Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
Автор: Тема: Підземний трамвай у Львові
archimost
Новак
*



Повідомлень: 13
Зареєстрований: 9-12-2002
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 3-2-2003 у 03:34
Підземний трамвай у Львові


Шукаю інфу по проектований підземний трамвай у Львові. Буду вдячний за любу інформацію.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Ігор+
Дійсний член
***



Повідомлень: 298
Зареєстрований: 5-11-2002
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 4-2-2003 у 01:27


скільки себе на тому світі памятаю, завжди шушукалося про підземний трамвай у Львові. Я думаю, що це так чуткою і залишилось
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
archimost
Новак
*



Повідомлень: 13
Зареєстрований: 9-12-2002
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 4-2-2003 у 01:44


скільки вам років? )
рішення про припин. будови трамваю міськрада прийняла на початку 90х (див. Ратуша), там і в журналі "Метрострой" була схема. були почато буд. пересад. станції за палацом сапегів. побудована відокремлена лінія 3-го трамвая, почались роботи з заниж. рівня грунтових вод. та головне- розроблена повна документація та затверджений бюджет. мало бути 2 лінії, підземні ділянки з порталами на сахарова- чорновола, та другої лінії бандери-личаківська. більше нічого не відомо :(
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
archimost
Новак
*



Повідомлень: 13
Зареєстрований: 9-12-2002
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 4-2-2003 у 01:52


і ще був влаштований повітропровід у районі цітаделі- гвардійській
у вигляді металевої труби діаметром сант. 15 вздовж бордюра.
його було вист. на продаж після рішення міськради про припин. забудови.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Ігор+
Дійсний член
***



Повідомлень: 298
Зареєстрований: 5-11-2002
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 4-2-2003 у 22:29


Цитата:
Першим відправив користувач archimost
скільки вам років? )
...


33, а що справді хотіли будувати?
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
archimost
Новак
*



Повідомлень: 13
Зареєстрований: 9-12-2002
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 4-2-2003 у 22:44


тоді би мали чути про будівництво.
станцію почали за палацом потоцьких, не сапегів.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
LLLover
Новак
*



Повідомлень: 9
Зареєстрований: 27-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 14-6-2003 у 23:10


десь ще можна знайти інформацію про підземний трамвай? Чи інші цікаві підземні споруди Львова?
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Олексій Мачехін
Модератор
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі

Настрій: теплий

[*] написано 15-6-2003 у 09:05


Як дозволите, вставлюй свій п'ятачок:
Будівництво метрополітену (якщо саме про це йде мова) економічно доцільно лише в містах із населенням понад 1000 000 чоловік.
Львів, наскільки я знаю, дещо не дотягує. Так що, якщо взяти до уваги ще й економічну слабкість західного регіону, то метрополітен у Львові навряд чи збудують найближчим часом.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
archimost
Новак
*



Повідомлень: 13
Зареєстрований: 9-12-2002
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 15-6-2003 у 13:09


to Olexiy
згідний з Вами що не збудують :(

норми за 1 міл застарілі. у світ. практиці будують виходячи з потреб та біджету не чекаючи магичних 1 000 000.

метрополітен у Львові не будували, будували підземний трамвай (на к. Волгограда)
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 20-6-2003 у 10:39


З приводу підземного трамваю.
Так, хотіли будувати. Ота вітка, що йде по княгині Ольги, колишня Боженка, - оце воно і є. Вона мала йти центром під землею.
Проте гршей таки не виділили. Та і не впевнений я, що це було б безпечно. Кажуть, у Львові не все так просто з підземеллям, що ніби якісь там пустоти є, чи що. Але я не знаю.
Думаю, що цього не буде. В крайньому разі в найближчому майбутньому...
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Користувач Олесь
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1275
Зареєстрований: 3-2-2003
Місто: Baden-Wurtemberg
Нема на форумі

Настрій: повстанський

[*] написано 20-6-2003 у 11:00


Пустоти + підземні води і т.п. Може і добре, що не будували. От в російському Санкт-Петербурзі якою ціною далося то метро - місто на болотах, коли копали ті тунелі, скільки заливало водою, або і взагалі будинки йшли під землю. Причому там метро дуже глибоке - місто на острівках. В Києві інакше, там метро виходить на поверхню і через Дніпро йде по мосту.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Олексій Мачехін
Модератор
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі

Настрій: теплий

[*] написано 20-6-2003 у 14:09


Знаєте, в Києві є готичний костьол збудований Городецьким за кресленнями одного талановитого студента.
Бідний архітектор і гадки не мав що колись проведуть в києві метро. Тим більше не знав на якому підземному рівні його копатимуть.
А провели його якраз під костьолом на невеликій глибині. Коли сидиш в будівлі - відчуавєш кожний потяг.

Таким чином я костьол без лісів не пам'ятаю - вся ліпка обсипається від нашого чудового благоустрою.

Може воно й добре що у вас його небуде? Місто ж таке гарне!
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 20-6-2003 у 14:35


Та й нема потреби аж такої - відстані не ті.
Львів дуже компактний. Від одного кінця до іншого в середньому кілометрів 20 - дрібничка. Єдина проблема - вузькі вулички і в час пік складно проїхати. Ну але переживемо...
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
archimost
Новак
*



Повідомлень: 13
Зареєстрований: 9-12-2002
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 20-6-2003 у 17:01


і відстані самі ті, і грунтові води та пустоти не проблема, проблема- що цього ніхто не бажає, аргументуючи тим, що львів компактнийнемагрошей та т.д. тобто логіка не конструктивна:
"навіщо нашому гарному селу якась сучасна транспортна схема?" ще трохи та загнеться електротранспорт і маршрутки вже нікого не спасуть тому що: якість перевезення та комфорт самі бачили. економічно малаефективно (довгостроково) тобто ніяких серйозних інвесторів.

місто з транспортом у вигляді аматорських поштових фургонів не потрібно ні інвесторам ні туристам.

учите матчасть (с)
пс не сприймайте на свою адресу, Ваша думка дуже поширена, та й баталії у форумах нічого не вирішують.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Олексій Мачехін
Модератор
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі

Настрій: теплий

[*] написано 20-6-2003 у 17:09


Якщо вже з цієї точки зору, то Львову варто впровадити виробництво нешироких двоповерхових автобусів - це економічно вигідно та може розв'язати транспортну проблему.
Але будувати підземку у місті-пам'ятнику архітектури при нестачі грошей на велике заглиблювання - ризик втратити місто як туристичний об'єкт взагалі.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 20-6-2003 у 17:20


Ну, можна спробувати обійти центр. Зробити щось типу кільця довкола центру з вітками до віддалених районів.
Та ні, вихід завжди можна знайти. Але питання коштів - чи окупиться цей проект? Бо на даному етапі розвитку суспільства саме окупність має вирішальну роль.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
archimost
Новак
*



Повідомлень: 13
Зареєстрований: 9-12-2002
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 20-6-2003 у 17:30


хех, двоповерхові автобуси економічно недоцільні.
1) Довгий час завантаження
2) Автобуси дорогі через малі обєми замовлень (в європі масове використання на допоміжних маршрутах тілбки в ЮК та в Берліні), в СНД їх зовсім не бачили. Ви собі уявляєте скільки буде коштувати розробка з нуля та запуск лінії? Тим більше шоб неширокий та 2х поверховий- такого не було у світ. практиці пасажироперевезень.

Львів руйнується насамперед тому що нема обїздної (для внутрішних транзітів) дороги (агресивні речовини, вібрація)-- найзручніше їхати через центр. Взагалом транспортна концепція у львові на рівні початку минулого сторіччя (як і водопровід, каналізація). Тим він невигідно відрізняється навідь від більшості укр. міст, не каж. про захід.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
archimost
Новак
*



Повідомлень: 13
Зареєстрований: 9-12-2002
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 20-6-2003 у 17:42


2 NetGuy
планів, концепцій та ідей дуже багато- зайдіть на сайт Гуам на сторінці міськради. Були дуже цікаві з проекти з побудовою хордової магістралі на місці залізничної гілки гол. вокзал- підзамче. Були з прокладанням тунелю під знесінням.

Головне- грошей на це не дадуть ніколи. Тому ще львівян це не цікавить.

Щоб окупити фургончік для перевезення трупів з прорізаними автогеном вікнами дійсно не треба багато часу.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Олексій Мачехін
Модератор
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 4597
Зареєстрований: 31-5-2003
Місто: Київ
Нема на форумі

Настрій: теплий

[*] написано 20-6-2003 у 17:48


Так, справді - я не знаю скільки коштуватиме розробка, але для виробництва в Україні все є.
Проте в Україні не виробляють потягів метрополітену.
Окрім того 1 кілометр підземного тунелю з устаткуванням ще за СРСР коштував 1000000 $ зараз - незнаю.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Користувач Олесь
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1275
Зареєстрований: 3-2-2003
Місто: Baden-Wurtemberg
Нема на форумі

Настрій: повстанський

[*] написано 20-6-2003 у 17:54


А що в даному питанні показує досвід західноєвропейських міст?
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
archimost
Новак
*



Повідомлень: 13
Зареєстрований: 9-12-2002
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 20-6-2003 у 18:08


да в інтернеті повно матеріалів, пошукайте.

головне: бабкі в сучасні транспортні системи та їх постійну модернізацію з 60х по сьогодні вкладали великі та не чекали що вони через рік відібються. Це все ясна річ не за місцевий комунальний бюджет та вкладали не тільки в міліонні міста але також у 100 000 містечки. взагалом це все стимулює економіку "не по детски" (с)
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
rost
Академік
****



Повідомлень: 707
Зареєстрований: 14-2-2003
Місто: Canada
Нема на форумі

Настрій: оптимальний

[*] написано 20-6-2003 у 20:08


Я теж вважаю, що вивести за місто транзитний транспорт є першочерговим завданням. Але проблема тут, здається, в тім, що кільцева дорога фінансується не з міського бюджету. Хоча кожна гривня вкладена туди принесла би місту більший ефект ніж інші міські транспортні проекти.
При тому всі види місського транспорту, крім одіозних маршруток, просто потребують-плачуть-вимагають інвестицій, навряд чи доцільно вв"язуватися ще в якісь нові транспортні проекти типу метро/підземний трамвай.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
archimost
Новак
*



Повідомлень: 13
Зареєстрований: 9-12-2002
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 20-6-2003 у 21:19


зовнішня кільцева для міжміського транзіту є. дуже погано з внутрішніми хордовими сполученнями: кільце не замкнуте в північній частині, та як ви проїдете з батальної, наприклад, до гринченка? через центр звичайно. Через глинянський тракт- довго і нудно.

Я так зрозумів, що в шановної публіки ніяких матеріалів, спогадів про будівництво трамваю нема?
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
rost
Академік
****



Повідомлень: 707
Зареєстрований: 14-2-2003
Місто: Canada
Нема на форумі

Настрій: оптимальний

[*] написано 20-6-2003 у 22:05


З Батальної на Грінченка звичайно чз центр, хоча, якби Личаківська і Глинянський були б в відповідному стані то в години пік ще би подумав.
Але з Бреста на Чоп, чи з Києва на Перемишель теж в більшості їдуть через місто. Якщо не так багато можна зробити у Львові з внутрішнім транспортом, то хоч би транзитного позбутися.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 541
Реклама: