Hanor Narasson
Почесний Академік
Повідомлень: 1500
Зареєстрований: 24-11-2003
Місто: точно ніхто не знає :)
Нема на форумі
Настрій: з носа куриться
|
|
Журналістська етика чи облуда? (= рос. ханжество)
Дисклаймер: Nomina sunt odiosa. Обговорюємо виключно питання журналістської етики.
Наткнувся я на одну біографічну книжку, де згадуєтся про одного мого
співробітника "з мого попереднього життя".
Покійний був чоловіком в своєму роді талановитим і свого часу вельми відомим. В
книжці написано, що його знайшли в машині, в гаражі, побитого і пограбованого,
двигун машини не працював, при цьому з гаража пропала велика сума грошей, яка там
зберігалася в тайнику. Насправді в гаражі він був з коханкою, і, з якоїсь дурі,
вирішив "погрітися", заапустивши двигун. Коротше - класичний "ґазенваґен". (вона загинула також, залишивши двох малих
дітей сиротами).
Другий випадок, також про смерть мого знайомого "з мого попереднього життя".
Прочитав у "Львівській газеті" про те, що "знайшли побитого на вулиці в стані
аґонії". Коли зателефонував до Львова - виявилося, що похорон за годину, тобто
добратися ну ніяк не виходило. Через деякий час зустрічаю в тролейбусі спільного
знайомого. Питаюся: "А чи знайшли тих, хто побив покійного?". А у відповідь чую: "А
його ніхто й не бив. У нього стався серцевий приступ, і, як на біду, у чужої жінки
вдома. А та дурна баба перелякалася і не викликала "швидку допомогу". Аж через добу,
коли вже наближався амен, то витягла до брами і зателефонувала "03". А так би може й жив далі..."
І от питання... Ясно, що покійні не були зразками моральності. Але чи варто було
журналістам придумувати "казочку для чемної дівчинки"?
Здобудеш Українську Державу, або загинеш у боротьбі за Неї. Не дозволиш
нікому плямити слави, ні честі Твоєї Нації. Ненавистю і безоглядною боротьбою
прийматимеш ворогів Твоєї Нації. Змагатимеш до посилення сили, слави,багатства й
простору Української Держави.
|
|
сумна
Академік
Повідомлень: 913
Зареєстрований: 24-12-2003
Місто: Сихів
Нема на форумі
Настрій: споглядальний
|
|
Як на мене, "різати правду-матку" було б також не зовсім етично. Краще вже в такому
випадку ані одне, ані друге, а третє - якась "фігура замовчування".
Взагалі в смерті стільки всього важкого і потворного, що краще ніяких подробиць
її не знати, хіба найближчим людям. І обставини смерті не є ані винагородою, ані
покарою за те, як було прожите життя.
|
|
Odarka
Почесний Академік
Повідомлень: 1970
Зареєстрований: 17-2-2003
Місто: Львів
Нема на форумі
Настрій: вже йде до зими
|
|
Я взагалі не розумію навіщо журналістам про таке писати???
я так довго мовчав
ти ж бо знаєш як важко було мені в сутінках
вустами вологими на добрі слова натрапляти
|
|
сумна
Академік
Повідомлень: 913
Зареєстрований: 24-12-2003
Місто: Сихів
Нема на форумі
Настрій: споглядальний
|
|
Просто в журналістиці заборонених тем не існує. :-) Існує внутрішній і зовнішній
цензор, почуття смаку і того, що і як варто писати.
|
|
Hanor Narasson
Почесний Академік
Повідомлень: 1500
Зареєстрований: 24-11-2003
Місто: точно ніхто не знає :)
Нема на форумі
Настрій: з носа куриться
|
|
Обидві особи були вельми відомі. Повідомити про їх смерть було необхідно.
Здобудеш Українську Державу, або загинеш у боротьбі за Неї. Не дозволиш
нікому плямити слави, ні честі Твоєї Нації. Ненавистю і безоглядною боротьбою
прийматимеш ворогів Твоєї Нації. Змагатимеш до посилення сили, слави,багатства й
простору Української Держави.
|
|
Андрій Пелещишин
Адміністратор
Повідомлень: 9191
Зареєстрований: 19-6-2002
Місто: Львів, Україна
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
З одного боку, бажання не розкривати пікантні деталі повністю мені зрозуміле.
З другого - відсилка до криміналу є дуже невдалим виправданням, що може породити
різні питання і в органів і в суспільстві.
|
|
Ігор Домін
Академік
Повідомлень: 373
Зареєстрований: 11-5-2010
Місто: Одеса
Нема на форумі
Настрій: Настрій не вказаний
|
|
а для чого журналісти працюють? щоб розповідати. так навіщо замовчувати, а тим
більше скривати правду? ми цієї брехні стільки маємо, що навіть в метеопрогноз
вірити не можна. та і до чого тут етіка, якщо описані зовсім неетичні вчинки?
|
|