Олексій Мачехін - 24-5-2005 у 21:55
Зараз вже важко уявити собі середнього штибу контору яка б не мала власної
корпоративної (офісної) АТС. І не важливо який профіль підприємства - готель чи
гуртова компанія незалежно від профілю, а особливо невеличкий оператор зв`язку,
завод, метрополітен або науковий заклад обов`язково в технічному приміщенні
матимуть невеличкий ящик чи то пак середніх розмірів шафу, яка виконуватиме
функції внутрішньої комутації переговорів.
Запропонована стаття - про програмне забезпечення, яке дозволяє використовувати
АТС не тільки для комутації, але й реалізовувати додаткові функції, проводити
аналіз даних телекомунікаційної мережі і її аудит.
http://it.ridne.net/node/124
Громов Сергій - 25-5-2005 у 10:05
Нда, проблема цікава. Автор спробував якнайширше описати проблему.
Я маю маленький досвід роботи з корпоративною моделлю, якщо використовувати
слєнг статті.
От власне мої проблеми звелися до наступних:
1) - необхідність визначення ініціаторів найдорожчих розмов
2) - обгрунтування необхідності докуповувати додаткові модулі (автовідповідач,
музична пауза, донабір номеру тощо)
Все інше наразі не є актуальним, принаймі мені і мойому керівництву більше ніяких
захцянок в голову не прийшло
Олексій Мачехін - 25-5-2005 у 12:32
>необхідність визначення ініціаторів найдорожчих розмов
Це вже залежть від функціоналу системи. В нашій системі, скажімо, є окремий звіт "50
найдовших/найдорожчих розмов".
>обгрунтування необхідності докуповувати додаткові модулі (автовідповідач,
музична пауза, донабір номеру тощо)
Мені не вдається уявити яким чином задопомоги білінга можна обґрунтувати
докупівлю якихось модулів АТС. Хіба довести перевантаженість зовнішніх або
внутрішніх каналів і, таким чином, визначити необхідність збільшення каналу.