Навіть якщо ДТП сталося не з Вашої вини, можливо щось Ви могли реально зробити щоб
запобігти цьому?
Які поради можна дати для уникнення аварій?
Чи змінюєте свою поведінку за кермом після ДТП?
Можна залишати коментарі з порадами.
З того що частіше спостерігаю на дорозі - зменшення швидкості та достатня
дистанція могли вирішити багато проблем.Ярема П. - 17-3-2009 у 21:24
Щось я чогось не розумію - оце опитування це каяття після аварії, типу чого я того
чи сього не зробив? По моєму це безглуздо, картати себе після того як діло вже
зроблено. Все що можна, це зробити висновки - наприклад перші 10 в опитуванні, а в
ідеалі взагалі позбутися машини.
І якщо "не з Вашої вини ДТП", то тоді як можна було запобігати, якщо вини нема?
А поради для уникнення аварій описані в книжечці, яка є на всіх курсах автоводіїв
і в правилах.
Після ДТП всі їздять уважніше. Або взагалі не їздять.Дмитро Тарасов - 17-3-2009 у 21:37
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ярема П.
...І якщо "не з Вашої вини ДТП", то тоді як можна було запобігати, якщо вини нема?
...
Варіант 1 - Не ставити шиповані шини щоб не в'їхали взад
Варіант 2 - Ставити авто на парковку а не під балконом що ледь не падає (центр
Львова!)
....
Якщо є досвід чи ідеї, кажіть.
Статистика також цікавить.Юрій Сєров - 17-3-2009 у 21:51
Взагалі, все залежить від ситуації, що сталася. Людина сама має відчувати де була
її провина і яку помилку вона допустила. Давно не водив, але наскільки пригадую,
що коли сидиш за кермом - робиш все, що вважаєш у той момент правильним.
Усвідомлюючи помилку, навряд чи хтось би її зробив. Назагал це називається
досвідом.
Не зрозумів, до чого тут балкони?Ярема П. - 17-3-2009 у 22:14
То все "якби" - от якби я того і сього не робив, то би може того і сього не було. Може б
просто було написати : які на Вашу думку або з Вашого досвіду причини ДТП.
Відповідно тоді:
Зменшити швидкість-> Перевищення швидкості
Пропустити когось (надати перевагу в русі)-> порушення правил про перевагу на
дорозі
Прослідкувати за технічним станом авто-> несправна машина
Не робити різкіх маневрів (об'їхали собаку на дорозі?)->різкі рухи під час
маневрів
Збільшити дистанцію-> недотримання дистанції
Не сідати за кермо у хворобливому стані та стані ....-> їзда хворим або
напідпитку
Дотримуватись знаків-> недотримання знаків дорожнього руху
Їздити уважніше-> неуважна їзда
Поставити парктронік-> - що то таке?
Не їздити по Львову-> то само
Не їздити у погану погоду -> їзда в погану погоду.
Якщо тако подивитися, то зразу стане ясно, що оті всі випадки регулюються
правилами дорожнього руху, і недотримання їх веде до ДТП... То що ж тоді малося на
увазі в тому опитуванні - чи дотримуємося правил дорожнього руху? Та і статистика
говорить - біля 90% - недотримання правил дорожнього руху (в тому числі і
неуважність за кермом), несправний стан авта - 8%, решта - непередбачені катаклізми
(блискавка, дерево впало на машину, вода залила, метеорит попав в машину - якщо це
можна вважати дтп, звичайно). Юрій Сєров - 17-3-2009 у 22:21
Наскільки я знаю найбільший відсоток - перевищення швидкості. Обгони мабуть також
мають серйозний відсоток.vovka - 18-3-2009 у 02:05
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Дмитро Тарасов
Які поради можна дати для уникнення аварій?
як це не банально але треба навчитися їздити. не просто їздити як їздить 99%
шоферів, а пройти більш серйознішу підготовку чим на звичайних курсах водіння.
є спец. курси, можна читати спец. літературу і пробувати на закинутій дорозі різні
прийоми в різних погодніх умовах (сніг, дощ, лід і т.п.)
Цитата:
Чи змінюєте свою поведінку за кермом після ДТП?
серйозних ДТП небуло, хіба пару дрібниць.. але декілька разів чудом уникнув
зіткнення. Так от поведінка міняється на наступні декілька днів, а далі все як
завжди.vovka - 18-3-2009 у 02:08
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ярема П.
в опитуванні, а в ідеалі взагалі позбутися машини.
І якщо "не з Вашої вини ДТП", то тоді як можна було запобігати, якщо вини нема?
хороший водій має дорожню обстановку прогнозувати наперед. якщо в вас хтось
заїхав, значить формально вини нема (згідно букви закону так сказати), але реально
в тому є і ваша вина бо ви не передбачили такої можливості.
наприклад ви стоїте на світлофорі і замість того щоб контролювати все навколо ,
клацаєте мобільний, з кимсь розмовляєте чи ще якісь дурниці.. а в цей же час ззаду
їде камаз в якого відмовили гальма
винуватий звичайно він, але вам то не легше від цього.
або ось наприклад моє міні дтп в центрі.
городоцька між магнусом і цирком. підйом. пробка. спереді мене великий бус типу
івеко маршрутки. дистанцію я вибрав трохи невдало. буквально метр а може і менше.
всі стоять. і тут бус включає задню і здає назад і прямо мені в бампер. висновок -
потрібно було зробити більшу дистанцію, і відразу сигналити коли він включив
задню, а не вже коли рухався в напрямку мене.Ярема П. - 18-3-2009 у 02:18
Цитата:
Оригінальне повідомлення від vovka
реально в тому є і ваша вина бо ви не передбачили такої можливості.
наприклад ви стоїте на світлофорі і замість того щоб контролювати все навколо ,
клацаєте мобільний, з кимсь розмовляєте чи ще якісь дурниці.. а в цей же час ззаду
їде камаз в якого відмовили гальма
винуватий звичайно він, але вам то не легше від цього.
Аякже, і їздити треба, озираючися щосекунди, щоб якийсь ідіот не влетів, і по
вулицях ходити, постійно озираючись, переходити вулицю короткими перебіжками...
В такому випадку в мене більше варіантів не бути покаліченим в ДТП, а залетіти на
кульпарківську з певним діагнозом.
Банальне виконання правил і вміння водити машину серед машин, а не "то я ту їду, ану
гет з дороги".
А якщо на то пішло, то золоте правило трьох Д ніхто не відміняв.Ярема П. - 18-3-2009 у 02:21
Цитата:
Оригінальне повідомлення від vovka
буквально метр а може і менше. всі стоять. і тут бус включає задню і здає назад і
прямо мені в бампер. висновок - потрібно було зробити більшу дистанцію, і відразу
сигналити коли він включив задню, а не вже коли рухався в напрямку мене.
Я роблю висновок такий - а може взагалі не треба сідати за кермо? Результ з твого
вистновку і мого такий самий, лиш то що мій безпечніший Demyan - 18-3-2009 у 10:16
Вся теорія це добре але це все до одного....без практики.
Погоджуюся з тим що писав vova.
Щоб дійсно водити добре треба мати досвід і практику - причому цей дії водія мають
відбуватися автоматично, а не сидіти і думати що робити що не робити. Хочете добре
їздити в різних умовах - вчіться, спец курси де будуть свторюватися умови
відповідні - і в разі дії що може спричинити ДТП - підсвідомо водій зробить те що
має зробити а не буде думати і тратити час - адже тут важливою може бути доля
секунди.Ярема П. - 18-3-2009 у 10:22
Demyan, влучно. Досвіду ніщо не замінить. vovka - 18-3-2009 у 14:44
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ярема П.
Аякже, і їздити треба, озираючися щосекунди, щоб якийсь ідіот не влетів, і по
вулицях ходити, постійно озираючись, переходити вулицю короткими перебіжками...
сарказм недоречний.
якщо ловити гав то можна і пішки йти і в люк впасти, або якогось бугая плечем
задіти і потім в лікарню попасти. варіантів безліч, но їх можна передбачити.
а машина це засіб підвищеної небезпеки. вже як сів за руль то будь добрий і
озирайся навколо (зеркала для чого придумали ? ) і будь максимально уважний.
ну я нікого не переконую, можете їздити як хочете і далі 20 метрів на дорозі прямо
перед собою нічого не бачити і ні про що не думати, але в критичній ситуації такі
"водії" будуть в канаві, а підготовлені водії спокійно поїдуть далі.
навіть якщо ви профі, то не значить що сотні інших навколо з купленими правами
такі ж самі профі. їх треба остерігатися і прогнозувати їхню поведінку
мільйон ситуацій в яких формально ти ніби і не винуватий но реально ти отримав
купу проблем. всіх аварій можна уникнути, або принаймні значно зменшити їхні
наслідки.
Досвід це звичайно добре, але хороший досвід без хорошої теоретичної і практичної
підготовки здобути тяжко. Якщо на курсах поганий інструктор передасть свій
"досвід" і ви так поїздите пару років, то потім буде тяжко позбутися неправильних
рефлексів (як от наприклад їзда на нейтралі як то мене колись "вчив" інструктор).
Короче кажучи щоб безпечно їздити треба вчитися як і в будь-якій професії. Рост - 20-3-2009 у 00:40
Все правильно, є така річ, як бачення дорожньої ситуації. Тобто вміння наперед
прогнозувати поведінку інших учасників дорожнього руху. Це приходить з досвідом,
коли сам процес керування автомобілем стає настільки рефлекторним, що ти про
нього не думаєш, як не думаєш, як дихаєш - просто робиш це. Тоді свідомості вистачає
бачити всю ситуацію ніби зі сторони, згори, і реагувати з випередженням.
А до того, теж як тут уже говорили, потрібно якомога скоріше навчитися досконало
керувати автомобілем. Вірніше не так - треба точно знати, як себе поведе твій
автомобіль в тій чи іншій ситуації і не виходити за рамки зриву.volkorny - 20-3-2009 у 17:38
Є таке контр-аварійне правило "трьох Д" - "Дай дорогу дурню"