до приміського
33М=78 продовжений від Петрушевича через Мечнікова і Личаківську
34М=7А (без змін)
35М=83
36М=85 через Луганську, а не Хуторівку
37М=91 змінений
38М=97
39М=50


Повністю не аналізував, але для мене стане гірше.
Ускладниться добирання до АС-2 та до автовокзалу, до залізничного вокзалу не спроститься, до центру ускладниться.
Забрали 95 :( Невже він був збитковим?

З загальних моментів - пустять автобуси вул. Київською, стан якої залишає бажати кращого. Серйозно завантаженою буде вул.Бандери, стан якої жахливий. З летовища у центр міста потрапити без пересадки буде неможливо, до старого терміналу, взагалі не буде транспорту (це, типу, щоб таксисти більше заробляли?).

Це я побіжно глянув, що мене цікавило в більшій чи меншій мірі...

Юрій Сєров - 2-12-2011 у 23:23

35м буде не зовсім 83. Розвертатися буде на Щурата.

І ще мені здається, що пропускна здатність Городоцької дещо переоцінена.

Tempika - 3-12-2011 у 00:59

95 забрали, я вже це помітила.. з Любінської по княгині Ольги нічо не буде їхати.. збитковим ніколи не був, завжди повний в час пік.

і 31-й зняли!!! з центру добиратися знов буде тяжко.

взагалі щось мало їде по Патона, Любінській і далі.

Ярема П. - 3-12-2011 у 09:52

Вдасться якось пристосуватися, але питаня, чи на зупинках будуть якісь інформаційні таблички з схемою проїзду, щоб зорієнтуватися?

Тарас Гулка - 3-12-2011 у 10:50

Таблички обіцяють поставити, до літа на кінцевих зупинках навіть електронні. Хоча в нас багато чого обіцяють...
Городоцька, особливо внизу, дійсно трохи переоцінена, враховуючи, що саму дорогу місцями звузили майже на 2 метри за рахунок збільшення тротуарів, то будь-яка аварія і наступає повний колапс.
Є якісь позитивні зміни, хоча багато і незручностей і треба буде робити більше пересадок, тратити більше часу і коштів

Павло Жежнич - 11-12-2011 у 18:18

Зв'язок Любінська/Патона/Аеропорт - Центр не вражає - жодного прямого сполучення!!! Чомусь з цього району пропонують їхати або по Городоцькій до низу, або по Кн.Ольги до Сахарова/Вітовського/Франка. Хоча величезна кількість пасажирів їде до Політехніки/Університету.
Кому старий №31 заважав?

Tempika - 11-12-2011 у 19:38

Я теж в шоці. Городоцька, певно, лусне. А весь потік студентів до Політехніки і Універу (і інших навчальних закладів, що є в цьому районі), їх куди? І по Сахарова їздитиме тільки один маршрут, причому з Епіцентру - тобто вже на Патона і на Любінській на нього не сісти. Може хочуть пересадити нас на тролейбуси..

Hanor Narasson - 11-12-2011 у 19:42

Трафляє від того, що нумерацію поміняли "да аснаванья".:mad: Ну що заважало залишити 3А на Рясне?

Юрій Сєров - 11-12-2011 у 23:21

Цитата:

Зв'язок Любінська/Патона/Аеропорт - Центр не вражає - жодного прямого сполучення!!!

Тролейбус.
Власне, одна з ідей - забрати дублюючі транспорти... Дурість звісно. Вже уявляю ті напхані трамваї і тролейбуси...
Ну і низ Городоцької, там ще невідремонтована дорога і ремонт готелю "Київ". Там фатально тісно...

Андрій Пелещишин - 12-12-2011 у 08:35

Не бачу жодної маршрутки з Щурата та Миколайчука! :o

Соломія Федушко - 12-12-2011 у 10:40

Цитата: Початково розміщене учасником Андрій Пелещишин  
Не бачу жодної маршрутки з Щурата та Миколайчука! :o

Маршрутка з номером 16 тепер стає 3М.

Андрій Пелещишин - 12-12-2011 у 10:55

То якраз сама "ліва" і нікудишня маршрутка в тих краях :(

Соломія Федушко - 12-12-2011 у 10:59

Цитата: Початково розміщене учасником Андрій Пелещишин  
То якраз сама "ліва" і нікудишня маршрутка в тих краях :(

Можливо, покращать цей маршрут.

Demyan - 12-12-2011 у 13:57

От цікавий в нас народ, ще нічого не відомо як-шо буде на практиці - а вже всі ниють. Гірше однозначно не буде. Комсуь з під хати забрали маршрут - вже ниє, що все в нас робиться через...

Андрій Пелещишин - 12-12-2011 у 18:03

Хочеться вірити, що все буде ок, зрештою ринок є ринок і з часом потрібні маршрути появляться.
Проте, на сьогодні підтверджують і самі маршрутчики - транспорт в мікрорайон Щурата-Миколайчука ходити не буде. Те що з під хати - я би не нив (культура в Демяна, як завжди аж пре), але питання - не з під хати, а десь за добрих 10-15 хвилин ходу. Притому не рівниною, а під поважну гірку.
І це не одна хата, це доволі великий житловий масив, який зараз активно розбудовується. плюс - найбільша міська лікарня

Demyan - 13-12-2011 у 10:27

Ну я і про те кажу - що 10 -15 хвилин пройтися це проблема. Я хожу на стоянку 10 хвилин і нічого. Життя для всіх різне, одні будуть ходити 10-15 інші годину інші не будуть ходити. Якщо не подобається є купа виходів, один з них наприклад сидіти і нити :D на всіх підряд - державу, президента, сусідів, тещу і т.д. А можна щось почати робити. Якщо нічого змінити не можна - тоді треба змиритися і ходити пішки, як я писав - життя не може бути для всіх однаковим.

Юрій Сєров - 13-12-2011 у 13:22

Цитата:
Не бачу жодної маршрутки з Щурата та Миколайчука!

Ще декілька днів тому бачив маршрути на Щурата, а нині вже їх чомусь немає :(
Це або якийсь глюк карти або недолугість проектувальників.
Дем'ян частково правий, то треба не нити, то бити писок товкти тому хто таке "напроектував".
Будемо сподіватися, що це глюк карти.

Demyan - 13-12-2011 у 13:57

Я думаю що якщо дійсно багато людей - просто після січня - написати заяву від всіх мешканців з картою до найближчих зупинок і відстаню, з підписами і понести в міськраду. Я колись читав але не можу знайти - є якийсь норматив (Чи як воно називається не памятаю), типу якщо проживає N-кількість людей в певній частині міста і відстань до найближчої зупинки складає більше 800 метрів то тоді можна писати і добиватися продовження якогось маршруту або відкриття нового.

Павло Жежнич - 13-12-2011 у 22:53

Про які N мешканців треба говорити? І так зрозуміло, що наприклад в районі Любінська-Виговського-Патона проживає декілька десятків тисяч мешканців, з них щонайменше третина - це реальні пасажири. І на цей район - ЖОДНОГО прямого автобуса в центр міста!!! Надіятися лише на тролейбус №9 - це занадто ризиковано, оскільки в час пік зараз заповнені і автобуси, і тролейбуси.

Взагалі дивлячись на ту карту з новими маршрутами в мене склалось враження, що її складали не зовсім адекватні люди, які неправильно оцінювали густину населення в різних напрямах. Наприклад, по радіальних маршрутах:
- 1А - майже половина маршруту проходить по вул.Липинського, де житлових будівель майже нема, тоді як основна кількість людей на півночі проживає на Голоско-Топольній-Щурата
- на Сихів давати лише один радіальний маршрут - 4А через по Стуса і Червоної калини - це замало; мав би бути ще один по Зеленій до Іскри
- у південно-західний район чітко виражений радіальний напрям мають маршрути по Городоцькій (2А) і Кн.Ольги (21, 45), а от в секторі між цими вулицями - величезна проблема: не зважаючи на відсутність великих прогалин у житловій забудові є лише два напів-радіальні маршрути по Любінській (33, який "городами" прямує до Південного, а не прямо до перехрестя Любінська-Виговського) і по Кульпарківській (38, який їде не з центру, а від пл.Св.Юра, та ще й по Городоцькій через Привокзальну)

Крім того поняття хордових маршрутів не виконують те призначення, яке би в них мало закладатися:
- занадто багато маршрутів, які з'єднують протилежні від центру райони, проходять через низ Городоцької (про це вузьке місце тут вже писали)
- найбільш хордовий - це маршрут №43 (з'єднувати район Нового ринку з Левандівкою через автобусний завод і Стрийський парк виглядає дещо нелогічно)

Юрій Сєров - 13-12-2011 у 23:55

У мене таке враження, що після чергового перепланування (коли у нумерації зникли букви) стало гірше. Можливо, просто не всі маршрути перекинули...

Юрій Сєров - 23-12-2011 у 13:01

На численні прохання трудящих вул. Щурата повернули в транспортну схему :)
У деякі інші маршрути також внесені зміни:
http://zaxid.net/home/showSubNews.do?transportna_shema_lvova&su...

Андрій Пелещишин - 25-12-2011 у 17:44

Цитата:
На численні прохання трудящих вул. Щурата повернули в транспортну схему :)


А якби не ФоРуМ?? ;)

Ось тут брошурка
http://www.city-adm.lviv.ua/news/images/stories/transport.pdf

Тарас Гулка - 25-12-2011 у 19:14

Ще не впроваджено нової схеми, а вже 13 змін . Причому достатньо логічних. Як то перенесення кінцевої деяких маршрутів на Миколайчука, кінцевої №24 на Медової Печери та ін.
Виникає питання - а як та комісія з французами працювала, що настільки очевидні речі не включені до нової схеми?

Чомусь складається враження, що за півроку таких змін буде ще дуже і дуже багато і все повернеться на старий лад, за виключенням одного - потрачених коштів на комісії....

Сьогодні постало питання як добратися із Личаківської (район Виниківського ринку) на Сихів. Зараз їде 63, 96, 30. З Нового року - жодної. Причому із Сихова на Личаківську їде 2, але вертаються через Зелену.

Андрій Пелещишин - 25-12-2011 у 19:27

Таке враження, що до появи звернень громадян просто були пропали з карти міста цілі мікрорайони або великі об'єкти... Але ж робота робилася?! Сподіваюся, що хтось хоч втик дістав...
Дуже відсутність "точкових", нехай коротких маршрутів до окремих об'єктів. Краще би тут щось вдосконалювали, а не перекроювали усе.
Поясню на прикладах - завжди була проблема добратися до Охмадиту. Здається, краще не стало. Аналогічно - цвинтар на Збиранці (десь кілометр пішки треба йти). Можна було би запровадити якісь короткі дешеві "гривневі" маршрути, навіть з пониженими вимогами до бусів.

Андрій Пелещишин - 25-12-2011 у 19:42

То мені здається, чи з Головного двірця лише 2 маршрутки (31 та 32)? Основне навантаження на трамваї?

Тарас Гулка - 25-12-2011 у 23:20

З Головного ще 10, 16

Ярема П. - 29-12-2011 у 12:46

Просять Садового трохи збитися з тої теми і охолодити голову.
Тут ще Левандівку не обговорювали, доїзд тут в мене просто "шикарний". Доїхати на Личаківську, наприклад - треба пертися через Стрийську. Або тролетумбами поближче до центру і там щось шукати.

http://zik.ua/ua/news/2011/12/29/326493

У ЛОДА попросили Садового відкласти введення нової транспортної мережі і подумати
28 грудня відбулося засідання колегії Громадської ради при Львівській обласній державній адміністрації, яка звернулась до Львівської міської ради з вимогою відтермінувати введення у дію нової мережі громадського транспорту. [\i]



Андрій Пелещишин - 29-12-2011 у 20:39

До речі, а якісь інші зміни окрім змін маршрутів, типу нових автобусів або обов'язкових квитків не передбачаються? Ціна та сама залишається?

Юрій Сєров - 29-12-2011 у 22:42

Садовий пообіцяв, що 1 січня - проїзд безкоштовний, щоб люди звикли до нової схеми руху.
Звісно, адже дуже багато людей після першого почнуть платити за проїзд чотири гривні замість двох....

Андрій Моравський - 2-1-2012 у 15:28


Краще б був втричі дорожчий, але щоб ті маршрутники зупинялись на зупинках. хвилин сорок вичекав і фіг вам... набиті як консервні банки кількою їздили. якщо і далі так буде то добратись буде нереально нікуда !!! Народ. Давайте якусь бучу піднімати чи що ... бо із такою кількістю маршруток ми на робочі місця попадати не будем ! або просто не влазитимем у маршрутки, або їх не буде впринципі. тре щось робити з ними ! А то Садовий здурів зовсім !!! Вар"ята грає !

Тарас Гулка - 2-1-2012 у 17:28

Сьогодні довелось поїздити новими маршрутами. Перші враження два:

1. Замість нормальних "Еталонів" на 57 маршруті, їхав в старенькій, менш вмістимій не то Газелі не то Івані... такі маршрутки раніше на 70 маршруті ходили. Крісла всередині були порвані вщент. А обіцяли ж кращі автобуси...

2. Я розумію, що місто поділили на зони і кожна зона має свій колір. Але я б тому горе дизайнеру, який додумався на передніх вивісках писати чорним кольором кінцеві зупинки на темно-червоному чи темно синьому кольорі рученьки повикручував. В мене хоч зір 100%, але я з 1 метра не можу прочитати що ж там написано, все просто зливається :( Бокові вивіски також можна було б задизайнити краще. Як мінімум самі наклейки зробити більшими, бо дрібний текст під кутом 60 градусів читається досить важко, навіть коли автобус стоїть. А на ходу взагалі нереально щось вичитати.

Андрій Пелещишин - 2-1-2012 у 17:40

Помітив, що в схемі маршруток зустрічаються старі назви вулиць. Наприклад Невського

Тарас Гулка - 2-1-2012 у 17:43

Доречі, прогнози стосовно того, що будуть додавати маршрути справджуються.
Вже додали 7 нових маршрутів

http://www.city-adm.lviv.ua/news/transport/16551-na-zvernenna-meshk...

Починає нагадувати цирк....

Ярослав Кость - 3-1-2012 у 01:03


В мережі з'явився ще один ресурс, з допомогою якого можна дізнатись схему руху нових маршруток:
http://www.eway.in.ua/ua/cities/lviv

Юрій Сєров - 3-1-2012 у 19:56

Ще один момент. Була собі маршрутка №50, трохи її вкоротили і назвали №45. Навіщо? Та лишіть той же номер, щоб менше було плутанини. З №46 та сама історія.

Катерина Слобода - 3-1-2012 у 21:44

Хтось може сказати, то тепер з Метро одна маршрутка хіба??? :o чи я щось не так зрозуміла...

Юрій Сєров - 4-1-2012 у 00:12

Ну та, що була 46-ою, а тепер 21-а (справді радикальна реформа :lol: ) точно залишилася.
upd. Більше є: 2А, 13

Тарас Гулка - 4-1-2012 у 00:16

Маршрутів, які залишились досить багато, тими що довелось вже їхати 85->42, 57 -> 25, 10 -> 18 (з невеликими змінами).
Навіщо перейменували? - "А чтоб никто не догадался" (с)

Андрій Пелещишин - 4-1-2012 у 00:26

40->20

Тарас Гулка - 4-1-2012 у 00:27

Доречі, помітив таку штуку. Багато говорять про конкурс між перевізниками. А тепер виходить, що той конкурс - це звичайна фікція, бо було 5 претендентів. 4 з них поділили 46 маршрутів. Один який мав найменше автобусів, буцім-то програв. Але вже сьогодні додають 7 нових маршрутів і віддають їх оцій програвшій компанії. Так а сенс того всього було.
І тепер щерозказують, що за порушення умов договору перевізників будуть штрафувати аж до розірвання договору. Так а хто ж тоді возити буде? Варіантів то нема.

Андрій Пелещишин - 4-1-2012 у 15:55

Покатався сьогодні... Враження паскудні.
Навантажили вулиці, які по ідеї можуть, але насправді не здатні прийняти такий потік маршруток. У північному боці це наприклад Богдана Хмельницького, Грінченка. Потрібно щось з тими вулицями робити, або вертати все на стару схему. Нерегульовані переходи, парковані машини, поганий стан покриття і в результаті транспорт повзе. Так само повзе по низу Городоцької. На Хмельницького в районі АС-2 та радіоринку взагалі зустрічні маршрутки розїхатися не можуть! Мало змінити маршрути, потрібно і самі дороги адаптувати. Хоча би за парковкою автівок слідкувати і світлофори встановити.
У середині дня від церкви Ольги і Єлизавети (Привокзальна) до міської лікарні (миколайчука) їхав 50 хв!! По старій схемі це займало 15-20хв. Що увечері - боюся навіть думати.

Далі - бардак з номерами і маршрутами продовжується. Наприклад, зараз їздять 2 маршрути з однаковим(!) номером 9. Один їде на півночі на вулицю Щурата, інший за місто в Малехів. Вони нічим не відрізняються, решта маршруту однакова! Півавтобуса їде в село, половина в лікарню.. На роздоріжжі у салоні починається дурдом..
На маршруті №12 пише що кінцева АС2, а насправді кінцева - Щурата. Чи вони їздять на Щурата, чи тільки як захочуть - невідомо.
В інтернеті (за наведеним тут Тарасом лінком) пише що 51 їздить на Щурата. А він їздить на Галицьке перехрестя..
Дурдом...
Усе як в тому анекдоті про покращення життя в окремо взятій квартирі. Перший крок уже зроблено - козу завели.

Андрій Пелещишин - 4-1-2012 у 18:48

Про те, що маршрутки у Львові виявилися занадто болючою темою, показує навіть популярність цієї теми в нас на Форумі.
Ні по одному тематичному запиту ми не є на першому місці в Гуглі, а лише в десятці. Але не зважаючи на це, за добу було порядку тисячі переглядів цієї сторінки. Лише за останні дві години - 300 переглядів!
Уявляю собі, скільки тисяч людей зараз щось шукають по Мережі за даною темою. І напевно не для того, щоби висловити подяку дорогій місцевій владі.

Андрій Пелещишин - 4-1-2012 у 18:52

І ще до теми
http://zik.ua/ua/news/2009/09/29/197998
Цитата:
Тепер окрім основних номерів міської диспетчерської та «гарячої лінії» міського голови – 297-59-11, 297-59-99, мешканці можуть зателефонувати за коротким номером 1580.

«У диспетчерській запровадили не лише короткий номер, а й нову філософію роботи. Важлива зміна – це зворотній зв’язок з львів’янами, адже звернення закривають лише після того, як мешканець особисто підтвердить вирішення проблеми. Для того, щоб приймати більше звернень, на «гарячій лінії» працює більше консультантів. Залучаємо до роботи і волонтерів», – розповіла начальник управління внутрішньої політики Наталя Міхнова.

У міській диспетчерській цілодобово працює 4 працівники. Телефони у диспетчерській є багатоканальними. У час, коли надходить багато звернень, мешканцю не доводиться слухати довгі гудки, він отримує корисну інформацію про телефони гарячих ліній, комунальних служб Львова.

Можливо комусь згодиться ;)

Юрій Сєров - 4-1-2012 у 19:44

Про Городоцьку ми ще давніше говорили, що вона навряд чи справиться. Принаймні ремонт треба було зробити. Ніби ще будуть "переглядати" ту схему.
Чи є сенс кудись звертатися і яка процедура, щоб вони повернули певні маршрути?


Андрій Пелещишин - 4-1-2012 у 19:55

Думаю, що альтернативи зверненням громадян нема. Дзвонити, дзвонити.. Телефон цілодобовий

Ярема П. - 5-1-2012 у 20:30

Ну ось вроді би розгадка жахливих незручностей: http://zik.ua/ua/news/2012/01/05/327482 . Коротше кажучи, Так звана «міжнародна світова компанія «Луїс Бергер», яка розробляла транспортну схему для міста Львова, здебільшого всі проекти реалізовувала у країнах третього світу і зовсім не пов’язані з громадським транспортом.

Катерина Слобода - 5-1-2012 у 21:02

Цитата: Початково розміщене учасником Андрій Пелещишин  
І ще до теми
http://zik.ua/ua/news/2009/09/29/197998
Цитата:
Тепер окрім основних номерів міської диспетчерської та «гарячої лінії» міського голови – 297-59-11, 297-59-99, мешканці можуть зателефонувати за коротким номером 1580.

«У диспетчерській запровадили не лише короткий номер, а й нову філософію роботи. Важлива зміна – це зворотній зв’язок з львів’янами, адже звернення закривають лише після того, як мешканець особисто підтвердить вирішення проблеми. Для того, щоб приймати більше звернень, на «гарячій лінії» працює більше консультантів. Залучаємо до роботи і волонтерів», – розповіла начальник управління внутрішньої політики Наталя Міхнова.

У міській диспетчерській цілодобово працює 4 працівники. Телефони у диспетчерській є багатоканальними. У час, коли надходить багато звернень, мешканцю не доводиться слухати довгі гудки, він отримує корисну інформацію про телефони гарячих ліній, комунальних служб Львова.

Можливо комусь згодиться ;)

Можна організувати флеш-моб :) :lol: Всі, хто знає номери дзвонять одночасно ;)

Тарас Гулка - 5-1-2012 у 21:24

Цитата: Початково розміщене учасником Ярема П.  
Ну ось вроді би розгадка жахливих незручностей: http://zik.ua/ua/news/2012/01/05/327482 .


О, нарешті відповідь на питання, яке давно цікавило. Мова йде про професора Мазура. Я в нього вчився ще в 1999 році і пам'ятаю, що він завжди досліджував питання транспорту, руху маршруток у Львові на замовлення Міської Ради. Причому, наскільки мені відомо, мав непогані наробки.

Тому було досить дивно було чути про якісь фірми, про учать Політехніки, але без п. Мазура.

А виявилось все просто...

Тепер Мазур займається Хмельницьким, а нами "французи" :(

Андрій Пелещишин - 5-1-2012 у 22:51

У Хмельницькому усе зробили усе навпаки ніж у Львові (точніше у Львові не так як у Хмельницькому). Центральну вулицю не розчистили від маршруток, а виділили їм окрему полосу :)

Андрій Пелещишин - 5-1-2012 у 22:56

http://zik.ua/ua/news/2012/01/05/327407
Є перелік маршруток і пише що 51 ходить на Щурата. Не ходить він сюда, не ходить! Їздить на Галицьке перехрестя.
Це якийсь капець. Якщо я по своєму району бачу таку кількість ляпів, неточностей і відхилень від здорового глузду, що то тоді сумарно по усьому Львову?

Юрій Сєров - 5-1-2012 у 23:31

Пропоную зробити флеш-моб відносно 95-го маршруту.
У кого є інші побажання?

vovka - 6-1-2012 у 00:25

Цитата: Початково розміщене учасником Тарас Гулка  
Мова йде про професора Мазура. Я в нього вчився ще в 1999 році і пам'ятаю, що він завжди досліджував питання транспорту, руху маршруток у Львові на замовлення Міської Ради. Причому, наскільки мені відомо, мав непогані наробки.


я щось думав що Мазур до того і причетний. в 2003-2004 він на парах постійно про той транспорт розказував )))) з таким завзяттям )))

Юрій Сєров - 6-1-2012 у 00:28

Читаючи відгуки під новинами дійшов до висновку, що в центрі затори не зникли.
То, може, не в маршрутках була проблема, а в усіх тих крутих тачках, припаркованих де можна і не можна? :baddevil:

Андрій Пелещишин - 6-1-2012 у 00:40

Боюся, що міська влада захоче з Політехніки офірного цапа зробити :(
Хоча зрозуміло, що між теоретичними схемами і їхнім втіленням на практиці (та ще й у вітчизняних умовах) є дуже велика різниця.

Андрій Пелещишин - 6-1-2012 у 00:41

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
Пропоную зробити флеш-моб відносно 95-го маршруту.
У кого є інші побажання?

Як ти собі це уявляєш? Те що маршрут був суперовий - я підтримую. Може краще письмове звернення напишемо?

Юрій Сєров - 6-1-2012 у 00:49

Дзвонити.
Письмове звернення вимагає підтримки підписами мешканців району.

Tempika - 6-1-2012 у 11:18

я підпишу таке звернення! правда, зараз почав ходити з аеропорту 48-й, частково зняв певні проблеми добирання, а ще 44-й (бувший 97) їздить великими автобусами.

Павло Жежнич - 7-1-2012 у 18:55

Цитата: Початково розміщене учасником vovka  
я щось думав що Мазур до того і причетний. в 2003-2004 він на парах постійно про той транспорт розказував )))) з таким завзяттям )))

я так розумію, що Мазур якраз до цього не причетний - він вже декілька років з Львовом по транспорту не працює

vovka - 7-1-2012 у 18:57

Цитата: Початково розміщене учасником Павло Жежнич  
Цитата: Початково розміщене учасником vovka  
я щось думав що Мазур до того і причетний. в 2003-2004 він на парах постійно про той транспорт розказував )))) з таким завзяттям )))

я так розумію, що Мазур якраз до цього не причетний - він вже декілька років з Львовом по транспорту не працює

ну я теж так зрозумів, просто думав раніше що причетний, а виявляється що насправді непричетний.

Павло Жежнич - 7-1-2012 у 19:06

Цитата: Початково розміщене учасником Андрій Пелещишин  
Боюся, що міська влада захоче з Політехніки офірного цапа зробити :(
Хоча зрозуміло, що між теоретичними схемами і їхнім втіленням на практиці (та ще й у вітчизняних умовах) є дуже велика різниця.

До речі, відповідно до брошури нова маршрутна мережа розроблена фахівцями компанії «Луїс Бергер» та НУ «Львівська політехніка».
І тут зразу є питання: чи Політехніка офіційно розробляла, чи окремі т.зв. "фахівці", які працюють в Політехніці, брали участь в розробці?
Щось я схильний до другого варіанту, тоді міська влада мала б озвучити імена цих "розробників".

Андрій Пелещишин - 8-1-2012 у 19:19

У будь-якому разі прямо на свята запускати нову схему було невдалим рішенням. Тому що "пасажиропотік" є зовсім нетиповим, а на основі нього приймаються якісь рішення по зміні схеми. Якщо вже схему вводите, то дайте їй працювати в робочому режимі. Маршрути змінюються в режимі реального часу :)
У такому разі люди просто ігнорують нові маршрути, тримаються того, що збереглося. Ну як так - позавчора маршрут 12 їхав з АС2 на Рясне через Чорновола догори і далі Тунельну (умовно - в об'їзд міста), а вже вчора - через Городоцьку і Шевченка? Тобто радикально замінено 90% маршуту! І то як людям на таке орієнтуватися?
А якщо з понеділка на Городоцькій усе стане, то він ще десь кудись поїде?
Самі водії добавляють у тій ситуації безладу. Водій 26-го вирішив хапнути людей на Мазепи і не поїхав по Хвильового. Сьогодні від взяв на 3 чоловіки більше, а завтра його заставлять їхати по Хвильового, де вже його ніхто не чекатиме. І водій стогнатиме про нерентабельність.
Водія 19 питають - "ви назад поїдете по Ковельській", він каже "я не знаю, буде видно"... На питання "коли останній рейс" взагалі ніхто відповідати не хоче...

Ярема П. - 10-1-2012 у 18:54

Уууу, не Львів один. Тут от в Дніпрі пробують запускати подібне, цікаво чи та сама команда розробників "трудилася"? Невже щупальця Садового до Дніпра долізли??? http://www.segodnya.ua/news/14321626.html

Юрій Сєров - 10-1-2012 у 20:18

Прокатався сьогодні колишнім 85-им. Враження двоякі. Автобуси більші, але їздять рідше. Як наслідок - перед восьмою битком набитий автобус і добиратися тепер довше за рахунок часу очікування.

Тарас Гулка - 10-1-2012 у 21:04

Юра, там тільки один автобус більший, решта - ті самі Еталони, тільки старіші, більш облуплені всередині і назовні.
Сьогодні по Львівській хвилі була гарна передача на цю тему. Слухаючи нюанси того всього, волосся стає дибки.
Наскільки я зрозумів, весь тендер - банальна фікція зроблена з метою просунути АТП 1. А старались встигнути до нового року, бо з нового року нові правила і згідно закону перевізник має мати весь автотранспорт свій, а зараз більшу частину орендують.

Як виявилось, були громадські слухання на тему нової транспортної схеми. Але в серпні місяці, ще до її розробки
Були залучена і громадська організація до розробки і контролю. Здогадайтесь яка - правильно, Садового "Самопоміч" !

Доречі, кажуть, до фірми, яка програла в тендері, але, якій тепер надали 7 додаткових маршрутів, тепер найменше скарг і вона найкраще справляється.

Наскільки я зрозумів - ніхто наразі виходу з тієї ситуації не бачить і це сумно.

Одним словом, як завжди тотальна корубція перемогла і призвела до повного хаосу. І чогось думаю, що як завжди, ніхто не понесе за це жодної відповідальності. :(

Юрій Сєров - 10-1-2012 у 22:50

Як мінімум 2 :)
Бо і наш і перед нашим були 2 китайці.
АТП-1 здається возить, та ще й іншим здає в оренду деякі маршрути.

До речі, я так і не зрозумів ціль реформи.

Соломія Федушко - 10-1-2012 у 23:37

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  

До речі, я так і не зрозумів ціль реформи.

Чому ж це не зрозуміло? Щоб довести людей до межі... Культурних слів не хватає, щоб висловити думку про так звану реформу. В мене таке враження, що якийсь там чиновник дав малій дитині побавитись з народом, як з якоюсь забавкою...
Не дивно, що люди обурені цим нововведенням, адже ще досі ніхто нічого не може зрозуміти як, куди і яка маршрутка їде, на написи напрямів руху і номери на деяких важко розібрати через невдалий підбір кольорової гамми. :(
Ще на автобусах вказаний один маршрут, а чорти їх несуть в протилежну сторону... :mad::mad::mad:

Demyan - 11-1-2012 у 10:06

ТИм хто не може зрозуміти - одна дорога ходити пішки, пару днів походити пішки з сихова в центр, ну другий день дойде - що куди їде, інакше не дойде.
Таке враження що їздять "малі діти". Невже важко знайти те що потрібно, в неті подивитися, схему взяти, спитати, почитати...

Юрій Сєров - 11-1-2012 у 12:20

Не треба бути таким категоричним.
Молодь, яка "на ти" з інтернетом - це одне. А старші люди - зовсім інше.
Наприклад я вже більш-менш знаю які маршрути потрібні мені на щодень, але це лише 5 маршрутів з більш ніж 50-и. Тобто коли виникне потреба кудись поїхати, то мені знову буде потрібно лізти в інтернет, а для цього не завжди є можливість.
Крім того, постійно в ті маршрути вносять зміни:
У Львові внесено зміни у 6 автобусних маршрутів

Demyan - 11-1-2012 у 13:04

А що старші люди говорити не вміють? Я навіть старі маршрути не знав всі - тільки свій район, треба було десь їхати в гості - питав як доїхати, не міг спитати питав у водія, людей. От наприклад хочу до тебе в гості, і ти мені скажеш які маршрутки до тебе їдуть - питання знято.
Якщо на роботу - то вже давно всі знають, що і куда кому потрібно.
А як же в іншому місті? Чи ніхто ніколи не подорожує? Де взагалі невідомо що і куда їде.
Я прсто в шоці з людей, ніякої комунікації, ніякого мишлення, ніякої логіки - як писав вище лишби понити.
А плюси вже дають про себе знати - корків в центрі немає! Раніше я їхав на машині через центр до робити 15-20 хвилин, так сьогодні рекорд встановив - 8 хвилин, проспект свободи вільний, менше людей бігають перед маршрутками, менше небезпечних ситуацій, на зупинках теж спостерігаю менше людей - а отже якось люди їздять.

Андрій Пелещишин - 11-1-2012 у 18:59

Нічого, минеться. Частина людей перейде з маршруток на власні авто, як зробив один мій сусіда через транспортну реформу, і все буде як завжди. Не тіште себе ілюзіями - проїзд центром великого міста все-рівно буде корковий.

Юрій Сєров - 11-1-2012 у 19:11

Цитата:
Раніше я їхав на машині через центр до робити 15-20 хвилин, так сьогодні рекорд встановив - 8 хвилин

Якщо реформа робилася з цією метою, то ціль мабуть досягнута. Але чи навдовго? Почнуть більше паркуватися в центрі, оскільи з'явилося місце.
Погодьтеся, більша кількість людей їздить все-таки громадським транспортом і за його належної організації багато хто пересів би частково з власного транспорту на громадський.

Тарас Гулка - 11-1-2012 у 21:20

Та не йде ж мова про те, що не треба було робити реформи. Поза сумнівом, що треба було. Але ж зробили не реформу, а аферу.
А стосовно центру, то напевно логічніше було б зробити навпаки - центр закритий для приватного транспорту і тільки для громадського відкритий. І тоді 100% корків не було б, бо маршрутки не будуть паркуватись від Віденською кавою в 3 ряди....

Андрій Пелещишин - 12-1-2012 у 23:32

Дуже активно почали виступати діячі з ЛОДА. Подивимося що то буде.
А ще на 17-те планують якийсь мітинг...

Юрій Сєров - 13-1-2012 у 00:09

Обласні почали виступати, бо йдуть розмови, щоб маршрути обласного підпорядкування типу 114, 184 забрати з центру і включити в, вибачте на слові, цю схему.

З Городоцькою проблеми, наскільки я розумію, вона не витримує навантаження.

Одна з ідей - навантажити електротранспорт хороша, але... Трамваї в нас старі! Якщо тролейбус чи автобус наступний рейс може об'їхати, то трамвай штопорить усіх. Крім того зараз багато маршрутів автобусних пустили по коліях і при поломці трамвая він вже мусить кудись тікати. Уявляю, що буде з Городоцькою, коли №6 туди пустять.

Юрій Сєров - 13-1-2012 у 01:49

Є інфа, що якщо набереться 500 заявок на відновлення 95-го, то може його повернуть.
Дзвонити за цим номером: 261-55-66.
Кому не ліньки - задзвоніть! :)

Юрій Сєров - 15-1-2012 у 01:27

Судячи зі звіту, який представила фірма Луї Бергер ніякої схеми вони не робили...
http://www.investinlviv.com/uploads/media/Initial_report_en.pdf

Tempika - 15-1-2012 у 11:14

В суботу після обіду чекала автобус 44 (бувший 97) на Любінській 45 хвилин, назад з Пушкіна - годину 10 хвилин (так, вся мокра до нитки, під снігом і на морозі)!!! ..простояла пів-години, викликала машину, але вона затрималася, таки дочекалася автобуса. Автобуса 48 (що їде до Аеропорті і з нього) не було взагалі (ні туди, ні назад)!!! Я в шоці, люди добрі, у них що, одна машина на маршруті?? Всі п*яні після шаленого святкування старого нового року??

Марія Павлюх - 15-1-2012 у 13:26

Цитата: Початково розміщене учасником Tempika  
В суботу після обіду чекала автобус 44 (бувший 97) на Любінській 45 хвилин, назад з Пушкіна - годину 10 хвилин (так, вся мокра до нитки, під снігом і на морозі)!!! ..простояла пів-години, викликала машину, але вона затрималася, таки дочекалася автобуса. Автобуса 48 (що їде до Аеропорті і з нього) не було взагалі (ні туди, ні назад)!!! Я в шоці, люди добрі, у них що, одна машина на маршруті?? Всі п*яні після шаленого святкування старого нового року??

Шкода, що 44 автобус їздить аналогічно "по-графіку" як колись 97. Надіялася, що після реформи вони будуть їздити частіше :(

Tempika - 15-1-2012 у 13:39

97-й їздив частіше!

Юрій Сєров - 15-1-2012 у 19:30

Цитата:
Автобуса 48 (що їде до Аеропорті і з нього) не було взагалі (ні туди, ні назад)!!!

Не знаю наскільки часто він їздить, але бачив його декілька разів, коли йшов по Чупринки. З цього зробив висновок, що їздить часто. АЛЕ, він завжди був майже порожнім! Можливо через це і почав їздити рідше.

transport@city-adm.lviv.ua - сюди можна писати скарги.
І якщо не важко, петицію про відновлення 95 (до 9-ї години вечора сьогодні.)

Цитата:
97-й їздив частіше!

Більше машин було в наявності (бо лишилися ті що були мінус дельфіни і бидловозки), тому це можна сказати практично про багато маршрутів.

Марія Павлюх - 15-1-2012 у 19:44

Незручно стало з доїздом від поч. вул. Зеленої до вул. Виговського, колись по Франка їздив 46 (з інтервалом 10-20 хв.) тепер кінцева 21 на вул. Коперника, краще б було, якщо він мав кінцеву на Ш.Руставелі або пл. Петрушевича. Зараз тут проїжджає 18 (колишній 32), але то замало і маршрут його довший, бо йде по Стрийській. Трамваї 3 і 5 їздять переповнені.

Tempika - 15-1-2012 у 20:49

Сьогодні з 44-м та сама ситуація, 48-го взагалі не їхало ні туди, ні назад, я навіть подумала, що його зняли. Мабуть, маршрут невигідний, бо нарід не їздить, а не їздить, бо його неможливо дочекатися :-(

А той 21-й вже на Любінській їде з Епіцентру набитий, нема як сісти. Назад з району ковзанки Медик в нього можна сісти тільки в вихідні :-((

Андрій Пелещишин - 16-1-2012 у 23:28

Ну от сьогодні, 21-30 маршрутки в моєму районі поз'їзджали з маршрутів, і вже ніхто нікого не возив. Окрім 184а якого, на щастя, міська реформа не змогла зачепити.

Роман Голощук - 18-1-2012 у 14:05

Чергові зміни до транспортної мережі Львова - http://zik.ua/ua/news/2012/01/18/328969

Tempika - 18-1-2012 у 17:24

Шикарно! Маршрути 44 і 48 тепер взагалі в район княгині Ольги, САхарова і Чупринки не їздять! Слів нема (тільки нецензурні вирази). Було жахливо, а зробили вгагалі ніяк!!! Все, тре йти мітингувати.

Ярема П. - 18-1-2012 у 23:10

Садовий енд Ко добився, що його ім’я у всіх на зубах, навть у тих, кому було паралельно що там робиться в мерії.
@Темпіка, вже раз протестували, ти де була?:mad:

Юрій Сєров - 18-1-2012 у 23:41

Мені також ці уточнення нічого не покращили,радше навпаки.
Попри велику кількість прохань, 95 не відновили :(
Хоч би 114 і й184 не рухали.
1а в пообідню пору непогано виглядав.

Tempika - 19-1-2012 у 12:32

Ярема, у мене чергування на ковзанці в цей час, якби не це, була б там 100 процентів, причому з гнилими помідорами :-) Або апельсинами. Ну що на Шуварі б викинули, те б і накидали.

Просто нема слів, тепер все буде довбатися в 21-й автобус. Жах просто. Садовий мусить зрозуміти, що на наступних виборах ніхто за нього не голосуватиме.

Demyan - 19-1-2012 у 13:15

Я буду голосувати, весь мій район буде голосувати, всі знайомі авто-водії, думаю всі працівники і хто повязані з електротранспортом теж будуть голосувати за Садового.

Тарас Гулка - 19-1-2012 у 14:00

Залишилось ще прибрати з вулиць останні залишки електротранспорту (а, здається, Demyan колись саме таке і пропонував) і всі автовласники будуть щасливі.

Зрештою замість 12 тролейбусу вже їздить маршрутка з написом 12тр. Враховуючи стан деяких тролейбусів/трамваїв, можна очікувати і в подальшому такі зміни.

Demyan - 19-1-2012 у 17:17

Цитата: Початково розміщене учасником Тарас Гулка  
Залишилось ще прибрати з вулиць останні залишки електротранспорту (а, здається, Demyan колись саме таке і пропонував) і всі автовласники будуть щасливі.

Ну так. І доречі якщо я їду в центр то лишаю машину наприклад біля головної пошти і йду куди треба, На стоянку йду 10 хвилин - і це не проблема. А "маршрутчики" плачуть що маршрутка не їде біля його підїзду і що тепер їм треба йти 16-18 хвилин мінімум :o:o:o:o до центру від головної пошти.

Hanor Narasson - 19-1-2012 у 17:41

Негативний досвід Львова врахують у Дніпропетровську:
http://www.gorod.dp.ua/news/69418


Цитата:

основная часть автобусных маршрутов осталась без изменения трассы (57 маршрутов), часть маршрутов совместились, но при этом мы сохраним нумерацию по тому маршруту, по которому была максимальная протяженность».




Ольга Косовська - 19-1-2012 у 17:47

24 січня – у Львові повторне віче «Спасибі меру Садовому за те, що пішки йду додому»
http://zik.ua/ua/news/2012/01/19/329282

Андрій Пелещишин - 19-1-2012 у 18:29

Якщо знову буде в 14 годині дня - буде знову булька. Хай би в 18 годині проводили. Та ще й з закликаннями на основних зупинках. Думаю, спонтанних кілька сотень чоловік було би гарантовано

Юрій Сєров - 19-1-2012 у 19:28

Та вже очевидно, що метою реформи було переділення ринку, а не якесь там покращення чи ще щось.
Перевізники, що виграли тендери не мають достатньо машин. Нові ЛАЗи постійно ламаються. Відповідно інтервали руху не дотримуються.
Вже бачив нині на 41 маршруті Дельфін, хоча їх не мало б вже бути.
Маршрутчики їздять як хочуть. Уточнення почнуть діяти з 21 січня, але вже сьогоді водії їздять по уточнених маршрутах.
Е-квиток - далека перспектива, вже зараз пасажири платять за пересадки.

Але наш народ терплячий. Відмінили б взагалі маршрутки, то також би людей 100 зібралося, покричали, а наступного дня пересіли всі на трамваї і тролейбуси.

Demyan - 20-1-2012 у 08:40

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  

Але наш народ терплячий. Відмінили б взагалі маршрутки, то також би людей 100 зібралося, покричали, а наступного дня пересіли всі на трамваї і тролейбуси.

В цьому є правда, а покричали б з цих 100 десь людей 50 - які належать до якоїсь партії.
А раз народ не йде - то значить зміна маршруток не є аж так болючим і пріорітетним питанням. Наприклад сама ТАня писала що вона чергувала на ковзанці - значить вийти на мітинг це вже друге питання і не таке вже аж наболіле щоб відпроситися/помінятися з кимось тощо.
Як я писав колись наші люди просто люблять поговорити/поплакати/понити/пожалітися...але насправді не все так погано, просто треба більше життю радіти.
Навіть виходить парадокс - ще до нового року коли сказали що будуть міняти схему - вже всі були незадоволені, після нового року виявляється що ніхто не знає як куди доїхати і чим. Так в мене питання, а чому до нового року вже відразу всі були незадоволені? Ви ж навіть не знали як куди і що їздить? Парадокс :lol:

Tempika - 20-1-2012 у 13:05

Звичайно, робота і хобі є пріоритетними, а не мітинги усякі. Покатаюся тролейбусом, троха походжу пішки, це корисно :-) А перевізники, що не отримуватимуть мої і ще пари сотень людей з мого мікрорайону сто гривень в місяць з кожного, плюс мер, за якого не голосуватимуть, плюс водії тролейбусів, що розвалюються на ходу, - будуть думати, накінець.

Схеми були надруковані до нового року, на початку грудня, і я знала, що 95-й знімуть, заздалегідь, і була невдоволена, і що?

Юрій Сєров - 23-1-2012 у 20:21

Безлад триває.
Їхав сьогодні 41-им.
Від 21.01 він повинен рухатися за маршрутом Городоцька-Бандери-Чупринки, натомість далі їде через Київську, оминаючи таким чином досить велику зупинку на розвилці 1 і 2 трамваїв.
На моє запитання - чому він так їде, водій сказав, що йому дали таку схему і він так їздить. Невже пасажирам і водіям не можна видати однакові схеми руху.

Андрій Пелещишин - 11-2-2012 у 16:36

Космічний геній авторів нової схеми породив окремі маршрути дуже сумнівної рентабельності. Як і прогнозувалося, ринок таки своїх законів не відміняв, і такі маршрути деградують.
Так зі слів одного з маршрутчиків, що обслуговує мій район, сьогодні на маршрут №19 не виїхала жодна машина. Фактично маршрут вмер. Бо хоч дехто ним і міг скористатися (наприклад деяким жителям Сихова, яким треба провідати хворих у міській лікарні на Мазепи він зручний) ним користатися не будуть, бо просто можна його не дочекатися.
Уже як запланували такі заздалегідь малорентабельні маршрути, то хай би не завищували показники по частоті, а пішли іншим більш логічним шляхом. Вимагали не частоти, а суворої точності в точках прибуття. Наприклад, в 8-00, 9-00... і так далі (це в тій самій мірі стосується і самих АТП, а не тільки міської влади). Може тоді люди підлаштовувалися і чекали би його.
А так люди просто сідають на любе, що їде в Центр, і там вже шукають своє транспортне щастя.
Поясню, хто не знає. 19 маршрут з'єднює північні спальні райони (Щурата, Мазепи, Грінченка) з Сиховом, але їде не через місто, а через вулицю Богданівську (через "хребет" Знесіння), фактично - короткою дорогою між кінцевими пунктами. Такий собі експрес "Мазепи-Сихів", з спальника в спальник.

Андрій Пелещишин - 13-2-2012 у 23:17

Я був правий:
http://zik.ua/ua/news/2012/02/13/333661
Цитата:
Водночас на маршрут №19 не виїхало жодного з 14 передбачених автобусів.


З окремих коментарів видно, що декому цей маршрут таки є в пригоді.

Юрій Сєров - 14-2-2012 у 10:33

Схема схемою, але вже зараз очевидно, що міська влада не має жоднісінького впливу на перевізників.
Відкинувши дрібних перевізників, "реформатори" самі себе поставили в залежність перед ними. Скажімо вчора, замість звичної мандрівки 95-ою маршруткою, яку скасували, добирався трьома транспортами, оскільки №41 припинила їздити близько 9-ї години вечора.

Причому облаштувати на кінцевих зупинках якісь реєстратори для водіїв, як це є у водіїв трамваїв та тролейбусів - не така вже й складна задача, але реально покарати потім перевізників навряд чи хтось зможе.

Цитата:

Водночас на маршрут №19 не виїхало жодного з 14 передбачених автобусів.

Думаю, що така ж доля спіткає 48 маршрут, який їздить з аеропорта по Чупринки в центр.
Як можна було стільки проектувати, потім поправляти, щоб наплодити нікому непотрібні маршрути?!?!?! Власне навіть за цим можна дати оцінку цій реформі.

Tempika - 14-2-2012 у 12:32

і чим їхати до універу, якщо 48-му скасують? кому заважала стара 31 маршрутка?? хіба тим блатним, що виставляли свої джіпи по вулиці Січових Стрільців.

Роман Голощук - 14-2-2012 у 15:13

Цитата: Початково розміщене учасником Tempika  
і чим їхати до універу, якщо 48-му скасують? кому заважала стара 31 маршрутка?? хіба тим блатним, що виставляли свої джіпи по вулиці Січових Стрільців.


Таню, так 48 за новою схемою і так вже не їздить до центру:

Аеропорт – вул. Любінська – вул. Окружна – вул. Антоновича – вул. Степана Бандери – вул. Городоцька – пл. Різні – пр. Чорновола – вул. Під Дубом

"Покращили" називається

Tempika - 15-2-2012 у 11:41

здуріти, то позавчора я каталась старим маршрутом останній раз? городоцька і бандери скоро просто луснуть від того трафіку, який для них влаштували.

Юрій Сєров - 15-2-2012 у 11:59

Не виключено, що частина водіїв їздить за одним маршрутом, а частина за іншим.

Роман Голощук - 15-2-2012 у 12:52

Цитата: Початково розміщене учасником Tempika  
здуріти, то позавчора я каталась старим маршрутом останній раз? городоцька і бандери скоро просто луснуть від того трафіку, який для них влаштували.


Так по новому маршруту 48 мала їздити ще з 21 січня!
Чи вони знову щось змінили?

Василь Костів - 24-2-2012 у 07:41

До реформи транспортна схема у Львові була дуже недосконалою. Після реформи виявилося, що вона була прекрасною!:D

Юрій Сєров - 24-2-2012 у 11:11

Замість колишньої 31 вже відновили 148 маршрут з Рудно і кінцеву перенесли до універу.
Кінцеві 21(кол. 46) та 45 (кол. 50) також планують кудись перенести з Коперніка, бо там вони просто заважають руху транспорту.

Юрій Сєров - 27-2-2012 у 20:35

У Львові внесено зміни в рух автобусів №31 та №35
Було:

вул. Польова – вул. Новознесенська – вул. Б. Хмельницького – вул. В. Липинського – просп. В. Чорновола – вул. Хімічна – вул. Джерельна – вул. Ш.Шолом-Алейхема – вул. Б.Лепкого – вул. Листопадового Чину – вул. О.Невського – (в зворотному напряму – вул. Степана Бандери – вул. Городоцька – вул. П.Куліша – вул. Зернова – пр. Чорновола) – вул. Степана Бандери – вул. Генерала Т.Чупринки – вул. І.Горбачевського – вул. княгині Ольги – вул. Володимира Великого – вул. Стрийська – вул. І.Чмоли – вул. Панаса Мирного – вул. Угорська (у зворотньому напрямку – вул. Д. Карбишева – вул. С. Литвиненка) – просп. Ч. Калини – вул. Сихівська – вул. І. Кавалерідзе – вул. К. Трильовського

№31

вул. Чернівецька (залізничний вокзал) – вул. Городоцька – пр.Чорновола – (у зворотньому напрямку – вул. П. Куліша – вул.Данилишина – вул.Городоцька) – вул. Замарстинівська – вул. Гетьмана І. Мазепи – вул. Б. Грінченка – вул. Б. Хмельницького

Було:

вул. Чернівецька (залізничний вокзал) – вул. Городоцька – П. Куліша – вул. Зернова – просп. В. Чорновола (у зворотньому напрямку – вул. П. Куліша) – вул. Під Дубом – вул. В. Єрошенка – вул. Варшавська – вул. Замарстинівська – вул. Гетьмана І. Мазепи – вул. Б. Грінченка – вул. Б. Хмельницького


Капець. Якщо враховувати лише міський транспорт, то за АС-2, Підзамче на Сахарова, Кн.Ольги нічим не доберешся. :(


Юрій Сєров - 6-3-2012 у 21:32

Досить цікава стаття про те, що радили фахівці Луї Бергер і як на практиці то все реалізували:
Львів транспортний: Пасажири втрамбуються і заплатять за кредит
Рухого складу електротранпорту вдвічі менше, ніж потрібно. Про колію можна не згадувати.

І до речі. 95-ий, який став для мене великою втратою, рекомендували залишити!!! Так що Білоус з Жуком най би пояснили, чому цей маршрут виявився для них непотрібним!

З 54 маршрутів - 30 повернули на старі.

Юрій Сєров - 21-3-2012 у 20:12



tr_reforma.jpg - 139kB

Тарас Гулка - 21-3-2012 у 20:33

Тобто, вся реформа звелась до зміни нумерації і перерозподілу ринку...
Шкода тільки одне - ніхто за ту аферу жодної відповідальності не понесе :(

Юрій Сєров - 21-3-2012 у 20:43

Ну ще порізли деякі маршрути, які насправді були не такі погані і тепер потрібно їхати з пересадками і платити більше.

Цитата:
Шкода тільки одне - ніхто за ту аферу жодної відповідальності не понесе :(

Ну може вже після такого Садового не виберуть... :rolleyes:

Тарас Гулка - 21-3-2012 у 23:18

До виборів ще все народ забуде і виберуть. Але справа не в тому... От, якби якогось чиновника посадили на кілька літ, або, як мінімум, наклали штраф в кілька сот тисяч, тоді може б наступного разу інші думали, що і як робити і скільки брати...

Demyan - 22-3-2012 у 09:51

а які повернули? щось я не дуже бачу це

Тарас Гулка - 27-3-2012 у 22:25

"
Збір коштів за проїзд ЛКП "Львівелектротранс" різко зменшилися: замість 2,7 мільйона гривень у січні у наступні місяці підприємство отримало вдвічі менше.
....

Автобуси дублюють практично всі маршрути трамваїв та тролейбусів

...

"Таке враження, що вони у місті займаються підривною діяльністю", -- каже голова депкомісії.
"

http://lviv.expres.ua/news/2012/03/27/51909


Слухайте, таке враження, що наші чиновники точно з цирку втікли. То вони розробляють нову систему, щоб навантажити електротранс. Але за місяць виявляється, що парку електротранспорту в наявності рівно в 2 рази менше ніж заплановано ( а раніше, напевно, про це ніхто не знав...). Тепер, коли трохи підрихтували маршрути - виявляється, що електротранс не заробляє... Цілком очевидно, що це не в лютому-березні виручка впала, а просто в січні була більша.

Доречі, не слід забувати, що, через ремонт, не їздять 9 і 1 трамваї + купа маршрутів змушені їхати по Героїв УПА і виходить, що вони поки дублюють 9,10 і 2 тролейбуси.

Тарас Гулка - 5-4-2012 у 11:49

Згідно звітів перевізників, великий автобус приносить 20 грн. в день :o

http://zik.ua/ua/news/2012/04/05/342649

Допоки не буде контролю за водіями і виручкою ситуація не зміниться. Переповнені автобуси будуть "збиткові".

Андрій Пелещишин - 11-4-2012 у 21:41

Цікавий момент. Власники обласних маршрутів потрішки собі підбирають "крихти", які щедро порозкидала міська влада своєю реформою, коли фактично закрила найкращі маршрути.
Так власники 184а відчули смак практично монополії на керунку "Мазепи-Городоцька" і взагалі смак низької конкуренції на Мазепи і Чорновола. І з завтрашнього дня обіцяють продовжити 184, пустивши його уже з кінця Личаківської до Підвальної і там вже на Городоцьку і до Рудно.

Юрій Сєров - 18-4-2012 у 19:48

Реформа триває! :)
45 (колишній 50) фактично повернули на старий маршрут. Тепер він їздитиме не до Русалки Дністрової, а до пл.Петрушевича (через Стефаника, Дудаєва і пр.Шевченка), практично так, як їздив колись 50 у вихідні дні (раніше кінцева була на пл.Галицькій)

А ще 48, який здається тепер не їздить, пустять як половинку 95-го - "Його маршрут пройде вулицями Виговського, Володимира Великого, Княгині Ольги, вниз по Коперніка з проїздом через Дорошенка і з виїздом на проспект Свободи. Кінцевої у центрі не буде. Тож повертатиметься автобус по Князя Романа до вул. І. Франка, Вітовського і далі по Княгині Ольги в аеропорт."

Ще декілька змін і ми повернемося до доброї старої схеми... :)

Вулицю Франка вже завантажили вже аж занадто, імхо.

Андрій Пелещишин - 18-4-2012 у 19:59

І ще про 184а :)
На ньому вже з'явилися великі автобуси. Ринок бере своє

Юрій Сєров - 18-4-2012 у 20:08

Думаю 21 (колишній 46) також запустять тим же шляхом.

Тарас Гулка - 19-4-2012 у 09:20

Ринок бере своє, але реформатори вносять далі корективи. Хочуть змінити кінцеві зупинки приміських маршрутів, які йдуть через місто.
http://zik.ua/ua/news/2012/04/18/344507

Тепер буде завантажена пл. Кропивницького (кінцева 3 маршрутів).
А ще 184А пропонують пустити через Левандівку, Шевченка, Тунельна.

Юрій Сєров - 19-4-2012 у 12:13

Усьо, капець. Не маю вже чим їхати на АС-2 :(
Нема слів, одні емоції :mad:

Андрій Пелещишин - 19-4-2012 у 19:12

З 184 "прикольно" придумали.. :(
Вони вже приблизно по такому маршруту через Тунельну пробували 12-й гнати, і скільки він так поїздив? Від нового року до Різдва повітря повозив, і переключився на маршрут через центр.
Сподіваюся, що в ЛОДА побояться влазити в такі сумнівні зміни.

Андрій Пелещишин - 9-7-2012 у 15:30

Під шумок "Євро-12" скасували трасферні квитки...
http://zik.ua/ua/news/2012/07/09/357749
Цитата:
агадаємо, як повідомляв 13 червня телеканал ZIK, в міському управлінні транспорту та зв’язку ЛМР зазначили, що трансферні квитки скасували тільки на час Єврочемпіонату. Оскільки через фан-зону під Оперним кінцеві зупинки змінено і радіальні маршрути розірвано, то й трансферні квитки не доцільні, кажуть посадовці. Однак про остаточне скасування поки що не йдеться.

Але трансферні квитки після «Євро» так і не відновили. Пасажирам доводиться витрачати вдвічі більше грошей на проїзд. Зазначимо, що з трансферними квитками можна було пересідати з одного автобуса на інший і при цьому не доплачувати. Тепер потрібно платити чотири гривні, аби дістатися через центр з одного кінця міста в інший.

Натомість начальник управління транспорту та зв’язку ЛМР Микола Жук у коментарі IA ZIK повідомив, що трансферні квитки ще не скасовували остаточно. Наразі проводиться аналіз пасажиропотоку, щоб визначити, чи знову дозволяти безкоштовну пересадку пасажирів чи ні.



Тарас Гулка - 9-7-2012 у 21:59

Фраза
Цитата:
Наразі проводиться аналіз пасажиропотоку, щоб визначити, чи знову дозволяти безкоштовну пересадку пасажирів чи ні.

вбиває...

Та ви ж розказували, що рік вивчали пасажиропотоки, що схема руху ідеальна і трансфери спасуть Львів...
Слів не вистачає на тих "господарників"

Андрій Пелещишин - 9-7-2012 у 22:37

А який смисл аналізувати той містичний пасажиропотік? Цей "транспортний аналітик" може сказати, а що саме має показати аналіз, щоби квитки вернули? У якому випадку вернуть? Коли є значний потік, чи коли нема взагалі?

Андрій Пелещишин - 10-7-2012 у 17:54

Доволі різка реакція обласної влади на пропозицію змінити схеми руху приміських маршруток
http://zik.ua/ua/news/2012/07/10/358084

Юрій Сєров - 10-7-2012 у 18:21

Оскільки міська рада не може приймати закон про мови, то вона привертає до себе увагу маршрутками. :)
Здається вже всі зрозуміли, що вся реформа - шило на мило. Плюсом стала поява великих автобусів, але для цього схему міняти було непотрібно. Очевидні мінуси - подорожчання проїзду і зникнення потрібних маршрутів, до яких вже звикло населення міста.
Обіцяні покращення типу електронного квитка, gps-давачі в автобусах і комплексна система управління рухом автобусів так і не були виконані. Трамваї та тролейбуси, які були необхідні для компенсування скасованих автобусних маршрутів не були закуплені до Євро, а значить вже не будуть закуплені найближчим часом.

Юрій Сєров - 25-4-2013 у 17:10

Шоу маст го он! :baddevil:

Львів транспортний. Вечірніх маршруток поменшає?

Щойно львів’яни нарешті звикли до транспортної системи, яку впровадили у місті трохи більше року тому, як, ймовірно, доведеться готуватися до нових змін. Місцева влада визнала транспорту мережу «далеко недосконалою» і готується до її корегування.
http://zik.ua/ua/news/2013/04/23/405771

Спальні райони стануть ґетто, в які і з яких з 20:00 до 08:00 буде не добратися і не вибратися.
Останнім кроком, я так розумію, буде повернення до схеми, яку скасували 01.01.2012.

Юрій Сєров - 13-6-2014 у 11:07

Усі вже звикли до нової транспортної схеми? Чудово, бо скоро знову буде оновлення! :baddevil:
Міський голова Львова Андрій Садовий доручив управлінню транспорту та зв’язку ЛМР створити робочу групу, яка має переглянути транспортну схему міста «з точки зору здорового глузду».

Відповідне доручення він дав під час засідання міськвиконкому у п’ятницю, 13 червня.

Впродовж двох тижнів управління транспорту та зв’язку має продумати відповідну стратегію нової транспортної схеми, яких фахівців треба залучити, скільки потрібно коштів, після чого відзвітувати на нараді у ЛМР.

«Я би попросив, щоб ви очолили робочу групу, долучивши фахівців з Львівської політехніки, консультантів, з якими ми уже працювали, і переглянули нашу транспортну схему з точки зору здорового глузду. Я розумію, що для цього потрібні бюджетні призначення, але хочу, щоб наша транспортна схема відповідала реаліям сьогоднішнього дня і була комфортною, насамперед, для мешканців», – звернувся Садовий до начальника управління транспорту та зв’язку ЛМР Віктора Щира.

Він зауважив, що час від часу у мерію надходять пропозиції щодо внесення змін до схеми руху того чи іншого маршруту.

«Але це не завжди спрацьовує в комплексі. Все має бути гармонійно. Тому маємо зробити супервізію сьогоднішньої транспортної схеми, вийти на правильне формування завдання, врахувавши розвиток електротранспорту, початок будівництва трамвайної колії на Сихів, ремонти, які уже зроблені у Львові та дороги, які ще прокладаються. Усе це треба бачити в глобальному розумінні», – підсумував мер Львова.

Ярема П. - 13-6-2014 у 20:40

О, це напевно нова схема дерибану бабла з Європи і бюджету появилася.

Юрій Сєров - 14-6-2014 у 00:11

Мабуть Садовий відчуває в собі силу викинути свободівців з перевезень.
До речі, цього разу ціну на проїзд підняли навіть без усяких обіцянок великих нових автобусів з кондиціонером.

Андрій Пелещишин - 15-6-2014 у 17:29

Поки на нас не звалилося чергове покращення, спробую підвести маленькі підсумки супер-реформи, яку нам довелося пережити.
1. Уся реформа виявилася фікцією на концептуальному рівні. Усі супер-ідеї навзірець єдиного електронного квитка чи GPS-моніторингу виявилися або фікцією, або просто нежиттєздатними (напевно задумувалися як такі з самого початку). Я маю на увазі розчищення основних магістралей від маршруток. Та ж Чорновола на момент початку реформи залишилася взагалі без маршруток, які їздили по загуминках. Але за півроку уже по ній їздить не менше 10 маршруток.
2. Катастрофічно впала дисципліна перевізників. Після 22 години міський транспорт практично не дихає. А ще років 4 тому добратися додому на маршрутці в 23-30 було звичайною справою. А останні десь шастали і до 1 ночі. Деякі маршрути (наприклад 12) практично ігнорують схему руху, скорочуючи маршрут на 5-6 зупинок.
3. Корки... тут складно щось сказати. Запуск нової схеми співпав майже день в день з відкриттям після штучно затягнутого на кілька місяців ремонту проспекту Свободи. Що звичайно зменшило корки, і цілком можливо, засоціювалося у багатьох з новою схемою, але як воно насправді, сказати важко. Точно можна сказати, що з'явилися нові місця напруги, наприклад навпроти готелю Львів (біля Кумпля), де на доволі широкому проспекті корки є постійно. І не просто корки, а якась каша з маршруток і автівок. Зменшення окремих корків (наприклад біля Оперного та особливо церкви Анни) є заслугою не нової схеми маршруток, а нової схеми розв'язок, запровадження одностороннього та кругового руху.
4. Є окремі вдалі знахідки. У моєму напрямку це 26 і 19 маршрутки. Перша вдало підійшла жителям мікрорайону вулиць Лінкольна-Хвильового і Замастинівської. Але їм вона підходить завдяки дуже високій частоті і дисципліні. І хоча до магістралей жителям недалеко, вони впевнені що маршрутка проїде "під вікном" і вже нікуди не йдуть. З 19-м ситуація подібна до навпаки. Вдало видуманий маршрут фактично відкрив коротку дорогу з півночі Львова та АС2 на Сихів, паралельно довозячи купу людей у промзону вулиці Богданівської. Але дуже низька дисципліна маршруту нівелює його цінність. Бо чекати на цього це те саме, що грати в рулетку. Особливо не в пікові години. І люди йому не довіряють, їздять через центр.


Підсумок - користі місту нуль цілих нуль десятих. Окремі позитивні маршрути можна було спокійно запустити і в старій схемі, поступово її модернізувати. Негативу вистачає. Вважаю, що реформа була великою помилкою (або аферою).

Юрій Сєров - 16-6-2014 у 14:29

Ще реформа передбачала покращення рухомого складу за рахунок переходу з "еталонів" на нормальні автобуси - цього не сталося.
І усунення дублювання маршрутів з електротранспортом - по-перше дублювання залишилося, по-друге - їхати травмаєм - це також рулетка, дуже вже часто ламаються чи застрягають в заторах, інтервал руху 4 і 5 трамваю - 20-25 хв. в теорії, тому такі маршрути лише викликають саркастичну посмішку...

Андрій Пелещишин - 15-1-2019 у 16:35

Відновив свою роботу 19 маршрут. Один мабуть з найбільш контраверсійних - з одного боку, водії жалілися, що він не вигідний. З другого - маса людей висловлювала своє незадоволення тим, що він не працює.
Власне кажучи, заради таких маршрутів по ідеї робилася транспортна реформа 6 років тому. Запустити транспорт між районами міста в об'їзд усієї центральної частини. На 19-му маршруті житель Сихова чи Личакова може доволі непогано добратися до Лікарні швидкої допомоги (згодіться, що це важливо), Епіцентру, Торпедо, АС2. Та й жителям Щурата, Миколайчука та навіть Мазепи без нього складно попасти на таку ніби недалеку АС2, Епіцентр чи "Бульку".
Але такі маршрути завжди будуть жити, якщо люди в них віритимуть. Якщо воно ходило раз в годину і без закономірності, то ніхто на нього не розраховував. І жителі Сихова пхалися через центр міста, і з мого району до АС2 треба було їздити до Хімічної і назад по Липинського (ну або йти пішки). А що робити? Не будеш стояти без жодної інформації про те, коли він буде і чи буде взагалі.

Наразі виглядає, що лінію запустили потужно. Хочеться вірити, що не це не триватиме два тижні, а хоча би до літа, щоби люди повірили і перебудували звички і маршрути.

На жаль, 12-й (теж цікавий) наразі не відновили.

Андрій Пелещишин - 24-3-2019 у 15:48

В принципі можна вважати, що міська влада офіційно визнала реформу маршрутів, навколо якої ми сперечалися, невдалою.
Поясню, чому так кажу. Коли реформа подавалася суспільству, наріжним каменем її було бажання забрати маршрутки з центральних вулиць Львова, бо вони, бачите, заважають. Так, по проспекту Чорновола взагалі не планувалося автобусів, лише 13й тролейбус. Але життя все одно все розставило по місцях, а вже кілька тижнів, як на Чорновола офіційно запроваджена окрема полоса для руху громадського траспорту. Тобто ситуація змінилася на абсолютно протилежну. Припускаю, що подібні нововведення є ще десь по місту.

Юрій Сєров - 25-3-2019 у 15:56

За ті роки "вбили" вул. І. Франка, як її закриють на ремонт, черговий апокаліпсис почнеться.

Рост - 26-3-2019 у 09:50

Франка? Що саме там вбили? Бо нічого геть критичного не можу пригадати.

Юрій Сєров - 27-3-2019 у 15:23

Ну, оті плити, на які ставляться шпали, вже добряче попросідали. Минулого року вже навіть щось там підремонтовували.

Рост - 29-3-2019 у 10:09

Юрку, про Франка ти щось дуже перебільшуєш.
Я регулярно по цій вулиці їжджу і ну ніяк припасувати слово "вбили" до неї не можу.

Юрій Сєров - 29-3-2019 у 13:14

Нє, ну порівняно з іншими, то нє... :)

Андрій Пелещишин - 29-3-2019 у 22:34

Якщо хочете справді вбиту вулицю, то рекомендую Богдана Хмельницького в районі Ас2 і фуршету. Ото родео! А маршруток там тьма