ДНАУ своїм листом «Про рекламну інформацію на візитних картках» від 29.10.03 р.
№8973/6/15 — 3416 доводить до відома, що візитівки працівників фірм, де розміщені
логотип фірми, реквізити та робочі телефони, є інформацією. Виходячи з цього вона
підтримує поінформованість споживачів реклами — отже це — реклама. Робіть
висновки.
Накінець таки написали роз'яснення. До того хто як робив, хто включав візитки у
витрати, а хто обережніший то ні. То залежить від бухгалтера, наскільки він зможе
відстояти при перевірці перед податківцями правильність своїх дій.
Накінець таки написали роз'яснення. До того хто як робив, хто включав візитки у
витрати, а хто обережніший то ні. То залежить від бухгалтера, наскільки він зможе
відстояти при перевірці перед податківцями правильність своїх дій.