Сторінки:
1
2 |
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Українські автомобілі
Дуже просто глянути на дорогу, і побачити там самі іномарки. Дуже тяжко побачити
там автомобілі вітчизняного виробництва. Отож мета цієї теми познайомити читача
з ринком вітчизняних автомобілів.
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
В нас помоєму тільки Таврії і Славути - решту шкоди, щевроле, ВАЗи які збираються
тут я не вважаю за укр.
|
|
Тарас Капущак
Дійсний член
Повідомлень: 254
Зареєстрований: 14-9-2005
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Шкоди, шевроле, ВАЗи, деу, кіа, хюндай і т.п. -- це все за ліцензією, і, фактично, не
виготовляється, а збирається. Мені, нажаль, з наших відомі лиш таврії і їх
варіанти. Ще є спільна деу (з таврійським двигуном - мелітопольський завод
двигунів). Ще є Вепр - кременчуцький, одиничне виробництво.
З вантажних - КрАЗ. Автобуси - ЛАЗ, шось є в Херсоні, може ще щось. Богдан - власне
ісузу.
Також є тролейбуси - Луцьк, Південмаш...
Так от сходу, може щось забув...
|
|
Юрій Сєров
Модератор
Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: оптимістичний
|
|
Тема про Таврії та Славути є. А що Ви ще збираєтеся обговорювати?
З таким самим успіхом можна поговорити про телевізори, комп'ютери, і багато чого
іншого.
В Луцьку ще якісь машини, схожі на Джипи складають чи складали.
|
|
Тарас Капущак
Дійсний член
Повідомлень: 254
Зареєстрований: 14-9-2005
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Я не чув, щоб Волинянки ще випускали. А от тема мабуть мусить засвідчити, що таврія
єдиний український легковик
|
|
Олексій Мачехін
Модератор
Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: теплий
|
|
Є ще Богдани, Крази, Луази, Лази.
|
|
Тарас Капущак
Дійсний член
Повідомлень: 254
Зареєстрований: 14-9-2005
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Олексій
Є ще Богдани, Крази, Луази, Лази. |
Про них я вже написав вище. Тільки що свого насьогодні випускає ЛуАЗ? Він випускає
(збирає) багато ненаших, а от своє?
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
а своє вже не випускає нічого. колись був з волинянки джип - нема, пропав.....
|
|
Тарас Капущак
Дійсний член
Повідомлень: 254
Зареєстрований: 14-9-2005
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
А взагалі дуже сумна ситуація
Особливо для мене, знаючи, що проектування того ж таки автомобіля при сучасних
досягненнях в системах автоматизованого проектування, не є аж таким складним
завданням...
|
|
Тарас Гулка
Академік
Повідомлень: 899
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: м.Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: стабільний
|
|
ЛуАЗ випускає своїх дві моделі
"традиційну " волинянку ЛуАЗ-1302
та
автомобільний транспортер ЛуАЗ-967М. Маленький джип із відкритим корпусом
зробленим із одного куска металу. Має ОДНЕ місце для водія, лебідку. Цікавим є
опис на їх сайті "Конструкция сиденья водителя и рулевой колонки позволяет
водителю управлять автомобилем в положении лежа "
Джерело http://luaz.com/upi/luaz967.html
|
|
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
А в Харкові існує якесь виробництво автомобілів?
|
|
Олексій Мачехін
Модератор
Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: теплий
|
|
ХТЗ і завод ім. Малишева
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
Якщо і є виробництво то думаю воно тримається на плаву а з часом можливо і стане
просто збирати вже готові застарілі ВАЗ-и, як наприклад ЗАЗ почав збирати 2107
|
|
Олексій Мачехін
Модератор
Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: теплий
|
|
Ні, ні, ХТЗ вже понад 50 років випускає чудові позашляховики для сільської
місцевості, а завод ім. Малишева важкі гусеневі позашляховики з ефективними
засобами подолання заторів. Не думаю що вони перепрофілюються на якісь там ВАЗи
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
А ось і новина з 1 січня 2007 року Україна припинить виробництво таврій.
Рекомендують пересідати українцям на сенси і ланоси.
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
Одним словом ми не автомобільна держава.
|
|
Тарас Капущак
Дійсний член
Повідомлень: 254
Зареєстрований: 14-9-2005
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Demyan
А ось і новина з 1 січня 2007 року Україна припинить виробництво таврій.
Рекомендують пересідати українцям на сенси і ланоси. |
Я чув, що припинять виробництво лиш 3-дверних таврій...
|
|
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Це буде сильний удар по автомобільній кволій Україні.
|
|
Ігор+
Дійсний член
Повідомлень: 298
Зареєстрований: 5-11-2002
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Des' na zakarpatti zbyrayut Skody.
-i-
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Demyan
Одним словом ми не автомобільна держава. |
Ну не автомобільна... А що, всі держави мусять бути автомобільними? Он чехи, шкода -
це ж машина, яку випускають заводи, що входять в концерн ФВ. Пригадуєте, як
виглядали шкоди раніше? Іспанці знову ж зі своїм - не своїм сеатом...
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Тарас Капущак
А взагалі дуже сумна ситуація
Особливо для мене, знаючи, що проектування того ж таки автомобіля при сучасних
досягненнях в системах автоматизованого проектування, не є аж таким складним
завданням... |
Спроектувати? Може й так. А запустити виробництво? Випустити готовий продукт?
Відшліфувати його з десяток років, виправивши різні "баги"? А продати? Особливо
останнє в умовах дикої конкуренції - це не лише питання якості, надійності і т.п,
але й надзвичайно складне маркетингове завдання.
|
|
Тарас Капущак
Дійсний член
Повідомлень: 254
Зареєстрований: 14-9-2005
Місто: Київ
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Рост
Спроектувати? Може й так. А запустити виробництво? Випустити готовий продукт?
Відшліфувати його з десяток років, виправивши різні "баги"? А продати? Особливо
останнє в умовах дикої конкуренції - це не лише питання якості, надійності і т.п,
але й надзвичайно складне маркетингове завдання. |
Виробники таврії значить дуже шустрі маркетологи? Стільки їх розвелось на наших
автошляхах...
Шліфування виробництва десять років - а далі що? Через десять років вже треба
знімати з виробництва через моральну застарілість. Це в радянську добу десяток і
більше років запускали в серію, так що на момент сходу першого автомобіля з
конвеєра він був морально застарілий.
Запуск виробництва це досить складна штука, але мова ж не йде про випуск авта з
нуля. Автозаводи ж щось випускають. Чи може ВАЗ легше запустити ніж щось інше?
Виправлення "баґів" - а при старих методах проектування цей процес відсутній? Мені
здається, що нові методи дозволяють значно спростити цей етап, чи ні?
А взагалі давно пора переходити на нові методи виробництва, бо з радянським
підходом ніяка продукція не буде конкурентоздатною.
А взагалі справа тут в іншому. Ми бачимо що є з нашої таврії за останніх 10 років
(співпрацює з Daewoo). Ми можемо порівняти як змінилась за цей час шкода (співпрацює з
VW). Якою стала Dacia (співпрацює з Renault). Які зміни і які перспективи в кожного з них?
Коли румуни взялися за свою Daciu, то вони не стали бездумно збирати в себе Renault, а
почали з університетів готувати спецалістів сучасного рівня в галузі
проектування, виробництва і т.д. ...
На мою думку, вся справа в тому, що у нас є просто небажання певних осіб мати
розвинену промисловість, зокрема машинобудування (не просто
автомобілебудування, а машинобудування вцілому). Бо ті ж корейці зовсім не мали на
меті спільний випуск українських автомобілів, а просто плацдарм для продажу
(навіть не випуску) своїх корейських авт. І це добре було відомо тим, хто робив в
свій час вибір між Daewoo і Opel...
|
|
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
А памятаєте проект "Таврія Нова", я за весь час свого чи її існування бачив лише раз
на дорозі.
І скільки взагалі є різновидів "Деу"?
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Ігор Дзвін
А памятаєте проект "Таврія Нова", я за весь час свого чи її існування бачив лише раз
на дорозі.
І скільки взагалі є різновидів "Деу"? |
Таврія Нова - це та Таврія, яка випускалася після створення ЗАЗ-Диво. І їздить їх
дорогами валом. Бо це власне єдина таврія, яка випускалася протягом останніх
років.
Стосовно різновидів Дива, себто Деу - це як? Диво є одне - не існуюча уже торгова
марка. Власне - це Шевроле, яку продавали у нас під логотипом Деу.
|
|
Ігор Баранік
Академік
Повідомлень: 716
Зареєстрований: 22-6-2005
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Так я не зрозумів, а що тоді зараз збирають в Запоріжжі?
|
|
Сторінки:
1
2 |