Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
Автор: Тема: Проблеми вчителів інформатики в школі
Горват Корнелія
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 603
Зареєстрований: 23-7-2006
Місто: Мукачево
Нема на форумі

Настрій: Задовільно-задоволений

[*] написано 26-7-2006 у 16:13
Проблеми вчителів інформатики в школі


Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Горват Корнелія
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 603
Зареєстрований: 23-7-2006
Місто: Мукачево
Нема на форумі

Настрій: Задовільно-задоволений

[*] написано 26-7-2006 у 16:16


Хочу почати нову, мені здається, необговорену тему. Це стосується викладання інформатики в школі. Багато неосвітлених аспектів, незрозумілих відносин і т.д... Відгукніться, кому не байдужа ця тема!
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Андрій Пелещишин
Адміністратор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 8708
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 26-7-2006 у 18:53


Взагалі тема дуже цікава і різнопланова. А притому і болюча. Адже стан забезпечення достойними вчителями зараз досить поганий.
Крім того, наскільки я розумію є три основні альтернативні концепції, що мають вчити в школі:
- теоретичні основи інформатики
- програмування
- кваліфіковане користування ПК та Інтернетом

А реально, я бачу нормальний рівень є лише випускників спецшкіл або дітей з сімей компютерних фахівців.




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Горват Корнелія
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 603
Зареєстрований: 23-7-2006
Місто: Мукачево
Нема на форумі

Настрій: Задовільно-задоволений

[*] написано 27-7-2006 у 08:43


Я маю на увазі скоріше проблеми ВЧИТЕЛІВ, але і інші (рівень викладання, забезпечення ) теж є актуальними. Почнемо з того, що предмет є специфічним і до його викладання не можна приміняти норми інших предметів (проведення уроків, оцінювання).
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Андрій Пелещишин
Адміністратор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 8708
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 27-7-2006 у 09:42


А ви може працюєте такою вчителькою?
А проблем у вчителів інформатики вистачає напевно. Суджу з того, що у Львові часто вакансії не зайняті. :)




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Горват Корнелія
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 603
Зареєстрований: 23-7-2006
Місто: Мукачево
Нема на форумі

Настрій: Задовільно-задоволений

[*] написано 27-7-2006 у 16:37


Так(увы!). працюю, і немало років.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Андрій Пелещишин
Адміністратор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 8708
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 27-7-2006 у 17:18


Ну то поділіться з нами ситуацією та проблемами. Бо викладачів тут вистачає, а от вчителів так не дуже.



Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Горват Корнелія
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 603
Зареєстрований: 23-7-2006
Місто: Мукачево
Нема на форумі

Настрій: Задовільно-задоволений

[*] написано 29-7-2006 у 12:57


Не знаю, з чого і почати. Проблема №1 - це техніка. Маю на увазі і те, що
1. вона є морально старою,
2. підтримання її у нормальному стані (після роботи діточок, самі розумієте, в цьому плані роботи вистачає),
3. установки, переустановки... словом, немає лаборанта, то й приходиться самій у вільний час все робити.
Проблема №2 - взагалі підхід до структури уроку. Згодьтеся, що коли кожні 45 хвилин приходять нові класи, то не вистачає часу ні на підготовку їх до уроку (інструктаж ), ні на нову тему, а тим більше на практичне відпрацювання вивченого. Може, хто поділиться досвідом хоча би в плані цих двох проблем. На старт!
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Горват Корнелія
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 603
Зареєстрований: 23-7-2006
Місто: Мукачево
Нема на форумі

Настрій: Задовільно-задоволений

[*] написано 29-7-2006 у 22:42


На скільки я розумію, п.Андрій не стикався з цією проблемою, але зацікавився (?) нею.Може, дещо з Ваших принципів викладання у вишах підійде до сучасної школи (точніше, ліцею, де я маю честь вчити).
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Андрій Пелещишин
Адміністратор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 8708
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 30-7-2006 у 09:08


Я, як викладач комп'ютерного вузу, не можу не цікавитися проблемами навчання інформатики в школі, адже звідтам приходять наші студенти. Але звичайно я не маю досвіду викладання в школі, і про більшість проблем здогадуюся, хоча не володію.
Власне, я не дуже уявляю, як підходи вищої школи можуть бути застосовані для інформатики в школі без принципової зміни підходів в школі.
Ну найпростіше - у нас все-таки заняття триває півтори години (два уроки).
В силу специфіки вузу практично всі студенти мають приватну комп'ютерну техніку, і тому більш-менш уміють нею користати.

Наскільки я знаю, у вчителів інформатики справжня халепа з додатковими обовязками - обслуговування класів, навіть виконання інших робіт по школі (у Львові вчителі інформатики формують бази даних учнів).
Думаю, єдиний реальний спосіб виправлення ситуації- значне цільове збільшення фінансування.
Ще один момент - важливо таки визначити пріоритет навчання (те що я писав раніше - а що вчити?). Тоді простіше було би сконцентрувати ресурси.




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Горват Корнелія
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 603
Зареєстрований: 23-7-2006
Місто: Мукачево
Нема на форумі

Настрій: Задовільно-задоволений

[*] написано 30-7-2006 у 19:39


Це точно! Коли розриваєшся між простим користуванням (на рівні вкл-викл) та програмуванням(:o), то це - жах! Рівень підготовки наших учнів (географія - від гірських районів:( та до міста Києва) дає підстави замислитися, як навчити вкл-викл одних і не втратити та зацікавити інших, більш ерудованих. Ото проблема! Відносно тематики, то проце йдуть дебати не один рік на державному рівні. На мій погляд, вивчення треба розбити на:
1. обов язковий курс (користування, Інтернет) дл язагального кругозору;
2. прогамування для "особо одаренных"
і викладати їх відповідно як уроки і факультативи.
Але справа в тому, що сьогоднішній стан справ у школі не дає великої зацікавленості вчителя у такій диференціації (все та ж матеріальна сторона), а аби як працювати все ж не хочеться. Отакі справи!
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Андрій Пелещишин
Адміністратор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 8708
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 1-8-2006 у 19:37


А який стан забезпечення комп'ютерами? Які моделі? Чи є додаткова оргтехніка (принтер і модем хоча би) ?

І ще одне питання. По яких підручниках ведеться навчання учнів? І як проводяться контрольні роботи?




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Горват Корнелія
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 603
Зареєстрований: 23-7-2006
Місто: Мукачево
Нема на форумі

Настрій: Задовільно-задоволений

[*] написано 2-8-2006 у 14:26


Стан забезпечення компютерами: 9 учнівськи і 1 учительський, 959 МГц, 256 Мб, 1 принтер лазерний, 1 сканер, без модему. Підручники, як такі не використовую, бо ні один не відповідає вимогам програми(цілком) і не є цільним. Контрольні (тематичні) роботи проводяться дідівськими методами, письмово (вимоги керівництва). Отакі розклади!
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Чирка Олег
Дійсний член
***



Повідомлень: 175
Зареєстрований: 17-12-2002
Місто: Україна, Львів
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 23-1-2008 у 17:28


Загальний стан навчальних закладів по забезпеченніі комп"ютерними класами не такий вже і хороший. Одні школи мають більш менш норомальні комп"ютери, а інші або не мають взагалі (це більш стосується сільського населення) або якщо і мають то це десь приблизно конфігурація може бути Pentium I.
До мене зверталася викладачка інформатики одного з Львівських ліцеїв, де фаховий напрямок підготовки чи то столярна справа чи будівництво вже не пригадую, щоб допомогти сформувати конспект лекцій. Технології не стоять на місці, а її рівень знань вже не той що був декілька років тому. Вона також розповідала, що просить адміністрацію направити кудись на курси підвищення кваліфікації, але не відпускають бо немає коштів на оплату. Самостійно вчитися - потрібно мати або літературу або хоча б доступ в інтернет, звідси і випливає що потрібно вміти користуватися інтернетом. Стан комп"ютерного класу навчального закладу не в найкращому стані, а про мережу і говорити не варто, не те що інтернет з якого можна почерпнути багато різноманітної інформації для підготовки лекційного матеріалу.
Тож і в таких непрофілюючих закладах зустрічаються учні/студенти яким це і не буде цікаво так як деяка інформація не тілкьи вчорашній день розповідається, а взагалі з минулого століття. Взяти учні, які мають вдома ПК то вони мають певні навики працювання за комп"ютером, і мають понняття будови та характеристик ПК.
Тому варто було б вчителів інформатики періодично направляти на курси підвищення кваліфікації, також потрібно інженера який би міг доглядати за станом цієї техніки, при необхідності міг відремонтувати.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 4678
Реклама: