Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
 Сторінки:  1  2
Автор: Тема: CallBack
vovka
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі

Настрій: впевнений

[*] написано 23-12-2002 у 21:14
CallBack


Хто з провайдерів надає послугу коллбеку ?
Крім фарлепу, який зараз новим клієнтам її не дає. Знаю раніше давав інфоком, але зараз в них на сайті про це теж ні слуху ні духу..
Літех вроді дає, але там треба паспорта, і платити незручно... Та й історія наших стосунків погана... Свого часу ми там трохи натворили справ :(


А ще я знаю в Утелу є номери типу 8 800 тобто там платить та сторона до якої я дзвоню. В мене є доступ по утелівському паролю, але які саме там ці телефони ? Вони тільки на карточках їх пишуть.

Ціль така. Якомога менше платити за телефон :)




Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Андрій Пелещишин
Адміністратор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 23-12-2002 у 21:56



Цитата:

Ціль така. Якомога менше платити за телефон :)


А ти впевнений, що ціна Інтернету по callback не виросте настільки, щоб компенсувати ватрість телефонного звязку - тобто чи не є:
callback=Інтернет+телефон

Все рівно за телефон Укртелкому хтось повинен платити. Але чесно кажучи в цьому питанні я не компетентний.




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
vovka
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі

Настрій: впевнений

[*] написано 25-12-2002 у 17:02


Цитата:
Першим відправив користувач Андрій Пелещишин
А ти впевнений, що ціна Інтернету по callback не виросте настільки, щоб компенсувати ватрість телефонного звязку - тобто чи не є:
callback=Інтернет+телефон

Думаю що не виросте. Поки що користуюсь нічним від фарлепу, але там
в основному комп користується ы грузить час выд часу що треба, бо я спати хочу.. Нормально полазити в своє задоволення рідко коли получається. 40 гривень фарлепу в місяць. Цих грошей хватило б на 7-8 годин вдень.Тобто всередньому по 15 хв кожного дня.. Мало.. Два рази законектився написав пару листів, забрав пошту і все..

Цитата:

Все рівно за телефон Укртелкому хтось повинен платити. Але чесно кажучи в цьому питанні я не компетентний.

Хтось повинен. Але.. Оператори могли б між собою домовитися. Не все ж укретелекомівське. Є Фарлеп, є Аркада, Діджітел, в них своя мережа..
Могли б між собою плати не брати. Або якщо в мене фарлепівський телефон, то фарлепу я не думаю що буде дуже погано, якщо вони будуть давати коллбек на свої ж телефони..
Донедавна подібна ситуація була в Росії. Зенон і МТУ ІНТЕЛ між собою не брали плати за трафік.. Тому і інет був дешевий, і хостинг недорогий.. Недавно вони вирішили брати плату.. І створили купу проблем.. Якщо комусь потрібно детальніше, я кину статтю. Сам не дуже вникав..
Мінусом є те що альтернативних телекому операторів мало і вони відносно мізерні. Тому телеком навряд чи захоче безплатно мінятися дзвінками між операторами. Тобто припустим, якщо дзвонить фарлепу кудись на телекомівський номер то плата не береться. І якщо навпаки то також..
Тим більше я думаю що й самому телекому коллбек зробити не є збитково. Не будуть же самі собі платити за телефон. Але краще б тарифи зменшили або взагалі на абонплату перейшли як це є в Москві.




Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
vovka
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі

Настрій: впевнений

[*] написано 26-12-2002 у 20:27


FARLEP знову почав надавати коллбек новим клієнтам. Але...

Тільки на нічний час :(
А так хотілося б погодинний вдень ...




Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Теодор
Дійсний член
***



Повідомлень: 113
Зареєстрований: 16-7-2002
Місто: м. Львів
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 27-12-2002 у 15:06


Дісно у Львові колбек - проблема.
Мене Уарнет вже РІК годує обіцянками про колбек. Але мабуть таки його там скоро і не буде. В цьому плані телефонна компанія круто обігрує звичайного провайдера.
На рахунок колбек=інтернет+телефон.
це не так. Для фірми, компанії і т.д. колбек виходить дешевше, навіть при незначному користуванні. Я вже не говорю того варіанту, коли взяти паролі з фірми і дома трохи юзати.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
vovka
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі

Настрій: впевнений

[*] написано 27-12-2002 у 15:58


Цитата:
Першим відправив користувач Теодор
Я вже не говорю того варіанту, коли взяти паролі з фірми і дома трохи юзати.

Ото в мене саме така ситуація.. Я як на другому курсі підробляв на роботі, то мав інет. Але тоді телефон не був таким дорогим. Але з початком третього звільнився, ну а паролі звісно ж залишилися в мене.. Ну вони там ще й досі їх не поміняли.. Але.. Більше 10-15 хв в день не виходить.. А то в кінці місяця рахунок за телефон більший ніж моя стипендія.
Мені дуже подобається УАРНЕТ, я навіть зараз їм абонплату плачу в розмірі 6.60/2 год.. Але те що в них нема коллбеку не дозволяє мені замовляти в них більше часу.




Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Максим
Новак
*



Повідомлень: 21
Зареєстрований: 12-3-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: Замаханий

[*] написано 14-3-2003 у 10:18


Уарнет "годує обіцянками" зробити callback вже давно. Тормозиться все тим, що Уарнет не є оператором звязку і відповідно майже всі лінії для Dial-up він бере в Укртелекома. Тому постають проблеми які неможливо вирішити без його (укртелекому) згоди. Наприклад, для callback потрібно щоб йшла посилка про номер з якого йде дзвінок. А Укртелеком просто заблокував всі ці посилки для модемів Уарнету.
До речі, така сама ситуація у відносинах з фарлепом. Коли дзвонити з фарлепівських номерів на модеми Уарнету, то буде завжди занято (проходить тільки десята частина всіх дзвінків), а в той же час вільних модемів - уйма.
Як то кажуть нечесна конкуренція, дозволена на державному рівні
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Olegator
Новак
*



Повідомлень: 12
Зареєстрований: 14-2-2003
Місто: Lviv
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 22-3-2003 у 03:15


Цитата:
Першим відправив користувач Максим
Уарнет "годує обіцянками" зробити callback вже давно. Тормозиться все тим, що Уарнет не є оператором звязку і відповідно майже всі лінії для Dial-up він бере в Укртелекома. Тому постають проблеми які неможливо вирішити без його (укртелекому) згоди. Наприклад, для callback потрібно щоб йшла посилка про номер з якого йде дзвінок. А Укртелеком просто заблокував всі ці посилки для модемів Уарнету.
Посилка номеру сторони В йде тільки в міжстанційній сигналізації ОКС7, а вона існує тільки на цифрових АТС. Отже в за схемою Уарнет виходить він планує надавати послугу callback лише для № 2***, і 9***, а мені здається це абсурд. Відповідно я б непов"язував проблеми Уарнет з проблемами Укртелекому (хоча звичайно певний взаємозв"язок є).
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
vovka
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі

Настрій: впевнений

[*] написано 25-3-2003 у 16:00


Щось я вас взагалі не розумію.. Причому тут якісь посилки номера на якихось ОКС7 і іншій малозрозумілій для пересічного користувача апаратурі. Я дзвоню до провайдера, встановлюю PPP зєднання. Можу навіть зайти до нього на сайт і ввести в віконечку номер. ПЗ прова це опрацьовує і дає команду своїй апаратурі подзвонити на цей номер. Звичайний телефонний звязок. Які проблеми ? Проблема хіба в тому як провайдерам до нас дзвонити безкоштовно, тобто вже проблема як на мене в схемах обміну телефонним трафіком між телефонними компаніями.
А те що Укртелеком блокує провайдерів це відомо. Знайомий мені казав що йому взагалі відключили доступ до модемих пулів більшості провайдерів, через те що той не хотів платити абонплату за модем. АТС вроді 78.




Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Olegator
Новак
*



Повідомлень: 12
Зареєстрований: 14-2-2003
Місто: Lviv
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 27-3-2003 у 19:30


Цитата:
Першим відправив користувач vovka
Щось я вас взагалі не розумію.. Причому тут якісь посилки номера на якихось ОКС7 і іншій малозрозумілій для пересічного користувача апаратурі. Я дзвоню до провайдера, встановлюю PPP зєднання. Можу навіть зайти до нього на сайт і ввести в віконечку номер. ПЗ прова це опрацьовує і дає команду своїй апаратурі подзвонити на цей номер. Звичайний телефонний звязок. Які проблеми ?

Ви розповідаєте про процес, а я про принципи роботи. Шановний Максим говорить
Цитата:
Першим відправив користувач Максим
для callback потрібно щоб йшла посилка про номер з якого йде дзвінок
от я і пояснив в верхньому топіку коли це відбувається, і чому це не є так важливо в наших умовах.
Шановний vovka говорить
Цитата:
Першим відправив користувач vovka
Проблема хіба в тому як провайдерам до нас дзвонити безкоштовно, тобто вже проблема як на мене в схемах обміну телефонним трафіком між телефонними компаніями.
А те що Укртелеком блокує провайдерів це відомо. Знайомий мені казав що йому взагалі відключили доступ до модемих пулів більшості провайдерів, через те що той не хотів платити абонплату за модем. АТС вроді 78.

А тепер про безкоштовні дзвінки провайдерів. Я не є працівником Укртелекому, але з якої причини вони повинні бути безкоштовними (для провайдерів), хочете надавати комерційні послуги, отримувати прибуток, прошу відповідно оплачувати надані послуги (Укртелекомом). Так що я думаю що Уарнету ніхто не заважає (з Укртелекому) створити Callback, якщо він буде відповідно їх оплачувати (похвилинку Укртелекому), чи я неправий ?.
А тепер про вашого сусіда.
Заборонити доступ до певних номерів можна лише на цифровій АТС, а оскільки 78 декадно-крокова, то нажаль хтось просто-напросто обманює. Можливо лише на абонентській лінії поставити фільтр, відповідно передачі даних не буде (це незважаючи на напрямок з"єднання, і модемні пули провайдерів тут ні до чого)
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
vovka
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі

Настрій: впевнений

[*] написано 27-3-2003 у 19:54


Цитата:

А тепер про безкоштовні дзвінки провайдерів. Я не є працівником Укртелекому, але з якої причини вони повинні бути безкоштовними (для провайдерів), хочете надавати комерційні послуги, отримувати прибуток, прошу відповідно оплачувати надані послуги (Укртелекомом). Так що я думаю що Уарнету ніхто не заважає (з Укртелекому) створити Callback, якщо він буде відповідно їх оплачувати (похвилинку Укртелекому), чи я неправий ?.

Абсолютно правий. Хіба я десь вище говорив про безплатні дзвінки для провайдерів ?
Я мав на увазі що провайдерам варто було б домовитися з телефонними компаніями про якісь пільгові умови, або якусь взаємовигідну співпрацю. Наприклад ФАРЛЕП як провайдер міг би співпрацювати з Телекомом. Наприклад щоб фарлеп міг безплатно дзвонити на номери телекому, а телеком на фарлеп. Для коллбеку. На рахунок Уарнету - тут напевно глухо, так як він не є телефонною компанією, і якусь співпрацю на мою думку тяжко придумати.
Цитата:

А тепер про вашого сусіда.
Заборонити доступ до певних номерів можна лише на цифровій АТС, а оскільки 78 декадно-крокова, то нажаль хтось просто-напросто обманює. Можливо лише на абонентській лінії поставити фільтр, відповідно передачі даних не буде (це незважаючи на напрямок з"єднання, і модемні пули провайдерів тут ні до чого)

То не сусід - то знайомий.
Щось я сумніваюся що 78 - декадно крокова АТС. Помоєму там таки вже стоїть цифрова. Якщо не на всій 78 то на частині точно. Я ще раз перепитаю.
Модемні пули якраз і до чогось тут. Той фільтр про який ви писали - це не те.. Невже так важко на цифровій АТС заборонити доступ до певного номеру телефону ? 8 блокуэться, 8 900 блокуэться . Яка принципова різниця блокіровки цих номерів і блокіровки номерів модемних пулів. Якщо цього ж зробити на цифровій неможливо - то до біса таку цифрову АТС. На металолом хіба що.
На цих же декадно крокових можна телефоністу щось там не туда підключити і замість провайдера ви додзвонитеся в міліцію. Я правий чи ні ?




Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Olegator
Новак
*



Повідомлень: 12
Зареєстрований: 14-2-2003
Місто: Lviv
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 29-3-2003 у 16:18


Цитата:
Абсолютно правий. Хіба я десь вище говорив про безплатні дзвінки для провайдерів ?
Я мав на увазі що провайдерам варто було б домовитися з телефонними компаніями про якісь пільгові умови, або якусь взаємовигідну співпрацю. Наприклад ФАРЛЕП як провайдер міг би співпрацювати з Телекомом. Наприклад щоб фарлеп міг безплатно дзвонити на номери телекому, а телеком на фарлеп. Для коллбеку. На рахунок Уарнету - тут напевно глухо, так як він не є телефонною компанією, і якусь співпрацю на мою думку тяжко придумати.

Я вважаю що безкоштовний обмін трафіком це утопія, такого ніколи небуде. Слово "безплатно" настав час забути для всіх :D:D:D !
І взагалі тут є об"єктивні причини:
1) це технічно неможливо, з-за старого Укртекомівського обладнання
2) тут створюється занадто багато "дир" (про "рефайл" чули щось ?)
3) ця "акція" себе ніяк не оправдовує, для її учасників, ні з фінансової точки зору, ні з точки зору менеджменту (привабливості компанії). І любій компанії приносить тільки "мінінгіт".
Цитата:
То не сусід - то знайомий.
Щось я сумніваюся що 78 - декадно крокова АТС. Помоєму там таки вже стоїть цифрова. Якщо не на всій 78 то на частині точно. Я ще раз перепитаю.
Модемні пули якраз і до чогось тут. Той фільтр про який ви писали - це не те.. Невже так важко на цифровій АТС заборонити доступ до певного номеру телефону ? 8 блокуэться, 8 900 блокуэться . Яка принципова різниця блокіровки цих номерів і блокіровки номерів модемних пулів. Якщо цього ж зробити на цифровій неможливо - то до біса таку цифрову АТС. На металолом хіба що.
На цих же декадно крокових можна телефоністу щось там не туда підключити і замість провайдера ви додзвонитеся в міліцію. Я правий чи ні ?

1) Ну вийшла помарка, знайомого сусідом назвав, не велика біда, адже суть не в тому була.
2) 78 все таки аналогова була і залишається, і ніякої там частини немає, лише що частина 78 віддана під відомчі АТС
3)Цитую свій попередній топік: "Заборонити доступ до певних номерів можна лише на цифровій АТС" так що далі без коментарів (вірніше з коментарем, прошу бути уважнішим)
4)На декодно- крокових АТС проблем достатньо і без телефоніста, адже це просто "система контактів" яка вже давно зносилася.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Maluy
Дійсний член
***



Повідомлень: 111
Зареєстрований: 24-3-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: Супер!!!

[*] написано 30-3-2003 у 12:56


А скажіть будьласка, я є клієнтом інтернет фірми Літех і користуюсь їхнім КалБеком, чому мене конектить на скорості від 4600до14 Кб\с і протримуюсь я на лінії не довше 5-6хв. А от коли дзвоню на простий 10 канальний телефон то на скорості 24400 можу висіти скільки захочу (для мене це нормальний конект бо лінія більше ніж 28800 не підтримує(71лінія)
Що можна мені зробити щоб покращити свій КалБек??? Якщо це взагалі можна! :)
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача Цей користувач має MSN Messenger
Olegator
Новак
*



Повідомлень: 12
Зареєстрований: 14-2-2003
Місто: Lviv
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 31-3-2003 у 09:12


Цитата:
Першим відправив користувач Maluy
А скажіть будьласка, я є клієнтом інтернет фірми Літех і користуюсь їхнім КалБеком, чому мене конектить на скорості від 4600до14 Кбс і протримуюсь я на лінії не довше 5-6хв. А от коли дзвоню на простий 10 канальний телефон то на скорості 24400 можу висіти скільки захочу (для мене це нормальний конект бо лінія більше ніж 28800 не підтримує(71лінія)
Що можна мені зробити щоб покращити свій КалБек??? Якщо це взагалі можна! :)

1)Висловлювання - лінія більше ніж 28800 не підтримує(71лінія), не зовсім тактовне. Просто у Вас сама якість лінії така, і якість АТС, що бажає кращого. А підтримує вона навіть протокол v90, що теоретично дає 56 кбіт/сек на прийом.
2)Швидше за все, це пов"язано з топологією мережі. Пряме з"єднання у вас проходить на пряму, а зворотнє через вузлову АТС, відповідно більше переходів і гірша якість.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Maluy
Дійсний член
***



Повідомлень: 111
Зареєстрований: 24-3-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: Супер!!!

[*] написано 1-4-2003 у 08:17


А чому коли я до когось дзвоню і погано чути, до мене передзвонюють і тоді всестає на багато краще???
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача Цей користувач має MSN Messenger
кецо
Дійсний член
***



Повідомлень: 175
Зареєстрований: 4-10-2002
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 1-4-2003 у 10:30


Що таке "CallBack"?
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Olegator
Новак
*



Повідомлень: 12
Зареєстрований: 14-2-2003
Місто: Lviv
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 2-4-2003 у 19:40


Цитата:
Першим відправив користувач кецо
Що таке "CallBack"?

Вам сюди
http://www.lviv.farlep.net/services/internet/callback.html
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
кецо
Дійсний член
***



Повідомлень: 175
Зареєстрований: 4-10-2002
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 7-4-2003 у 11:03


Дякую. Зрозумів.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3709
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 12-5-2003 у 08:44


2 Maluy
Я, коли телефоную додому, на 64-у АТС, то набираю перші дві цифри і слухаю. Якщо сильні шуми, кладу трубку і набираю ще раз ці дві цифри - поки не попаду на пару з нормальними контактами. В першому випадку зв`язок буде нікудишній, в другому - чудовий. Отаке.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Максим
Новак
*



Повідомлень: 21
Зареєстрований: 12-3-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: Замаханий

[*] написано 20-5-2003 у 10:13


78 АТС справді пообмежувала дзвінки на модемні пули провайдерів. Технічно не знаю, як вони це зробили, бо обладнання в них дуже старе. Дзвонити модемом можна на номер 780961 (для клієнтів Уарнету).
Щодо CallBack, то провайдер справді буде шукати де дешевше, бізнес є бізнес. Справа в тому, що до модемного пулу може підходити 32 кабеля з тарифікацією дзвінків а може підходити один кабель (Т1 на скільки я памятаю) і він якось там розкидається на 32 лінії. От на такому пулі вихідні дзвінки для провайдера умовно безплатні. Пишу _умовно_, тому що в договорі з Укртелекомом не передбачена за це плата, але є пункт про "небажаність вихідного трафіку". Тобто коли будуть вихідні дзвінки callback Укртелеком зразу пробує анулювати угоду і збільшити ціну. Такі випадки в нас вже були. Монополіст...
Затримка ще за двома програмістами з Уарнету, один з них - то я :) Але CallBack в Уарнеті "в роботі".
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Тарас Сокальський
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1154
Зареєстрований: 25-4-2003
Місто: Чернівці
Нема на форумі

Настрій: Бойовий

[*] написано 28-1-2004 у 10:02


Чув одним вухом, що чернівецький Укртелеком на колбек розщедрився!!! Буду уточнювати.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Ігор Мартинів
Академік
****



Повідомлень: 467
Зареєстрований: 29-8-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: антирагульський

[*] написано 28-1-2004 у 11:51


Як щасливий користувач послуги callback від Фарлепу з дворічним стажем мушу всім висловити своє задоволення. До того мав халявний інтернет, але за телефон рахунок міг складати до 300 грн. Зараз маю цілодобовий інтернет за 200 грн, ні в чому себе не обмежую. Цілком задоволений. Якби не моя паршива 76 АТС то був би ще більше задоволений.



Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Asmera
Академік
****



Повідомлень: 557
Зареєстрований: 29-11-2003
Місто: Київ
Нема на форумі

Настрій: сяючий

[*] написано 28-1-2004 у 23:12


Світ Онлайн налає таку послугу безплатно. Я ним користуюся - дуже зручно. Зараз дістану картку і гляну телефони.
ОТже, телефон служби підтримки (Львів)94-94-00
телефон дозвону 94-94-44.
Ще цей провайдер діє в Києві, ОДесі та Дніпропетровську




Слова відлітають, написане залишається
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрій Сєров
Модератор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 10457
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: оптимістичний

[*] написано 30-1-2004 у 23:44


Я от роздумую чи варто брати "Нічний жах" Фарлепу з колбеком. Може хтось поділиться досвідом користання цією послугою. Чи можна укласти угоду в перших числах місяця?



Nauka-Online.Org - Українська Наукова Інтернет-Спільнота
Рідний край - Колекція знимків України
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Ігор Мартинів
Академік
****



Повідомлень: 467
Зареєстрований: 29-8-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: антирагульський

[*] написано 31-1-2004 у 12:57


Залежить для чого тобі він.
Якщо хочеш качати музику чи відео - бери. Ввечері підключився, ліг спати і качаєш до ранку. З"єднання непогане. За ніч цілком метрів 100-120 можна стягнути.

Якщо ти вдень не працюєш, а можеш спати, то теж бери. Для роботи так само вигідно виходить.




Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
 Сторінки:  1  2

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 353
Реклама: