Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
Автор: Тема: Як боротися з продавцями що обманюють?
Demyan
Почесний Академік
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: кращий ніж вчор

[*] написано 26-6-2006 у 12:17
Як боротися з продавцями що обманюють?


Уже якщо чесно, просто надоїло. Біля мене є один магазин, продавщиця - взагалі нікудишня, так вона ще нагло завжди обраховує. Мене вже пару разів, причому я роблю зауваження - але це не помагає, просто каже - Помилилася, вибачте. Недавно стою - підходить дівчина, та сама ситуація і "Ой вибачте..."
Чи можна якось з цим боротися? Чи вихід один - просто завжди все перераховувати. Адже важко іноді на такому зловити, якщо наслати якусь перевірку.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Користувач Олесь
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1275
Зареєстрований: 3-2-2003
Місто: Baden-Wurtemberg
Нема на форумі

Настрій: повстанський

[*] написано 26-6-2006 у 12:34


Почати недодавати їй при оплаті. На її зауваження казати "Помилився, вибачте".



There is no place like 127.0.0.1
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Demyan
Почесний Академік
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: кращий ніж вчор

[*] написано 26-6-2006 у 12:43


Та це зрозуміло, якщо так буде й далі я взагалі буду іти потім вернуся і буду казати що я дав вам 50 грн а не 20:).
Але якщо серйозно можна якось кудись подати, не думаю що власник магазину чимось поможе.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Андрій Пелещишин
Адміністратор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 26-6-2006 у 13:45


Я переконаний, що більшість власників та директорів магазинів будуть не в захопленні дізнатися, що продавець обманює покупців, і потім буде "розбір польотів" (ну хіба би продавець - дочка чи дружина власника, то тоді ні).
Особливо, якщо власнику нагадати про різні контролюючі органи.
Всі розуміють, що до відповідальності вони його не притягнуть, але "крові" поп'ють.
Тому директор може навіть захищати продавщицю, але потім напевно покарає або зробить зауваження.
Ще один - найпростіший варіант. Якщо є можливість - більше в неї не купувати.




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Demyan
Почесний Академік
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: кращий ніж вчор

[*] написано 26-6-2006 у 14:19


Мені шкода інших людей які будуть обманювати. Тай пляцки там дуже смачні:) найсмачніші в районі:). Тому я без проблем буду ходити в ті магазини але просто рахую все, а вот інші люди які зайдуть і будуть обмануті - мені шкода. Магазинчик сам невеликий - типу "для спального району".
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3709
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 27-6-2006 у 12:33


1.Спершу спробувати вирішити справу по людськи, тобто поговоривши з власником/директором.
2.Якщо не допоможе, є товариство захисту прав споживачів.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Demyan
Почесний Академік
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: кращий ніж вчор

[*] написано 27-6-2006 у 12:36


1. - Думаю не поможе так як підозрюю - там все своє (власник, продавець і прибиральник:) ).
2. Як саме це робити? адже на словах не скажеш просто так, мабуть треба коли таке трапиться, скласти якийсь акт, та взяти хоча б двох свідків. Але чи є якась гілка в законі або в захисті прав споживачів - за неправильно пораховану суму? Адже це не є неякісний чи прострочений продукт. Тим паче що це набагато важче доказати.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3709
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 28-6-2006 у 20:23


Та я в тому товаристві не працюю, я скоріше навпаки ;)
Пропоную зателефонувати туди і порадитись, що робити.




Рост
http://www.rost.lviv.ua
_________________

Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Тарас Гулка
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 899
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: м.Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: стабільний

[*] написано 28-6-2006 у 22:37


1. Власники магазинів бояться товариства захисту прав споживачів, навіть без доказів вони можуть власнику потріпати нерви. Знайомі власники магазину кажуть, що то ще гірше податкової і краще залагоджувати із покупцями мирно, лиш би тільки не скаржились. В більшості випадків сума суперечки є невеликою і власнику магазину простіше повернути її покупцеві (звільнити продавця, замінити товар …) ніж бігати по судах і щось доводити

2. А хіба відмінили книги скарг? В деяких магазинах я їх ще бачив.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрій Сєров
Модератор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 10457
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: оптимістичний

[*] написано 29-6-2006 у 10:59


Продавці продавцями, але недавно купив в Арсені пиво, яке виявилося протермінованим. Чому в супермаркеті, який позиціонує себе як крутий таке трапляється? Невже там недостатньо персоналу, щоб слідкувати за якістю?



Nauka-Online.Org - Українська Наукова Інтернет-Спільнота
Рідний край - Колекція знимків України
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Павло Жежнич
Модератор
******

Фотографія користувача


Повідомлень: 1139
Зареєстрований: 24-11-2002
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 29-6-2006 у 11:17


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
2. Як саме це робити? адже на словах не скажеш просто так, мабуть треба коли таке трапиться, скласти якийсь акт, та взяти хоча б двох свідків. Але чи є якась гілка в законі або в захисті прав споживачів - за неправильно пораховану суму? Адже це не є неякісний чи прострочений продукт. Тим паче що це набагато важче доказати.

Власне товариство захисту прав споживачів існує для того, щоб їм можна було і на словах сказати. Думаю, що для того, щоб вони зреагували, достатньо написати заяву, а далі вони самі знають що робити.
В свій час мій родич, ідучи на день народження, купляв в магазині коньяк і питався чи не підроблений. Продавці запевняли що оригінальний. На забаві виявилося, що коньяк підроблений. Він пішов в цей магазин, але там йому нахамили. Він звернувся в товариство захисту прав споживачів (без будь-яких доказів). Через декілька тижнів цей магазин закрили, а за коньяк вернули гроші.
А доказати недодачу грошей дуже легко.





Львів, який ми бачимо щодня - Фотожурнал Львова. Особистий блог - PZhe.Net.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
vovka
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі

Настрій: впевнений

[*] написано 29-6-2006 у 14:00


Однозначно при написанні заяви в це управління користь буде.
Нетреба думати що якщо власник магазину якийсь крутий - то йому нічого не буде. Магазин то скоріше за все і не закриють, але нерви йому попсують точно і гроші потрясуть . Це управління і подібні їм інстанції на цьому заробляють на хліб.




Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Користувач Олесь
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1275
Зареєстрований: 3-2-2003
Місто: Baden-Wurtemberg
Нема на форумі

Настрій: повстанський

[*] написано 29-6-2006 у 14:41


Деколи нема часу тягатися зі спілками захисту тощо, а треба відстояти свої гроші на місці. Був в мене кілька років тому такий випадок - обмінював 500 долярів на гривні в Києві у канторі. Працівниця кантора перерахувала гривні і штовхнула їх мені у віконечко. Беру, перераховую, бракує 20 гривень. Перераховую ще раз (вона за мною нервово спостерігає) - таки бракує. Говорю їй про то. Вона заявляє, що, мовляв, я вже взяв ті гроші до рук, тому ту банкноту вже встиг заховати (sic!!!). Оскільки в мене мало часу, а 20 гривень - сума порівняно невелика, вирішую начхати на все, тому попередньо виголошую таку фразу, що не маю часу на неї зараз, але ще повернуся, розвертаюся і роблю пару кроків в бік авта. Для доповнення, так би мовити, антуражу ситуації додам, що я розмовляю весь час українською, а вона - російською :) з демонстративним періодичним перепитуванням - ніби не розуміє. Отже, йду в бік авта, з нього вискакує шофер і відкриває мені дверцята. Весь цей час працівниця кантору за мною напружено спостерігає, бачить чорний мерседес і шофера, тоді, вочевидь, не витримує, вибігає з кантора за мною з двадцятигривневою банкнотою в руці :) і каже, що вона дуже вибачається, що та банкнота їй під крісло впала :lol:

Добре, що так би мовити, реквізити зіграли на мою користь :D А як реально діяти в такій ситуації? Приїжджій людині, чи взагалі іноземцю? :mad:




There is no place like 127.0.0.1
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Володимир Горак
Дописувач
**



Повідомлень: 34
Зареєстрований: 26-5-2005
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: все чудово!

[*] написано 4-7-2006 у 10:16


Перевиховувати вже зрілу людину, особливо продавця справа невдячна (енергоємка). Після декількох відкритих скарг покупців в торговому залі, її повинні були б просто звільнити. Тому реагувати активними діями стосовно особи неефективно. А стандарти якості обслуговування клієнтів, це швидше головна біль самого власника магазину (він про них сам чудово знає).
Тому якщо покупка не стратегічна (обладнання, автомобіль, квартира т.п.) - а задоволення від покупки саме в цьому магазині досить сильне:
- Розраховуйтесь з продавцем без здачі :)
- Або зробіть її своїм другом (Сунь-Цзи "Мистецтво війни")
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Андрій Пелещишин
Адміністратор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 4-7-2006 у 10:41


Цитата:
- Або зробіть її своїм другом (Сунь-Цзи "Мистецтво війни")

Ага, і ділити прибуток навпіл :). Це сильно!




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 4611
Реклама: