Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
Автор: Тема: Туристична залізниця у парку “Знесіння”
Роман Голощук
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 2828
Зареєстрований: 8-9-2002
Місто: м. Львів, Україна
Нема на форумі


thumbup.gif написано 10-2-2008 у 12:28
Туристична залізниця у парку “Знесіння”


Вже цього року у Львові може з’явитися туристична залізниця. Її планують облаштувати на залізничному полотні у парку “Знесіння”.
Колія належить Львівській залізниці, нині вона занедбана, використовується рідко і потребує реставрації.

Чиновники домовляються із залізницею про можливість спільного використання цього полотна. Якщо вдасться, через парк за маршрутом Підзамче – станція “Личаків” поїде туристичний потяг. “Потрібно також побудувати відкриті вагони для прогулянок влітку”, - говорить начальник відділу маркетингу та культурних індустрій міськради Богдан Шумилович. Збудувати нову атракцію львівські чиновники мають намір за державний кошт. І вже навіть звернулися із відповідним запитом до Міністерства культури і туризму України.

Джерело: http://www.wz.lviv.ua/pages.php?atid=62665

P.S. Я б проїхався таким туристичним потягом.




Немає помилкового судження, у якому немає бодай зернятка правди

Видавництво львівської політехніки
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Іван Дівеєв
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 332
Зареєстрований: 9-5-2007
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 10-2-2008 у 12:37


wow, круто. Якби ще там побрибирати... І ще щоб без макдональдзів. Я раз їхав там на тому старому локомотиві, який ще там інколи повзає, було класно.



The best is yet to come
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрій Сєров
Модератор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 10460
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: оптимістичний

[*] написано 10-2-2008 у 13:25


Ідея класна. Цікаво чи втілять і за скільки.



Nauka-Online.Org - Українська Наукова Інтернет-Спільнота
Рідний край - Колекція знимків України
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Hanor Narasson
Почесний Академік
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 1500
Зареєстрований: 24-11-2003
Місто: точно ніхто не знає :)
Нема на форумі

Настрій: з носа куриться ;)

[*] написано 10-2-2008 у 21:15


Хоча з Підзамча на Личаків можна і звичайний рейковий автобус пустити, бо там добиратися - хіба через центр.



Здобудеш Українську Державу, або загинеш у боротьбі за Неї. Не дозволиш нікому плямити слави, ні честі Твоєї Нації. Ненавистю і безоглядною боротьбою прийматимеш ворогів Твоєї Нації. Змагатимеш до посилення сили, слави,багатства й простору Української Держави.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
marco
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 752
Зареєстрований: 3-2-2003
Місто: Львів, центр
Нема на форумі

Настрій: стабільний

[*] написано 10-2-2008 у 23:57


Де Знесіння, а де та колія... Щось воно не в'яжеться.
Прокладати нову колію через Знесіння ніхто не дозволить.
Краще б відновили вулькоколійку з Личакова до Винник.





Компанія "ВебМайстерня" - професійна розробка веб-сайтів та впровадження TYPO3 CMS.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача Цей користувач має MSN Messenger
Hanor Narasson
Почесний Академік
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 1500
Зареєстрований: 24-11-2003
Місто: точно ніхто не знає :)
Нема на форумі

Настрій: з носа куриться ;)

[*] написано 11-2-2008 у 10:29


Цитата:
Оригінальне повідомлення від marco
Де Знесіння, а де та колія... Щось воно не в'яжеться.
Прокладати нову колію через Знесіння ніхто не дозволить.


Якраз та колія проходить у верхній ділянці біля входу до музею нар. архітектури, у нижній ділянці - біля його паркана, так що нову ніхто прокладати не буде.:P

Цитата:
Оригінальне повідомлення від marco
Краще б відновили вулькоколійку з Личакова до Винник.


Вузькоколійку кажете... :rolleyes: А де депо для локомотивів збудувати? :lol: Та й то, вузькоколійку прийдеться від Личакова до "Ензиму" тягнути паралельно до існуючої колії, бо по ній туди періодично щось підвозять "наливне". А ще треба відбудувати міст над шосе і знести пару кварталів особняків на Забаві, щоб дотягти до Винник...:lol:




Здобудеш Українську Державу, або загинеш у боротьбі за Неї. Не дозволиш нікому плямити слави, ні честі Твоєї Нації. Ненавистю і безоглядною боротьбою прийматимеш ворогів Твоєї Нації. Змагатимеш до посилення сили, слави,багатства й простору Української Держави.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Hanor Narasson
Почесний Академік
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 1500
Зареєстрований: 24-11-2003
Місто: точно ніхто не знає :)
Нема на форумі

Настрій: з носа куриться ;)

[*] написано 11-2-2008 у 11:16


Подивився в гуглі. Гугль мапс/еарс вважає, що від "Ензиму" до Бережан через Перемишляни колія є. Мабуть ще європейська... :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:



Здобудеш Українську Державу, або загинеш у боротьбі за Неї. Не дозволиш нікому плямити слави, ні честі Твоєї Нації. Ненавистю і безоглядною боротьбою прийматимеш ворогів Твоєї Нації. Змагатимеш до посилення сили, слави,багатства й простору Української Держави.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
marco
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 752
Зареєстрований: 3-2-2003
Місто: Львів, центр
Нема на форумі

Настрій: стабільний

[*] написано 11-2-2008 у 11:44


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
Якраз та колія проходить у верхній ділянці біля входу до музею нар. архітектури, у нижній ділянці - біля його паркана, так що нову ніхто прокладати не буде.:P


Я тією колію ходив "по-шпалах" не раз. Нижня ділянка "біля паркана" - звідтам мало що видно навіть зараз коли листя на деревах немає...
"У верхній ділянці" коло 80м "цікавих" для туристів, які зможуть хоч щось побачити з відкритої платформи.

Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
Вузькоколійку кажете... :rolleyes: А де депо для локомотивів збудувати? :lol:


А не треба будувати, м150 по колії від входу до Кайзервальду в бік Мікропприладу (майже напроти) є стара станція, досить непогано збережена. От її б відновити.

Насип старої колії до Винник збережений, міст також, ясно що все треба довести до робочого стану. А от з особняками на Забаві складно, але туда вниз, мені здається, колія і не вела.





Компанія "ВебМайстерня" - професійна розробка веб-сайтів та впровадження TYPO3 CMS.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача Цей користувач має MSN Messenger
Тарас Задорожний
Почесний Академік
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 1081
Зареєстрований: 31-5-2005
Місто: Київ
Нема на форумі

Настрій: закоханий :)

[*] написано 11-2-2008 у 12:01


Я їздив по тих коліях. Їздив двічі. З головного вокзалу. Раз на ЧМЕ раз на метрисі. Подивитися є на що. Навітьпаркан - це не страшно. Особливо, коли поїздка на метрисі. Якщо зробити зупинку на шашличок - то взагалі супер



Вертольоти - це душі загиблих танків
(с) Невідомий
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача Цей користувач має MSN Messenger
Hanor Narasson
Почесний Академік
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 1500
Зареєстрований: 24-11-2003
Місто: точно ніхто не знає :)
Нема на форумі

Настрій: з носа куриться ;)

[*] написано 11-2-2008 у 12:12


Цитата:
Оригінальне повідомлення від marco


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
Вузькоколійку кажете... :rolleyes: А де депо для локомотивів збудувати? :lol:


А не треба будувати, м150 по колії від входу до Кайзервальду в бік Мікропприладу (майже напроти) є стара станція, досить непогано збережена. От її б відновити.

Ви знаєте, чим відрізняється вузькоколійка від звичайної колії? :P

Цитата:
Оригінальне повідомлення від marco
Насип старої колії до Винник збережений, міст також, ясно що все треба довести до робочого стану. А от з особняками на Забаві складно, але туда вниз, мені здається, колія і не вела.


Насип, як такий є, але баластну призму прийдеться насипати заново.
Мосту, як такого, просто вже не існує - проліт демонтували десь між 1982-м і 1987-м.
На місці старої колії вже в Винниках з 1944-го вже стільки набудували...:lol:




Здобудеш Українську Державу, або загинеш у боротьбі за Неї. Не дозволиш нікому плямити слави, ні честі Твоєї Нації. Ненавистю і безоглядною боротьбою прийматимеш ворогів Твоєї Нації. Змагатимеш до посилення сили, слави,багатства й простору Української Держави.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
marco
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 752
Зареєстрований: 3-2-2003
Місто: Львів, центр
Нема на форумі

Настрій: стабільний

[*] написано 11-2-2008 у 12:23


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Hanor Narasson
Ви знаєте, чим відрізняється вузькоколійка від звичайної колії? :P


Знаю!!! Вона широка! :lol:
Для чого чіпатися до слів?

І я пропонував колію до Винник а не через Винники :D

І в такому випадку, вертаючись до теми, залізниця Підзамче - Винники мала б більший шанс на життя, хоч і вимагала б значно більшого фінансування.





Компанія "ВебМайстерня" - професійна розробка веб-сайтів та впровадження TYPO3 CMS.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача Цей користувач має MSN Messenger
Hanor Narasson
Почесний Академік
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 1500
Зареєстрований: 24-11-2003
Місто: точно ніхто не знає :)
Нема на форумі

Настрій: з носа куриться ;)

[*] написано 11-2-2008 у 12:50


Можна довести колію хіба до старого кар'єру, це не доїжджаючи по шоссе до повороту наліво вниз на початку Винник. Далі - все одно пересадка на автотранспорт або пішки.

ПС Я не чіпляюся, але саме ВИ запропонували ВУЗЬКОколійку, от я і спитав, чому саме "вузько"?:rolleyes:

upd
Взагалі вузьколійки там би вистачило: пару вагонів до "Ензиму" чи інших підприємств - то невеликий трафік, а колія, що стефенсонівська, що капська - дешевша, ніж широка.
Але проблема в тому, що для локомотива (одного б цілком вистарчило) потрібне депо (для ТО), відповідно земля+будівля+обладнання+штат, а ще потрібна мінімальна товарна станція перевалки (і переливу) з широкої колії десь на Підзамчі.




Здобудеш Українську Державу, або загинеш у боротьбі за Неї. Не дозволиш нікому плямити слави, ні честі Твоєї Нації. Ненавистю і безоглядною боротьбою прийматимеш ворогів Твоєї Нації. Змагатимеш до посилення сили, слави,багатства й простору Української Держави.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 6245
Реклама: