Кирпа вже напоготові
Кирпа вже напоготові
Георгій Кирпа, котрий одержав у підпорядкування Міністерство транспорту: став по
суті монопольним вершителем транспортних доль на водах, у небі й на землі. Це
призначення відбулося на тлі неприязних відносин між колишнім і нинішнім главами
Міністерства транспорту. Але не це в даний момент примітно. Посаду міністра
транспорту Георгій Кирпа одержав попри конфронтаційні стосунки з фаворитом
Президента — Олегом Дубиною. Зокрема, й ця обставина дає підстави уважніше
придивитися до Георгія Миколайовича. Особистість він дуже примітна, серед
залізничників має незаперечний авторитет. За час його шефства над українською
залізницею Кирпа встиг себе зарекомендувати як ефективний господар. Збиткова
галузь почала приносити прибуток. У минуле пішли взаємозаліки. Кровоносна
система залізниці наповнилася живими грошовими платежами. Зарплата йде як
годинник, у системі «Укрзалізниці» розгорнуті колосальні будівельні й ремонтні
роботи. (непогана реклама для президентських виборів) У цьому аспекті Кирпі слід
віддати належне. Переживши період президентської опали, що припала на війну з
Деркачами, Кирпа зміг докорінно змінити ставлення глави держави до себе. 2001 рік
Президент зустрічав у надзвичайно вузькому колі, у яке ввійшов і глава
«Укрзалізниці». Знаменно, що зустріч Нового року відбувалася на карпатській
віллі, водночас поінформовані джерела наполягають на тому, що карпатську
резиденцію Президента зведено коштом і силами, до яких Георгій Миколайович міг
мати безпосередній стосунок. Дехто стверджує, що за ті самі кошти будується
представницька вілла й у Підмосков’ї. Проте, треба думати, не за це, ні, не за це
Президент удостоїв Кирпу звання Героя України.
Нинішній міністр транспорту людина харизматична, розумна, жорстка, хитра й
самостійна. Ще будучи керівником «Львівської залізниці», одну із селекторних
нарад Георгій Миколайович закінчив таким зверненням до підлеглих: «Чи знаєте ви,
що править світом?». У відповідь мовчання. І тоді Кирпа мовив: «Страх і гроші. Гроші
мої, страх — ваш».
Методи роботи в Кирпи часто бувають надзвичайно жорсткими. Одні стверджують, що
інакше й не можна. Інші висловлюють невдоволення. І серед останніх багато дуже
впливових бізнесменів, котрі так чи інакше зіштовхувались у своєму бізнесі з
залізницею. Егоїстичний раціоналізм Кирпи передбачає досить легке давання
обіцянок і настільки ж легке повернення даного слова. Нехтування обіцянками, які
йдуть врозріз із його планами, — характерна риса нового міністра транспорту. Саме
їй він зобов’язаний значною кількістю ворогів, котрі засіли нині в парламенті.
Скоріш за все Президент щодо Кирпи має серйозні кар’єрні плани. Хазяйська не
жилка, а артерія, незалежність від політичних і економічних кланів, жорсткість,
раціоналізм і демонстрована лояльність цілком хороша платформа. Не можна
виключати, що герць за прем’єрську посаду розпочне й Георгій Кирпа. А тут і до
президента недалеко!
|