Американські аналітики з компанії Basex привласнили непрошеній електронній пошті
— спаму, як явищу — титул «Продукт року». На їхню думку, жоден «виріб» не вплинув
на бізнес в усьому світі в такій мірі.
Обсяги грошей, вкладені в розробку нових технологій спама, і — найважливіше — у
процес захисту від від нього ростуть экспоненційно.
Збиток від забитих каналів зв'язку, перевантажених серверів і покупок нових
версій захисного «софта», по оцінках фахівців, склав у минулому році біля $20
мільярдів. З них $600 мільйонів було витрачено тільки на комерційні програмні
продукти захисту (у наступному році буде вже 2 мільярди).
По оцінках Basex, кількість спама і пов'язаних із ним проблем за рік подвоїлося.
Тому не виключена можливість того, що спам стане «Продуктом року» і в 2004 році.