Андрій Пелещишин - 8-3-2005 у 20:40
Проценти користувачів які переглянули відповідні позиції результатів пошуку на
Гугл, перша сторінка:
* Rank 1 - 100%
* Rank 2 - 100%
* Rank 3 - 100%
* Rank 4 - 85%
* Rank 5 - 60%
* Rank 6 - 50%
* Rank 7 - 50%
* Rank 8 - 30%
* Rank 9 - 30%
* Rank 10 - 20%
Проценти користувачів які переглянули відповідні позиції комерційної реклами на
Гугл, перша сторінка:
* Sponsored listing 1 - 50%
* Sponsored listing 2 - 40%
* Sponsored listing 3 - 30%
* Sponsored listing 4 - 20%
* Sponsored listing 5 - 10%
* Sponsored listing 6 - 10%
* Sponsored listing 7 - 10%
* Sponsored listing 8 - 10%
та відповідна ілюстрація
screen shot of the triangle
spark - 29-3-2005 у 18:36
Наші екперименти показують дещо інше. Це якийсь кабінетний мандрівник, мабуть, з
точки зору банальної ерудиції вирішив, що земля пласка й чотирикутна.
Навіть 1 позиція не отримує більше 30% від кількості запросів взагалі. Пошукай на
СЕОчейз, тас результати спайлога викладали в закритій зоні.
Андрій Пелещишин - 29-3-2005 у 18:56
Наскільки я зрозумів, тут мова не про кількість переходів по лінках з рез-тів
пошуку, а про процент людей які глянули в ту чи іншу область екрану.
Звичайно, не всі, що глянули на лінк, по ньому перейшли.
Андрій Пелещишин - 27-4-2005 у 12:48
http://www.google.com/support/adsense/bin/static.py?page=tips.html
Цікаве дослідження Гугла щодо структури сторінки та зон уваги на ній. Дослідження
зроблено в контексті визначення оптимального (по прибуткам) місця реклами на
сторінці
spark - 28-4-2005 у 09:30
На базі цієї статті Петренко та Шаповал запропонували методику розрахунку
охоплення аудиторії пошукових систем.
http://seminar.searchengines.ru/mediaplan.php