Порядок оформлення та видачі дозволів на розміщення пересувних малих архітектурних форм (МАФ)
Для отримання дозволу на розміщення малих архітектурних форм та відкриття
об”єктів дрібно-роздрібної торгівлі, громадського харчування, побуту пересувної
мережі ( споруди, які не мають закритого приміщення для тимчасового перебування
людей – торговельне обладнання, ятка, відкриті літні майданчики щоденного
демонтажу ...) суб”єкт підприємницької діяльності повинен подати голові районної
комісії з видачі дозволів на розміщення ... : 1) письмову заяву; 2) нотаріально
засвідчену копію про державну реєстрацію суб”єкта підприємницької діяльності; 3)
копію свідоцтва платника ПДВ ( якщо потрібно); 4) доручення на ведення справи з
оформлення документів (якщо потрібно); 5) топографо-геодезичну основу М 1:500 із
зазначенням орієнтованого місця розміщення МАФ; 6) нотаріальну засвідчену
письмову згоду власника чи орендаря землі (якщо земля перебуває у приватній
власності або вже здана в оренду); 7) копію договору оренди (якщо такий укладався); 8)
для іноземних підприємств – документ про реєстрацію в Україні.
Перелік документів вичерпний.
За наявності позитивного рішення комісії (комісія повинна розглянути протягом
тижня) і підписання заявки на отримання дозволу рай адміністрації заявник: 1)
погоджує індивідуальний проект МАФ чи отримує висновок про погодження повторно
приміненого проекту ( для нових об”єктів); 2) погоджує асортимент з СЕС; 3) укладає
угоду на вивіз сміття; 4) оформляє угоду в відділі соціально-економічного розвитку
районної адміністрації про передачу в оренду елементу благоустрою для
розміщення МАФ; 4) виготовляє або купляє МАФ; 5) отримує акт обстеження в натурі МАФ
підписаний нач.відділом соц-економ розвитку; 6) проводить оплату місцевого збору;
7) проводить оплату за використання земельної ділянки
За наявності всіх документів готується дозвіл у 3-дений термін.
Загальний термін видачі оформлення дозволу не повинен перевищувати одного
місяця.