Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
Автор: Тема: Звук під час реклами
Андрій Пелещишин
Адміністратор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 13-8-2004 у 20:42
Звук під час реклами


Цікаво, це наш винахід - давати рекламу на ТБ голосніше ніж звичайні передачі, чи таке практикується і в світі?



Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Олексій Мачехін
Модератор
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі

Настрій: теплий

[*] написано 13-8-2004 у 21:06


В Росії теж таке :)
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
сумна
Академік
****



Повідомлень: 913
Зареєстрований: 24-12-2003
Місто: Сихів
Нема на форумі

Настрій: споглядальний

[*] написано 20-1-2005 у 14:39


Трохи не до теми, але... Це скоріш не про “звук”, а про “звуки” під час реклами.
Останнього часу крутять рекламу мобільного зв’язку, де в музичному супроводі майже один до одного використаний вступ до “Ми йдемо” Марії Бурмаки, різниця майже невловима. Цікаво, що це за хід такий - від “ексклюзивних” мотивчиків до помаранчевого хіта.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Яндрух
Заблокований




Повідомлень: 823
Зареєстрований: 19-2-2003
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 21-1-2005 у 19:31


>...давати рекламу на ТБ голосніше ніж звичайні передачі, чи таке практикується і в світі?...<

А то й не дивно: вплив на органи слуху відіграє не менш важливу роль, як зорове сприйняття.
В принципі, підвищенням на один-два dB звуку грішить і закордонне ТВ - те ж німецьке, напр., реклама на якому вельми професійна. Не в сенсі самої реклами як такої, а як певної гармонії картинки (відео) із звуковим супроводом.

Звуку надають чималого значення не тільки рекламісти. На польському ТВ - ше до розпаду Союзу й по нім - закордонні (непольські, тобто) фільми дублювалися й понині дублюються, здавалося б, однією людиною - таке враження постає від майже однакових голосів дубляжу в багатьох фільмах!

А в рекламі підвищують загальний рівень звуку, щоб виокремити якийсь один синхрон, що буде обов'язково звучати таким собі "утробним голосом", зосереджуючи увагу адресата даної реклами.
Та ж реклама на німецькому ТВ вирізняється, я б сказав, монотонністю звукового синхронного супроводу, що не так аґресивно діє на свого адресата, відповідно даючи йому змогу довше зосередити свою увагу на даній рекламі. А під час рекламування всяких там ліків - з неодмінним у кінці швидким прочитанням - майже скоромовкою! - перестороги до застосування і, власне, в самому кінці оте "ду апот'іке". І що головне, в усіх німецьких рекламних роликах оте застереження наприкінці буде однакове!

А шо в нас? Вже шляк трафляє від тих усіх "все баста", "по підісссят" та іже з ними, тими "перлами" нашого теперішнього життя-буття.
(Остання "крилата фраза" закарбувалася в пам'ять моєї бабці не інакше, як якісь "песята"... Отак!)
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Captivitas
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1193
Зареєстрований: 15-9-2003
Місто: Запоріжжя
Нема на форумі

Настрій: біфуркаційний

[*] написано 23-1-2005 у 11:23


Нацрада нарешті вирішила розібратись з рекламою: у тому числі засудили й підвищення звуку під час показу. А особливо спонсорування новин алкогольними фірмами.



Наша країна не настільки велика, щоби в ній розминутись(с) С.Жадан
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 2918
Реклама: