Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
Автор: Тема: Комфорт тиші. Про шумоізоляцію
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 24-3-2007 у 00:43
Комфорт тиші. Про шумоізоляцію


Колись давно, коли небо було голубішим, хмари білішими, а автомобілі повноцінно шумоізолювались ще на заводі, автолюбителі мали менше проблем - купуй і катайся з комфортом. Проте часи міняються, в погоні за ринками збуту виробники постійно мусять знижувати ціну, в угоду чому приносячи жертву за жертвою. Оскільки безпека страдати не може, потужність двигуна та керованість теж, відмовляються від того, що непомітне на перший погляд. Тому і якісна шумоізоляція пішла у небуття серед інших жертв. А часто не тільки якісна, але й будь-яка. Варто підняти килимок не лише таврій, ланосів, авео і подібних низькобюджетних автомобілів, але й мазд 6, нісанів прімера і багатьох-багатьох інших, щоб побачити голий метал. В деяких машинах є натяки на віброізоляцію, напевно, без цих невеличких кусочків бітуму було взагалі зле. Але легше від цього не стає.
Тому вирішив я на прикладі однієї машини, яка зараз стоїть в мене в студії, розказати про те, як можна суттєво підняти комфортність пересування на власних колесах.
Спершу декілька слів про природу шуму в машині.
Основним джерелом шуму є сам автомобіль, його кузов. Підлога, дах, двері - це все листи бляхи, які при їзді вібрують. І ця вібрація стає джерелом досить сильного гулу, особливо, коли колеса котяться нашою славною бруківкою, чи асфальтованою дорогою, засипаною зверху гравієм, залитим бітумом.
Інша частина шуму потрапляє в автомобіль ззовні, через двері, дах, вікна. Це більше високочастотний шум.
Як з цим боротись розкажу на прикладі уже згаданого автомобіля, Таврії.
Отже, є два етапи шумоізоляції - віброізоляція, задача якої побороти низькочастотний гул, та шумоізоялція - її задача позбутися решти шумів. Від віброізоляції ефект досягається основний, десь 70% від загального. В принципі, коли є бажання дещо зекономити, після цього етапу можна зупинитись, все рівно різниця між тим, як було, і як стало буде разючою.
Що ж, перейдемо до діла.
В процесі роботи використовуються професійні вібро- та шумоізолюючі матеріали, розроблені спеціально для автомобільного використання.
Салон машини розбирається.
Як видно, на заводі з вібрацією трохи боролись, на підлозі лежить тоненький шар бітуму, але толку від нього мало - при постукуванні по металу гул стоїть ще той!



А так все виглядає після проведеної роботи:







Як видно, матеріали використовуються різні, на основі бітуму, каучуку. Звичайно, треба знати, де і який буде більш доречним, тобто, де від того чи іншого матеріалу буде більший ефект.

Ну а це задні боковини (автомобіль 3-дверний) і двері зсередини, теж після обробки віброізоляцією.





Усі пластикові деталі салону, якщо це потрібно, звісно, ставляться на місце через спеціальні прокладочні матеріали, призначені усувати скрипи.

Ось так в декількох словах виглядає процес, призваний суттєво підвищити комфорт вашого пересування в просторі.
А з огляду на цілком прийнятні ціни (якісна шумоізоляція, в залежності від марки авто складає від 300 до 600 уо), в такому задоволенні відмовляти собі не варто.




Рост
http://www.rost.lviv.ua
_________________

Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрій Сєров
Модератор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: оптимістичний

[*] написано 24-3-2007 у 23:41


Відносно Тварії, я взагалі не розумію... Здирати за неї близько 5 тис уйо і підсовувати таке...



Nauka-Online.Org - Українська Наукова Інтернет-Спільнота
Рідний край - Колекція знимків України
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 25-3-2007 у 13:19


Ну а як стосовно того, щоб здирати... наприклад, за Мазду 25 тисяч і підсовувати точно таке саме? :)
Це нинішня повальна практика.




Рост
http://www.rost.lviv.ua
_________________

Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрій Сєров
Модератор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: оптимістичний

[*] написано 25-3-2007 у 13:36


Не знаю, як в Мазди з шумоізоляцією, але на вигляд вона тягне на ці гроші. Хоча знову ж таки, це відносно наших завищених цін.



Nauka-Online.Org - Українська Наукова Інтернет-Спільнота
Рідний край - Колекція знимків України
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Андрій Пелещишин
Адміністратор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 25-3-2007 у 17:00


Росте, а чи зберігається гарантія на авто після проведення описаних робіт з шумоізоляції?



Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 25-3-2007 у 20:08


Шумоізоляція на гарантію ніяк не впливає. Немає ніякого втручання в конструкцію автомобіля.



Рост
http://www.rost.lviv.ua
_________________

Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Олексій Мачехін
Модератор
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі

Настрій: теплий

[*] написано 26-3-2007 у 11:52


Росте, як довго тривають такі роботи?
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 26-3-2007 у 14:43


Оптимально - 2 дні. В залежності від обставин може затягнутися на ще один день (рідко). А якщо дуже спішно, можна і за день впоратись... за додаткову оплату :)



Рост
http://www.rost.lviv.ua
_________________

Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 29-3-2007 у 23:27


Ну от, про Мазду 6 наглядно.
До шумоізоляції.
Раз - багажне відділення.



Два - там же, заднє крило і арка.



Три - салон, підлога.



Як бачите, в багажнику лише деякі натяки на віброізоляцію на дні, під запасним колесом. В крилах і на арках голо. Шар бітуму є на підлозі салону, але, майже як і в таврії, толку від нього мало. Так що, як бачите, не тільки в дешевих машинах проблеми з віброізоляцією.
Нарікання власника - низькочастотний гул від коліс, чіткий звук стукоту камінців чи піску по арках, починає поскрипувати пластик салону.

Ну і чотири - після проведених робіт.



Салон зфоткати забув, згадав, аж коли уже крісла прикручував, дуже вже швидко довелось все робити, щоб закінчити за один день з підлогою, задніми крилами і арками. Ну, щоб більше салон не розбирати, а наступного разу зробити вже двері, дах, задню поличку (діже шумне місце!) і капот.




Рост
http://www.rost.lviv.ua
_________________

Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 5287
Реклама: