|  Сторінки:
 1
 2
 3 | 
Ігор Домін
 
Академік
     
 
Повідомлень: 373
 
Зареєстрований: 11-5-2010
 Місто: Одеса
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
Здається, що ті калькулятори вартості розмитнення - суцільна омана і провокація
для тих хто не в курсі. Бо ті хто спроваджував авта з Європи так і продовжують тим
займатись, значить це і досі вигідно. Напевно мають свої методи розмитнення за
дуже нижчими цінами ніж нам розказують. 
 | 
| 
 | 
Demyan
 
Почесний Академік
      
 
Повідомлень: 2722
 
Зареєстрований: 15-4-2004
 Місто: Львів
 
Нема на форумі
 Настрій: кращий ніж вчор
  
 
 | 
 | 
 
 
Це не вигідно зараз - бо дуже мало купляють. Якщо вести з Європи і розмитнювати - то
вийде дорожче ніж брати тут. Просто плюс що машина не знала укр. доріг і нашої
бензини. А возять дуже мало і то під замовлення. Ринки зараз навантажені
пропозиціями, покупців мало. 
Методи звісно є - наприклад розбирати машину, або стукнути спеціально і ввозити як
на з/ч потім тут рихтувати - але цим зараз мало займаються бо мало купують.
 | 
| 
 | 
Ігор Домін
 
Академік
     
 
Повідомлень: 373
 
Зареєстрований: 11-5-2010
 Місто: Одеса
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
Імхо не треба аж так мудрувати з ввезенням. Досить тільки мати кума на митниці, а
як обходити закони наші люди знають. Може всі ті автівки просто купують для
благодійних фондів боротьби зі снідом? Там напевно можно уникнути високів
податків. Я звісно мам на увазі бізнеси прикриті посадовцями, бо прості люди як не
мали можливості жити нормально так і не мають. Але теж знаю що спроваджують авта
мешканці прикордонних областей, а їздять здається на закордонних номерах, а чому
ні? Авто в Польщі втричі дешевше. Якщо не часто їздиш до великих міст, то можна
заплатити знайомим інспекторам в своєму селі і кататись нормальним автом, а потім
продати за ті ж гроши на запчастини. Без ризику і майже в межах закону.
 | 
| 
 | 
Demyan
 
Почесний Академік
      
 
Повідомлень: 2722
 
Зареєстрований: 15-4-2004
 Місто: Львів
 
Нема на форумі
 Настрій: кращий ніж вчор
  
 
 | 
 | 
 
 
Це дві різні речі на польских номерах і розмитнення. Авто це не жарт - якщо
розмитнять якось лівим способом це може рано чи пізно вилізти при продажі або
переоформленні/зняті з обліку. Скільки знаю перегонщиків - ніхто на таке не піде -
типу розмитнити по звязкам. Це і репутація і можливі проблеми як контрабанда.
Єдиний спосіб ввезти без мита - це під інваліда, але це без права продажу. Зараз вон
десь на сході купу авто забирають у власників - там державні авто не розмитнили, це
тепер вилізло і мають проблеми власники. 
На польських номерах давно існує схема і у Львові вже купа машин з полььскими
номерами - умови - треба раз в 60/90 днів виїжати за кордон на 30 хвилин. Щоб зробити
таке офіційно коштує 300 євро в рік. Звісно продажу машина не підлягає але якщо
собі, то пару років їздити - потім на шрот
 | 
| 
 | 
Andreas
 
Академік
     
 
 
Повідомлень: 813
 
Зареєстрований: 29-4-2004
 Місто: Offenburg, Deutschland
 
Нема на форумі
 Настрій: не дуже...
  
 
 | 
 | 
 
 
 Цитата: Початково розміщене учасником Ігор Домін    |  | Імхо не треба аж так мудрувати з ввезенням. Досить тільки мати кума на митниці, а
як обходити закони наші люди знають. Може всі ті автівки просто купують для
благодійних фондів боротьби зі снідом? Там напевно можно уникнути високів
податків. Я звісно мам на увазі бізнеси прикриті посадовцями, бо прості люди як не
мали можливості жити нормально так і не мають. Але теж знаю що спроваджують авта
мешканці прикордонних областей, а їздять здається на закордонних номерах, а чому
ні? Авто в Польщі втричі дешевше. Якщо не часто їздиш до великих міст, то можна
заплатити знайомим інспекторам в своєму селі і кататись нормальним автом, а потім
продати за ті ж гроши на запчастини. Без ризику і майже в межах закону.
 |  
  
 
Імхо, не треба дотримуватись поради Ігора Домiна. Рано чи пізно ті всі
"куми-посадовці-знайомі інспектори" "загрємят под панфари".  І коли їхні пальці
почнуть пхати в машинку для видирання нігтів, вони всі з радістю в очах назвуть
прізвища тих, кому "допомогли" розмитнити авто через своє безкорисне кохання до
грошей. "Компєтєнтним органам" треба лише розіслати "листи щастя" зі змістом типу
"... такого-то мартобря двітищщізатертого року Ви ввезли в Незалежну Україну
такето авто і недоплатили при розмитненні стількито єврів, що з врахуванням
інфляціі та нарахованих  процентів пені на сьогоднішній день складає
стотисячмільонів... Просимо сплатити до завтра, а то ми Вас  
  
Чи не простіше, скажемо, зняти в Німеччині з авта акку і генератор (окремо в
багажнику привезти, чи там поїздом, автобусом передати), а саме авто (не на ходу!)
трейлером в Україну ввезти? Мито (законне!!!) 10 відсотків, бо не на ходу, тобто, вже
не авто - запчастини.
 | 
| 
 | 
Ігор Домін
 
Академік
     
 
Повідомлень: 373
 
Зареєстрований: 11-5-2010
 Місто: Одеса
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
Я не давав жодних порад стосовно розмитнення. Схема авто-запчастини-знов авто - 
теж незаконна. Просто говорив що калькулятори на мою думку непрозорі і не дають
обїєктивної інформації. Просто без сенсу - розмитнення коштує в два рази більше
ніж саме авто, але їх все рівно везуть. Не говоріть що попит сильно впав. Не повірю.
Знаю людей котрі регулярно то роблять і не скаржаться.
 | 
| 
 | 
Andreas
 
Академік
     
 
 
Повідомлень: 813
 
Зареєстрований: 29-4-2004
 Місто: Offenburg, Deutschland
 
Нема на форумі
 Настрій: не дуже...
  
 
 | 
 | 
 
 
  
 
Законна і діє. Поляки та прибалтійці вже давно тим бізнесом займаються,
розмитнені авта просто під під*їзд замовнику доставляють. Коштує, правда, послуга
кілька тис. Є, але народ користується. Значить вигідно.
 | 
| 
 | 
Ігор Домін
 
Академік
     
 
Повідомлень: 373
 
Зареєстрований: 11-5-2010
 Місто: Одеса
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
Ок. Ввезли ви авто як запчастини. З дешевим розмитненням. Що далі? Як зробити щоб
їздити на ньому з українськими номерами? Є якийсь дешевий легальний метод
переведення шроту в стан розмитненого авто? Що стосується поляків - я знайомий з
ситуацією. Сам купив авто з Бельгії. Розмитнення на польські номери коштовало 150
евро, зробив сам за тиждень. Без жодних перепонів і стресу. То навіщо тут
комбінувати з розбіркою авта на частини? Знайомий поляк дійсно купив собі рено на
запчастини за 200 евро в Берліні. Но використовує саме як донора для своєго рено і
не комбінує. Як там у прибалтів я не в курсі, але здається норми в євроунії всюди
такі ж самі.
 | 
| 
 | 
Andreas
 
Академік
     
 
 
Повідомлень: 813
 
Зареєстрований: 29-4-2004
 Місто: Offenburg, Deutschland
 
Нема на форумі
 Настрій: не дуже...
  
 
 | 
 | 
 
 
"Легальний"... "Дешевий"... Може ще й "швидкий, так, щоб за півгодини"? 
То вже в ДАІ питайте, як зареєструвати авто. І не "шрот", завважте, а майже новенький
автомобіль зі всіми "рідними" комплектуючими і легальними документами з
печатками украінськоі митниці. Складнощі? Певен, що будуть. Але долаємі, якщо
брати до уваги активність клієнтів даного сервісу.
 | 
| 
 | 
Ігор Домін
 
Академік
     
 
Повідомлень: 373
 
Зареєстрований: 11-5-2010
 Місто: Одеса
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
Вибачте, але мені здається Ви не зовсім орієнтуєтесь в ситуації. Імхо треба
заплатити таку ж суму що за розмитнення авто на границі, що за переведення
запчастин в стан авто з номерами. І так і так дешево не вийде. Я наприклад восени
знімав з реєстру свою Ладу в Одесі. витратив цілий день. Хоч процедура проста:
заповнити заяву, отримати печатку і щось там заплатити. Але так організовано, що
нормально той процес не іде. Окрім мене було ще 4 особи котрі ніби не давали хабаря
за прскорення справи. І що з того? Стояли 5 годін біля віконця і чекали поки
інспектор розрулить всі інші справи і викроїть для нас хвилечку. Продав я свою
ладу за 1800 баксів, 200 заплатив за зняття з реєстру (хабарів не давав, стояв в черзі,
платив тільки в віконка з працівниками даї) і отримав квитанцію на 40 гривень. Куди
пішла решта 195 баксів? А Ви говорити що то все легально. 
 | 
| 
 | 
Andreas
 
Академік
     
 
 
Повідомлень: 813
 
Зареєстрований: 29-4-2004
 Місто: Offenburg, Deutschland
 
Нема на форумі
 Настрій: не дуже...
  
 
 | 
 | 
 
 
Не треба плутати законність розмитнення і корумповане українське ДАІ. Може, так
авто купують люди, в яких в ДАІ "всьо схвачено". Може, то самі даішники (та наближені
до них) купують так. Не знаю. І взагалі, я дійсно не знаю "шлях" легалізації авта
після того, як воно держкордон перетнуло. 
Знаю, що бізнес такий (перевозка причепом) існує і "набирає обертів" на відміну від
звичайного перегону автомобілів "своїм ходом" в Україну. Останній вже майже "вмер",
здається. 
 
А, хотів ще про калькулятори сказати. Чи то ставки акцизу змінилися, чи ще щось, але
я підставив дані свого теперішнього авта (ціна в автохаузі 12000 євро Тойота Авенсіс
1,8 літри, 5 років, 80000 км пробігу) і получив суму тільки 16 тис з хвостиком. ТІЛЬКИ!
Підставляти треба не 12000 євро, а 9800, за мінусом 19% німецького ПДВ. Той ПДВ при
розрахунку в автохаузі ви платите, але берете в продавця довідку, що, мовляв, авто
куплене нерезидентом Євросоюзу для вивозу його за кордон. Сума ПДВ виділяється в
довідці окремо від загальної вартості авта. При перетині кордону здаєте ту
довідку польським митникам, вони повертають гроші. Трохи хитро повертають - не
готівкою і не чеком, а на любий названий вами рахунок у європейському банку. Так що
треба мати родича чи доброго знайомого в Євросоюзі, щоб потім таки одержати ті
гроші. 
А український ПДВ потім все одно доведеться сплачувати, що калькулятор враховує.
 | 
| 
 | 
Ігор Домін
 
Академік
     
 
Повідомлень: 373
 
Зареєстрований: 11-5-2010
 Місто: Одеса
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
Саме з тим пдв напевно щось у нас комбінують, маєте рацію. В Одесі власниками
більшості автосалонів є менти, оні точно знають як ті податки оминати. Думаю що і
для простих смертних то було б реально, тільки всі залякані тими
бізнесменами-продавцями і не мають доступу до інформації стосовно ввізу автівок.
Ще цікава річ, рік тому порівнював ціни нових авто у офіційних дилерів. Так от, в
Україні такі марки як Форд, Ауді, Мерседес і БМВ в салонах продають авто за ці ж
самі ціни, що і в Німеччині. То де тоді поділись ті додаткові кошти розмитнення?
Дивна у нас країна, ламаємо усі закони фізики, економіки і логіки, тільки не на
свою користь(((
 | 
| 
 | 
Andreas
 
Академік
     
 
 
Повідомлень: 813
 
Зареєстрований: 29-4-2004
 Місто: Offenburg, Deutschland
 
Нема на форумі
 Настрій: не дуже...
  
 
 | 
 | 
 
 
 Цитата: Початково розміщене учасником Ігор Домін    |  | Саме з тим пдв напевно щось у нас комбінують, маєте рацію. В Одесі власниками
більшості автосалонів є менти, оні точно знають як ті податки оминати. Думаю що і
для простих смертних то було б реально, тільки всі залякані тими
бізнесменами-продавцями і не мають доступу до інформації стосовно ввізу автівок.
Ще цікава річ, рік тому порівнював ціни нових авто у офіційних дилерів. Так от, в
Україні такі марки як Форд, Ауді, Мерседес і БМВ в салонах продають авто за ці ж
самі ціни, що і в Німеччині. То де тоді поділись ті додаткові кошти розмитнення?
Дивна у нас країна, ламаємо усі закони фізики, економіки і логіки, тільки не на
свою користь(((  |  
  
 
Е, не плутайте. Одна справа - розмитнення беушного авта приватною особою, інша -
ввіз в країну партії товару юридичною. То і закони різні і, відповідно, митні
тарифи. 
Крім того, на вартість нульового автомобіля дуже впливає цінова політика
виробника. Нові авто в Україні повинні бути дешевшими, ніж в Німеччині - рівень
доходів населення різний! У В*єтнамі чи там в Монголії Форди ще дешевші, кажуть... 
І останнє. ПДВ держави-експортера при поставках любої продукціі (не тільки
автомобілів) з ціни на неї просто виключається. Після перетину митного кордону
нараховується ПДВ держави-імпортера. Є таке правило міжнародної торгівлі.
 | 
| 
 | 
Андрій Пелещишин
 
Адміністратор
         
 
Повідомлень: 9191
 
Зареєстрований: 19-6-2002
 Місто: Львів, Україна
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
Не зовсім в тему, але... Влада знову дбає за покращення. Тепер хочуть обмежити ввіз
старих тракторів... 
 | Цитата: |  | "Поставити таку ставку утилізаційного збору, щоб восьмирічні трактори не могли
потрапити в Україну. Ми можемо і повинні негайно прийняти і випустити проект
постанови і закон", - заявив Порошенко.  |  
  
 
http://www.pravda.com.ua/news/2012/09/11/6972519/
 
 
 
 
 | 
| 
 | 
Andreas
 
Академік
     
 
 
Повідомлень: 813
 
Зареєстрований: 29-4-2004
 Місто: Offenburg, Deutschland
 
Нема на форумі
 Настрій: не дуже...
  
 
 | 
 | 
 
 
Восьмирічний трактор - то ж  "новье", останній, ну, може передостанній "крик"
західної технічної думки. Бачили б ви "агрегати", які іноді обганяти доводиться...
Деякі, здається, побудовані ще за життя Ніколаса Отто та Рудольфа Дизеля. 
Трактор - то ж не авто, на ньому не їздять десятки тисяч км на рік. Тому в його
конструкцію не так часто вносяться новітні штучки-дрючки. 
Правий Янек. За технічне невігластво треба негайно відривати голови. Тим більше,
що вони (голови) не найважливіші органи в організмах керівників.
 | 
| 
 | 
Андрій Пелещишин
 
Адміністратор
         
 
Повідомлень: 9191
 
Зареєстрований: 19-6-2002
 Місто: Львів, Україна
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
Так він зібрався карати, за те, що вчасно не ввели мито, а не навпаки. 
До речі, сьогодні і російські авто потрапили під роздачу.
 
 
 
 
 | 
| 
 | 
Андрій Пелещишин
 
Адміністратор
         
 
Повідомлень: 9191
 
Зареєстрований: 19-6-2002
 Місто: Львів, Україна
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
Імпортери обіцяють припинити поставки авто в Україну 
http://www.epravda.com.ua/news/2013/03/14/365826/ 
 | Цитата: |  Українські імпортери автомобілів не виключають того, що можуть припинити
ввезення їх до країни через введення спецмит на імпорт авто. 
 
Про це заявив директор Всеукраїнської асоціації імпортерів і дилерів Олег
Назаренко, передає УНІАН. 
 
"Ми будемо діяти тим же методом, як діяли в 2009 році. Тоді імпорт припинився, і уряд,
не отримавши величезних надходжень до бюджету, скасував 13% надбавку", - сказав
Назаренко. 
 
За його словами, якщо такі дії будуть зроблені, то до держбюджету перестане
надходити значна частина коштів. 
 
"Після введення спецмита прогнозовані втрати держбюджету становитимуть більше 1
млрд доларів", - йдеться в повідомленні асоціації. 
 
У асоціації зазначили, що у результаті введення спецмита ціни на автомобілі
об'ємом 1-1,5 літра зростуть на 7,8%, а на автомобілі 1,5-2,2 літра - на 15,6%. 
 
"Масового ввезення автомобілів не буде, тому що з'явиться ризик не продати
завезені автомобілі з цією надбавкою в Україні", - зазначив Назаренко.
 |  
  
 
Детальніший аналіз є тут 
http://www.epravda.com.ua/publications/2013/03/14/365816/ 
 
Не виключено, що Янукович хоче погратися в "доброго поліцейського"
 
 
 
 
 | 
| 
 | 
Андрій Пелещишин
 
Адміністратор
         
 
Повідомлень: 9191
 
Зареєстрований: 19-6-2002
 Місто: Львів, Україна
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
Непомітно підкралося чергове "покращення": 
 | Цитата: |  Збір акцизного збору на легкові автомобілі, переобладнані з ввезених в Україну
непідакцизних вантажних автомобілів, набув чинності з 1 січня 2014 року. 
... 
Як повідомлялося, нововведення в закон "Про внесення змін до Податкового кодексу
про ставки окремих податків і податкових пільг" прийнятий парламентом 19 грудня і
підписаний президентом України від 27 грудня 2013 року. 
 
За даними Міндоходів, близько третини ввезених в Україну вантажних автомобілів
після переобладнання зареєстровані в органах ДАІ як підакцизні легкові авто. 
 
Згідно з підрахунками Міндоходів, сума додаткових надходжень до держбюджету від
цього податку може скласти близько 300 млн гривень. 
 
За оцінкою експертів авторинку, дане нововведення торкнеться бізнес
"перегонників" та підприємства з переобладнання, яких багато у Західній Україні.
 |  
  
http://www.epravda.com.ua/news/2014/01/2/412982/
 
 
 
 
 | 
| 
 | 
Андрій Пелещишин
 
Адміністратор
         
 
Повідомлень: 9191
 
Зареєстрований: 19-6-2002
 Місто: Львів, Україна
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
Якісний коментар на УП до цієї новини 
 | Цитата: |  | Ніяких "додаткових надходжень" не буде, а навпаки, такі автомобілі просто
перестануть переганяти. Тобто бюджет недоотримає не тільки акциз, а ще й митні
збори, котрі платилися до цього плюс роботу втратять багато людей, що зайняті в
цьому бізнесі. Шанси українців придбати нормальний автомобіль по нормальній ціні
ще зменьшуються, - чергове "покращення"!  |   
 
 
 
 
 | 
| 
 | 
vovka
 
Почесний Академік
      
 
 
Повідомлень: 1075
 
Зареєстрований: 20-12-2002
 Місто: Lviv,Ukraine
 
Нема на форумі
 Настрій: впевнений
  
 
 | 
 | 
 
 
Помоєму тут просто прикрили "лазейку". 
 
Адже ввозили спеціально грузовики, не платячи акцизу за пасажирського, а потім
тихенько переобладнували і ставили на облік вже як пасажира і випускали ото всьо
на перевезення людей (невідомо ким і як переобладнане.. тяжко уявити таку схему
десь в нормальній країні в Європі). Грубо кажучи дурили державу. 
Тепер це прикрили.  
 
Тобто по своїй суті цей закон цілком адекватний і то що було немогло тривати
вічність.  
 
Інша справа що потрібно знизити ці величезні акцизи і мита на пасажирські буси,
адже в нас і так їх не виробляють.  Кого і від кого захищаєм митом?
 | 
| 
 | 
Андрій Пелещишин
 
Адміністратор
         
 
Повідомлень: 9191
 
Зареєстрований: 19-6-2002
 Місто: Львів, Україна
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
У нашій країні (як і в її попереднику) "лазейки" насправді є лише вентиляційними
отворами, через які хоч трохи проходить повітря. 
Ніякий ідіот би не мучився з переобладнанням авто, якщо мито на пасажирські було
би адекватним. 
Але у нас люди для держави, а не держава для людей. 
До речі, десь пробігла цифра, що продажа Ланосів, заради якої ніби це все вже
тянеться і затягується тугіше вже багато років, цього року впала на третину. Це
незважаючи на новий утилізаційний збір на іномарки.
 
 
 
 
 | 
| 
 | 
Юрій Сєров
 
Модератор
         
 
Повідомлень: 10462
 
Зареєстрований: 19-6-2002
 Місто: Львів, Україна
 
Нема на форумі
 Настрій: оптимістичний
  
 
 | 
 | 
 
 
А які варіанти зараз з "польськими номерами"? Наскільки знаю, то тепер треба
перетинати кордон раз на три дні ( також абсурд: невже поляк чи українець, що
проживає в Польщі не може в'їхати на довший термін?), що досить незручно.  Водночас
купа машин з польськими номерами їздить по Львову? Невже всі мотаються раз на три
дні?
 
 
 
 
 | 
| 
 | 
Андрій Пелещишин
 
Адміністратор
         
 
Повідомлень: 9191
 
Зареєстрований: 19-6-2002
 Місто: Львів, Україна
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
З'явилася новина, що Яценюк доручив ліквідувати чи зменшити ввізні мито на
іноземні автомобілі. У мене таке відчуття, що це суто піар, адже у нього було 2 роки
для такого рішення. А зараз коли існування уряду під сумнівом, рішення навряд чи
буде впроваджене, але політичні очки будуть здобуті. 
У будь-якому разі так виглядає, що можна буде ввозити лише авто не старіше 5 років.
А з 2018 року - 2 років (!)
 
 
 
 
 | 
| 
 | 
Рост
 
Модератор
        
 
Повідомлень: 3710
 
Зареєстрований: 3-4-2003
 Місто: Львів
 
Нема на форумі
 Настрій: є
  
 
 | 
 | 
 
 
Уже. 
І тут не в роках випуску справа, а в нормах викиду. Мінімально, по закону, євро-5. 
 
 
 
 
 | 
| 
 | 
Андрій Пелещишин
 
Адміністратор
         
 
Повідомлень: 9191
 
Зареєстрований: 19-6-2002
 Місто: Львів, Україна
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
А з 18-го буде Євро-6? 
 
 
 
 
 | 
| 
 | 
|  Сторінки:
 1
 2
 3 |