Форум Рідного Міста

У Південній Африці заборонили рекламу Microsoft

Agent86 - 4-4-2003 у 02:46

Опублiковано 24 березня 2003 року

Комітет ПАР по дотриманню стандартів реклами (ASA) виніс рішення, що забороняє публікацію одного з рекламних оголошень Microsoft. Реклама, що зображує поруч з хакером кілька видів вимерлих тварин, включаючи дронта, мамонта і саблезубого тигра, була постачена підписом "Не усі користуються перевагами безпечних програм". Нижче повідомлялося, що при використанні продуктів Microsoft дані будуть збережені надійніше, ніж у сейфі. Зміст реклами зводився, таким чином, до того, що якщо усі перейдуть на програми Microsoft, те хакери зникнуть так само безвісти, як зникли мамонти.

Реклама була опублікована ще в листопаді минулого року в південноафриканських журналах ITWeb Brainstorm і Time Magazine. Така ж реклама публікувалася й у пресі інших країн. Однак рекламі Microsoft повірили далеко не всі читачі. А вільного журналіста Ричарда Кларка реклама з мамонтами настільки обурила, що він поскаржився у комітет, покликаний стежити за вірогідністю реклами.

У своїй скарзі Кларк відзначив, що програмне забезпечення Microsoft кишить дірами й вразливостями і тому не може вважатися абсолютно безпечним. У ASA скаргу Кларка прийняли до розгляду і звернулися в Microsoft з вимогою надати інформацію про безпеку ПЗ, підкріплену висновками незалежної експертизи. У отриманій з Microsoft відповіді говорилося, що в даний час ОС Windows XP і Windows Server 2003 знаходяться в процесі сертифікації на відповідність стандартові Common Criteria (у Windows 2000 такий сертифікат уже є). Крім того, у Microsoft вказали, що реклама, що не сподобалася Кларку, не повинна була вводити споживача в оману. Її метою було показати, що безпечне ПЗ може загрожувати існуванню хакерів.

Розглянувши доводи обох сторін, у ASA вирішили, що Microsoft не змогла надати підтвердження істинності своїх рекламних заяв з боку незалежних експертів. Тому реклама, у якій передвіщається вимирання хакерів, вводить споживачів в оману і повинна бути відкликана. У Microsoft висловили співчуття в зв'язку з таким рішенням і підкреслили, що нові версії Windows незабаром пройдуть сертифікацію Common Criteria, що підтвердить їхню безпеку. Усі положення своєї реклами в Microsoft вважають правдивими. У свою чергу, Кларк назвав ці аргументи "смішними".


джерела : www.compulenta.ru, ITWeb