Андрій Пелещишин - 12-11-2015 у 22:01
У Росії нововведення: плата за фури. Вантажівки повинні платити порядку 3 рублі за
кілометр проїзду по дорозі загально державного значення.
Росіяни нам не указ, але саме фури звинувачують в швидкому руйнуванні доріг. Може
є смисл у такому і в нас?
Рост - 13-11-2015 у 01:04
Так фури не катаються, вони товари возять. Якщо ти готовий оплачувати ремонт доріг
ще вищими цінами, то можна піднімати питання.
Але більший ефект дасть реальний контроль за перевантаженням фур (повсемісне
явище), і за дотриманням технологій будівництва/ремонту доріг (відкати).
Андрій Пелещишин - 13-11-2015 у 20:08
Та ні, платити я не хочу Просто наскільки я
розумію, такий підхід є альтернативою проектам платних доріг. Ну і а те, що ремонт
доріг дуже "хлібна" ділянка - зрозуміло давно. Недаремно один з найближчих до
Януковича був начальником Автодору.
Олег Фостяк - 27-11-2015 у 10:30
Такий підхід стану доріг в Росії не змінить, це лише черговий спосіб набити кишені
чиновників....Тим більше, що вони сплачують акцизи, які включені у паливо...це лише
позначиться на цінах для звичайних громадян...стосовно стану справ в Україні з
цим, то тут погоджуюсь з попереднім дописувачем, про відповідність нормам
будівництва та перевантаженістю фур...за власними спостереженнями я можу сказати,
що навіть ті поодинокі випадки, коли їх мають намір перевіряють на вагах
вирішують через керівництво або хабарі...зокрема, як і було після відкриття
скнилівського мосту на обїздній дорозі Львова!
Андрій Пелещишин - 27-11-2015 у 21:44
Російський проект себе явно не виправдав, це вже факт. Помимо суто політики,
кидаються в очі якісь дуже високі тарифи і штрафи. З такими тарифами можна і
економіку поховати.
А якщо суттєво зменшити тарифи, то може стати вже невигідною експлуатація дуже
складної інформаційної системи, яка то все обслуговує. А система насправді дуже
складна, особливо з тими всіма передавачами-терміналами і т.п.