Галина Лев
Академік
Повідомлень: 665
Зареєстрований: 29-9-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: файний
|
|
Чи справді у нас така погана соляра?
Минулого тижня спілкувалася з польськими колегами на автомобільну тематику і
поскаржилася, що японці не постачають в Україну дизелів. Приятель здивувався: він
довгий час у нашому краї перебував по роботі, їздив службовою Астрою. В Польщі з
того Опеля витискав максимум 160, а в Україні вона почала 180 видавати. Я розумію, що у
автомобіля просто могло появитися натхнення, бо нас така сприятлива атмосфера...,
але "с точки зрения банальной єрудиции"...
В мене виникає запитання: чому би не почати розширювати асортимент? Хіба це
ринок? До того ж у нас достатньо розвинута мережа заправних станцій з нормальним
хвірмовим пальним.
Пропоную написати гнівного листа на схід і заявити, що нам потрібні дизельні
Тойоти і все добре, що у них там є.
Цінувати людей треба, поки вони поруч, бо потім пізно, і дуже вже болить.
|
|
Ярема П.
Почесний Академік
Повідомлень: 2223
Зареєстрований: 10-2-2005
Нема на форумі
Настрій: І навіщо я день почав з читання новин?
|
|
В мене машина на газі, при тій самій заправці 30 літрів на українському газі роблю
350-375 км, на польському газі 220-240 км максимум. Питався в поляків в чім справа, мені
поляк на заправці відповів питанням - а чому я в Німеччині на їхньому газі їду в
півтора раза більше, ніж на польському? Так що не все в нас таке вже й погане.
|
|
Hanor Narasson
Почесний Академік
Повідомлень: 1500
Зареєстрований: 24-11-2003
Місто: точно ніхто не знає :)
Нема на форумі
Настрій: з носа куриться
|
|
Невже в Польщі аж настільки зросла популяція ослів
Здобудеш Українську Державу, або загинеш у боротьбі за Неї. Не дозволиш
нікому плямити слави, ні честі Твоєї Нації. Ненавистю і безоглядною боротьбою
прийматимеш ворогів Твоєї Нації. Змагатимеш до посилення сили, слави,багатства й
простору Української Держави.
|
|
Ярема П.
Почесний Академік
Повідомлень: 2223
Зареєстрований: 10-2-2005
Нема на форумі
Настрій: І навіщо я день почав з читання новин?
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
Невже в Польщі аж настільки зросла популяція ослів |
А осли тут при чому?
|
|
Тарас Гулка
Академік
Повідомлень: 899
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: м.Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: стабільний
|
|
Цитата: | А осли тут при чому?
|
Я так розумію, що Hanor Narasson натякає, що поляки розбавляють паливо. А стосовно ослів,
то згадайте героя "Джентельменів удачі", який попав в тюрму за те, що розбавляв
бензин ослиною мочою
|
|
Ярема П.
Почесний Академік
Повідомлень: 2223
Зареєстрований: 10-2-2005
Нема на форумі
Настрій: І навіщо я день почав з читання новин?
|
|
ААААААААААААААА!!!! Пробуй догадайся...
|
|
Hanor Narasson
Почесний Академік
Повідомлень: 1500
Зареєстрований: 24-11-2003
Місто: точно ніхто не знає :)
Нема на форумі
Настрій: з носа куриться
|
|
Ну це ж класика...
От тільки ослів має бути стільки, щоб їх сеча стала дешевшою, ніж бензина.
Здобудеш Українську Державу, або загинеш у боротьбі за Неї. Не дозволиш
нікому плямити слави, ні честі Твоєї Нації. Ненавистю і безоглядною боротьбою
прийматимеш ворогів Твоєї Нації. Змагатимеш до посилення сили, слави,багатства й
простору Української Держави.
|
|
Іван Лихобор
Заблокований
Повідомлень: 278
Зареєстрований: 9-8-2006
Місто: з-пiд Львова
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Галини Лев
Минулого тижня спілкувалася з польськими колегами на автомобільну тематику і
поскаржилася, що японці не постачають в Україну дизелів. Приятель
здивувався: він довгий час у нашому краї перебував по роботі, їздив службовою
Астрою. |
Астрою, треба розуміти, дизельною, так?
І далі: не відчуваєте тут різниці - „японці” і “Astra”?.. Отож-бо й воно! „Японці” і
німецький Opel Astra.
Деякі „європейці” – автовиробники, розуміється - ризикнули і таки представили
„офіційну дизельню лінійку” (тобто тих нових моделей, котрих можна купити в
автосалоні) своїх моделей. Донедавна це були Opel і Skoda. А нині Mercedes у своєму
найновішому С-класі взагалі представив на нашому ринокові всю (!) свою „лінійку”
бендзинових (5 типів двигуна) і дизельних (3 типи) модифікацій.
Взагалі-то боязнь виводити на той чи інший ринок дизельні модифікації має певні
свої підстави: саме найсучасніші турбодизелі – ті, що з common rail, загальна паливна
магістраль (рампа) – надзвичайно чутливі до якості соляри, особливо до вмісту в
ній сірки. До речі, на російському ринкові є ще більші обмеження на дизелі. Не знаю,
чим це можна пояснити: може, тим, що в російському законодавстві чіткіше прописано
– і розмежовано! - правову відповідальність автовиробників і постачальників
палива. В нас то, напевно, як і в усьому, є оті сумнозвісні „дірки”, через які можна
буде по-всякому крутити-махлювати і тим, і другим, і, зрештою, самим споживачам.
А щодо „японців”, то донедавна тільки ота сама вже згадувана Toyota – з-поміж інших
японських автовиробників - мала у своєму легковому секторі дизельний двигун, але
ще тої старої такої конструкції. Щось назагал японці не надто квапилися
освоюватися в дизельному секторі... І лише кілька років тому, як то кажуть,
схопилися і вибухнули – всі до одного! – найновішими турбодизелями з common rail – в
Європі дизельні модифікації становлять у деяких класах майже левову частку всіх
об’ємів продаж.
Цитата: | Чи справді у нас така погана соляра?
|
Не стабільної якості просто.
До речі, в Києві (і деяких інших обласних центрах, у Львові ще ніби-то немає) є т.зв.
„євро-соляра” по 4,50-4,70 грн.
А ось ті євро-наліпки проти деяких сортів бендзину (і соляри також), що з’явилися в
нас нещодавно, і котрі збільшують ціну палива на 10-20 коп. – що невже це справжнє
паливо, що відповідає найновішим нормам Euro-4, Euro-5? А може, ще тих старіших Euro-3, Euro-2,
або ж узагалі Euro-1? А дідько його знає! Ті хлопці-заправники самі до пуття не
відають.
А загалом експлуатація в наших умовах легкового авто з сучасним турбодизелем –
так, щоби не загнувся! - виливається і в добру копійку, і в добру трату часу:
ретельне добирання „своїх”, „дизельних” заправок, створення вдома чи де-інде
запасу соляри (щоб відстоювалася) з тої бензоколонки, на паливі з якої машина
нормально їде, частіша заміна дорогих паливних фільтрів, може, навіть
встановлення в паливній магістралі – як на траках – фільтра-відстійника.
А що робити: високі технології в наших умовах дорого коштують.
|
|
Галина Лев
Академік
Повідомлень: 665
Зареєстрований: 29-9-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: файний
|
|
Звичайно, малась на увазі дизельна Астра. Обов'язково слід було шукати мені
приклад з японським авто? Дизель він і в африці дизель.
Цінувати людей треба, поки вони поруч, бо потім пізно, і дуже вже болить.
|
|
Sashko
Дописувач
Повідомлень: 63
Зареєстрований: 10-12-2002
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: заклопотаний
|
|
Галина Лев
Пропоную написати гнівного листа на схід і заявити, що нам потрібні дизельні
Тойоти і все добре, що у них там є.
Є одна важлива причина яка стримує багато фірм виробників авто від пропозицій
дизельних модифікацій - це є ГАРАНТІЯ.
Німці троха мають "досвід" роботи з нашою солярою, тому мають можливість
підготувати дизельні модифікації для нашого ринку,
японці ж є більш обережнішими у цьому питанні, репутацію свою шкодують... ось тому
набагато менший вибір їхніх автівок на солярі...
.
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Точно. Товариш має дизельну реношку. За рік її експлуатації на наших теренах уже
другий раз милася паливна система, а минулого тижня в смітник пішов каталізатор.
Наїздив за той час може тисяч 15-20, не більше.
|
|