Форум Рідного Міста
Ви не ввійшли [Ввійти - Зареєструватися]
Вниз

Версія для друку  
 Сторінки:  1    3  4
Автор: Тема: Електромобілі. Tesla та ін..
Андрій Пелещишин
Адміністратор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 8795
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 15-7-2009 у 16:28
Електромобілі. Tesla та ін..


Здається на Форумі ще не піднімалася ця тема.
Що ви думаєте про перспективи автомобільного транспорту з електродвигуном?
Ще пару років тому про це говорили лише чисті ентузіасти. Зараз уже в різних країнах починаються генеруватися національні програми переходу на персональний електротранспорт, за деякими даними провідні автокомпанії скупляють заводи з виробництва акумуляторів. Оптимісти обіцяють початок масового переходу на електромобілі уже за 5 років.
З того, що я читав чи чув, я так зрозумів, що дискусії ведуться навколо наступних питань:
- ціна. Ціни високі, проте не захмарні (50-70К доларів). Як завжди, після популяризації товару та розвитку промбази ціни падають у кілька разів. А це вже співмірно з середнім авто.
- тех.показники. Вважалося, що електромобіль не може бути швидким. Тесла заявляє про розгін до 100км за 6 секунд. Є думки, що електромотори в принципі "шустріші" за двигуни згорання.
- економічність. Розхід електрики ( в перерахунку на гроші) на порядки менший за розхід бензину. Але є проблеми з вартістю акумуляторів, які мають властивість "зношуватися". Ще один шрих - зарядка від гальмування.
- екологічність. У частині вихлопних газів - безперечно. Проте є питання щодо утилізації великої кількості використаних акумуляторів.
- зручність. Про довжині пробігу акумулятор уже співмірний з бензобаком. Але є великі сумніви, що в наших містах буде можливість зручно доступитися до розетки.
- маневреність, зручність управління і тп. Обіцяють значну перевагу над традиційниками за рахунок практичної відсутності системи трансмісії. Ніяких коробок передач, вища маневреність.
- готовність суспільства. Споживання електрики може вирости чи не в рази. Чи вистачить її тоді? І як бути з слабими електромережами?
Цікаво, чи побачимо ми таки електомобілі на наших вулицях?




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрій Сєров
Модератор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 10318
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: оптимістичний

[*] написано 15-7-2009 у 19:35


Перспективи є, але вони далекі.
У наших реаліях мабуть ще є й інші чинники, наприклад обслуговування, запчастини і т.д.
А по тих пунктах:
- справді задорого;
- розгін мабуть не є таким критичним фактором. Принаймні для громадського транспорту.
- економічність? не знаю... вартість автівки може перекрити цю економічність;
- з утилізацією акумуляторів ми вже зараз маємо проблеми. А що буде далі?
- з зарядками справді може виникнути проблема. Можливо, навіть швидше організаційна. Маю купу знайомих, які ходять з розрядженими мобілками.
- про маневреність - не пойняв. Що бензиновим бракує? Акумулятори також мають не малу вагу.
Думаю, до чисто електричних ще далеко. Наразі експлуатуються гібриди - бензин/електрика. При швидкості >30 км/год вмикається бензиновий двигун, який заряджає акумулятори. Мав щастя покататися на Тойоті Пріус. Важкувата і повільна машина. Єдиний плюс - західні уряди дотують придбання екологічних машин.




Nauka-Online.Org - Українська Наукова Інтернет-Спільнота
Рідний край - Колекція знимків України
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Андрій Пелещишин
Адміністратор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 8795
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 15-7-2009 у 20:17


Цитата:
- про маневреність - не пойняв.

Теоретично є можливість значно вдосконалити ходову машини. Аж до встановлення окремого двигунця на кожне колесо (теоретично).
Цитата:
економічність? не знаю... вартість автівки може перекрити цю економічність;

Традиційно після кількох років виходу нової технології вона здешевлюється в кілька разів.
Цитата:
Думаю, до чисто електричних ще далеко. Наразі експлуатуються гібриди - бензин/електрика. При швидкості >30 км/год вмикається бензиновий двигун, який заряджає акумулятори. Мав щастя покататися на Тойоті Пріус. Важкувата і повільна машина. Єдиний плюс - західні уряди дотують придбання екологічних машин.

Власне гібриди критикуються. Адже зберігаються усі мінуси бензинових і добавляється зайва компонента. Це так само, якби на початку минулого століття випускали якісь машини, що возять зі собою коняку :)
Цитата:
Думаю, до чисто електричних ще далеко.

Це напевно. Але питання, "багато" - то скільки? Припускаю, що окремі компактні європейські країни можуть перейти досить швидко (до 10 років). У нас це буде довга історія, у нас ще старенький Москвіч займає свою долю ринку :)




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Рост
Модератор
*******

Фотографія користувача


Повідомлень: 3337
Зареєстрований: 3-4-2003
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: є

[*] написано 15-7-2009 у 22:43


Я би бачив скріше майбутнє за водневими двигунами: і вихлоп - чистий кисень :) , і нема основного недоліка електромобіля - заряджання акумулятора. Бо якщо акумулятор сів, як би тобі не було потрібно їхати вже, але скількись там годин на зарядку мусиш потратити. А це настільки вагомий недолік, що перекриває усі плюси.



Рост
http://www.rost.lviv.ua
_________________

Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Тарас Гулка
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 900
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: м.Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: стабільний

[*] написано 16-7-2009 у 07:15


Недавно один оком бачив по ТВ передачу про електромобілі. В Китаї зараз велик бум на них. За 17тис. у.о можна взяти авто, яке їздитеме до 300 км на одній зарядці. При чому уряд може субсидіювати до 50% вартості авта. Взагалі говорили про якісь авто за 4-5 тис., але цей момент я прослухав.

Стосовно підзарядки, то виробники авто планують робити мережу "заправок" на великих магістралях. Суть така - вам обмінюють розряджений акумулятор на заряджений, щоб не чекати. Мені чомусь згадався принцип перекладних коней в старі часи. Таким чином усувається основний недолік - очікування зарядки.
Доречі, знайшли ще один недолік таких авто - їх бесшумність. За рахунок електромотора - машинка їде дуже тихо, як результат - велика кількість аварій і наїздів на пішоходів, які привикли орієнтуватись на шум. В результаті уряд Японії вже прийняв закон, який зобов'язує виробників ставити на електромобілі звукові імататори роботи звичайого мотора :)
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Андрій Пелещишин
Адміністратор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 8795
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 16-7-2009 у 10:24


Цитата:
: і вихлоп - чистий кисень

Може чиста вода?




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Demyan
Почесний Академік
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 2723
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: кращий ніж вчор

[*] написано 16-7-2009 у 10:35


ІМХО - коли закінчиться у світі нафта - тоді це буде актуальним..зараз нафтотрейдери мають значно більше грошей ніж ті хто хоче виробляти, а отже будуть витянсти всі ті штучки.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Demyan
Почесний Академік
*****

Фотографія користувача


Повідомлень: 2723
Зареєстрований: 15-4-2004
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: кращий ніж вчор

[*] написано 16-7-2009 у 11:22


але це ще не кінець машини можуть їздити і на мочі

http://news.auto.meta.ua/~avtonovosti/posts/@256157/
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Тарас Сокальський
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1028
Зареєстрований: 25-4-2003
Місто: Чернівці
Нема на форумі

Настрій: Бойовий

[*] написано 17-7-2009 у 09:05


Цитата:
Є думки, що електромотори в принципі "шустріші" за двигуни згорання.
Однозначно. Тільки якщо без прив'язки до джерела живлення (той самий тролейбус -- динаміка явно краща, ніж в автобуса тієї ж "вагової категорії" :) )
Цитата:
Споживання електрики може вирости чи не в рази. Чи вистачить її тоді? І як бути з слабими електромережами?
При зарядці акумуляторів (особливо централізованій) нескладно невеличкими "організаційними заходами" змістити пік споживання на нічний період, тим самим радикально розв'язавши проблему нерівномірності завантаження мережі. "Слабі електромережі" -- це проблема низьковольтних вуличних і будинкових ліній, а централізована "заправка" однозначно повинна мати свій високовольтний фідер і підстанцію. Хто ж хоче заряджатися в себе вдома -- хай шукає можливості привести лінію у відповідність до своїх потреб.
Тож залишаються проблеми вартості акумуляторів, їх ваги, утилізації і можливості масового розширення виробництва при тотальному переході на електромобілі.




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Андрій Пелещишин
Адміністратор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 8795
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 7-8-2009 у 11:26


Інший цікавий електомобіль - Шевроле Волт http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Volt
В якомусь сенсі він видається цікавішим за Теслу.
У нього є бензиновий двигун, але він використовується лише для підзарядки акумуляторів (тобто не ускладнює ходову машини). Це дозволяє понизити ємкість акумуляторів, яких вистачає лише на 64 км (ніби для міської поїздки). Проте в режимі підзарядки від бензинового двигуна авто вже може проїхати 1 тисячу кілометрів.
Заряджатися авто може від звичайної електромережі.
Таке рішення виглядає більш адаптованим до наших реалій.

До речі, таке питання (чисто риторичне :) )
А як розмитнити Теслу, якщо хтось її притарабанить в Україну? Мито ніби ж від кубиків рахується, а там їх і немає :D




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Тарас Сокальський
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1028
Зареєстрований: 25-4-2003
Місто: Чернівці
Нема на форумі

Настрій: Бойовий

[*] написано 10-8-2009 у 10:24


Цитата:
Мито ніби ж від кубиків рахується, а там їх і немає
Ну от і рахуємо -- 0*х=0:lol:



Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Андрій Пелещишин
Адміністратор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 8795
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 10-8-2009 у 10:46


Уявляю собі обличчя митника при такій "математиці". :D




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Тарас Сокальський
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1028
Зареєстрований: 25-4-2003
Місто: Чернівці
Нема на форумі

Настрій: Бойовий

[*] написано 10-8-2009 у 11:28


Доведеться вивести окрему невеличку формулку для його кишені?:baddevil:
А взагалі то треба глянути -- в митних тарифах мав би існувати відповідний пунктик для електротранспорту -- електрокари/навантажувачі ж якось ввозять.




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Павло Жежнич
Модератор
******

Фотографія користувача


Повідомлень: 1141
Зареєстрований: 24-11-2002
Місто: Львів
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 2-9-2009 у 12:21


Цитата:
Оригінальне повідомлення від Рост
Я би бачив скріше майбутнє за водневими двигунами: і вихлоп - чистий кисень :) , і нема основного недоліка електромобіля - заряджання акумулятора. Бо якщо акумулятор сів, як би тобі не було потрібно їхати вже, але скількись там годин на зарядку мусиш потратити. А це настільки вагомий недолік, що перекриває усі плюси.

Мені згадалася передача про перспективи автомобілебудування на Діскавері. Там показували серйозні розробки ще одного джерела енергії - повітря! А механізм дуже простий: авто рухається за рахунок випуску стисненого повітря з балону. З екологічної точки зору все ідельно. Єдине, щоб балон із стисненим повітрям був надійний :).





Львів, який ми бачимо щодня - Фотожурнал Львова. Особистий блог - PZhe.Net.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрій Сєров
Модератор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 10318
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: оптимістичний

[*] написано 3-9-2009 у 01:41


Шевроле Вольт реалістичніший варіант, імхо.
http://chevrolet.hcars.ru/volt
Не зовсім екологічна, але усувається багато проблемних моментів.




Nauka-Online.Org - Українська Наукова Інтернет-Спільнота
Рідний край - Колекція знимків України
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрій Сєров
Модератор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 10318
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: оптимістичний

[*] написано 17-10-2009 у 16:15


Виявляється, електромобілі мають ще один недолік - вони занадто тихо їздять і це створює небезпеку для пішоходів.
Тому автовиробники змушені ставити на них динаміки і крутити "рінгтони" :)

http://habrahabr.ru/blogs/the_future_is_here/72585/




Nauka-Online.Org - Українська Наукова Інтернет-Спільнота
Рідний край - Колекція знимків України
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Тарас Сокальський
Почесний Академік
*****



Повідомлень: 1028
Зареєстрований: 25-4-2003
Місто: Чернівці
Нема на форумі

Настрій: Бойовий

[*] написано 18-10-2009 у 15:29


Юрку, читаємо уважніше тему:
Цитата:
Оригінальне повідомлення від Тарас Гулка, написано 16-7-2009 в 08:15
.....................................................
Доречі, знайшли ще один недолік таких авто - їх бесшумність. За рахунок електромотора - машинка їде дуже тихо, як результат - велика кількість аварій і наїздів на пішоходів, які привикли орієнтуватись на шум. В результаті уряд Японії вже прийняв закон, який зобов'язує виробників ставити на електромобілі звукові імататори роботи звичайого мотора :)
:lol:



Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрій Сєров
Модератор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 10318
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: оптимістичний

[*] написано 19-10-2009 у 11:42


Таки неуважний. :( Але і про рингтони там не було :). Більшості виробників звичайний шум двигуна не підходить і вони видумують всякі дурниці типу звук боліда Ф-1 чи космічного корабля.

Цікаво, чи нашим споживачам постачатимуть машинки обладнані шансоном? :)





Nauka-Online.Org - Українська Наукова Інтернет-Спільнота
Рідний край - Колекція знимків України
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Ігор Кіт
Новак
*



Повідомлень: 1
Зареєстрований: 29-9-2009
Місто: Lviv
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 21-10-2009 у 08:46


Електрокари мають одні проблему - батареї
потрібні елементи, які б були:
легкими,
ємними,
стійкими до перепадів температур,
дешевими,
не забруднювали довкілля

поки ці всі питання не вирішться - мало шансів у електрокарів.
А тесла вроді рулить :cool:




km-creative.org.ua - Сходи, двері з масиву дуба. Антикварні меблі.
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрій Сєров
Модератор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 10318
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: оптимістичний

[*] написано 15-12-2009 у 10:22


Ще один крок до впровадження електромобіля в побут:
http://korrespondent.net/tech/technews/1027415




Nauka-Online.Org - Українська Наукова Інтернет-Спільнота
Рідний край - Колекція знимків України
Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Юрій Іленков
Новак
*



Повідомлень: 6
Зареєстрований: 15-1-2009
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 12-3-2012 у 23:42


Насправді є набагато більше інформації і нові види електричних двигунів, інформація до якої свідомо обмежують доступ.
і тому в людей виникає хибна думка, що електомобілі незручні, неекономічні і ще багато "не"




Переглянути профіль користувача Зайти на домашню сторінку користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Sashko Nedoviziy
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 313
Зареєстрований: 24-2-2009
Місто: Файне місто Львів
Нема на форумі

Настрій: ...ergo sum

[*] написано 19-3-2012 у 21:48


Юрію, як на мене, проблема електромобіля аж одна — заправка. Уявіть, що Ви приїхали, припустимо, своїм комфортним електроседаном відпочити в Карпати. Приміром, в Яблуницю. Хатки біля дороги, за хребтом Буковель, обабіч хребта види — шик. Питання: як власники садиби, де Ви зупинились, порахують Вам «заправку» Вашого електромобіля?
:baddevil:

Я би сам залюбки їздив щонайменше дизель-електричним гібридом (виробник мого авто навіть песика з’їв вже в тій області, але ці машини навіть в Європі коштують як ... дуже непогані представники «старої школи» дизелів та ДВЗ), бо на ньому я можу заїхати набагато далі, ніж аналогічною машиною з бензиновим двигуном. Менше викидів, краща динаміка. Але до нас цих машин не возять. Що ж казати про геть електричний автомобіль?
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Андрій Пелещишин
Адміністратор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 8795
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 19-3-2012 у 22:36


От як вирішується проблема на Вольт

http://ru.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Volt
Цитата:
На автомобиле установлен генератор электроэнергии — двигатель внутреннего сгорания мощностью 53 кВт, объём 1 литр, 3 цилиндра. Volt работает в режиме электромобиля до скорости 160 км/ч. После этого, при работе двигателя внутреннего сгорания, может включаться генератор для подзарядки аккумуляторов.

Топливный бак — 45 литров. Этого топлива и полной зарядки аккумуляторов достаточно для пробега 1000 км (640 миль)[1]. Аккумуляторы также запасают энергию рекуперативного торможения. Стоимость пробега 100 миль составит $2,75[2].

В версии с топливными элементами на борту вместо двигателя внутреннего сгорания, топливные баки хранят 4 кг водорода.




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Sashko Nedoviziy
Академік
****

Фотографія користувача


Повідомлень: 313
Зареєстрований: 24-2-2009
Місто: Файне місто Львів
Нема на форумі

Настрій: ...ergo sum

[*] написано 19-3-2012 у 22:45


Цікаво, дякую за посилання, Андрію. Проте, тоді залишаються два питання.

Перше - ДВЗ потужністю 53 кВт то ~65 к.с., такий мотор, припустимо, стоїть на Сітроені С1.
Друге - утилізація акумуляторних батарей електрокара.

Інакшими словами, вони досі не надто «екологічні». Як на мене.


Повертаючись до двигуна.
Біля 100 г/... км викидів СО2 показує двигун згаданого Сітроена, який аналогічний «Вольту». За заявленими виробником «Вольта» даними, 45 л пального вистарчає на 1000 км. Або 4.5л на 100 км. Такі ж витрати показує дизельний 1.6-літровий 115-сильний Citroen C4, наприклад, хетчбек C-класу. По трасі. По місту його витрати виростають в до ~6 л соляри на 100 км.
Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
Андрій Пелещишин
Адміністратор
********

Фотографія користувача


Повідомлень: 8795
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі

Настрій: Настрій не вказаний

[*] написано 19-3-2012 у 23:01


ну це ж соляра...

Я в тому нічого не петраю, може я зараз ляпну дурницю. Але наскільки я зрозумів, основна фішка електромобілів типу Вольта це те, що вони підзаряджаються від гальмування, тобто ця енергія не йде на вітер, а частково повертається. Тому при русі по місту вони починають переважати звичайні авто, а на трасі ця перевага не так відчутна.




Переглянути профіль користувача Переглянути всі повідомлення цього користувача
 Сторінки:  1    3  4

  Догори

Статичне дзеркало форуму

Львів
Pоwered by XМB
Developed by Avеnture Media & The XМB Group © 2002-2006



Інші проекти:
Наука-Онлайн - Об'єднання українських науковців
Львів - Фотоблог міста
ІБАС. Інформаційна, бібліотечна та архівна справа - Сучасна освітня спеціальність
School review 7555
Реклама: