Андрій Пелещишин
Адміністратор
Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Звук під час реклами
Цікаво, це наш винахід - давати рекламу на ТБ голосніше ніж звичайні передачі, чи
таке практикується і в світі?
|
|
Олексій Мачехін
Модератор
Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: теплий
|
|
В Росії теж таке
|
|
сумна
Академік
Повідомлень: 913
Зареєстрований: 24-12-2003
Місто: Сихів
Нема на форумі
Настрій: споглядальний
|
|
Трохи не до теми, але... Це скоріш не про “звук”, а про “звуки” під час реклами.
Останнього часу крутять рекламу мобільного зв’язку, де в музичному супроводі
майже один до одного використаний вступ до “Ми йдемо” Марії Бурмаки, різниця
майже невловима. Цікаво, що це за хід такий - від “ексклюзивних” мотивчиків до
помаранчевого хіта.
|
|
Яндрух
Заблокований
Повідомлень: 823
Зареєстрований: 19-2-2003
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
>...давати рекламу на ТБ голосніше ніж звичайні передачі, чи таке практикується і
в світі?...<
А то й не дивно: вплив на органи слуху відіграє не менш важливу роль, як зорове
сприйняття.
В принципі, підвищенням на один-два dB звуку грішить і закордонне ТВ - те ж німецьке,
напр., реклама на якому вельми професійна. Не в сенсі самої реклами як такої, а як
певної гармонії картинки (відео) із звуковим супроводом.
Звуку надають чималого значення не тільки рекламісти. На польському ТВ - ше до
розпаду Союзу й по нім - закордонні (непольські, тобто) фільми дублювалися й понині
дублюються, здавалося б, однією людиною - таке враження постає від майже однакових
голосів дубляжу в багатьох фільмах!
А в рекламі підвищують загальний рівень звуку, щоб виокремити якийсь один
синхрон, що буде обов'язково звучати таким собі "утробним голосом",
зосереджуючи увагу адресата даної реклами.
Та ж реклама на німецькому ТВ вирізняється, я б сказав, монотонністю звукового
синхронного супроводу, що не так аґресивно діє на свого адресата, відповідно
даючи йому змогу довше зосередити свою увагу на даній рекламі. А під час
рекламування всяких там ліків - з неодмінним у кінці швидким прочитанням - майже
скоромовкою! - перестороги до застосування і, власне, в самому кінці оте "ду
апот'іке". І що головне, в усіх німецьких рекламних роликах оте застереження
наприкінці буде однакове!
А шо в нас? Вже шляк трафляє від тих усіх "все баста", "по підісссят" та
іже з ними, тими "перлами" нашого теперішнього життя-буття.
(Остання "крилата фраза" закарбувалася в пам'ять моєї бабці не інакше, як
якісь "песята"... Отак!)
|
|
Captivitas
Почесний Академік
Повідомлень: 1193
Зареєстрований: 15-9-2003
Місто: Запоріжжя
Нема на форумі
Настрій: біфуркаційний
|
|
Нацрада нарешті вирішила розібратись з рекламою: у тому числі засудили й
підвищення звуку під час показу. А особливо спонсорування новин алкогольними
фірмами.
Наша країна не настільки велика, щоби в ній розминутись(с) С.Жадан
|
|