Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
 Сторінки:  1  2
Автор: Тема: Львівські інтернет-магазини
Денис Ващук
Новак
*



Повідомлень: 1
Зареєстрований: 6-11-2008
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 7-11-2008 у 16:40
Львівські інтернет-магазини


Порадьте будь ласка, де у Львові можна купити дешеву техніку без грабіжницьких націнок? Я маю на увазі інтернет-магазини, які працюють так би мовити "на благо суспільства" :sing::lol: ........ і продають товари майже за оптовими цінами. Друзі розповідали просто про " Дешевше", кажуть, що там дійсно низькі ціни. Хто там був? І хто знаю, де він знаходиться?
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Demyan
Почесний Академік
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: кращий ніж вчор

[*] написано 7-11-2008 у 16:48


Взагалі знаходиться в всесвітній мережі. :)
У львові з ними дуже важко - в нас не так розвинена покупка через нет

Два тижні брав ось тут
http://muraha.com.ua/
КУпляв лазерний принтер дешевше ніж всюди + доставили в вказаний час.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Serg Selev
Дійсний член
***



Повідомлень: 172
Зареєстрований: 20-9-2006
Місто: Lviv
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 12-11-2008 у 23:08


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Денис Ващук
Порадьте будь ласка, де у Львові можна купити дешеву техніку без грабіжницьких націнок? Я маю на увазі інтернет-магазини, які працюють так би мовити "на благо суспільства" :sing::lol: ........ і продають товари майже за оптовими цінами. Друзі розповідали просто про " Дешевше", кажуть, що там дійсно низькі ціни. Хто там був? І хто знаю, де він знаходиться?


Рівень націнок зазвичай визначає рівень обслуговування. Коли дешевше тільки відкрилось (2007 рік), мій товариш якраз хотів купити смартфон. В дешевше йому нахамили, в результаті купив в звичайному магазині на 50 грн дорожче.

Відгуки про них є як позитивні, так і негативні.
http://deshevshe.net.ua/guestbook/
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Serg Selev
Дійсний член
***



Повідомлень: 172
Зареєстрований: 20-9-2006
Місто: Lviv
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 12-11-2008 у 23:15


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
Взагалі знаходиться в всесвітній мережі. :)
У львові з ними дуже важко - в нас не так розвинена покупка через нет


Висловлю свою думку відносно того, чому в нас погано розвивається інтернет-торгівля. Першим ділом клієнти питають "а де ви знаходитесь?", зокрема дивіться перший допис в цій темі.
Є такі, хто відразу кажуть "до побачення" взнавши, що в нас інтернет-магазин, а не традиційний де товар можна подивитись.

Скажу чесно, інтернет-торгівля перестає бути цікавим видом діяльності. Наш інтернет-магазин (Фото-Старт) найближчим часом продам, імовірніше за все в Київ чи інше велике місто, де з нього буде більше користі.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
JumpingRat
Дійсний член
***



Повідомлень: 212
Зареєстрований: 1-9-2004
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 14-11-2008 у 12:11


На мою думку, онлайновій торгівлі в Україні ззаважають не клієнти (що саме по собі смішно), а відсутність а) нормальної системи онлайнових платежів (на кшалт PayPal) і б) надійної і контрольованої системи доставки. І якщо з другим якісь обхідні рішення є (курьєрські поштові служби і т.і.), то з першим - труба.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача Цей користувач має MSN Messenger
Demyan
Почесний Академік
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: кращий ніж вчор

[*] написано 14-11-2008 у 13:02


Цитата:
Оригінальне повідомлення від JumpingRat
На мою думку, онлайновій торгівлі в Україні ззаважають не клієнти (що саме по собі смішно), а відсутність а) нормальної системи онлайнових платежів (на кшалт PayPal) і б) надійної і контрольованої системи доставки. І якщо з другим якісь обхідні рішення є (курьєрські поштові служби і т.і.), то з першим - труба.


Мова не йде про інтернет магазини всесвітнього рівня типу ебай. А про звичайні локальні інтернет магазини. В києві їх є цілий ряд, оплата вирішується дуже просто - привезли оплатили і все.
Якраз з оплатами проблем нема. Проблема в тому що на заході України люди мало "інтернет розвинені", та й так склалося історично що наш народ любить ходити по магазинам, все розпитуватися, просити знижки і т.д. Похід за побутовою технікою це ціле свято і людина з задоволенням тратить на це день, а потім покупку всією родиною обмивають.
В центральній частини україни та на сході люди цінують час, покупка техніки для них це не свято а якщо тре - то необхідність.
Саме тому і є підвтердження того що в нас такі магазини не виживають я вже неодноразово купляю товар в магазинах інтернет так спостерігаю що живе магазин максимум рік -півтора.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
JumpingRat
Дійсний член
***



Повідомлень: 212
Зареєстрований: 1-9-2004
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 14-11-2008 у 14:32


Є певні товари, які дійсно складно купувати "не помацавши" - бо йдеться за ергономіку, яку через і-нет не перевіриш - до них, наприклад, належать телефони й фототехніка. З іншого боку, я досить успішно купував у киян "онлайново" компоненти комп. систем - бо у нас не завше є все потрібне, та й ціни вище. Гадаю, що товар, властивості якого легко встановити в онлайні - мав би продаватись і у нас, за умови певної рекламної розкрутки. Звичайно, варто зважити що зараз взагалом почали меньше купувати побутову техніку - імовірно роблять антикризові накопичення продуктів першого вжитку. ;)
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача Цей користувач має MSN Messenger
Demyan
Почесний Академік
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 2722
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: кращий ніж вчор

[*] написано 14-11-2008 у 15:00


Тут вже в кожного своє ставлення але якраз техніку я б купляв тільки через нет магазини. Чітко визначився модель і купив. На роботі теж в мене всі б користувалися послугами...але нема чим.
Але тим не менше в нас не продається і не користуються популярністю нет магазини. Як би ви не розкручували яку б рекламу не давали. Як тут вище згадувалося відразу питають а де ви знаходитеся, а я хочу подивитися і т.д. і т.п. а як кажеш що не маєш магазину - відразу думають що кинуть...хоча як????
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Степанюк Василь
Дійсний член
***



Повідомлень: 204
Зареєстрований: 19-7-2008
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 14-11-2008 у 23:01


Я також погоджуюсь з тим, що наші люди купуючи товари тривалого користування хочуть товар подивитися, перевірити, порівняти з аналогом, врешті решть "поцупати". Крім того більшість покупців не уявляють як можна через інтернет щось купити.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3709
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 15-11-2008 у 00:29


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
а як кажеш що не маєш магазину - відразу думають що кинуть...хоча як????

А куди звертатися з приводу обміну товару протягом перших двох тижнів, якщо виявлено якісь неполадки? Тут з реально існуючих магазинів часто з боєм доводиться вибивати обмін товару, а вже у варіанті з інет-магазином...




Рост
http://www.rost.lviv.ua
_________________

Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Степанюк Василь
Дійсний член
***



Повідомлень: 204
Зареєстрований: 19-7-2008
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 15-11-2008 у 13:18


Доречі не завжди завнішній вигляд в інтернет-магазині відповідає реальному вигляду, а подекуди зображення взагалі відсутнє.
Підібрав одного разу в інтернет-магазині потрібний мені товар, але вирішив подивитися на аналог в наших магазинах. Побачивши його реально, придивившись поближче відпало бажання купувати саме цю модель (а на картинці виглядало досить не погано). Хоча звичайно ціна в віртуальному магазині порядка 5-10 % нижчі.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрій Марків
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 795
Зареєстрований: 10-12-2003
Місто: Lviv
Нема на форумі

Настрій: :-)

[*] написано 15-11-2008 у 21:18


Постійно користуюся сайтом http://www.price.ua - там можна вибирати місто, дуже часто для багатьох товарів бачу можливість вибору міста Львів. Сам не пробував, бо купую в Києві.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Serg Selev
Дійсний член
***



Повідомлень: 172
Зареєстрований: 20-9-2006
Місто: Lviv
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 17-11-2008 у 22:32


Цитата:
Оригінальне повідомлення від JumpingRat
На мою думку, онлайновій торгівлі в Україні ззаважають не клієнти (що саме по собі смішно), а відсутність а) нормальної системи онлайнових платежів (на кшалт PayPal) і б) надійної і контрольованої системи доставки. І якщо з другим якісь обхідні рішення є (курьєрські поштові служби і т.і.), то з першим - труба.


Це все байки про платіжні системи. Так щоб не збрехати, ну було в нас аж двоє клієнтів, які розраховувались вебманями - на початку роботи (осінь 2006). Хлопцям капають вебмані з партнерських програм і треба їх кудись подіти :)
Один раз питались за розрахунок кредиткою онлайн. Все.

Зато було багато пропозицій по інтернет-еквайрінгу від Приватбанку, Авалю і ще декількох банків. Можу розказати чому найпопулярніші інтернет-магазини не охоче сприймають інтернет-еквайрінг.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Serg Selev
Дійсний член
***



Повідомлень: 172
Зареєстрований: 20-9-2006
Місто: Lviv
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 17-11-2008 у 22:45


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
а як кажеш що не маєш магазину - відразу думають що кинуть...хоча як????

А куди звертатися з приводу обміну товару протягом перших двох тижнів, якщо виявлено якісь неполадки? Тут з реально існуючих магазинів часто з боєм доводиться вибивати обмін товару, а вже у варіанті з інет-магазином...


Обмін протягом двох тижнів - це продавець робить велику послугу. Повернення товару протягом 14 днів - лише за умови його не використання і цілісності упаковки, ярликів. Приклад - на коробці пише що фотік чорний, ви відкрили, а там всередині сріблястий. Детальніше - у Законі про захист прав споживачів.
При обміні/поверненні товару продавцеві має бути акт з сервісного центру, що товар без дефектів і в робочому стані. Хтозна, може клієнт втопив телефон, він почав глючити, хочеться швиденько його повернути. Продавець не має права розкручувати телефон для перевірки на наявність/відсутність сторонніх предметів - тільки сервіс-центр.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Ярема П.
Почесний Академік
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 2222
Зареєстрований: 10-2-2005
Нема на форумі

Настрій: І навіщо я день почав з читання новин?

[*] написано 17-11-2008 у 22:52


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Serg Selev
Один раз питались за розрахунок кредиткою онлайн. Все.
Зато було багато пропозицій по інтернет-еквайрінгу від Приватбанку, Авалю і ще декількох банків. Можу розказати чому найпопулярніші інтернет-магазини не охоче сприймають інтернет-еквайрінг.


Можна про еквайрінг детальніше, будь-ласка?

Постійно за кордоном купую онлайн, розраховуючись кредитною карткою. Що в нас цьому перешкоджає?




Перевір МОВУ переглядача!
\"Дивовижний народ українці! Найбільші його вороги сконали своєю смертю\" І. Драч
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Serg Selev
Дійсний член
***



Повідомлень: 172
Зареєстрований: 20-9-2006
Місто: Lviv
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 17-11-2008 у 22:55


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
В центральній частини україни та на сході люди цінують час, покупка техніки для них це не свято а якщо тре - то необхідність.
Саме тому і є підвтердження того що в нас такі магазини не виживають я вже неодноразово купляю товар в магазинах інтернет так спостерігаю що живе магазин максимум рік -півтора.


Ага, спробуйте в робочий день по Києву покататись подивитись товар. Швиденько відпаде бажання. :)
Наш магазин живе вже 2 роки. :) Але тут ще є інший фактор. Київські ціни часом можуть суттєво відрізнятись і львівський клієнт який "довіряє інтернету" може замовити з Києва. Іншими словами Київ може запросто вбити ринок у регіонах. Ось так.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3709
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 18-11-2008 у 00:43


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Serg Selev
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Demyan
а як кажеш що не маєш магазину - відразу думають що кинуть...хоча як????

А куди звертатися з приводу обміну товару протягом перших двох тижнів, якщо виявлено якісь неполадки? Тут з реально існуючих магазинів часто з боєм доводиться вибивати обмін товару, а вже у варіанті з інет-магазином...


Обмін протягом двох тижнів - це продавець робить велику послугу. Повернення товару протягом 14 днів - лише за умови його не використання і цілісності упаковки, ярликів. Приклад - на коробці пише що фотік чорний, ви відкрили, а там всередині сріблястий. Детальніше - у Законі про захист прав споживачів.
При обміні/поверненні товару продавцеві має бути акт з сервісного центру, що товар без дефектів і в робочому стані. Хтозна, може клієнт втопив телефон, він почав глючити, хочеться швиденько його повернути. Продавець не має права розкручувати телефон для перевірки на наявність/відсутність сторонніх предметів - тільки сервіс-центр.

Ну наприклад, Стаття 8:

Цитата:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку
істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця,
виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за
необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у
строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових
для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати
від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар
грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на
аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Від кого і де я буду вимагати цього? У випадку з реальним магазином все це реалізувати значно простіше. А з огляду на повсемісну практику нашого е-бізнесу...
Я всього пояснюю причини недовіри до інет-магазинів. Тим більше у Львові, де поїздити по магазинах не є проблематичним, не Київські у нас відстані. Питання ж було стосовно львівських магазинів...




Рост
http://www.rost.lviv.ua
_________________

Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Онук Юрій
Дійсний член
***



Повідомлень: 228
Зареєстрований: 10-12-2006
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: Нірвана

[*] написано 18-11-2008 у 14:55


Моє враження всього у нас чомусь остерігаються люди. Колега купував в Фото-Старті камеру задоволений швідкістю та якістю обслуговування, мені не раз доводилося купувати певні дитячі товари на приклад: візочки, кріселка в авто та ще багато іншого в онлайн магазинах і навіть доводилося повертати товари з певного магазину, зробили заміну щей скидку за незручності і доставку навіть вже не в Україну де відразу отримав товар, а за кордон де відпочивав. Скажу так що треба і варто розвивати цей напр'ямок. А що до того що на картинці привабливіше то перед тим як купувати варто вивчити цей товар детально. Я купую після декількох оглядів в інтернеті та відгуків тих хто це диво вже придбав по змозі не лінукюся гуляючи десь місто зайти на 2-3 - хв., в магазин що пропонує цей товар і вже підковано його оглянути, тоді іду і замовляю - 1) дешевше, 2)з доставкою, 3)не слухаючи нав'язливе пояснення не освідченого менеджера який і сам не знає що продає та бонус треба, 4) можу це зробити не знаходячись дома навіть в Україні. Треба ж час від часу дивувати дружину чи близьких людей та не завжди виходить бути поруч. Преваг багато те що в людей про це мало інформації і не має практики то правда така є.



Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача Цей користувач має MSN Messenger
Serg Selev
Дійсний член
***



Повідомлень: 172
Зареєстрований: 20-9-2006
Місто: Lviv
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 18-11-2008 у 18:10


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Ну наприклад, Стаття 8:

Цитата:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку
істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця,
виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за
необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у
строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових
для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати
від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар
грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на
аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Від кого і де я буду вимагати цього? У випадку з реальним магазином все це реалізувати значно простіше. А з огляду на повсемісну практику нашого е-бізнесу...
Я всього пояснюю причини недовіри до інет-магазинів. Тим більше у Львові, де поїздити по магазинах не є проблематичним, не Київські у нас відстані. Питання ж було стосовно львівських магазинів...


Там де 14 днів - це стаття 9. Щодо статті 8 потрібен акт з сервіс-центру виробника про те що вказаний недолік визнано істотним, бігати за цим актом скоріш за все доведеться покупцеві.
Від інет-магазина можна вимагати. В гарантійному талоні ставиться печатка продавця, до того ж якщо інет-магазин серйозний, повірте - йому не потрібен зайвий мінінгіт з Захистом споживачів та ін.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Serg Selev
Дійсний член
***



Повідомлень: 172
Зареєстрований: 20-9-2006
Місто: Lviv
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 19-11-2008 у 00:23


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Ярема П.
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Serg Selev
Один раз питались за розрахунок кредиткою онлайн. Все.
Зато було багато пропозицій по інтернет-еквайрінгу від Приватбанку, Авалю і ще декількох банків. Можу розказати чому найпопулярніші інтернет-магазини не охоче сприймають інтернет-еквайрінг.


Можна про еквайрінг детальніше, будь-ласка?

Постійно за кордоном купую онлайн, розраховуючись кредитною карткою. Що в нас цьому перешкоджає?


Все дуже просто - з продавця береться комісія 3-5%. Якщо річ йде про торгівлю електронікою, де націнка може складати ці ж 3-5%, а то й менше, то зрозуміло що в ноль продавець працювати не буде.
Ті поодинокі інет-магазини, які все ж приймають кредитки онлайн, продають по завищеному курсу, але на це вже можна скаржитись в банк, тому що ціна має бути однакова як при готівковому, так і при безготівковому розрахунку.

Поки на ринок електроніки не виздоровіє і роздрібна націнка не складатиме хоча б 25%, про широкий розваток розрахунку кредитками можна забути.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрій Сєров
Модератор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 10457
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: оптимістичний

[*] написано 19-11-2008 у 00:55


Цитата:
Поки на ринок електроніки не виздоровіє і роздрібна націнка не складатиме хоча б 25%

Націнка 25% - це ознака здорового ринку?




Nauka-Online.Org - Українська Наукова Інтернет-Спільнота
Рідний край - Колекція знимків України
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Олександр Бабич
Новак
*



Повідомлень: 5
Зареєстрований: 25-11-2008
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 25-11-2008 у 14:10


В принципі, дешевше хороша контора, у них бувають прикольні акції, я собі якось купив крутий ноут у них на розпродажі за 500 баксів, який реально коштує десь 700....
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Serg Selev
Дійсний член
***



Повідомлень: 172
Зареєстрований: 20-9-2006
Місто: Lviv
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 11-12-2008 у 16:48


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Юрій Сєров
Цитата:
Поки на ринок електроніки не виздоровіє і роздрібна націнка не складатиме хоча б 25%

Націнка 25% - це ознака здорового ринку?


На мою думку 20-25% - нормальна націнка, щоб підприємство могло працювати, мати перспективи для розвитку, мати якійсний сервіс для клієнта (моментальна заміна неробочого товару) і т.д. Ну і звичайно ж, можна організовувати акції/знижки які так полюбляють клієнти.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Марія Ковальчук
Новак
*



Повідомлень: 1
Зареєстрований: 7-2-2009
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

thumbup.gif написано 9-2-2009 у 09:22


Всім привіт. Мені дуже сподобалось купувати різні товарив інтернет магазині тому я вирішила собі також створити його http://www.svitstyle.com.ua там любий магазин одягу, взуття, сумок може безкоштовно зереєструватись і розміщувати свої товари. кого цікавить пишіть мені на почту, за поради також буду дуже вдячна ;)
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Sashko Nedoviziy
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 302
Зареєстрований: 24-2-2009
Місто: Файне місто Львів
Нема на форумі

Настрій: ...ergo sum

[*] написано 24-2-2009 у 21:27


З огляду на те, що певний час тому ринок комп'ютерної техніки/комплектуючих був на мою думку (!) зруйнований студентськими фірмами, які і понижали націнку від звичних тоді 20-30% до 5-7% (що, доречі, складає мінімальні витрати великої фірми), плакати зараз про малі націнки сенсу нема.

Насправді є у Львові і зараз фірма, яка плаче про малі націнки і будь-якими шляхами намагається "укатати" клієнта не платити кредиткою - особливо, за дорогу техніку. Що робити з нею? Плюватись? Альтернативи з "помацати" фактично нема. Ось і доводиться купувати, як є.

А підвищення націнки для можливості надання знижок призведе до того ж результату, що я намагався описати вище. Тобто знову настане дупа - перепрошую - лише іншій галузі.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
 Сторінки:  1  2

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 7044
Реклама: