Сторінки:
1
2
3
4 |
Nazar
Почесний Академік
Повідомлень: 2395
Зареєстрований: 2-12-2002
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: бракує музики
|
|
Чи варто міняти стереотипи у ставленні до китайських авто?
Раніше я це сприймав як усілякі Abibasи та їм подібні нонейми.
Нонеймами то вони залишились, але пропозицію таку видали, що все частіше я про них
думаю.
По-перше ціна.
Тут без конкуренції із перспективою зменшення.
По-друге комплектація. Повний фул.
По-третє - вже нарешті почали ставити новіші двигуни (євро три) та з кліренсом
розібрались.
Сервіс - це біда. Поки що страшна біда, але враховуючи перспективи і
безповоротність китайської пропозиції, гадаю, він буде хоч якийсь.
А потім їх динаміка продаж.
Бо спочатку як згадаю ті страшні Great Wall, котрі лише почали з'являтись із старими
двигунами та порівняю їх з сучасними пропозиціями - прогрес на лице.
А марок скільки!
Спробую згадати найперспективніші на ближайші роки.
Поки що з українських:
CHERY - вже 5 моделей легковиків, серед яких мінікрос Tiggo (87 000 грн)
Джилі з двома моделями СіКей і еМКей (із акцентом на останню)
Далі той самий Great Wall із своїми новими моделями позашляховиків
Мені особисто сподобались марки:
Soueast з моделями Lioncel, Lioncel II (при повнісінькому фарші 13900 вічнозелених)
Brilliance з моделями М1 і М2 (еліт клас, здерті з БМВ і з Тойоти Камрі) хоча вже дорогі 21000
у.о.
Ну і решта арок:
HUABEI - джипи ціною 17-19300 у.о.
LANDMARK - джипи від 20000 у.о.
DADI - купа моделей джипів від 11900 у.о.
Ну і ще напевно якісь, які мені не попадались на очі.
Хто що про то думає? Що люди кажуть?
Люби українське!
|
|
Остап Шумин
Академік
Повідомлень: 342
Зареєстрований: 19-5-2006
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Думаю ситуація по трохи виправляється, але на разі якість залишає бажати кращого,
при наймі в колі свого оточення нічого хорошого про китайські авто не чув. По
роботі часто стикаюся з китайською спецтехнікою, ну... як заплатиш - так поїдеш На мою думку краще доплатити і взяти щось
більш надійне, хоча з іншої сторони, переплачувати за відому торгову марку також
не варта
|
|
Nazar
Почесний Академік
Повідомлень: 2395
Зареєстрований: 2-12-2002
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: бракує музики
|
|
Мене також питання статусу найменше хвилює.
Про Чері багато поганого вже встиг прочитати, але і хорошого троха читав.
І от саме оте хороше і насторожує мене в думці, що, можливо, в дуже недалекому
майбутньому я зміню свою зневажливу думку на прихильність.
Хоча... Поки що не зустрічав "наживо" достойних та недорогих китайців.
Люби українське!
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
Фуфло це все. Їх політика така - розкрутити марку - зібрати як мого дешевшу машину
зі всім фаршем щоб був попит на таких країнах як Україна і т.д. Далі ця марка вже
стає більш менш відома - тоді вони починають вже думати про якість - але відповідно
ціна вже зросте.
Я десь бачив передачу про Чері - вони того і не ховають і кажуть - ми зараз хочемо
сказати своє слово в автобудівництві, спочатку зберемо те що найдешевше - будем
експорутвати в ринок де люди не мюать багато грошей щоб купляли наші машини, а
потім зробимо дорожчі варіанти але надійніші - тоді наша марка вже буде
розкручена і нас почнуть купляти ті кому не байдужа якість.
Так що вирішуєте самі....
|
|
Nazar
Почесний Академік
Повідомлень: 2395
Зареєстрований: 2-12-2002
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: бракує музики
|
|
Чері та Джилі розмитнюють як такі, що збираються на Україні.
Відповідно це вимагало доволі пристойних інвестицій, гадаю, що вони агресивно
розраховують на частки ринку. І нарешті потіснять російські марки.
А Ваші слова підтверджує Модельний ряд Чері:
спочатку з'явився недорогий Сеат (до 50 000 грн) Chery Amulet, а тепер активно просувається
красуня Eastar за 83500 грн.
Люби українське!
|
|
Тарас Гулка
Академік
Повідомлень: 899
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: м.Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: стабільний
|
|
Недавно спілкувався із менеджерами із Алекса. Саме Алекс є офіційним
представником Джілі і Great Wall. Там нарід трохив шоці. Кажуть (не офіційно звичайно),
що на Алексі мусять досить сильно доробляти і підтягувати ці машини, щоб вони
змогли хоча-би на Городоцьку виїхати.
А ще недавно десь в неті статтю читав, що китайці купують старі зношені лінії у
відомих брендів (наприклад, Тойоти) і клепають машинки під своєю маркою, правда з
цих ліній виходить до 50% браку, але це мало кого хвилює.
|
|
Галина Лев
Академік
Повідомлень: 665
Зареєстрований: 29-9-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: файний
|
|
http://www.autoreview.ru/archive/2007/11/crash_amulet/ Перегляньте оту статтю, і Вам ще не скоро
заманеться придбати китайське.
Як на мене, головне в машині - безпека. Переконалася на власній шкурі.
Цінувати людей треба, поки вони поруч, бо потім пізно, і дуже вже болить.
|
|
Іван Лихобор
Заблокований
Повідомлень: 278
Зареєстрований: 9-8-2006
Місто: з-пiд Львова
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
О, молодець, Галино, що дали посилання на той матеріал у г. "Авторевю"! Вражаюча
стаття, правда?
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Галини Лев
Як на мене, головне в машині - безпека. Переконалася на власній шкурі. |
Так думають у західному світі, особливо в Європі, через що, напр., у Volvo здавна вже є
своя "фірмова фішка" - Безпека.
Але коли десь у 90-их рр. наш співвітчизник зазнав аварії на найостаннішій (як на
той час) моделі Вольво - власне, підвела там якась штатна система! - то фірма не
квапилася йому відшкодовувати збитки.
Отже, автомобілі всіх автовиробників не можуть гарантувати абсолютної безпеки.
Ну, а китайські, то й поготів...
А назагал китайські автовиробники на нашому ринкові мають свою фірмову "фішку",
що, втім, актуальна нині для нас: аби їздило!
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Років через 10-20, коли китайоси скуплять технології, навчаться їх застосовувати,
думаю, можна буде дивитись на їхні творіння. А зараз все досить сумно.
А технології скуповують. Наприклад, купили завод в Лонгбріджі, де колись
випускались Ровери і МЖ.
Але у всьому, на разі, китайський підхід - завалити світ ширпотребом. Я от не знаю,
чи можна перевиховати націю, яка навчиться халтурити? Тобто, чи реально буде
людям, навченим робити аби-як почати працювати якісно? Це дуже важко. Особисто
колись теж стояв переди вибором у своїй діяльності- робити ширпотреб на широкий
загал (а споживачів такого продукту більше 90%!!! Що би там усі не говорили, що хочуть
якісно, все рівно вибирають там, де найдешевше), чи вперто робити добре. Вибрав
останнє, тепер до мене приїжджають, тому що вже є авторитет якісного виконавця.
Але я до того веду, що відчув на власній шкірі - раз почавши халтурити, дуже важко
від цього відівчитися. А тут в межах нації!
|
|
Nazar
Почесний Академік
Повідомлень: 2395
Зареєстрований: 2-12-2002
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: бракує музики
|
|
Я користуюсь китайською технікою вже довший час. Орг-технікою, бо побутова - це
досить сумно. Але розвиток є. Я свій мейд_ін_Чайна телефон не поміняю на жодну
Нокію. Багато авторитетних марок виробляють свою продукцію на китайських заводах
при цьому дотримуючись якісних показників.
Гадаю, це торкнеться і автомобільної промисловості. І до нас приїдуть автомобілі,
котрі будуть якісніші за своїх попередників. І невдовзі на них не будуть
накручувати 150%, і за ту саму ціну можна буде купити виріб із добрих сплавів та
якісної збірки. Останнє під сумнівом, хоча звучить промовисто
Люби українське!
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Назаре? Тебе купили китайські виробники автомобілів?
|
|
Hanor Narasson
Почесний Академік
Повідомлень: 1500
Зареєстрований: 24-11-2003
Місто: точно ніхто не знає :)
Нема на форумі
Настрій: з носа куриться
|
|
А може під тим ніком пише китаєць?
Здобудеш Українську Державу, або загинеш у боротьбі за Неї. Не дозволиш
нікому плямити слави, ні честі Твоєї Нації. Ненавистю і безоглядною боротьбою
прийматимеш ворогів Твоєї Нації. Змагатимеш до посилення сили, слави,багатства й
простору Української Держави.
|
|
Іван Лихобор
Заблокований
Повідомлень: 278
Зареєстрований: 9-8-2006
Місто: з-пiд Львова
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Nazar
Я свій мейд_ін_Чайна телефон не поміняю на жодну Нокію. |
Нокія найдовше тримає заряд!
(Ой, а де вироблено її батарею?.. Е-е,
ліньки глянути. Сподіваємося, що не в Китаю...)
|
|
Nazar
Почесний Академік
Повідомлень: 2395
Зареєстрований: 2-12-2002
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: бракує музики
|
|
За гроші я б напевно написав переконливіше
Хочу для себе сформувати думку стосовно цього.
По моїй лінії вже давно змінився стереотип, що китайське=підробка. Більше того,
можу ствердно заявити про високий відсоток китайської продукції, що мене оточує
(з якої напевно десь сімдесять відсотків під європейськими мейд-інами).
А може під тим ніком пише китаєць?
Я не знаю, чи є мірило таке, як, скажімо, слово "паляниця", на якому можна доказати
свою автентичність
Стосовно китаю, то от дивлюсь навколо себе - компутер, колонки, друкарка, монітор,
телефон, мобільний (тримає тиждень, максимально навантажений все одно два дні
дихав), - все зроблено в Китаї.
Я от чесно прозрів, коли добрався до сертифікатів походження деяких своїх
брендів...
Люби українське!
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
ОДна справа - побутова техніка, інша справа авто - від якого залежить не тільке
особисте життя а й життя інших людей.
|
|
Nazar
Почесний Академік
Повідомлень: 2395
Зареєстрований: 2-12-2002
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: бракує музики
|
|
Я веду до того, що в Китаї роблять і якісні речі.
І навіть вірю в те, що в недалекому майбутньому це торкнеться і автомобільної
промисловості.
Люби українське!
|
|
Іван Лихобор
Заблокований
Повідомлень: 278
Зареєстрований: 9-8-2006
Місто: з-пiд Львова
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
А що то ви, Назаре, так перейнялися тим Китаєм?
Вас що, стан справ в українській автомобільній промисловості, виходить, зовсім не
турбує?
|
|
Dmy
Почесний Академік
Повідомлень: 3228
Зареєстрований: 9-11-2003
Місто: Донецьк
Нема на форумі
Настрій: Неформатний
|
|
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Іван Лихобор
Цитата: | Оригінальне повідомлення від Nazar
Я свій мейд_ін_Чайна телефон не поміняю на жодну Нокію |
Нокія найдовше тримає заряд!
(Ой, а де вироблено її батарею?.. Е-е,
ліньки глянути. Сподіваємося, що не в Китаю...) |
Мені було не ліньки. "Роздяг" свою Ноцю, витяг батарею...
Ну, всі вже здогадалися - мейд ін Чайна!
Моя Нокія хороша (цьом) - вона тримає заряд, як справжня Нокія!
Усе мине. Усе мене мине
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Ну, давайте тоді ближче до тіла...
Раз
«Новую машину разнести в хлам о бетонный куб? Совсем вы зажрались в Москве!» —
негодовал молодой лейтенант, когда проверял документы на Chery Amulet. Только что
купленный редакцией Авторевю китайский хэтчбек мы перегоняли в Тольятти на
очередной краш-тест в лаборатории пассивной безопасности АвтоВАЗа. Уж не знаем,
как насчет «зажрались», но про «хлам» лейтенант как в воду глядел. Именно в хлам! И
это самое мягкое из всех определений, которые заслужил Chery Amulet после фронтального
краш-теста по методике EuroNCAP.
До речі, Амулет - копія Сеата Толедо, наскільки пригадую. А в останнього з безпекою
все було чудово.
Це анонс - повна стаття буде згодом.
Два
http://autoreview.ru/archive/2006/01/CheryQQ/
На разі китайці активно копіюють інших виробників, але, як я уже згадував, халтуру
так просто не викорениш - економія на всьому, чому можна дає погані наслідки. Але
якщо поломка комп`ютера чи пральки - просто прикрість, то з автомобілем все
складніше.
Так що, Назаре, дай спокій китайчегам, якщо вже так кортить на щось вузькооке, то
корейські автомобілі з давніми традиціями - цілком нормальний вибір.
ПС. До речі, акумулятор в моєму мобільному корейський
|
|
Андрій Пелещишин
Адміністратор
Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Ростиславе, кількома повідомленнями вище панна Галина уже навела цей лінк
http://www.autoreview.ru/archive/2007/11/crash_amulet/ про амулет
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Дійсно, прошляпив. А все через те, що посилання в ФоРуМі ніяк автоматично не
виділяються. Хоч би голубеньким їх, чи що...
|
|
Тарас Гулка
Академік
Повідомлень: 899
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: м.Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: стабільний
|
|
Ну, судячи із вище наведеної статті наші люди безпеку мали в носі. Бо гірше від
китайця виявились тільки ВАЗ 2107 і СЛАВУТА. А Вазами і Славутами в нас дороги
забиті. Тобто в порівняні із Славутою китаєць виграє в безпеці, підозрюю що по
конфорту і оснаскою теж. Не знаю щодо цін.
Доречі приємно здивував Матіз. Чомусь як дивишся на нього, то здається, що він має
розлетітись від найменшого удару. А виявляється, що в плані безпеки дуже
пристойно. Правда тестували Матіз узбецької зборки.
|
|
Іван Лихобор
Заблокований
Повідомлень: 278
Зареєстрований: 9-8-2006
Місто: з-пiд Львова
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
Тести "китайців" в "Авторевю" до вашої уваги.
http://www.autoreview.ru/archive/2006/22/amulet_samand_spectra_loga... - Chery Amulet (кoпія Seat Toledo)
http://www.autoreview.ru/archive/2006/06/dadi/ - позадорожники Great Wall Hover, Dadi Shuttle
http://ua.autoreview.ru/archive/2007/01/soueast_lioncel/ - Soueast Lioncel (копія Mitsubishi Lancer)
http://www.autoreview.ru/archive/2006/20/primerka/ - Great Wall SUV G5
http://www.autoreview.ru/archive/2006/07/primerka/ - Chery Tiggo (копія попереднього, 2-го, Toyota
RAV4)
http://www.autoreview.ru/archive/2006/05/CheryTiggo/ - ---#---
http://ua.autoreview.ru/archive/2007/04/chery_eastar/index.php?prin... - Chery Eastar
http://ua.autoreview.ru/archive/2006/21/landmark_yaz/ - Landmark & UAZ
http://www.autoreview.ru/archive/2006/13-14/cherry/ - автовиробник “Chery”
|
|
Demyan
Почесний Академік
Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: кращий ніж вчор
|
|
Як на мене всі ці тести говорять всеодно не явну картину. Це все роблять для
виробників щоб сказати ось в мене краще а в мене ще краще. Адже ситуації які
роблять на краш-тестах важко повтрорити на реальній дорозі.
Ось подивіться їхав футболіст недавно і загинув на Лексусі - загинули всі, а водій
вантажівки лишився живим. Те саме коли Шкіль попав в аварію....Звісно я не кажу що
вони на рівні з ВАЗами і ЗАЗами...але всеодно думати що коли ти сів в пасивну
безпеку тобі всеодно....це абсурд.
|
|
Рост
Модератор
Повідомлень: 3710
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: є
|
|
Та гинуть вони саме тому, що так думають. При лобовому зіткненні на швидкості
більшій за 80 км/год навіть подушки безпеки уже не дають гарантії врятування життя.
Просто 80 км/год звучить неінформативно. А якщо перевести в метри за секунду, то 20
м/с уже вражає, можна і задуматись. Тільки хто переводить?
|
|
Сторінки:
1
2
3
4 |