Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Переваги народного автомобіля
Означення. Народний автомобіль - це той, на якому їздить багато народонаселення, і
запчастини до якого можна купити на кожному розі.
Історія. Щойно вернувся з поїздки. Біля 300 км трасою. Ще на дорозі туди почалися
проблеми - потрохи знакала тяга, доводилось навіть для незначного розгону
втискати педаль в підлогу, щоб відкривалась друга камера карб`юратора. Через пару
кілометрів тяга пропала зовсім. Огляд і викручені свічки показали на перший
погляд перезбагачену суміш - сильний чорний пухнатий нагар на електродах. Свічки
помандрували в багажник, на їх місце стали запасні... Історія повторилася через 50
км. Свічки почистились, кут випередження запалювання загнав в конкретний плюс. Це
допомогло протриматись ще кілометрів 10. Зрозумівши, що далі так діло не піде,
заїхав в придорожню крамницю автотоварів, купив новий набір свічок ажж за 27 грн.
Ці протримались до переможного кінця, хоча раз їх ще довелось почистити. І в
процесі чистки я заглянув в повітряний фільтр. А там купа масла... Скоріше за все
причина в неякісному маслі, яке досить недавно міняв (далеко не дешеве, з усіма
належними сертифікатами і лазерними лейбами). Забився масловідділювач, от масло в
фільтр і погнало. А з фільтра і в камери згорання, до свічок.
А тепер, сидячи в теплій кімнаті, я собі уявляю, яке то щастя - ремонт якого-небудь
субарівського опозитного двигуна в польових умовах. Черговий раз переконався, що
в нашій країні суцільних підробок кращого автомобіля за ВАЗ 2108/09 для повсякденних
поїздок нема.
|
|
vovka
Почесний Академік
Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі
Настрій: впевнений
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Рост
А тепер, сидячи в теплій кімнаті, я собі уявляю, яке то щастя - ремонт якого-небудь
субарівського опозитного двигуна в польових умовах.
|
Файно сказав
Ну тут вже тільки на евакуатор і до Львова на сервіс.
Перед тим незабути взяти пачку долярів.
Цитата: |
Черговий раз переконався, що в нашій країні суцільних підробок кращого
автомобіля за ВАЗ 2108/09 для повсякденних поїздок нема. |
Цілком погоджуюсь
|
|
Іван Лихобор
Заблокований
Повідомлень: 278
Зареєстрований: 9-8-2006
Місто: з-пiд Львова
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Ви, Росте, забули сказати, що за авто?
От я майже впевнений, що з Фольксваґеном (букв. "народний автомобіль" з німецької:-)
такого б не сталося...
|
|
vovka
Почесний Академік
Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі
Настрій: впевнений
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
Ви, Росте, забули сказати, що за авто?
От я майже впевнений, що з Фольксваґеном (букв. "народний автомобіль" з німецької:-)
такого б не сталося... |
Там вказане авто.
Таке може статися з будь-яким авто, не кажучи вже про фолькси.
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
Ви, Росте, забули сказати, що за авто?
От я майже впевнений, що з Фольксваґеном (букв. "народний автомобіль" з німецької:-)
такого б не сталося... |
Якщо в фолькс залити підробне масло, яке звурдиться прямо в двигуні, наш 95-й
бензин, забадяжений з 80-го шляхом добавлянням якихось невідомого походження
присадок - з ним ще й не таке може статися
А що за автомобіль таки написано дуже чітко - ВАЗ 2108/09.
|
|
Іван Лихобор
Заблокований
Повідомлень: 278
Зареєстрований: 9-8-2006
Місто: з-пiд Львова
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
А, ясно. Треба було в лапки "кращого" брати! А то був подумав, що на якійсь іншій
їздили, а 8/9 взяли за приклад.
Бо я б не сказав, що вони всі поголовно зіпсуті... Може, то така доля окремо взятого
екземпляра?
У "вісімки" завжди була прийнятна якість. От уже 11-та - та гірше.
А як щодо одного з численних європейських "народних авто" - Peugeot 206?
Він розійшовся по світі в к-сті понад 5 млн. екземплярів, і, схоже, його не
збираються знімати з виробництва - навіть попри те, що він уже має спадкоємця
(модель 207).
Популярна французька машинка, одначе.
(А от заправки в наш час треба "мати свої", перевірені - і все буде нормально. )
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
А от заправки в наш час треба "мати свої", перевірені - і все буде нормально. |
Підписують обома руками. Тільки от де би взяти мільончик-другий на свою
заправку???
Стосовно пежо 206 - нормальна, перевірена часом маленька машинка. Тільки на наших
дорогах усі пломби повилітають при їзді. Ну але це специфіка усіх машин таких
розмірів.
|
|
vovka
Почесний Академік
Повідомлень: 1075
Зареєстрований: 20-12-2002
Місто: Lviv,Ukraine
Нема на форумі
Настрій: впевнений
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
(А от заправки в наш час треба "мати свої", перевірені - і все буде нормально. ) |
Нормальну знайти нереально в нас. Хіба 98 лити..
Я от тут на днях розібрав свій мотор ( 08, тюнінгую трохи) .
Так на поршнях ціла купа нагару. Ну десь міліметри 3
І то я заправлявся тільки 95 бензином, і як мені здавалося на перевірених заправках
(на Лукойлі) після яких машина їхала класно. Ну і мотор крутив потужно останні 10
ткм - все одно нагару багато.
Масло лив півсинтетику ESSO Ultra 10w40. Проблем нема. Але купляв тільки на ОККО на
заправках, на базарах неберу.
|
|