Сторінки:
1
..
4
5
6 |
Тарас Сокальський
Почесний Академік
   
Повідомлень: 1159
Зареєстрований: 25-4-2003
Місто: Чернівці
Нема на форумі
Настрій: Бойовий
|
|
Тим часом тема швидкої заміни акумів поступово розвивається, але без натяків на
уніфікацію ситем від різних виробників.
https://www.youtube.com/watch?v=TCf_xgWC1tE
|
|
Юрій Сєров
Модератор
      
Повідомлень: 10462
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: оптимістичний
|
|
Сумніваюся, що дійде до широкого вжитку. Це не самокат, де однією рукою цю
маніпуляцію можна провести. За час заміни (а це ще й чергу вистояти) на швидких
зарядках можна вже досить добре підзарядитися.
Збільшення ємності батарей дасть змогу краще планувати, коли заряджати.
Я так розумію, що найбільшою проблемою залишається кількість циклів перезарядки,
через це електички дуже втрачають у вартості.
|
|
Тарас Сокальський
Почесний Академік
   
Повідомлень: 1159
Зареєстрований: 25-4-2003
Місто: Чернівці
Нема на форумі
Настрій: Бойовий
|
|
Цікавий нюанс, хто пов'язаний з силовою електронікою:
https://www.autocentre.ua/kommercheskie/novinka-kommercheskie/na-avt...
Цитата: | Це перший трирівневий інвертор на ринку електробусів, що дозволяє до 12% знизити
втрати двигуна в типових циклах руху.
У компанії заявляють, що порівняно із звичайними дворівневими інверторами, нова
модель HES580 забезпечує суттєве зниження до 75% втрат гармонік двигуна, значно
мінімізуючи розсіювання тепла та підвищуючи енергозбереження.
На відміну від дворівневих інверторів, які перемикаються між двома рівнями
напруги (DC+ та DC-), HES580 має третій ступінь напруги – нейтраль. Це вдвічі зменшує
крокову напругу під час кожної операції перемикання, що призводить до зменшення
пульсацій струму і, як наслідок, зниження втрат на гармоніки. Отже, двигун AMXE250
працює з підвищеною ефективністю, забезпечуючи більш високу продуктивність у
різних умовах керування. |
|
|
Тарас Сокальський
Почесний Академік
   
Повідомлень: 1159
Зареєстрований: 25-4-2003
Місто: Чернівці
Нема на форумі
Настрій: Бойовий
|
|
Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  |
За час заміни (а це ще й чергу вистояти) на швидких зарядках можна вже досить добре
підзарядитися.
..................................
найбільшою проблемою залишається кількість циклів перезарядки |
Не впевнений, що швидка зарядка додасть здоров'я акумові... Краще, поки не
планується дальня поїздка, заряджати помаленьку вночі чи на стоянці біля роботи
і тримати заряд в діапазоні 30-70%. А швидка заміна - то для дальніх поїздок, на
трасі.
Черги теж цікаве питання, вроді пережиток "планової економіки" і лікується
наявністю конкурентного середовища. А от мережі швидкої заміни акумів сюди не
вписуються, бо воно може працювати тільки як "батарея в лізингу", тобто
постачальник послуги є монополістом...
|
|
Сторінки:
1
..
4
5
6 |