Пошуковець AllTheWeb наслідує Google
Опублiковано 7 березня 2003 року
На цьому тижні норвезька компанія Fast Search & Transfer представила обновлену версію
свого пошуковця AllTheWeb. В даний час ця пошукова система разом із усіма технологіями
перебуває в стадії передачі компанії Overture, що викупила весь пошуковий підрозділ
FAST за 100 млн. дол. США.
Перше, що впадає в око при перегляді обновленої версії AllTheWeb - це змінений дизайн
головної сторінки. Інтерфейс помітно спрощений, а всі основні елементи сторінки
перенесені в центральну частину сторінки. Коротенько новий дизайн AllTheWeb можна
назвати калькою із найпопулярнішого нині пошуковця Google. Серед відмінностей можна
відзначити можливість вибору кольору інтерфейсу. Необхідно згадати і про те, що
зі сторінок AllTheWeb цілком зникла банерна реклама.
Інша низка змін торкнулася сторінок результатів пошуку. Їхня структура стала
зручніше і також нагадує вид відповідних сторінок системи Google. Якщо прогортати
верхню частину сторінки з логотипом AllTheWeb, то його можна запросто поплутати з
Google.
Єдиним функціональним нововведенням стала система AlltheWeb URL Investigator. Вона
задіюється при введенні в рядок пошуку адреси якого небудь сайта. На сторінці з
результатами пошуку в цьому випадку відображається інформація про даний сайт:
мова, кількість сторінок на сайті і число зовнішніх посилань на нього. Крім цього,
на сторінці відображається список піддоменів, дата останнього оновлення
інформації про сторінку в базі даних пошуковця та інша інформація.
Станом на 15:05 7 березня 2003 пошук в пошуковці AllTheWeb здійснювався серед 2,142,833,819
зареєстрованих веб-сторінок, в той самий час пошук в Google здійснювався серед
3,083,324,652 веб-сторінок.
джерела : www.compulenta.ru, AllTheWeb
|