| Сторінки:
 1
 2 | 
| Петро Пістун 
 
Новак
   
 
 
Повідомлень: 10
 
Зареєстрований: 19-9-2006
 
Нема на форумі
Настрій:  Настрій не вказаний
 |  | 
| "Славута" заполоняє львів? 
 
 "Славута" заполоняє львів?
 
 дуже багато їх появилося у львові. Чи то їх даром роздають? Чи то вже така хороша
машина, що їх так купляють? чи то вона вже така дешева?
 
 Ніяк не можу зрожуміти. Але факт є фактом.
 
 
 У львові їх багато.
 Не така то вона вже і дешева.
 За останій рік ціна зросла на 1 000 у.о.
 Тай і зі слів "машина - консервнабанка", чому ж її так купляють?
 
 
 Хотілося би почути самих власників таких машин.
 
 
 
 
 | 
|  | 
| Олексій Мачехін 
 
Модератор
       
 
Повідомлень: 4597
 
Зареєстрований: 31-5-2003
 Місто: Київ
 
Нема на форумі
Настрій:  теплий
 |  | 
| 
 У вас навіть таксівки є Сволути, жах
   | 
|  | 
| Demyan 
 
Почесний Академік
       
 
Повідомлень: 2722
 
Зареєстрований: 15-4-2004
 Місто: Львів
 
Нема на форумі
Настрій:  кращий ніж вчор
 |  | 
| 
 1. КУпляють люди які хочуть просто нову машину абільше грошей не мають, причому
наслідки комфорт, надійність - їх не хвилює.
 2. Беруть фірми в кредит а поітм продають - це вигідно і машина окупиться
 3. Беруть щоб повчитися їздити потім продають.
 
 В мене родич взяв нову Славуту бо то нова, ніяких порад не слухав. Грошей більше не
мав а хотів нову машину.
 Ця машина серед нових дійсно найдешевша а ще приваблює те що запчастини до них
дешеві.
 | 
|  | 
| Demyan 
 
Почесний Академік
       
 
Повідомлень: 2722
 
Зареєстрований: 15-4-2004
 Місто: Львів
 
Нема на форумі
Настрій:  кращий ніж вчор
 |  | 
| 
 Поїздивши на славуті я вирішив для себе не брати її (хоча дискусії не хочу просто
це моя думка). Я вирішив краще жигуля вже вязти.
 | 
|  | 
| Рост 
 
Модератор
         
 
Повідомлень: 3710
 
Зареєстрований: 3-4-2003
 Місто: Львів
 
Нема на форумі
Настрій:  є
 |  | 
| 
 Я ще розумію, брали, коли ціна була порядка 4 тисяч. А тепер... Зрозуміло, що за ці
гроші нічого іншого нового не купиш, але через рік воно буде вже зовсім не нове,
тому як альтернатива - 3-5 річна іномарка в ті ж гроші, що й нова Славка. Але  ж тут
небо і земля.
 
 
 
 
 | 
|  | 
| Олексій Мачехін 
 
Модератор
       
 
Повідомлень: 4597
 
Зареєстрований: 31-5-2003
 Місто: Київ
 
Нема на форумі
Настрій:  теплий
 |  | 
| 
 Мені взагалі незрозумілий цей концепт - машина може бути використана лише як
тимчасове рішення для молодих сімей, але ж навіть семирічній дитині на задньому
сидінні вже стає незручно, бо у вузьвґкому і короткому салоні розробники
примудрились "покласти" два передні сидіння так, що ті перекривають простір
заднім. Деу Тіко, що має майже такий самий салон, значно комфортніше вміщує
пасажирів.
 | 
|  | 
| Ігор Мартинів 
 
Академік
      
 
 
Повідомлень: 467
 
Зареєстрований: 29-8-2003
 Місто: Львів
 
Нема на форумі
Настрій:  антирагульський
 |  | 
| 
 
 | Цитата: |  | Оригінальне повідомлення від  Рост Я ще розумію, брали, коли ціна була порядка 4 тисяч. А тепер... Зрозуміло, що за ці
гроші нічого іншого нового не купиш, але через рік воно буде вже зовсім не нове,
тому як альтернатива - 3-5 річна іномарка в ті ж гроші, що й нова Славка. Але  ж тут
небо і земля.
 | 
 
 3-5 річна іномарка коштує у 3-5 разів більше , ніж нова Славута.
 | 
|  | 
| Рост 
 
Модератор
         
 
Повідомлень: 3710
 
Зареєстрований: 3-4-2003
 Місто: Львів
 
Нема на форумі
Настрій:  є
 |  | 
| 
 
 | Цитата: |  | Оригінальне повідомлення від  Ігор Мартинів 
 | Цитата: |  | Оригінальне повідомлення від  Рост Я ще розумію, брали, коли ціна була порядка 4 тисяч. А тепер... Зрозуміло, що за ці
гроші нічого іншого нового не купиш, але через рік воно буде вже зовсім не нове,
тому як альтернатива - 3-5 річна іномарка в ті ж гроші, що й нова Славка. Але  ж тут
небо і земля.
 | 
 
 3-5 річна іномарка коштує у 3-5 разів більше , ніж нова Славута.
 | 
 
 Може здивую пана Ігора, але деякі нові іномарки коштують 8-10...15 тисяч...
 
 
 
 
 | 
|  | 
| Петро Пістун 
 
Новак
   
 
 
Повідомлень: 10
 
Зареєстрований: 19-9-2006
 
Нема на форумі
Настрій:  Настрій не вказаний
 |  | 
| 
 Але трохи дивно, щому самы фірми-таксі купляють ті машини? чи вони "встигають"
викупитися і щей заробити на ній, поки розвалиться. Один роз в такій в таксі їхав,
то там було на спідометрі було 120 тис., ну і ще дверки і все решта в нормальному
стані було.
 | 
|  | 
| vovka 
 
Почесний Академік
       
 
 
Повідомлень: 1075
 
Зареєстрований: 20-12-2002
 Місто: Lviv,Ukraine
 
Нема на форумі
Настрій:  впевнений
 |  | 
| 
 
 | Цитата: |  | Оригінальне повідомлення від  Петро Пістун Але трохи дивно, щому самы фірми-таксі купляють ті машини? чи вони "встигають"
викупитися і щей заробити на ній, поки розвалиться. Один роз в такій в таксі їхав,
то там було на спідометрі було 120 тис., ну і ще дверки і все решта в нормальному
стані було.
 | 
 Та така машина в нормальної фірми окупиться за рік максимум. Років 3-4 поїздить та й
розвалиться (кому цікаво такі побачити, заїдьте на Городоцьку в сервісний центр
фірми Радар)..
 Ну і по друге їх беруть в кредит.
 | 
|  | 
| Ігор Баранік 
 
Академік
      
 
 
Повідомлень: 716
 
Зареєстрований: 22-6-2005
 
Нема на форумі
Настрій:  Настрій не вказаний
 |  | 
| 
 
 | Цитата: |  | Та така машина в нормальної фірми окупиться за рік максимум. Років 3-4 поїздить
та й розвалиться (кому цікаво такі побачити, заїдьте на Городоцьку в сервісний
центр фірми Радар).. Ну і по друге їх беруть в кредит.
 | 
 А чому він має розвалюватися?
 | 
|  | 
| vovka 
 
Почесний Академік
       
 
 
Повідомлень: 1075
 
Зареєстрований: 20-12-2002
 Місто: Lviv,Ukraine
 
Нема на форумі
Настрій:  впевнений
 |  | 
| 
 
 | Цитата: |  | Оригінальне повідомлення від  Ігор Дзвін 
 | Цитата: |  | Та така машина в нормальної фірми окупиться за рік максимум. Років 3-4 поїздить
та й розвалиться (кому цікаво такі побачити, заїдьте на Городоцьку в сервісний
центр фірми Радар).. Ну і по друге їх беруть в кредит.
 | 
 А чому він має розвалюватися?
 | 
 Тому що по перше це Славута, а по друге це таксі, і по третє в тих машин нема якогось
одного шофера, а там де машиною користується більше 1 людини, то є не машина а відро
з болтами
  IMHO. Якось буду на цьому сервісі, то сфоткаю ці розвалюхи...
 | 
|  | 
| Ігор Баранік 
 
Академік
      
 
 
Повідомлень: 716
 
Зареєстрований: 22-6-2005
 
Нема на форумі
Настрій:  Настрій не вказаний
 |  | 
| 
 Ну в цьому плані ти мабуть правий.
 | 
|  | 
| Петро Пістун 
 
Новак
   
 
 
Повідомлень: 10
 
Зареєстрований: 19-9-2006
 
Нема на форумі
Настрій:  Настрій не вказаний
 |  | 
| 
 
 | Цитата: |  | Тому що по перше це Славута, а по друге це таксі, і по третє в тих машин нема якогось
одного шофера, а там де машиною користується більше 1 людини, то є не машина а відро
з болтами  IMHO. 
 | 
 
 ну я в принципі говорю про машини ці, а не в якості таксі. Ясне діло що вона не так
довго буде їздити як всі інші.
 
 Доречі, якраз, два дня назад, мав можливість на ній проїхатися в якості таксі. Ну і
я таксіста запитав за неї. Він сказав(Цитую): "Машина не з найкращих, не спорю,
девятка набагато краща він неї(славути). Але якщо славуту брати для себе, то нею
можна їздити і їздити",
 "-и часто вона ламається?"
 "Ну залізо то є заліо, і все воно ламається. Але я вже в таксі, на цій машині працюю
не один місяць, і вона мені не дісталася нова. Кожен тиждень я наїжаю по 6 тис. км."
 
 Ну а дальше си вже приїхади
    
 
 
 | Цитата: |  | Якось буду на цьому сервісі, то сфоткаю ці розвалюхи... | 
 
 Було би дуже непогано на них глянути!
   | 
|  | 
| Demyan 
 
Почесний Академік
       
 
Повідомлень: 2722
 
Зареєстрований: 15-4-2004
 Місто: Львів
 
Нема на форумі
Настрій:  кращий ніж вчор
 |  | 
| 
 Якщо брати для себе то бажано переробити собі ступиці на 08, поставити
октан-коректор, поміняти сідушки, зробити її "мягшою", аммо інші поставити... тоді
вона прийме більш менш нормального стану і головне їздити буде приємніше....але то
все додаткові затрати і чи варті вони?
 | 
|  | 
| Рост 
 
Модератор
         
 
Повідомлень: 3710
 
Зареєстрований: 3-4-2003
 Місто: Львів
 
Нема на форумі
Настрій:  є
 |  | 
| 
 Власник таврії буде постійно мати справу з різними дрібними ремонтами. Серед
ВАЗів статистика трохи покраща, але не кардинально. Тобто, якщо не та, то інша
дрібничка таки буде турбувати. Але є один суттєвий плюс - це дешевизна (відносна) і,
що для мене дуже важливо, - постійна наявність усіх запчастин. Якщо машина
використовується активно, то дуже важко переживати необхідність замовляти
запчастини з доставкою через тиждень, а то і два (реалії з іномарками, виняток хіба
що ті, які збираються в Україні - Ланос точно, можливо Шкоди - не перевіряв).
 Тому я поки що свою вісімку на іномарку не спішуся міняти, машина надійна,
невибаглива, легко утримувати в хорошому стані.
 
 
 
 
 | 
|  | 
| Рост 
 
Модератор
         
 
Повідомлень: 3710
 
Зареєстрований: 3-4-2003
 Місто: Львів
 
Нема на форумі
Настрій:  є
 |  | 
| 
 
 | Цитата: |  | Оригінальне повідомлення від  Demyan Якщо брати для себе то бажано переробити собі ступиці на 08, поставити
октан-коректор, поміняти сідушки, зробити її "мягшою", аммо інші поставити... тоді
вона прийме більш менш нормального стану і головне їздити буде приємніше....але то
все додаткові затрати і чи варті вони?
 | 
 Якщо вже так, то краще одразу брати зубило - машина більша, надійніша, з кращою
пасивною безпекою. ІМХО.
 А октан коректор з нашими бензинами на будь-якому карб`юраторному двигуні не
зашкодить. хоча я обходжуся без нього.
 
 
 
 
 | 
|  | 
| Demyan 
 
Почесний Академік
       
 
Повідомлень: 2722
 
Зареєстрований: 15-4-2004
 Місто: Львів
 
Нема на форумі
Настрій:  кращий ніж вчор
 |  | 
| 
 так погоджуюся, це я написав вже якщо людина просто хоче славуту або таврію (на мій
погляд для себе або 2 осіб таврія навіть краща) і все, більше ніякої.
 | 
|  | 
| Олексій Мачехін 
 
Модератор
       
 
Повідомлень: 4597
 
Зареєстрований: 31-5-2003
 Місто: Київ
 
Нема на форумі
Настрій:  теплий
 |  | 
| 
 А тим часом Тварію знімають з виробництва
  Кажуть, невдовзі те саме буде зі Сволутою. | 
|  | 
| Hanor Narasson 
 
Почесний Академік
       
 
Повідомлень: 1500
 
Зареєстрований: 24-11-2003
 Місто: точно ніхто не знає :)
 
Нема на форумі
Настрій:  з носа куриться   
 |  | 
| 
 
 | Цитата: |  | Оригінальне повідомлення від  vovka 
 | Цитата: |  | Оригінальне повідомлення від  Петро Пістун Але трохи дивно, щому самы фірми-таксі купляють ті машини? чи вони "встигають"
викупитися і щей заробити на ній, поки розвалиться. Один роз в такій в таксі їхав,
то там було на спідометрі було 120 тис., ну і ще дверки і все решта в нормальному
стані було.
 | 
 Та така машина в нормальної фірми окупиться за рік максимум. Років 3-4 поїздить та й
розвалиться (кому цікаво такі побачити, заїдьте на Городоцьку в сервісний центр
фірми Радар)..
 Ну і по друге їх беруть в кредит.
 | 
 
 Маленька поправка: не в кредит, а в лізинг. Для фірми це можливість списати оплату
лізингу на видатки - така собі оптимізація податків. Причому до момету повної
сплати машина в лізингу є власністю не користувача, а лізингової компанії.
 
 
 
 
 Здобудеш Українську Державу, або загинеш у боротьбі за Неї.  Не дозволиш
нікому плямити слави, ні честі Твоєї Нації.  Ненавистю і безоглядною боротьбою
прийматимеш ворогів Твоєї Нації.  Змагатимеш до посилення сили, слави,багатства й
простору Української Держави. | 
|  | 
| Юрій Сєров 
 
Модератор
          
 
Повідомлень: 10462
 
Зареєстрований: 19-6-2002
 Місто: Львів, Україна
 
Нема на форумі
Настрій:  оптимістичний
 |  | 
| 
 ЗАЗ продовжить випускати Славуту.
 http://korrespondent.net/business/companies/635238
 
 Криза пішла на користь виробникам цього народного чуда. Не треба придумувати
нічого нового.
 
 
 
 
 | 
|  | 
| Serg Selev 
 
Дійсний член
     
 
 
Повідомлень: 172
 
Зареєстрований: 20-9-2006
 Місто: Lviv
 
Нема на форумі
Настрій:  Настрій не вказаний
 |  | 
| 
 
 
 Передсмертні конвульсії...
 ЗАЗ стоїть, МЕМЗ стоїть, в автосалони завалені. А дуже скоро будуть завалені
майданчики банків кредитними авто. Який сенс виробляти нові авто за таких умов?
 
 Криза дійсно пішла на користь виробнику, швидше здохне.
 
 | 
|  | 
| Андрій Пелещишин 
 
Адміністратор
          
 
Повідомлень: 9191
 
Зареєстрований: 19-6-2002
 Місто: Львів, Україна
 
Нема на форумі
Настрій:  Настрій не вказаний
 |  | 
| 
 Наші "вітчизняні виробники" вже підняли шум. Вимагають квотування увезення
автомобілів та збільшення мита. А щоби трохи знизити опір потужних
постачальників, пропонують заборонити ввіз "сірих" авто.
 Це не захист ринку. Це захист людей від якісних авто.
 
 
 
 
 | 
|  | 
| Юрій Сєров 
 
Модератор
          
 
Повідомлень: 10462
 
Зареєстрований: 19-6-2002
 Місто: Львів, Україна
 
Нема на форумі
Настрій:  оптимістичний
 |  | 
| 
 Старий маразм, про який тут хтось (здається Andreas) вже писав. Захист не споживача, а
виробника!
 
 
 
 
 | 
|  | 
| Роман Ромашка 
 
Академік
      
 
 
Повідомлень: 752
 
Зареєстрований: 22-11-2005
 Місто: Київ
 
Нема на форумі
Настрій:  Ідеальний   
 |  | 
| 
 Знаєте, якщо б мито накладали на всяку китайщину, то був би захист споживача. А так
погоджуюсь на Вами.
 | 
|  | 
| Сторінки:
 1
 2 |