Форум Рідного Міста

Про паркування авто... (автівки в центрі міста)

pomko - 18-2-2004 у 13:06

Усім відомо (крім влади) про проблему місця для парковки авто у Львові. Звичайно хочеться щоб машина стояла під хатою, ну чи неподалік... Конкретніше: я проживаю по вул. Дорошенка, а там ,як відомо, машини паркують посеред дороги. А тепер ДАІшники ходять і відкручують номери. Спочатку пояснив їм що не мають права, бо існує лише ст.37 ЗУ Про дорожній рух. Недоходило. Написав у прокуратуру скаргу про перевищення службових повноважень-дойшло. Тепер працює евакуатор. Знетерпінням чекаю на зустріч з ним, так як у законодавстві ще не знаходив норм про право забирати машини евакуатором. Це неправомірно (на мою думку). Крім цього, по словам чиновника вони (далі цитата) обіцяють у наступному році активно взятись за евакуацію автомашин, які стоять в неналежних місцях і заважають рухові автотранспорту. Передовсім спеціальні служби (серед яких також буде проведено конкурс) будуть евакуйовувати ті машини, які . ”Мова йде про автовласників, які кинули своє авто напризволяще на довгий час, вважаючи, очевидно, що та чи інша вулиця - стоянка для його авто”, - пояснює Ярослав Вовчак. Таких недбайливих господарів будуть попереджувати про процедуру евакуації заздалегідь, десь за тиждень. І згодом, якщо власник не відреагує на попередження, машину просто відтранспортують на штрафмайданчик. Щоб забрати звідти машину, водій спочатку буде змушений оплатити витрати на евакуацію авта. Щоб не потрапити в таку халепу, пан Вовчак радить забирати свої автомашини з магістральних та прилеглих до них вулиць. Щоб водії одразу розпізнавали вулиці, з яких їх можуть евакуювати, на них буде встановлено таблички ”На вулиці діє евакуатор”.
Чи це означає що під категорію "довго стоять у певних місцях" підпадає авто що стоїть там на період обіду, ну і вечором години три...???? Іще одне, може хто зустрічав у законодавстві норми про право евакуатора забирати машини на штрафмайданчик?? Буду вдячний за відповіді і пропозиції..... Давайте обговоримо цю проблему.

Рост - 18-2-2004 у 13:50

Наскільки я пригадую, над середньою смугою на вул.Дорошенка висить знак "Зупинка заборонена".
А ви систематично порушуєте ПДД, зокрема, не лише зупиняєтесь, але і паркуєте автомобіль на цій смузі.
В даному випадку таке паркування призводить до створення суттєвих завад рухові транспорту, особливо в часи пік.
То в чому суть запитання? Як паркувати машину під забороняючим знаком і уникнути відповідальності?
Так, Львів зовсім не розрахований на ту кількість автомобілів, яка пересувається сьогодні його вулицями. І чи можна знайти вихід, щоб і вівці були цілі, і вовки ситі - не знаю. Єдиний спосіб - створення спеціальних стоянок в наближених до центру околицях. Але тоді також не буде можливості під`їхати безпосередньо до свого будинку, а доведеться хвилин 5-10-15 іти пішки.

Сам я теж автомобіліст, їжджу вулицями Львова вже років 17. І теж зустрічаюся з проблемою паркування, хоча не так гостро, бо мешкаю на тихій вуличці, де завжди є місце для авто, та і працюю теж не в центрі.

Вихід, як уже казав, бачу один - організація платних стоянок з охороною в наближених до центру околицях. Думаю, якщо помізкувати, то можна такі місця знайти.

Користувач Олесь - 18-2-2004 у 16:03

Очевидно, що коли паркуєш в зоні дії забороняючих знаків, то треба бути готовим до подібних неприємностей. За кордоном номери з авта, ясно, ніхто відкручувати не буде (зрештою, вони тут і не прикручені), але або заберуть авто евакуатором - за умови, якщо воно перешкоджає рухові авт чи пішоходів, стоїть перед чиєюсь брамою, гаражем, на приватній ділянці тощо, або, якщо таких перешкод авто не створює, то на переднє ліве колесо вберуть так званий блокатор.
Думаю, що міська влада у Львові вхопилася перебирати передовий західний досвід штрафування і евакуації, оминувши, проте, важливий крок - не забезпечили можливостей "правильного" паркування, враховуючи і безкоштовне - загальноприйнятим є одночасно з платними послугами надавати і безкоштовні, це стосується паркування, кльозетів тощо. Виходом з ситуації могло би бути будівництво в місті багатоповерхових стоянок, які не потребують великої площі, і котрі, власне і були би платними зі збором оплати наприклад при виїзді, і впорядкування на вилицях платних і безкоштовних місць для паркування. Оскільки є негативний досвід збору плати працівниками міліції і паркувальних служб, то може, варто би було запровадити продажу карток в ґазетних кіосках (картка на визначений час, де власник автомобіля зазначає дату і годину і залишає картку на панелі приладів, щоб було видно з вулиці). Багатоповерхові стоянки би вивільнили вуличні місця, там би могли паркувати ті, хто залишає авто на довший час, наприклад хто йде на роботу на цілий день. Напрошується тільки питання, чи таке коли-небудь збудують, чи буде такий проект прибутковим для майбутнього інвестора.

pomko - 18-2-2004 у 23:28

Для NetGuy: Суть мого запитання полягає в тому, чи Ви бачили чи читали рішення міськради чи накази ДАІ про право знімати номери або роботу евакуатора?? Ви все ж таки на сторінці міськради адміном (пробачте якщо неправий). Дійсно цікавлять такі документи. А про знаки на вул. Дорошенка, це окрема історія. Для прикладу можна навести ситуацію з машинами митниці які там же стоять...... І нічого. Стоять. Так, дійсно, я порушую ПДР, і цим самим заважаю рухові машин. Але ж про мене ніхто не думає що мені там проблематично паркуватись...... І про відповідальність я не дуже переживаю. Скоріше я хочу застосувати до своєї проблеми приказку: Закон як дишло, куди запхав-там і вийшло. Тобто піджати його під свої інтереси. Правильно написав Олесь: "Думаю, що міська влада у Львові вхопилася перебирати передовий західний досвід штрафування і евакуації, оминувши, проте, важливий крок - не забезпечили можливостей "правильного" паркування, враховуючи і безкоштовне - загальноприйнятим є одночасно з платними послугами надавати і безкоштовні, це стосується паркування, кльозетів тощо." Ось де проблема.

pomko - 18-2-2004 у 23:42

Згоден з Вами ПОВНІСТЮ! Таке враження шо сам то все і написав. І все ж, чи доводилось Вам стикатись із законодавством про номерні знаки чи роботу евакуатора??

Рост - 19-2-2004 у 11:44

Я не адмін в міськраді. Звідки така думка?

Я так розумію, що поки що не мають права евакуювати за парковку з порушенням ПДР, але є уже винесені законопроекти про зміни в цьому напрямку. Обговорюються. Верховну Раду маю на увазі.
Це не може бути рішенням міськради, про номери і евакуацію. Це повинен бути закон. Міськрада може приймати рішення хіба про платне паркування, встановлення знаків, чи подібні.

ЗОРЯНА - 19-2-2004 у 12:55

Такі знаки повивішували вже в кількох місцях. Особисто бачила 3 - на Доррошенка, Коперника та Франка. На Франка правда посеред дороги вже немає жодного авта!

pomko - 19-2-2004 у 22:38

для NetGuy: Пробачте що зарахував Вас до числа адмінів, справді сам незнаю чому. Просто часто зустрічається тут Ваш логін. Пробачте ще раз за наступне запитання, кортить знати чи Ваша робота якось повязана з юрипруденцією. Ви вказали що "Це не може бути рішенням міськради, про номери і евакуацію. Це повинен бути закон. Міськрада може приймати рішення хіба про платне паркування, встановлення знаків, чи подібні", тому от і питаю. І проце я якраз і хотів взнати, чому це наші ДАІшники, порушуючи закон, виконують незаконні накази. Хоча останнє запитання не до Вас особисто, а так, для загалу......

pomko - 19-2-2004 у 22:39

Щиро вдячний усім, хто підтримує тут дискусію. Готовий відповідати на запитання та пропозиції.

Рост - 20-2-2004 у 09:28

Тут мій нік зустрічається часто, бо на Форумі я модератор, та і працюю зараз адміном. Але не в міськраді, як, зрештою і ця сторінка до міськради не має відношення, це виключно приватний проект Андрія Пелещишина.

В топік. ПДР - це закон України. Міськрада не може вносити змін в закони усієї держави. Вона може лише створювати підзаконні акти в межах чинного законодавства.
На даний момент в ПДР зазначено чітко випадки, коли автомобіль забирається на штрафплощадку. Щодо ж виходу за межі закону працівників внутрішніх органів - це типова практика для нашого сьогодення.
Раніше я захищався від таких моментів з допомогою певної серії номерного знаку і ще деяких подібних речей. Хоча не зловживав в жодному разі, це просто захищало від незаконних наїздів.
Зараз це все відмінили, тому захищатись доведеться знанням законів.

Рост - 20-2-2004 у 09:40

Щойно відповів мені один юрист, що практикує в тому числі і, так би мовити, автомобільне право :)

"Согласно ст.37 Закона "О дорожном движении", запрет эксплуатации - толшько путём снятия номеров! Штрафплощадка - только в случае криминала (машина в угоне по Украине, либо причастна к ДТП с пострадавшими или иному преступлению - в этом случае изымается как вещдок). "

pomko - 20-2-2004 у 12:35

NetGuy: Дякую, я читав думку цього юриста. Сам також був писав туди на сайт. Можете глянути на тему "Помогите! О номерних знаках", вона здається там вкінці на сторінці. Тобто, разом ми дійшли до того, що все таки їхні (ДАІ) дії незаконні. Ще раз дякую за "співпрацю"!:sing:

pomko - 21-2-2004 у 13:15

Шановні Львів"яни! Прочитав на сайті що "Впродовж трьох місяців ситуація на вулицях нашого міста кардинально покращиться. Таку обіцянку дав виконувач обов`язків начальника ЛМУ УМВСУ у Львівській області Михайло Курочка. Розвантажити львівські вулиці та збільшити їх пропускну здатність мають евакуатори. Такий порядок затвердив учора Львівський міськвиконком щодо примусового переміщення та зберігання транспортних засобів у місті Львові, залишених без догляду і припаркованих із порушенням правил дорожнього руху." Хто знає де б можна було почитати "той порядок", прийнятий міськвиконкомом. Бо чисто вже здуріли ті наші чиновники. Чи в них юристів немає, чи їм ПОФІГ просто.... Зараз матюкнусь..........

Соломія Федушко - 28-10-2009 у 10:56

Львову потрібна стратегія паркування, – Андрій Садовий

«Має бути стратегія міста з паркування. Якщо поруч з підземними паркінгами, будівництво яких планується у Львові, можна буде ставити машини безкоштовно, то чи ефективною буде діяльність самого паркінгу?» – заявив сьогодні, 27 жовтня, під час брифінгу міський голова Львова Андрій Садовий.

Мер Львова зазначив, що визначені під будівництво підземних паркінгів у Львові місця на вул. Вітовського, Стефаника-Коперніка та площі Петрушевича, є цілком адекватними. Також Андрій Садовий додав, що всі ці місця передбачені у генплані саме для цього.

«Робота над Генеральним планом Львова йде чітко за графіком. Вона передбачає певні погодження у профільних міністерствах у Києві. Генеральний план буде винесено на розгляд сесії Львівської міської ради у кінці листопада - на початку грудня цього року», –додав Андрій Садовий.

Катерина Слобода - 28-10-2009 у 12:00

Дуже мені подобається як вирішили проблему паркування в Кракові.(Не знаю, можливо, то так по всій Польщі...) Там автомобілі можна припаркувати на тротуарах. І ні корків по дорогах, ні евакуаторів нема ніде...
Чистий спокій мають... Як знайдеш вільне місце- паркуйся де сподобалось. ІМХО, дуже зручно. Але тут є одне "але". Тротуари досить ширші, ніж в нас і нема чіткої межі між дорогою і тротуаром.

Соломія Федушко - 28-10-2009 у 12:29

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Катерина Слобода
Дуже мені подобається як вирішили проблему паркування в Кракові.(Не знаю, можливо, то так по всій Польщі...) Там автомобілі можна припаркувати на тротуарах. І ні корків по дорогах, ні евакуаторів нема ніде...
Чистий спокій мають... Як знайдеш вільне місце- паркуйся де сподобалось. ІМХО, дуже зручно. Але тут є одне "але". Тротуари досить ширші, ніж в нас і нема чіткої межі між дорогою і тротуаром.


Але у Львові досить вузенькі вулички. Якщо ще б паркували машини, де заманеться, тоді нереально буде пішоходам пересуватись.

Юрій Сєров - 28-10-2009 у 15:42

На Сербській і ще багато де по центру перейняли цей досвід. Після цього пройти нереально.

Demyan - 28-10-2009 у 16:46

е ні..то не для нас...якщо навть на широкій вулиці з великим тротураом - то ді встануть в 3-4 ряди так що перша машина не виїде. Мудрі водії лишають на лобовому в такому разі свій телефон..але це робить дуже мало - приходить чекати копати машину бо не можеш виїхати.

2248

Andreas - 20-3-2012 у 01:24

Цитата: Початково розміщене учасником Ігор Домін  
А якщо заплатити штраф за паркування на доріжці? Міліція ніколи не відмовиться витягнути з кишені водія, а це - ще одна можливість. Так хоча б можно звільнити тротуари від авто.

Ну так, звісно, штраф, плюс - евакуатор, плюс - "користування" штрафмайданчиком...
А на логічне запитання "А де ще можна у місті запаркуватися?" змістовна відповідь "Мене не цікавить - бабкі давай!"
Ні, панове, спочатку треба, думаю, побудувати кількадесят паркхаузів та підземних гаражів (для Львова 50000 паркплятців буде нормально), а вже потім вимагати від людей дотримання правил паркування.

Юрій Сєров - 20-3-2012 у 13:03

Цитата:

А на логічне запитання "А де ще можна у місті запаркуватися?" змістовна відповідь "Мене не цікавить - бабкі давай!"
Ні, панове, спочатку треба, думаю, побудувати кількадесят паркхаузів та підземних гаражів (для Львова 50000 паркплятців буде нормально), а вже потім вимагати від людей дотримання правил паркування.

Трохи погоджуся, трохи - ні.
Парковки потрібні - це факт. Але де їх збудуєш, особливо в історичній частині? А саме там найбільше проблем з припаркованими на тротуарах машинами.
І хто на це гроші дасть?
Інший момент - культура водіїв. Дуже часто можна побачити, що якийсь позашляховик запаркований на тротуарі, хоча через дорогу є місця на паркінгу...

Andreas - 20-3-2012 у 13:44

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  

Трохи погоджуся, трохи - ні.
Парковки потрібні - це факт. Але де їх збудуєш, особливо в історичній частині? А саме там найбільше проблем з припаркованими на тротуарах машинами.
І хто на це гроші дасть?
Інший момент - культура водіїв. Дуже часто можна побачити, що якийсь позашляховик запаркований на тротуарі, хоча через дорогу є місця на паркінгу...


Перше питання - де. На місці ринків, що в центрі. З розвитком мереж супермаркетів вони відімруть. Вже відмирають.
Друге питання де брати гроші. Там де завжди вони беруться для таких речей. Створюється акціонерне товариство, яке потім одержує прибуток, окуповує капіталовкладення.

Юрій Сєров - 20-3-2012 у 15:09

Перекинув сюди повідомлення про парковки.

Цитата:

На місці ринків, що в центрі.

На місці Галицького - ніц не вийде, занадто тісно він будинками заставлений.
Добробут підходить ідеально. Але можу собі лише уявити, який галас здійметься.

З інвестиціями не все так просто. Який час окупності такого проекту? Та й знаючи наших людей, хто захоче паркуватися на Добробуті, а потім пішки йти наприклад у Віденську каву. Це ж не мажорно...

Andreas - 21-3-2012 у 10:37

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  

На місці Галицького - ніц не вийде, занадто тісно він будинками заставлений.
Добробут підходить ідеально. Але можу собі лише уявити, який галас здійметься.

З інвестиціями не все так просто. Який час окупності такого проекту? Та й знаючи наших людей, хто захоче паркуватися на Добробуті, а потім пішки йти наприклад у Віденську каву. Це ж не мажорно...


Ні Ви ні я не архітектори-містобудівники, щоб отак от сходу про Галицький заключення давати. З свого досвіду спілкування з тим народом (архітекторами) чітко знаю, дай йому геодезичну підоснову - щось та й "викрутить".
Крім того, недалеко від центру ще Стрийський і Вінниківський ринки.
І все "не все так просто". Без проекту ніхто вам ніяких строків окупності не назве. Просто тільки повторювати "Нема грошей... нема грошей...".
Я не знаю, хто такі "мажори" і як то "мажорно" (але здогадуюсь, як те вірменське радіо "Что такое горжетка мы не знаем, но догадываемся, а чтобы из нее не выпадали волосы, нужно..." нy і далі рекомендаціі з інтимноі гігієни ), але якщо з тим нічого не робити, то скоро будуть ставити машини поперек дороги і какати людям на голови.
А без галасу жодноі справи не буває


Demyan - 21-3-2012 у 10:58

Мажорно - це значить прямо під вхід поставити капот машини, а якщо там вже хтось стоїть то поставити поперек, а якщо вже і поперек і вздовж і всюди занято - тоді поставити як мога ближче, а по дорозі в бар поцарапати всім машини і вголос сказати "понаставляли нема де ходити".
А машини так і ставлять і перекривають рух. І це не залежить від того скільки парковок, які парковки, це залежить від нації, в нас таке мишлення і поведінка. Це саме стосується і маршруток - чому маршрутка не зупиняється біля мого підїзду і не везе мене туди куди треба.
Зроблять парковку - половина не буде платити, а будуть махати ксівами, інші придумають як це обійти/обманути - ми ж українці все придумаємо :lol:

Ігор Домін - 21-3-2012 у 11:09

Всюди люди ходять пішки, а з Добробуту аж так важко? Якщо буде такий варіант - нормальний паркінг в районі центру - думаю, всі погодяться трошки пройтись та не перейматись евакуаторами і штрафами. Тільки треба добрий приклад дати. І взагалі - де там їздити автівкою в центрі? На мій погляд зручніше пройтись пішки. Мені здається, що проблема є нездоланою тільки тому, що ніхто не хоче її вирішити, а насправді безліч варіантів для того існує, з котрих просто треба вибрати один, котрий всіх влаштує. У нас в Одесі автівок не менш ніж у Львові, і такий же дефіцит з паркінгами, але мені не трудно поставити авто десь поблизу того місця, куди хочу потрапити, і не трудно трішки пройтись. А як мій колега по півгодини шукає паркінг во Франкфурті - то окрема історія. Не зашкодить купити ровер для переміщень по центру. Це було б зручніше.

Андрій Пелещишин - 21-3-2012 у 11:26

http://zik.ua/ua/news/2012/03/19/339465

Andreas - 22-3-2012 у 12:08

Цитата: Початково розміщене учасником Demyan  

А машини так і ставлять і перекривають рух. І це не залежить від того скільки парковок, які парковки, це залежить від нації, в нас таке мишлення і поведінка. Це саме стосується і маршруток - чому маршрутка не зупиняється біля мого підїзду і не везе мене туди куди треба.
Зроблять парковку - половина не буде платити, а будуть махати ксівами, інші придумають як це обійти/обманути - ми ж українці все придумаємо :lol:


Карочє кажучи, "...не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно." Будувати паркхаузи у Львові - все одно , що будувати громадські туалети в джунглях Амазонки для проживаючих там диких племен. Я правильно зрозумів?
Не треба так про свій народ, свою націю.
А кому в паркхаузі чи підземному гаражі можна махати ксивою, якщо там стоїть автоматичний шлагбаум з картковим автоматом оплати?

А, ще от згадав один метод боротьби з "мажорством". Один мій знайомий в Німеччині вже більше десяти років живе, а в душі ще зберіг частинку того пострадянського мажорства. Так от, приїхав він якось у Францію, в тамошній магазин "Auchan" ну і поставив свого мерса на інвалідське місце - поближче до входу. Приходить з покупками - через весь капот приліплена яскравожовта стрічка з цупкого папіру з надписом французською "Я паркуюся у недозволених місцях". Штрафної квитанції не було, бо нема сенсу - номер німецький, перетне кордон і будь здоров. Але стрічечку ту знайомий години дві потім відмочував-відшкробував. Ще й довелося "позапланово" машину мити.

Demyan - 22-3-2012 у 12:17

Так правильно.
Шлагбауми в інших країнах, в нас зроблять ще другий заїзд/виїзд типу для "пільговиків".
Про націю кажу як є, якщо афроамериканці чорні - то значить чорні, а ми значить такі є. Казали що зміниться покоління і все буде краще, але все йде навпаки - діти з малку бачать, що роблять їх батьки або батьки інших дітей і те саме починається в них з малку. Тому наступне покоління виросте таким самим.
Про наклейки в нас давно вже була тема - клеїли "Я паркуюсь як ідіот" і т.д. Але після пару випадків коли "ловили" тих хто клеїв і відповідно "виховували" як фізично так і матеріально - тема пропала, просто тільки фоткають.

Andreas - 22-3-2012 у 12:37

Цитата: Початково розміщене учасником Demyan  

Шлагбауми в інших країнах, в нас зроблять ще другий заїзд/виїзд типу для "пільговиків".


В нас теж є пільговики. А ще є ті, хто знімає паркпляц на довгий час. Всі вони отримали (у відповідних організаціях, що надають пільги, чи в бухгалтерії фірми-власника гаража після оплати) спеціальні чіпи, які відкривають шлагбаум.
Пільговик? Давай чіп. Нема? Ніякий ти не пільговик, ставай в загальну чергу.
А облік тих чіпів - все одно, що облік грошей чи товарів. Якщо в магазині ксівою махати пляшку горілки задурно дадуть?

Demyan - 22-3-2012 у 13:35

Запросто дадуть! Продав МАФ алкоголь або сигарети тим кому до 18 або після 22:00 або до 10:00., ксівою помахати сказати можете мати проблеми і все.
А пільговиків в нас стільки знайдуться...якщо в нас чорнобильців і ліквідаторів більше ніж їх було насправді.
Зараз ті паркувальні зони, що є в місті - ксіву показав і стоїш, не платиш. А іноді навіть і ксіву не треба, мені сказали просто скажи "прокуратура" і нагло йдеш. Я раз так попробував - дійсно вийшло. Зупинвся, підійшов паркувальник, я просто пішов. він - а оплатити, я просто сказав "прокуратура" і не дивлячись нагло пішов.

Andreas - 22-3-2012 у 14:03

Ви, Demyan, мене переконали. Львову дійсно платні сучасні парковки нідочого. Як і решта ознак цивілізованості, напевно.
Замісь цього треба друкувати побільше ксів - хорошіх і різних, щоб вистарчило всім, тоді всі будуть пільговики, всім буде чим махати, і буде всім щастя.
Чого і Вам бажаю, шановний "працівник прокуратури".:)

Demyan - 22-3-2012 у 14:21

Цитата: Початково розміщене учасником Andreas  

Замісь цього треба друкувати побільше ксів - хорошіх і різних, щоб вистарчило всім, тоді всі будуть пільговики, всім буде чим махати, і буде всім щастя.

Тоді придумають іншу ксіву - старший над пільговиками або прокурор пільговиків :lol: бо всі не можуть бути рівними, чиєсь місце біля входу на тротуарі має бути "законним"
по темі
http://www.autocentre.ua/news/Events/44947.html

Юрій Сєров - 22-3-2012 у 14:26

Думаю, що Дем'ян не зовсім правий.
Якщо будуть хороші парковки, з охороною, де не потрібно буде боятися, що вашу автівку пошкрябають чи розіб'ють, просто буде добратися до місця призначення, то звісно люди будуть там ставити свої машини. Паралельно запустити евакуатор і дайчиків, щоб вішали штрафи...
Якщо нічого не робити, то точно нічого не буде.

Demyan - 22-3-2012 у 14:33

А парковка як і стоянка не відповідають за пошкрябання, побиття чи навіть коли вкрали. В більшості випадків це просто захист від всяких зальотних / наркоманів / пацанів яким нема що робити і т.д. Наприклад парковка в кінг-кросі, ніби нормальна, а вже і крали і били і царапали.
Основна ціль парковок-хаузів, це щоб розвантажити місто від парковок на тротуарах та дорогах.
А щоб не боятися то тільки страховка КАСКО.
А дайчиків вже запускали з "листами щастя" нічого доброго не вийшло, так само були і евакуатори - теж підняли крик що не мають права рухати мою власність. От і позакривали це все діло.

Demyan - 22-3-2012 у 15:48

евакуатори повертаються з понеділка
http://portal.lviv.ua/news/2012/03/22/153413.html

і сьогоднішня акція по наклейкам з фото
http://afishalviv.net/photo/ua/rejd-dajte-projti/

Дайте пройти
http://www.trotuar.lviv.ua/

Андрій Пелещишин - 22-3-2012 у 22:03

Різні люди є.
Я знаю пару дуже респектабельних людей, які не дозволяють собі ставити свої дорогі Мерседеси там, де вони можуть заважати людям.

Можливо, якщо би були нормальні парковки, то рівень таких людей приваблював і інших. Так чи інакше - виховувати людей потрібно, і потрібно їм давати шанс стати кращими

Автівки в центрі міста

Юрій Сєров - 29-3-2012 у 11:49

Цілком слушне рішення прийняли в Івано-Франківську.
В'їзд в історичний центр міста буде платним.
50грн/день для автомобілів, 80 грн/день для автобусів.
http://ua.korrespondent.net/business/auto/1334505-v-ivano-frankivsk...

Давно пора і Львову щось таке запровадити...

Demyan - 29-3-2012 у 12:24

Тоді взагалі ніхто ніде не заїде. Всюди будуть такі пробки...особливо городоцька/куліша і підвальна.

Андрій Пелещишин - 29-3-2012 у 15:12

Чекайте, от запровадить Садовий єдиний електронний квиток на все-все... :D

Demyan - 29-3-2012 у 15:57

Цитата: Початково розміщене учасником Андрій Пелещишин  
Чекайте, от запровадить Садовий єдиний електронний квиток на все-все... :D

:lol::lol::lol:

Рост - 29-3-2012 у 22:50

Юрку, та скільки там того центру історичного в Франківську, дві площі та чотири вулиці.
У Львові самий історичний центр, а це площа Ринок та декілька десятків вулиць і так перекриті для транзитного транспорту, тільки для мешканців.
Але якщо закрити пр. Свободи, то буде кінець світу. Ти не автомобіліст, розумію, що просто не знаєш, але коли ремонтували цей проспект минулого року, я на протилежний кінець міста їздив хіба пізно ввечері, коли цей кінець світу закінчувався. Бо інакше з кн.Ольги на Липинського їхати доводилось години дві. Та пішки швидше.

Крім того увесь центр у Львові і так на вихідні закривається.

Бляха, чим "цивілізованіше" суспільство, тим гірше там людям живеться - туди не ходи, те не роби, на цьому не їздь...

Demyan - 30-3-2012 у 08:34

Цитата: Початково розміщене учасником Рост  
Юрку, та скільки там того центру історичного в Франківську, дві площі та чотири вулиці.
У Львові самий історичний центр, а це площа Ринок та декілька десятків вулиць і так перекриті для транзитного транспорту, тільки для мешканців.
Але якщо закрити пр. Свободи, то буде кінець світу. Ти не автомобіліст, розумію, що просто не знаєш, але коли ремонтували цей проспект минулого року, я на протилежний кінець міста їздив хіба пізно ввечері, коли цей кінець світу закінчувався. Бо інакше з кн.Ольги на Липинського їхати доводилось години дві. Та пішки швидше.

правильно.
Я теж їздив таким маршрутом Кн.Ольга - Липинського-Варшравська. Але їхав 10-15 хв. Просто маршрут був через Мельника-Антоновича-Ярослава мудрого і Клепарівську. В центр і не пхався, ні з сторони городоцької ні з пр. Свободи. А якщо тре було в центр то лишав десь на Куліша і далі пішки.

Юрій Сєров - 30-3-2012 у 12:38

Я не автомобіліст, але очі і легені маю :)
Як я бачу ситуацію - центр Львова занадто вузький, щоб нормально витримувати потоки транспорту вже зараз. Загазованість просто фатальна.
І в міста є два вибори, може з комбінованими три.
1. Нічого не робимо і незабаром, коли кількість автівок ще зросте, все просто стане і тоді ніхто нікуди не буде їздити.
2. Налагоджуємо громадський транспорт і надаємо йому найвищий пріоритет (наприклад закриваємо весь центр для автівок і пускаємо лише громадський транспорт), щоб він їздив настільки якісно, щоб люди менше користувалися автівками, особливо коли потрібно дістатися в центр.
Розвиваємо електротранспорт, автотранспорт - пробуємо переходити на гібриди, які здійснюватимуть менше викидів.
Паралельно стимулюємо велотранспорт і мопеди.

Те, що проспект відкритий за кілька років вже для автомобілістів великої ролі не гратиме. Нормально їздити вони зможуть так як Рост під час ремонту.

Мій прогноз, що центр закриють. Це лише питання часу. Можливо це станеться і не за рік, а за 20-30 років, а до того часу будуть мучитися всі: пішоходи, велосипедисти, пасажири громадського транспорту, водії автівок.

Demyan - 30-3-2012 у 12:48

доречі я вже писав - коли забрали маршрутки з центру - пробок нема на пр. Свободи і прилеглих. Тепер навіть спрацьовує 4 смуги з чорновола - заїжається легко, людей на переходах стало менше.

Андрій Пелещишин - 30-3-2012 у 20:44

Якраз за темою стаття в зіку
http://zik.ua/ua/news/2012/03/29/341468
Знову згадується Луіс Бергер і "науковці Львівської політехніки" :)
І напевно головне
Цитата:
Французький консультант рекомендує призначити орган, відповідальний за управління паркуванням у Львові, який повністю підпорядковуватиметься Львівській міській раді. Створений Орган з управління паркуванням повинен бути операційно відокремленою допоміжною структурою в Львівській міській раді, і підпорядковуватися Департаменту житлового господарства та інфраструктури. Він може бути заснований як окрема компанія, повноваження якій надаватиме Львівська міськрада.

Рост - 31-3-2012 у 13:00

Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  
Я не автомобіліст, але очі і легені маю :)
Загазованість просто фатальна.



1. Нічого не робимо і незабаром, коли кількість автівок ще зросте, все просто стане і тоді ніхто нікуди не буде їздити...



2. Налагоджуємо громадський транспорт і надаємо йому найвищий пріоритет (наприклад закриваємо весь центр для автівок і пускаємо лише громадський транспорт), щоб він їздив настільки якісно, щоб люди менше користувалися автівками, особливо коли потрібно дістатися в центр.
Розвиваємо електротранспорт, автотранспорт - пробуємо переходити на гібриди, які здійснюватимуть менше викидів.
Паралельно стимулюємо велотранспорт і мопеди.



Мій прогноз, що центр закриють. Це лише питання часу. Можливо це станеться і не за рік, а за 20-30 років, а до того часу будуть мучитися всі: пішоходи, велосипедисти, пасажири громадського транспорту, водії автівок.


Думаю, в Європі ти був. Автомобілів там ні разу не менше, а загазованість не відчувається.
Чому?
Бо автомобілі новіші і оснащені каталізаторами.
Там можна купити за ціною Сенса декількарічний пежо-сітроен-фв-ауді-бмв... У нас ні, тому що захист вітчизняного виробника. От і їздить народ на вітчизняному Сенсі, без каталізатора, хоча міг би їздити на 5-літньому гольфі, значно досконалішому в технічному плані. І не псувати повітря.
Тому причина не в кількості автомобілів. У нас їх на душу населення менше, ніж в європах.

Зросте кількість автівок? Пік був в 90-х, все стояло і ніхто нікуди не їхав, бо один короткий проміжок часу бензин був дешевий і він був. Їздили всі, кому не ліньки, на всьому, на чому могли. Це тривало не довго.
Потім був пік "ніхто нікуди не їде" в середині двотисячних, в час кредитного буму, коли люди жили "не по срєдствАм".
В даний час я не спостерігаю сильних корків (коли дороги на ремонт не перекривають). Економіка все регулює. І регулюватиме.
Експлуатація автомобіля потребує певних коштів. Якщо їздити по Львову кожен день, то при нинішніх цінах в місяць набіжить мінімум півтори-дві тисячі гривень, якщо говорити про недорогий економічний автомобіль.
От і відповідь.
А якісний громадський транспорт треба розвивати як конкурента автомобілям, а не як ворога. Щоби, коли нічого не треба везти в руках, автомобіліст спокійно ним міг скористатися. І при цьому на відчувати себе сардиною.
Я не хочу їздити в нинішньому громадському транспорті. Тому що він не для людей. Хто до цього звик, тому нормально, а хто звик їздити в чистоті і комфорті? Для мене зараз дикість їхати в час пік в переповненій брудній маршрутці. Я краще пішки прогуляюся.
Тому розвивати громадський транспорт - добре. Але таки спочатку розвинути, а потім забороняти щось, а не навпаки.
І все рівно повинна бути альтернатива нормального користування автомобілем. Заборонити для автомобілів в'їзд в центр? А як я зможу купити щось в магазині в центрі, коли це щось досить габаритне чи важке?
Це означає, що магазини з центру теж повинні переїхати. І до них повинен бути нормальний доїзд. А не через штучно створені нерозумними заборонами корки.

Стимулюємо велосипедний і мототранспорт? Ми живемо в кліматичній зоні, де пів року зима. Крім того не кожна людина - студент "по жизні", в кросовках і з ранцем за плечима.

Ну і - а що, коли зараз центр закриють, автомобілісти чарівним чином перестануть мучитись? Чи пасажири громадського транспорту?

Ігор Домін - 2-4-2012 у 17:40

Дарма Ви так про велосипеди))) Не треба недооцінювати цей транспорт. Всі їздять незалежно від віку (маю на увазі європейські країни, у нас з тим важко). А мережа прокату велосипедів здається приносить прибуток і підприємцям, котрі цим займаються і місту. І вже працює то давно. Це я так, к слову про альтернативу. Нема чого тут соромитись велосипеду та будь-чого ще, що допоможе в даній ситуації. Неможливо все відкидати, і при тому намагитсь щось розвивати і рушитись уперед. Якщо велика кількість автомобілістів має проблеми з проїздем по центру - мабуть вже пора проявити ініціативу і щось предложити конструктивного адміністрації міста (напевно серед автомобілістів є і юристи і економісти і шляхобудівники та інші толкові люди, котрі могуть чимось допомогти з тим питанням). Звісно ж легше від всего відокремитись, скаржитись і потом нарікати на недоцільне використання бюджету. Це ваші дороги, ваше місто - вам і карти до рук.

Рост - 2-4-2012 у 19:19

Цитата: Початково розміщене учасником Ігор Домін  
Дарма Ви так про велосипеди))) Не треба недооцінювати цей транспорт. Всі їздять незалежно від віку (маю на увазі європейські країни, у нас з тим важко). А мережа прокату велосипедів здається приносить прибуток і підприємцям, котрі цим займаються і місту. І вже працює то давно. Це я так, к слову про альтернативу. Нема чого тут соромитись велосипеду та будь-чого ще, що допоможе в даній ситуації. Неможливо все відкидати, і при тому намагитсь щось розвивати і рушитись уперед. Якщо велика кількість автомобілістів має проблеми з проїздем по центру - мабуть вже пора проявити ініціативу і щось предложити конструктивного адміністрації міста (напевно серед автомобілістів є і юристи і економісти і шляхобудівники та інші толкові люди, котрі могуть чимось допомогти з тим питанням). Звісно ж легше від всего відокремитись, скаржитись і потом нарікати на недоцільне використання бюджету. Це ваші дороги, ваше місто - вам і карти до рук.

Ігоре, ви напевно не зрозуміли мене.
Мови про "соромитись" велосипедів, чи ще щось подібне не йшло ні разу. Я говорив про те, що клімат у нас не велосипедний. Зима триває до півроку, а весною/влітку/восени дощі часто падають. Це перше. Друге - як на велосипеді заїжджати в магазин по продукти? Як щось возити зі собою? В ранці? А де залишати велосипед, у нас що, є велопарковки з охороною? Я не маю жодного бажання перейматися жодною з цих проблем. Мені зручно сісти в автомобіль і їхати по своїх справах. І не потрібно нічого носити в руках, не потрібно мокнути під дощем.
І зараз з проїздом через центр ніяких проблем немає.

Demyan - 3-4-2012 у 09:09

Рост дуже гарно і мудро все розписав і пояснив.
А перейматися я не буду, бо це не моя робота. Я плачу місту податки і ті люди мають думати. І нарешті вони почали думати і вже видно не один позитивний резльутат.
- розвантажили центр міста.
- освітлення в місті є.
- дороги які зробили витримують і сніг і морози в -20 і зміну погоди і жару.
- замічаю, що на паркувальних місцях в будній таки можна знайти місце, наприклад пару разів біля головної пошти без проблем паркував.
- стало значно менше корків, утворюються в основному якщо є ДТП, (виклик ДАІ, страховика при потребі) але думаю з європротоколами скоро це теж буде вирішено.

Sashko Nedoviziy - 3-4-2012 у 14:45

У всьому з Дем'яном погоджусь - тільки з бруківкою на проспекті Свободи "як завжди" вийшло.
:baddevil:

Ну то для підтвердження правила, наскільки я розумію. Щоби виняток був. Пакращення наліцо :lol:

Юрій Сєров - 3-4-2012 у 18:39

А я не зовсім погоджуся з Дем'яном :)
Розвантажили центр - розвантажили проспект Свободи, Городоцьку і Підвальну - навпаки :)
Освітлення - це тема окремої розмови, але з цим ОК.
Дороги ще замало стоять, щоб зробити однозначний висновок, що ОК. Деякі недоліки тих доріг, що робилися от-от видно вже. Напр. перетин Липинського і Промислової, Чупринки вже щось підліплюють, побачимо далі як буде.
- стало значно менше корків Стало менше, бо відкрили вулиці, які були на ремонті + не всі ще виїхали+ бензин подорожчав, а тому їздити стали менше. Тому порівняння не цілком коректне.

Тарас Гулка - 4-4-2012 у 07:51

Згідний з Юрою.
Дороги і світло кажете - вибачте, але це те елементарне, яке давно можна було зробити і в набагато більших об'ємах, просто менше треба відкатів брати. І, доречі, як там на рахунок низу Городоцької - я так розумію, ніхто не збирається її ремонтувати.

Стосовно центру.
Автомобілісти задоволені. А ті хто громадським транспортом їздять? Перепрошую, але на авто ви мобільніші, і швидше можете об'їхати корок. А людина без авта і так довго добирається, а тепер ще пересадки, і об'їзди центру. Мені в суботу довелось їхати з Липинського (район БТІ) до Героїв УПА-Кульпарківська. Колись чудово їхала 34, через пр. Свободи-Гнатюка. Тепер можна 1а до Добробуту, дальше пішки до Університету і там або тролейбус або інший автобус. Час добирання збільшився в більш ніж 2 рази. І таких прикладів купа і щодня.
Зараз мені будуть розказувати про користь ходіння пішки - знаю, ходжу і то багато... ще би швидкості додати.

Власне, зверху приклад: Рост їхав через центр і чекав в корку, а Демян - 10-15 хв. в об'їзд. Значить можна...
Центр розвантажити треба було, але може навпаки - дозволити тільки громадський транспорт. Адже людей, які їздять громадським транспортом суттєво більше. А місто мало б думати про громаду, а не про те, як доїхати без корків до міської ради.

Коли говорять про маршрутки, то автомобілісти розказують "А ви хотіли від під'їзду до під'їзду? Пройдіться пішки кілька км. - це корисно. Зате в центрі корків немає". Але коли говорять про закриття центру - то "А як я зможу купити щось в магазині в центрі, коли це щось досить габаритне чи важке?"



Demyan - 4-4-2012 у 08:07

Ну якшо на то пішло то в ідеалі я б хотів бачити, хоча це нереально зовсім:
- Закрити повністю центр
- забрати звідти всі офіси/банки і т.д. - перенести їх за межами/околиці міста, збудовуючи там офіс центри з паркінгами і т.д.
- більше насадити дерев в центрі
- зробити більше розважально/музейно/історично/відпочинокову зону для жителів та туристів
- при можливості розкопати, розчистити полтву і пустити хоча б через центр річку

Ну як мрії? :sing:

Тарас Гулка - 4-4-2012 у 08:41

Мрії класні :) Підписуюсь
Вони звичайно не здійсненні, але до якихось пунктів треба прагнути ...

Руслан Кравець - 4-4-2012 у 12:00

Стосовно останнього пункту не впевнений (будуть проблеми з Оперним), але перші чотири цілком здійсненні.
Єдине, що їх треба продумано і грамотно реалізовувати в правильній послідовності.
По ідеї вони би мали бути присутніми в якомусь документі на кшталт "Генеральний план розвитку міста до NNNN-го року", якщо такі ще складають.

Андрій Пелещишин - 4-4-2012 у 12:18

А в мене є питання до форумчан:
А що, ви часто щось купляєте в центрі міста, особливо габаратине? Я ні, останній раз в 90х. Техніка? Будматеріали? Усе за містом або в нових районах.
Банки... Ну банки в центрі обслуговують більше туристів або мають центральні офіси, з другого боку - вони завжди тягнуться до людей (якщо це нормальні банки). Я в центр міста в банки не ходжу. Користаю місцевими відділеннями.
Зараз і так центр міста звільняється від ділової активності. Кінг Крос, Метро, Епіцентр, Південний, Інтерсіті та інші центри ростуть і навколо них формується інфраструктура банків, ресторанів, магазинів.. Ви подивіться скільки людей зранку рухаються в бік колишних фабрик, що передують Галицькому перехрестю. Раніше там була мертва зона а зараз формується відчутний центр ділової активності.
Аутсорсингові компанії(а це мабуть 20 тисяч робочих місць!) жодна не розміщається в центрі міста. А це матеріально забезпечені люди, за ними ходить уся сфера обслуговування.
Центр втрачає своє значення як виробничої зони, але різко зростає його значення як туристично-відпочинкової зони. І тому і дерева там треба саджати, і ущільнувати парковки..

Demyan - 4-4-2012 у 13:15

Так вот і я про те говорю, що треба робити так, щоб взагалі по справам туди ніхто не їздив. Розвозка продуктів в центральні частини тільки в нічний час, а то зранку їдеш - поставали ті хто привозять, а зараз кожен окремо той буханку хліба, той пляшку водички і т.д. І всі офіси типу компютерні/туристичні/мобільні/ремонті звідти позабирати.
А банки спеціально купляють нерухомість в центрі і розбудовуються, щоб вкладати кошти в нерухомість, яка постійно росте.
А замість опера пасаж я б наприклад зробив магазин сувенірів і т.д. - те що зараз Вернісаж.

А на рахунок річки - її не обовязково відкривати повністю, нехай під оперним тече під землею а на проспекті шевченка над землею. Ну щось типу такого :D З мостом і лавочками на березі :sing::rolleyes:

Андрій Пелещишин - 4-4-2012 у 13:35

Цитата:
А замість опера пасаж я б наприклад зробив магазин сувенірів і т.д. - те що зараз Вернісаж.

Та то з часом спозиціонується як супермаркет для туристів або вилетить в трубу. Зрештою такі штуки як шоколадні вироби в першу чергу для туристів. Як і акції типу "таксі безкоштовно".

Але для рішучого перетворення центру в туристичний проект потрібна воля як міської влади так і істеблішменту (власників бізнесів і т.п.). А з цим проблеми :(

Руслан Кравець - 4-4-2012 у 13:36

Цитата:
А на рахунок річки - її не обовязково відкривати повністю, нехай під оперним тече під землею а на проспекті шевченка над землею. Ну щось типу такого :D З мостом і лавочками на березі :sing::rolleyes:


І Шевченком в задумі: "А сьогодні клювати буде?" :)
Загалом не маю нічого проти.

Sashko Nedoviziy - 5-4-2012 у 13:44

Можна я трошки помрію? Попри те, що я часто за кермом.. в самому центрі парковок не треба. Поблизу - треба. Мячта ідіота - щось на зразок старомяста Кракова (автівок небагато, але є - люди все-таки там живуть, натомість навколо центру паркомісць вагон і маленький возик). Можна ходити, їздити велосипедом... Краса.

:rolleyes:

Андрій Пелещишин - 6-4-2012 у 09:05

Мріяти можна...
І що цікаво, що ті мрії виглядають цілком реальні до реалізації. Потрібно лише трохи бажання і зусиль від влади.

Andreas - 6-4-2012 у 12:07

Цитата: Початково розміщене учасником Андрій Пелещишин  
Мріяти можна...
І що цікаво, що ті мрії виглядають цілком реальні до реалізації. Потрібно лише трохи бажання і зусиль від влади.

О, так, особливо виніс підземної річки на поверхню - ну зовсім реально... Гідромеліоративні роботи з застосуванням важкої техніки (малогабаритна такий об*єм земляних робіт не схаває) в історичному центрі - можна собі уявити.
А мрія про парковки поблизу центру вже вщент роздовбана "реалістами" у сусідній темі форуму.

Андрій Пелещишин - 6-4-2012 у 21:09

Я не думаю, що тут багато людей є нездатні відрізнити іронію від доволі раціональних думок

Андрій Пелещишин - 3-5-2012 у 19:52

Хтось біля Катедри поставив авто на рельси. Утворилася черга з 20 (!) трамваїв.. Я це взагалі важко уявляю.
http://zik.ua/ua/news/2012/05/03/346776

Юрій Сєров - 3-5-2012 у 20:52

За годину прихали ДАІ, а майже за 2 евакуатор - надвзвичайно оперативно як для такого великого міста як Львів.

Тарас Гулка - 3-5-2012 у 22:47

І що цікаво, що евакуатор не забрав авто, а просто його переставив з колії :o

Доречі, це в же в друге за останній час в цьому місці така ситуація. Десь місяць тому з іншої сторони дороги також залишили авто. Але тоді за хвилин 10-15 прийшов власник.

Andreas - 4-5-2012 у 00:12

Цитата: Початково розміщене учасником Тарас Гулка  
І що цікаво, що евакуатор не забрав авто, а просто його переставив з колії :o


Нормальна європейська практика. Якщо неправильно припарковане авто заважає рухатися іншим чи створює загрозу безпеці руху, воно евакуатором просто переставляється на найближче місце, де парковка дозволена . Ну і 110 євро за евакуатор плюс штраф. А якщо не заважає і не створює - просто штрафна квитанція (як правило то випадок паркування на платних парковках без оплати). І ніяких штрафмайданчиків.

Ірка Біла - 5-5-2012 у 08:21

Водій великогабаритної автівки зніс балкон у центрі міста.
http://lviv24.com/home/showSingleNews.do?sogodni_v_obid_vodiy_velik...

Юрій Сєров - 15-3-2013 у 14:09

Цікавий погляд на транспортну систему Львова (російськоою): http://nd-rosen.livejournal.com/117154.html

Андрій Пелещишин - 18-6-2013 у 14:22

З'єднав дві схожі теми в одну.

Нова громадська ініціатива "Дайте пройти"
http://www.trotuar.lviv.ua/novyny/nashi-novyny/122-sto-100vptsiv-dl...

Юрій Сєров - 18-6-2013 у 20:42

Зі стовпцями - класна ініціатива!
Єдине, що дивує. Влада міста постійно бідкається, що ніхто не хоче будувати платні паркінги, бо нема попиту. Напрошується цілком проста угода - запропонувати підприємцям одночасно будувати паркінг і ставити стовпчики за кошт забудовника. І не треба буде містянам скидатися по 50 грн за стовпець.
Але, на жаль, у нас, поки сам не зробиш - ніхто не зробить. І дуже тішить, що є такі ініціативні люди і організації.

Андрій Пелещишин - 20-7-2013 у 18:14

У Львові знову працюватимуть евакуатори, так вирішила ЛМР http://zik.ua/ua/news/2013/07/19/420182
Цитата:
Ухвала затверджує типові форми акта огляду і тимчасового затримання транспортного засобу та акта про встановлення перешкод для дорожнього руху та міського пасажирського транспорту. Також затверджено розрахунок витрат на здійснення одного переміщення транспортного засобу і договір про співпрацю між Львівським міським управлінням міліції та ЛКП «Львівелектротранс» щодо переміщення і зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів.

Відповідно до положення, переміщення транспортних засобів здійснюватиметься, якщо транспортний засіб: спричинює (може спричинити) виникнення надзвичайних ситуацій на вулицях міста; перешкоджає дорожньому руху автотранспорту, міського пасажирського транспорту та припаркований не у спеціально відведених місцях; стоїть над люком пожежного гідранта (у безпосередній близькості, яка не дає можливості встановлення пожежної колонки); під час реагування на надзвичайні події, аварійні ситуації, аварії чи некласифікованої події, що становлять загрозу для довкілля, життя, здоров’я та порушення нормальних умов життєдіяльності населення у Львові; у разі запобігання виникненню аварійної чи надзвичайної ситуації, що становить загрозу для довкілля, життя, здоров’я; у разі неможливості для відповідних аварійних служб усунути пошкодження інженерних мереж, обладнання, конструктивних елементів споруд або інших об’єктів ЖКГ міста, що виникли з техногенних або природних причин та перешкоджають їх подальшій нормальній експлуатації відповідно до технічних умов і набули масового характеру.

Для доставки авто на спеціальний майданчик (вул. Городоцька,185) уповноважений працівник ДАІ має викликати евакуатор, переміщення та зберігання автомобіля здійснює «Львівелектротранс».

Вартість переміщення становить 289,98 грн.

Переміщення транспортних засобів здійснюватимуть у центрі Львова у пішохідній зоні, що обмежена вул. Підвальною, просп. Свободи, вул. Валовою, Друкарською, Ставропігійською, Сербською, Братів Рогатинців, Староєврейською, Краківською, Вірменською, Галицькою, Руською, Гонти, Гавришкевича; на просп. Свободи, пл. Міцкевича, Галицькій, Торговій, вул. Підвальній, Винниченка, пл. Митній, вул. Личаківській; також на прилеглих територіях аеропорту, автовокзалу на Стрийській, стадіону «Арена-Львів», Головного залізничного вокзалу.

Юрій Сєров - 21-7-2013 у 17:32

На проспекті Свободи встановлюють півкулі, що обмежуватимуть заїзд автівок на хідники. Ніби ідея добра. Але ті півкулі, що встановили посередині хідників - там впасти тільки так можна. Там треба було щось вище встановити, щоб привертало увагу пішоходів.

Андрій Пелещишин - 27-12-2013 у 19:24

Використання середини щойно завершеної Городоцької як місця для паркування стало для мене несподіванкою. А самі передові і просунуті уже повилазили автівками на острівки безпеки. Це типу рефлекс - бачу кусок тротуару і ставлю авто?