Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
 Сторінки:  1  ..  4    6
Автор: Тема: Все ще хочете електромобіль?
Тарас Сокальський
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1159
Зареєстрований: 25-4-2003
Місто: Чернівці
Нема на форумі

Настрій: Бойовий

[*] написано 18-5-2025 у 10:29


Тим часом тема швидкої заміни акумів поступово розвивається, але без натяків на уніфікацію ситем від різних виробників.
https://www.youtube.com/watch?v=TCf_xgWC1tE




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрій Сєров
Модератор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 10462
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: оптимістичний

[*] написано 28-5-2025 у 09:35


Сумніваюся, що дійде до широкого вжитку. Це не самокат, де однією рукою цю маніпуляцію можна провести. За час заміни (а це ще й чергу вистояти) на швидких зарядках можна вже досить добре підзарядитися.
Збільшення ємності батарей дасть змогу краще планувати, коли заряджати.
Я так розумію, що найбільшою проблемою залишається кількість циклів перезарядки, через це електички дуже втрачають у вартості.




Nauka-Online.Org - Українська Наукова Інтернет-Спільнота
Рідний край - Колекція знимків України
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Тарас Сокальський
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1159
Зареєстрований: 25-4-2003
Місто: Чернівці
Нема на форумі

Настрій: Бойовий

[*] написано 25-6-2025 у 10:37


Цікавий нюанс, хто пов'язаний з силовою електронікою:
https://www.autocentre.ua/kommercheskie/novinka-kommercheskie/na-avt...
Цитата:
Це перший трирівневий інвертор на ринку електробусів, що дозволяє до 12% знизити втрати двигуна в типових циклах руху.

У компанії заявляють, що порівняно із звичайними дворівневими інверторами, нова модель HES580 забезпечує суттєве зниження до 75% втрат гармонік двигуна, значно мінімізуючи розсіювання тепла та підвищуючи енергозбереження.

На відміну від дворівневих інверторів, які перемикаються між двома рівнями напруги (DC+ та DC-), HES580 має третій ступінь напруги – нейтраль. Це вдвічі зменшує крокову напругу під час кожної операції перемикання, що призводить до зменшення пульсацій струму і, як наслідок, зниження втрат на гармоніки. Отже, двигун AMXE250 працює з підвищеною ефективністю, забезпечуючи більш високу продуктивність у різних умовах керування.




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Тарас Сокальський
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1159
Зареєстрований: 25-4-2003
Місто: Чернівці
Нема на форумі

Настрій: Бойовий

[*] написано 25-6-2025 у 10:51


Цитата: Початково розміщене учасником Юрій Сєров  

За час заміни (а це ще й чергу вистояти) на швидких зарядках можна вже досить добре підзарядитися.
..................................
найбільшою проблемою залишається кількість циклів перезарядки

Не впевнений, що швидка зарядка додасть здоров'я акумові... Краще, поки не планується дальня поїздка, заряджати помаленьку вночі чи на стоянці біля роботи і тримати заряд в діапазоні 30-70%. А швидка заміна - то для дальніх поїздок, на трасі.
Черги теж цікаве питання, вроді пережиток "планової економіки" і лікується наявністю конкурентного середовища. А от мережі швидкої заміни акумів сюди не вписуються, бо воно може працювати тільки як "батарея в лізингу", тобто постачальник послуги є монополістом...




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
 Сторінки:  1  ..  4    6

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 10206
Реклама: