archimost
 
Новак
  
 
 
Повідомлень: 13
 
Зареєстрований: 9-12-2002
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
Підземний трамвай у Львові 
 
 
Шукаю інфу по проектований підземний трамвай у Львові. Буду  вдячний за любу
інформацію.
 | 
| 
 | 
Ігор+
 
Дійсний член
    
 
 
Повідомлень: 298
 
Зареєстрований: 5-11-2002
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
скільки себе на тому світі памятаю, завжди шушукалося про підземний трамвай у
Львові. Я думаю, що це так чуткою і залишилось
 | 
| 
 | 
archimost
 
Новак
  
 
 
Повідомлень: 13
 
Зареєстрований: 9-12-2002
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
скільки вам років? ) 
рішення про припин. будови трамваю міськрада прийняла на початку 90х (див. Ратуша),
там і в журналі "Метрострой" була схема. були почато буд.  пересад. станції за
палацом сапегів. побудована відокремлена лінія 3-го трамвая, почались роботи з
заниж. рівня грунтових вод. та головне- розроблена повна документація  та
затверджений бюджет. мало бути 2 лінії, підземні ділянки з порталами на сахарова-
чорновола, та другої лінії бандери-личаківська. більше нічого не відомо  
 | 
| 
 | 
archimost
 
Новак
  
 
 
Повідомлень: 13
 
Зареєстрований: 9-12-2002
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
і ще був влаштований  повітропровід у районі цітаделі- гвардійській 
у вигляді металевої труби діаметром сант. 15 вздовж бордюра.  
його було вист. на продаж після рішення міськради про припин. забудови.
 | 
| 
 | 
Ігор+
 
Дійсний член
    
 
 
Повідомлень: 298
 
Зареєстрований: 5-11-2002
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
 | Цитата: |  Першим відправив користувач archimost 
скільки вам років? ) 
... 
  |  
  
 
33, а що справді хотіли будувати?
 | 
| 
 | 
archimost
 
Новак
  
 
 
Повідомлень: 13
 
Зареєстрований: 9-12-2002
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
тоді би мали чути про будівництво. 
станцію почали  за палацом потоцьких, не сапегів.
 | 
| 
 | 
LLLover
 
Новак
  
 
 
Повідомлень: 9
 
Зареєстрований: 27-4-2003
 Місто: Львів
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
десь ще можна знайти інформацію про підземний трамвай? Чи інші цікаві підземні
споруди Львова?
 | 
| 
 | 
Олексій Мачехін
 
Модератор
      
 
Повідомлень: 4597
 
Зареєстрований: 31-5-2003
 Місто: Київ
 
Нема на форумі
 Настрій: теплий
  
 
 | 
 | 
 
 
Як дозволите, вставлюй свій п'ятачок: 
Будівництво метрополітену (якщо саме про це йде мова) економічно доцільно лише в
містах із населенням понад 1000 000 чоловік. 
Львів, наскільки я знаю, дещо не дотягує. Так що, якщо взяти до уваги ще й
економічну слабкість західного регіону, то метрополітен у Львові навряд чи
збудують найближчим часом.
 | 
| 
 | 
archimost
 
Новак
  
 
 
Повідомлень: 13
 
Зареєстрований: 9-12-2002
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
to Olexiy 
згідний з Вами що не збудують   
 
норми за 1 міл застарілі. у світ. практиці будують виходячи з потреб та біджету не
чекаючи магичних 1 000 000. 
 
метрополітен у Львові не будували, будували підземний трамвай (на к.  Волгограда)
 | 
| 
 | 
Рост
 
Модератор
        
 
Повідомлень: 3710
 
Зареєстрований: 3-4-2003
 Місто: Львів
 
Нема на форумі
 Настрій: є
  
 
 | 
 | 
 
 
З приводу підземного трамваю. 
Так, хотіли будувати. Ота вітка, що йде по княгині Ольги, колишня Боженка, - оце воно
і є. Вона мала йти центром під землею. 
Проте гршей таки не виділили. Та і не впевнений я, що це було б безпечно. Кажуть, у
Львові не все так просто з підземеллям, що ніби якісь там пустоти є, чи що. Але я не
знаю. 
Думаю, що цього не буде. В крайньому разі в найближчому майбутньому...
 | 
| 
 | 
Користувач Олесь
 
Почесний Академік
      
 
 
Повідомлень: 1275
 
Зареєстрований: 3-2-2003
 Місто: Baden-Wurtemberg
 
Нема на форумі
 Настрій: повстанський
  
 
 | 
 | 
 
 
Пустоти + підземні води і т.п. Може і добре, що не будували. От в російському
Санкт-Петербурзі якою ціною далося то метро - місто на болотах, коли копали ті
тунелі, скільки заливало водою, або і взагалі будинки йшли під землю. Причому там
метро дуже глибоке - місто на острівках. В Києві інакше, там метро виходить на
поверхню і через Дніпро йде по мосту.
 | 
| 
 | 
Олексій Мачехін
 
Модератор
      
 
Повідомлень: 4597
 
Зареєстрований: 31-5-2003
 Місто: Київ
 
Нема на форумі
 Настрій: теплий
  
 
 | 
 | 
 
 
Знаєте, в Києві є готичний костьол збудований Городецьким за кресленнями одного
талановитого студента. 
Бідний архітектор і гадки не мав що колись проведуть в києві метро. Тим більше не
знав на якому підземному рівні його копатимуть. 
А провели його якраз під костьолом на невеликій глибині. Коли сидиш в будівлі -
відчуавєш кожний потяг. 
 
Таким чином я костьол без лісів не пам'ятаю - вся ліпка обсипається від нашого
чудового благоустрою. 
 
Може воно й добре що у вас його небуде? Місто ж таке гарне!
 | 
| 
 | 
Рост
 
Модератор
        
 
Повідомлень: 3710
 
Зареєстрований: 3-4-2003
 Місто: Львів
 
Нема на форумі
 Настрій: є
  
 
 | 
 | 
 
 
Та й нема потреби аж такої - відстані не ті. 
Львів дуже компактний. Від одного кінця до іншого в середньому кілометрів 20 -
дрібничка. Єдина проблема - вузькі вулички і в час пік складно проїхати. Ну але
переживемо...
 | 
| 
 | 
archimost
 
Новак
  
 
 
Повідомлень: 13
 
Зареєстрований: 9-12-2002
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
і відстані самі ті, і грунтові води та пустоти не проблема, проблема- що цього
ніхто не бажає, аргументуючи тим, що львів компактнийнемагрошей та т.д. тобто
логіка не конструктивна: 
"навіщо нашому гарному селу якась сучасна транспортна схема?" ще трохи та
загнеться електротранспорт і маршрутки вже нікого не спасуть тому що: якість
перевезення та комфорт  самі бачили. економічно малаефективно (довгостроково)
тобто ніяких серйозних інвесторів.  
 
місто з транспортом у вигляді аматорських поштових фургонів не потрібно ні
інвесторам ні туристам.  
 
учите матчасть (с)  
пс не сприймайте на свою адресу, Ваша думка дуже поширена, та й баталії у форумах
нічого не вирішують.
 | 
| 
 | 
Олексій Мачехін
 
Модератор
      
 
Повідомлень: 4597
 
Зареєстрований: 31-5-2003
 Місто: Київ
 
Нема на форумі
 Настрій: теплий
  
 
 | 
 | 
 
 
Якщо вже з цієї точки зору, то Львову варто впровадити виробництво нешироких
двоповерхових автобусів - це економічно вигідно та може розв'язати транспортну
проблему.  
Але будувати підземку у місті-пам'ятнику архітектури при нестачі грошей на
велике заглиблювання - ризик втратити місто як туристичний об'єкт взагалі.
 | 
| 
 | 
Рост
 
Модератор
        
 
Повідомлень: 3710
 
Зареєстрований: 3-4-2003
 Місто: Львів
 
Нема на форумі
 Настрій: є
  
 
 | 
 | 
 
 
Ну, можна спробувати обійти центр. Зробити щось типу кільця довкола центру з
вітками до віддалених районів. 
Та ні, вихід завжди можна знайти. Але питання коштів - чи окупиться цей проект? Бо
на даному етапі розвитку суспільства саме окупність має вирішальну роль.
 | 
| 
 | 
archimost
 
Новак
  
 
 
Повідомлень: 13
 
Зареєстрований: 9-12-2002
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
хех, двоповерхові автобуси економічно недоцільні. 
1) Довгий час завантаження  
2) Автобуси дорогі через малі обєми замовлень (в європі масове використання на
допоміжних маршрутах тілбки в ЮК та в Берліні), в СНД їх зовсім не бачили. Ви собі
уявляєте скільки буде коштувати розробка з нуля та запуск лінії? Тим більше шоб
неширокий та 2х поверховий- такого не було у світ. практиці пасажироперевезень. 
 
Львів руйнується насамперед тому що нема обїздної (для внутрішних транзітів)
дороги (агресивні речовини, вібрація)-- найзручніше їхати через центр. Взагалом
транспортна концепція у львові на рівні початку минулого сторіччя (як і
водопровід, каналізація). Тим він невигідно відрізняється навідь від більшості
укр. міст, не каж. про захід.
 | 
| 
 | 
archimost
 
Новак
  
 
 
Повідомлень: 13
 
Зареєстрований: 9-12-2002
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
2 NetGuy 
планів, концепцій та ідей дуже багато- зайдіть на сайт Гуам на сторінці міськради.
Були дуже цікаві з проекти з побудовою хордової магістралі на місці залізничної
гілки гол. вокзал- підзамче. Були з прокладанням тунелю під знесінням. 
 
Головне- грошей на це не дадуть ніколи. Тому ще львівян це не цікавить. 
 
Щоб окупити фургончік для перевезення трупів з прорізаними автогеном вікнами
дійсно не треба багато часу.
 | 
| 
 | 
Олексій Мачехін
 
Модератор
      
 
Повідомлень: 4597
 
Зареєстрований: 31-5-2003
 Місто: Київ
 
Нема на форумі
 Настрій: теплий
  
 
 | 
 | 
 
 
Так, справді - я не знаю скільки коштуватиме розробка, але для виробництва в
Україні все є. 
Проте в Україні не виробляють потягів метрополітену. 
Окрім того 1 кілометр підземного тунелю з устаткуванням ще за СРСР коштував 1000000 $
зараз - незнаю.
 | 
| 
 | 
Користувач Олесь
 
Почесний Академік
      
 
 
Повідомлень: 1275
 
Зареєстрований: 3-2-2003
 Місто: Baden-Wurtemberg
 
Нема на форумі
 Настрій: повстанський
  
 
 | 
 | 
 
 
А що в даному питанні показує досвід західноєвропейських міст?
 | 
| 
 | 
archimost
 
Новак
  
 
 
Повідомлень: 13
 
Зареєстрований: 9-12-2002
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
да в інтернеті повно матеріалів, пошукайте. 
 
головне: бабкі в сучасні транспортні системи та їх постійну модернізацію з 60х по
сьогодні вкладали великі та не чекали що вони через рік відібються. Це все ясна
річ не за місцевий комунальний  бюджет та вкладали не тільки в міліонні міста але
також у 100 000 містечки. взагалом це все стимулює економіку "не по детски" (с)
 | 
| 
 | 
rost
 
Академік
     
 
 
Повідомлень: 707
 
Зареєстрований: 14-2-2003
 Місто: Canada
 
Нема на форумі
 Настрій: оптимальний
  
 
 | 
 | 
 
 
Я теж вважаю, що вивести за місто транзитний транспорт є першочерговим завданням.
Але проблема тут, здається, в тім, що кільцева дорога фінансується не з міського
бюджету. Хоча кожна гривня вкладена туди принесла би місту більший ефект ніж інші
міські транспортні проекти.  
При тому всі види місського транспорту, крім одіозних маршруток, просто
потребують-плачуть-вимагають інвестицій, навряд чи доцільно вв"язуватися ще в
якісь нові транспортні проекти типу метро/підземний трамвай.
 | 
| 
 | 
archimost
 
Новак
  
 
 
Повідомлень: 13
 
Зареєстрований: 9-12-2002
 
Нема на форумі
 Настрій: Настрій не вказаний
  
 
 | 
 | 
 
 
зовнішня кільцева для міжміського транзіту є. дуже погано  з внутрішніми
хордовими сполученнями: кільце не замкнуте в північній частині, та як ви проїдете
з батальної, наприклад, до гринченка? через центр звичайно. Через глинянський
тракт- довго і нудно. 
 
Я так зрозумів, що в шановної публіки ніяких матеріалів, спогадів про будівництво
трамваю нема?
 | 
| 
 | 
rost
 
Академік
     
 
 
Повідомлень: 707
 
Зареєстрований: 14-2-2003
 Місто: Canada
 
Нема на форумі
 Настрій: оптимальний
  
 
 | 
 | 
 
 
З Батальної на Грінченка звичайно чз центр, хоча, якби Личаківська і Глинянський
були б в відповідному стані то в години пік ще би подумав.  
Але з Бреста на Чоп, чи з Києва на Перемишель теж  в більшості їдуть через місто.
Якщо не так багато можна зробити у Львові з внутрішнім  транспортом, то хоч би
транзитного позбутися.
 | 
| 
 |