Agent86 - 1-10-2003 у 17:37
Опублiковано 4 вересня 2003 року
3 вересня 2003 року відбулася прес-конференція, на якій було оголошено про створення
"Національної коаліції проти спама". Склад учасників більш ніж вражає: Microsoft,
Rambler, Mail.ru, Golden Telecom, Subscribe.ru, "Ашманов і партнери" (компанія займається
розробкою інтелектуальних засобів автоматичного контролю змісту й аналізу
тексту) і "Лабораторія Касперського". І в цьому випадку, як зтверджують
представники коаліції, у них є всі шанси перемогти спам. Споконвічно коаліція
буде працювати в декількох напрямках, включаючи законодавчий, що саме по собі уже
викликає непідробний інтерес до даного проекту.
Так будуть розроблятися проект Закону про спаму, проекти виправлень до
законодавства (Закон про рекламу, Кодекс про адміністративні правопорушення й
ін.) і їхнє подальше внесення на розгляд у Державну Думу. При цьому коаліція
впевнена у своєму успіху через очевидну незаконність і злочинне походження
спаму. Учасники планують виробити загальні принципи фільтрації спаму, надалі
створити загальнонаціональну систему боротьби зі спамом, а також виробити
стандарти легальних поштових розсилань. Крім законодавчої діяльності, коаліція
збирається зайнятися також і правозастосовною діяльністю: спамерів будуть
ідентифікувати і проти самих злісних будуть подавати судові позови.
Здавалося б з чого така солідарність у серйозних IT-компаній стосовно такої на
вигляд несерйозної проблемі як спам? Насправді зацікавленість пряма, включаючи і
провайдерів. Спам завантажує трафік, для фільтрації спаму приходиться
встановлювати додаткові сервери для поштових служб, іноді потоки спама досягають
цифри в 95% від загальної кількості кореспонденції, що природно не подобається
користувачам.
24-25 вересня "Національна коаліція проти спаму" організує конференцію з
проблем спаму, зокрема по пошуку маркетингових альтернатив і технічних засобів
захисту. Очікується великий наплив керівників компаній, що займаються
спам-розсилкою.
джерело : www.3DNews.ru